ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 травня 2010 р. Справа № 2а-2991/10/0470 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді -Потолової Г.В.
при секретарі -Івановій І.О.
за участю: прокурора -Анісімова В.В.
представника позивача -Гирби М.М.
представника відповідача -не зявився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Прокурора Індустріального району м.Дніпропетровська в інтересах держави в особі Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська до Приватного підприємства «Дніпромолпродукт»про звернення стягнення на активи,
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Індустріального району м.Дніпропетровська звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду в інтересах держави в особі Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська з адміністративним позовом про стягнення з Приватного підприємства «Дніпромолпродукт»на користь держави за рахунок активів податкового боргу з податку на додану вартість, податку на прибуток приватних підприємств та зі збору за забруднення навколишнього природного середовища з урахуванням штрафних (фінансових) санкцій у загальній сумі 4929грн. 90коп.
Прокурор та представник позивача у судовому засіданні підтримали позов, просять суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
На адресу відповідача надіслано відкриття провадження у справі, однак до справи надійшов конверт-повернення з позначкою що за зазначеною адресою не проживає. Враховуючи, що адреса відповідача зазначена у позовній заяві, співпадає зі зазначеною в довідці з ЄДР, відповідач вважається належним чином повідомлений про розгляд справи, відповідно до ст.35 КАС України. Заперечення відповідача проти позову до суду не надходили.
Суд, заслухавши прокурора і представника позивача, розглянувши подані документи і матеріали, вивчивши матеріали справи та оцінивши їх у сукупності, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи, Приватне підприємство «Дніпромолпродукт» (далі -відповідач) зареєстроване 06.10.2005р. виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради та перебуває за адресою: 49000, м.Дніпропетровськ, вул.Березинська, буд.7.
Згідно з довідкою про взяття на облік платника податків, копія якої додана до матеріалів справи, відповідач взятий на облік у Лівобережній МДПІ м.Дніпропетровська 12.10.2005р. №4404, а також відповідно до свідоцтва відповідач є платником податку на додану вартість.
Отже, відповідач належним чином зареєстрований, як суб'єкт господарювання, а тому на нього поширюється дія законів та інших нормативно-правових актів, які регулюють здійснення підприємницької діяльності в Україні.
Так, фахівцями Лівобережної МДПІ була проведена перевірка ПП «Дніпромолпродукт»та складено акт №1986/15-2/33771296 від 05.07.07р. згідно якого встановлено, що в порушення абз.а) пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», відповідачем не подано декларації з податку на додану вартість за серпень -грудень 2006 року та січень -травень 2007 року (а.с.05.07.2007р.).
Проте, 31.08.2007р. складено акт №3621/15-2/33771296 щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.32)
За неподання податкової декларації у строки, визначені законодавством, передбачена відповідальність платника податку відповідно до пп.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожну таку затримку. На підставі Акту №1986/15-2/33771296 від 05.07.07р. Лівобережною МДПІ м.Дніпропетровська винесено податкове повідомлення-рішення №0004011501/0 від 31.08.07р., яким до підприємства застосовано штрафну санкцію в розмірі 1700грн.00коп. (а.с.33).
11.07.2007р. фахівцями податкового органу складений Акт №3855/15-2/33771296 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення форми «Р», у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення №0004011501/0 від 31.08.07р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 1700грн. 00коп. розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.35).
Також, згідно акту перевірки №3526/15-2/33771296 від 27.08.2007р. встановлено, що в порушення абз.а) пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", ПП „Дніпромолпродук" до податкового органу не подано декларації з податку на додану вартість за червень та липень 2007 року (а.с.39). Проте, 04.09.2007р. складено акт №3667/15-2/33771296 щодо неможливості вручення акту перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.41).
На підставі Акту №3526/15-2/33771296 від 27.08.2007р. Лівобережною МДПІ м.Дніпропетровська винесено податкове повідомлення-рішення №0004101501/0 від 04.09.07р., яким до підприємства застосовано штрафну санкцію в розмірі 340грн.00коп. (а.с.42), яке повернуто поштою з позначкою що за вказаною адресо не знаходиться. А також, 13.09.2007р. фахівцями податкового органу складений Акт №3987/15-2/33771296 про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення форми «Р», у зв'язку з чим податкове повідомлення-рішення №0004101501/0 від 04.09.07р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 340грн.00коп. розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.44).
За результатами проведеної фахівцями податкового органу перевірки складено Акт №4890/15-2/33771296 від 23.10.07р. згідно якого встановлено, що в порушення абз.а) пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та пп.7.7.2 п.7.7 ст.7 Закону України „Про податок на додану вартість", ПП „Дніпромолпродук" до органу податкової служби не подано декларації з податку на додану вартість за серпень та вересень 2007 року (а.с.48).
Проте, 26.11.2007р. складено акт №5263/15-2/33771296 щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.50).
На підставі Акту №4890/15-2/33771296 від 23.10.07р. Лівобережною МДШ м.Дніпропетровська винесено податкове повідомлення-рішення №0005751501/0 від 06.11.07р., яким до підприємства застосовано штрафну санкцію в розмірі 340грн.00коп. (а.с.51). та, відповідно до акту №5343/15-2/33771296 від 14.11.2007р. про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення-рішення форми «Р», зазначене рішення розміщено на дошці податкових оголошень, тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій є узгодженою (а.с.53).
Крім цього, за результатами проведеної фахівцями податкового органу перевірки складено акт №3920/15-2/33771296 від 31.05.2008р. згідно якого встановлено, що ПП „Дніпромолпродук" протягом дванадцяти послідовних податкових місяців не надавало податковому органу податкові декларації з ПДВ (а.с.57). на підставі зазначеного акту перевірки 11.09.2007р. Лівобережною МДПІ м.Дніпропетровська анульовано реєстраційне свідоцтво ПП „Дніпромолпродукт", підприємство виключено з Реєстру платників ПДВ про, що складено акт №737, який листом №21536/10/15-2 від 11.09.2007р. надіслано підприємству.
Таким чином, згідно із абз.1 пп.17.1.1. п. 17.1 .ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», та пп.6.1.1. п.6.1.п.6 «Інструкції про порядок застосування та стягнення сум штрафних (фінансових) санкцій органами державної податкової служби»за вищезазначені порушення передбачено застосування штрафної (фінансової) санкції в розмірі десять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
На підставі Акту №3920/15-2/33771296 від 31.05.08р. Лівобережною МДПІ м.Дніпропетровська винесено податкове повідомлення-рішення №0011581501/0 від 12.06.08 року яким до підприємства застосовано штрафну санкцію в розмірі 170грн.00коп. (а.с.60), яке згідно акту №5574/15-2/33771296 від 16.07.2008р. про неможливість вручення платнику податків податкового повідомлення рішення форми «р»останнє розміщено на дошці податкових оголошень (а.с.62).
Отже, загальна сума заборгованості ПП „Дніпромолпродукт" з податку на додану вартість перед бюджетом в Лівобережній МДПІ м.Дніпропетровська складає 2550грн.00коп.
Також, Лівобережною МДПІ М.Дніпропетровська здійснено невиїзні документі перевірки з питань своєчасності подання ПП „Дніпромолпродукт" податкової звітної податку на прибуток.
Так, 27.06.2007р. підприємству направлено запрошення вих.№13863/10/151 із запрошенням для проведення документальної невиїзної документальної перевірки 23.07.2007р. щодо неподання декларацій з податку на прибуток (а.с.63), проте, на зазначену дату представники підприємства до податкового органу не з'явились, про що 23.07.2007р. посадовими особами позивача складено Акт №2581/15-1/33771296 (а.с.65).
23.07.2007р. фахівцями Лівобережної МДПІ була проведена перевірка відповідача з питання не подання податкової звітності з податку на прибуток, відповідно до якої було складено акт №2582/15-1/33771296 про результати невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності, згідно з яким, встановлено, що відповідачем в порушення пп.17.1.1 п.17.1 ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»не подані до податкового органу податкові декларації з податку на прибуток за 9 місяців 2006р., 11 місяців 2006р., 2006 рік, І квартал 2007р. (а.с.66).
Проте, 03.04.2007р. складено акт №3627/15-1/33771296 щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.68).
На підставі акту №2582/15-1/33771296 від 23.07.2007р. керівником податкового органу відносно відповідача виставлене податкове повідомлення-рішення №0024301505/0 від 03.09.2007р. на суму податкового зобов'язання у розмірі 680грн.00коп.
Також, за результатами проведеної фахівцями податкового органу перевірки складено акт №5179/15-1/33771296 від 02.11.2007р. згідно якого встановлено, що в порушення абз.б) пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань плати податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», та абз.2 п.16.4 ст.16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», ПП „Дніпромолпродукт" до органів податкової служби не подано декларацію з податку на прибуток за 1 півріччя 2007 року (а.с.75).
Проте, 22.11.2007р. складено акт №5843/15-1/33771296 щодо неможливості вручення акта перевірки в зв'язку з незнаходженням посадових осіб за місцезнаходженням суб'єкта господарювання для ознайомлення та підписання акту про порушення податкового законодавства (а.с.77).
На підставі Акту №5179/15-1/33771296 від 02.11.2007р. Лівобережною МДПІ, м.Дніпропетровська винесено податкове повідомлення-рішення №0027741505/0 від 22.11.07 року яким до підприємства застосовано штрафну санкцію в розмірі 170грн.00коп, яке розміщено на дошці податкових оголошень (а.с.80).
До того ж за результатами проведеної перевірки складено акт №3292/15-1/33771296 від 13.05.08р. про порушення абз.а), б) пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платні податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», та абз.2 п.16.4 ст.16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», ПП «Дніпромолпродукт»щодо не подання декларації з податку на прибуток за 3 квартали 2007 року місяців 2007 року, за 2007 рік та за 1 квартал 2008 року (а.с.84).
На підставі Акту №3292/15-1/33771296 від 13.05.08р. Лівобережною МДПІ м.Дніпропетровська винесено податкове повідомлення-рішення №0034451505/0 від 26.05.08 яким до підприємства застосовано штрафну санкцію в розмірі 680грн.00коп. (а.с.87), яке розміщено на дошці податкових оголошень (а.с.86).
За результатами перевірки складено акт №990/15-1/33771296 від 10.02.09р. про порушення абз.б) пп.4.1.4 п.4.1 ст.4 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платні податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", та абз.2 п.16.4 ст.16 Зак України „Про оподаткування прибутку підприємств", ПП „Дніпромолпродукт" щодо неподання декларації з податку на прибуток за 1 півріччя 2008 рок квартали 2008 року, 11 місяців 2008 року, та за 2008 рік. На підставі Акту №990/15-1/33771296 від 10.02.2008р. Лівобережною МДПІ м.Дніпропетровська винесено податкове повідомлення-рішення №0011211505/0 від 24.02.09р., яким до підприємства застосовано штрафну санкцію в розмірі 680грн.00коп. (а.с.96)
Крім того, за результатами проведеної фахівцями податкового органу перевірки складено акт №3079/15-3 від 22.12.2006р. щодо порушення відповідачем вимог ст.4 Постанови Кабінету Міністрів від 01.03.1999р. №303 «Про затвердження порядку встановлення нормативів збору», ст.ст.2.1, 3.1, 6.2, 7 Інструкції «Про порядок нарахування та уплати збору за забруднення навколишнього природного середовища»зареєстрованою в Мінюсті України 09.08.1999р. №544/3837, абз.б п.4.1.4 ст.4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», а саме не подано розрахунку збору за забруднення навколишнього природного середовища за ІІІ квартал 2006 року по строку подання -09.11.2006р. (а.с.21).
Таким чином, згідно із абз.1 пп.17.1.1. п.17.1.ст.17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», пп.6.1.1 п.6.1 п.6 «Інструкції про порядок застосування та стягнення сум штрафних (фінансових) санкцій органами державної податкової служби», Затвердженої Наказом ДПА України №110 від 17.03.2001р., зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.03.2001р. за №268/5459 за вищезазначене порушення передбачено застосування штрафної (фінансової) санкції в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Отже, на підставі Акту №3079/15-3 від 10.12.06р. Лівобережною МДПІ м.Дніпропетровська винесено податкове повідомлення-рішення №0000091503/0 від 18.01.2007р., яким до підприємства застосовано штрафну санкцію в розмірі 170грн.00коп. (а.с.24).
Проте, всупереч вимогам чинного законодавства у сфері оподаткування, вказані вище суми податкових зобов'язань ПП «Дніпромолпродукт»погашені не були.
11.10.2006р. керівником Лівобережної МДПІ м.Дніпропетровська відносно відповідача виставлена перша податкова вимога за № 1/726 на загальну суму податкового боргу платника податків за погодженими податковими зобов'язаннями у розмірі 170грн.00коп. (а.с.99), у зв'язку з тим, що відповідач відсутній за місцем знаходження, про що складено акт про повернення податкової вимоги (а.с.101), та розміщено на дошці оголошень.
А також, 28.11.2006р. виставлена друга податкова вимога за №2/910 на загальну суму податкового боргу платника податків за погодженими податковими зобов'язаннями у розмірі 170грн.00коп. (а.с.103), з відповідною скаргою до податкового органу або до суду з позовом про скасування податкової вимоги відповідач не звертався та не сплатив суму податкового боргу за погодженими податковими зобов'язаннями.
Таким чином, на момент звернення до суду загальна сума узгодженого податкового боргу ПП «Дніпромолпродукт» склала 4929грн.90коп., яку відповідач у встановлені терміни та в повному обсязі не сплатив.
Дослідивши матеріали справи та надані у судовому засіданні докази, заслухавши пояснення представників сторін по справі, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст.ст. 67. 68 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори у порядку та в розмірах, встановлених законом, неухильно додержуватися Конституції та законів України.
Згідно із п.3 ч.1 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування»платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Відповідно до п.11 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках -коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Абзацем 3 підпункту 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»передбачено, що у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 цього Закону, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.
Відповідно до п.п.6.2.1 п.6.2 ст.6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
Згідно з п.п.6.2.4 п.6.2 ст.6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під розписки або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Відповідно до пп. "г" п.9.8 ст.9 Закону України "Про податок на додану вартість" реєстрація діє до дати її анулювання, яка відбувається якщо особа, зареєстрована як платник податку, не надає податковому органу декларації з цього податку протягом дванадцяти послідовних податкових місяців або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність оподатковуваних поставок протягом такого періоду. Анулювання реєстрації на підставах, визначених у підпункті "г" цього пункту, здійснюється за ініціативою відповідного податкового органу або такої особи. Платник податку зобов'язаний повернути податковому органу реєстраційне свідоцтво: якщо анулювання реєстрації здійснення за ініціативою платника податку, - разом наданням заяви про таке анулювання; якщо анулювання реєстрації здійснення за ініціативою платника податку, - протягом двадцяти календарних днів від дня прийняття рішення про анулювання. У цьому випадку затримка у поверненні такого свідоцтва прирівнюється до затримки у наданні податкової звітності з цього податку
На виконання вимог Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податковим органом відносно відповідача були виставлені податкові повідомлення-рішення, які були отримані посадовою особою відповідача, проте, податковий борг у розмірі 4929грн.90коп. відповідачем у добровільному порядку сплачений не був.
У пп.5.4.1 п.5.4 ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»вказано, що узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Відповідальність за несвоєчасність сплати податкових зобов'язань платники податків несуть у відповідності з законодавством України. Примусове стягнення податкового боргу -передбачена законодавством України процедура погашення податкового боргу платника податків шляхом звернення стягнення на активи відповідного платника податків.
Згідно п.11 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу України»державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і цільовими фондами за рахунок їхнього майна.
У відповідності п.11 ст.11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" органи державної податкової служби мають право стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки з податків, інших платежів, штрафів та інших санкцій з громадян за рішенням суду.
За змістом частин 4, 5 ст.11 КАС суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів.
Таким чином, суд дійшов висновку, що поданих позивачем доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.
Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 КАС України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 КАС України, полягає в наступному: суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
З урахуванням викладеного, позовні вимоги є обґрунтованими, а тому підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по справі з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст.94, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Прокурора Індустріального району м.Дніпропетровська в інтересах держави в особі Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська до Приватного підприємства «Дніпромолпродукт»про звернення стягнення на активи -задовольнити повністю.
Стягнути Приватного підприємства «Дніпромолпродукт»(49038, м.Дніпропетровськ, вул.Березинська, буд.7; код ЄДРПОУ 33771296; р/р 26002160102100; р/р26053160102610 в Дніпр.Од. «Райффайзен банк Аваль»м.Дніпропетровська, МФО 305653) на користь держави податкову заборгованість у загальному розмірі 4929грн.90коп. (чотири тисячі дев'ятсот двадцять дев'ять грн.90коп.), з них:
- податковий борг з податку на додану вартість у сумі 2550грн.00коп. (дві тисячі п'ятсот п'ятдесят грн. 00коп.) на р/р 31116029700006, код платежу 14010100, Одержувач -Управління Державного казначейства Індустріального району, код ЄДРПОУ 24232376, банк одержувача -ГУДКУ в Дніпропетровській області, МФО 805012;
- податок на прибуток приватних підприємств у сумі 2209грн.90коп. (дві тисячі двісті дев'ять грн.90коп.) -на р/р 31114009700006, код платежу 11021000 Одержувач -Управління Державного казначейства Індустріального району, код ЄДРПОУ 24232376, банк одержувача -ГУДКУ в Дніпропетровській області, МФО 805012;
- збір за забруднення навколишнього природного середовища у сумі 170грн.00коп. (сто сімдесят грн.00коп.) до Фонду охорони навколишнього природного середовища, код платежу 50080200, Одержувач -Управління Державного казначейства Індустріального району, код ЄДРПОУ 24232376, банк одержувача -Головне управління державного казначейства України в Дніпропетровській області, МФО 805012.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження -з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.
Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня отримання копії постанови, виготовленої у повному обсязі.
Текст постанови у повному обсязі виготовлений 01.06.2010.
Суддя Г.В. Потолова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2012 |
Оприлюднено | 29.08.2012 |
Номер документу | 25738936 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Потолова Ганна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні