ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"17" серпня 2012 р. Справа № 2а-3353/09/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Кафарського В.В.
за участю секретаря Дубінської І.В.
представників:
від позивача: Настюк О.В.
від відповідача: не з"явився.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом: ВП "Держенергонагляд у Західному регіоні"
до відповідача: КТ "Рембудсервіс"
про стягнення штрафу в сумі 340,00 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
09.12.2009 року ВП "Держенергонагляд у Західному регіоні" (далі-позивач) звернулось до суду із адміністративним позовом до КТ "Рембудсервіс" (далі-відповідач) про стягнення штрафу в сумі 340,00 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що на енергетичних об'єктах відповідача був проведений захід з державного енергетичного нагляду, про що був складений акт № 74-17/08 від 23.10.2008р., в якому були відображені порушення діючих нормативно-технічних документів у сфері електроенергетики. На підставі цього акту відповідачу був виданий припис № 75-17/08 про усунення виявлених в процесі перевірки порушень, про виконання якого відповідачу необхідно було повідомити позивача до 05.01.2009р. Відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», акт № 74-17/08 та припис № 75-17/08 були надіслані та отримані відповідачем, про що свідчить підпис та печатка підприємства. Оскільки актом перевірки від 11.03.2009р. було засвідчено невиконання п. 17 припису від 23.10.2008р., на підставі ст. 27 Закону України «Про електроенергетику»та Постанови КМУ № 1312 від 21.07.1999р. про затвердження Порядку накладання на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, постановою №09 від 30.03.2009р. про накладення штрафу у розмірі 340 грн. відповідач був притягнутий до відповідальності за порушення вимог законодавства про електроенергетику та теплопостачання.
11.12.2009 року представником відповідача на адресу суду направлено клопотання про зупинення провадження у справі №2а-3353/09/0970 до вирішення іншої пов'язаної з нею справи №2а-1100/09/0970 за позовом КТ "Рембудсервіс" до Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії в Івано-Франківській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача: ВАТ "Прикарпаттяобленерго", в особі філії Городенківській РЕМ про визнання нечинною та скасування постанови №09 від 30.03.2009 року у Львівському апеляційному адміністративному суді.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 26.01.2010 року задоволено вказане клопотання відповідача та зупинено провадження у справі до набрання законної сили судовим рішенням у справі № 2а-1100/09/0970.
03.08.2012 року провадження у справі №2а-3353/09/0970 за позовом ВП "Держенергонагляд у Західному регіоні" до КТ "Рембудсервіс" про стягнення штрафу в сумі 340,00 грн. поновлено.
В судовому засіданні 17.08.2012 року представник позивача позовні вимоги підтримав з мотивів, викладених у позовній заяві та просив позов задовольнити.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, без поважних причин та без повідомлення про причини неприбуття хоча, про дату, час та місце судового розгляду справи був належним чином повідомлений. Однак подав суду клопотання про розгляд справи за його відсутності. (а.с.30) Правом подання письмового заперечення проти заявленого позову відповідач не скористався.
Заслухавши представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд дійшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, а тому позов підлягає до задоволення з наступних підстав.
Судом встановлено, що КТ «Рембудсервіс»є споживачем електроенергії і теплової енергії в Івано-Франківській області.
Актом планової перевірки № 74-17/08 від 23.10.2008р. Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Івано-Франківській області було виявлено невиконання вимог законодавства суб'єктом господарювання -КТ «Рембудсервіс», згідно з яким відповідачу було видано припис №75-17/08 від 23.10.2008 р. про усунення порушень вимог законодавства про електроенергетику та теплопостачання.
З актом вказаної перевірки та приписом керівник підприємства був ознайомлений особисто, про що свідчить його підпис та печатка підприємства (а.с.6-8).
Пунктом 17 вказаного припису було зазначено, що відповідач строком до 01.01.2009р. зобов'язаний привести рівень оливи в розширювальному бачку силового трансформатора ЗТП-81 до контрольних відміток.
11.03.2009р. позивачем було проведено позапланову перевірку виконання припису від 23.10.2009р. та актом №26-17/09 було встановлено невиконання вимоги п. 17 Припису від 23 жовтня 2008року №75-17/08, а саме: рівень оливи в розширювальному бачку силового трансформатора ЗТП-81 не приведено до контрольних відміток.
Відповідно до ч.3 ст.27 Закону України «Про електроенергетику», ст. 31 Закону України «Про теплопостачання», за невиконання припису, постановою №09 від 30.03.2009р. відповідачем було накладено на відповідача штраф за порушення законодавства про електроенергетику в розмірі 340,00 грн.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про електроенергетику»№ 575/97-ВР від 16.10.1997р. зі змінами та доповненнями, державний нагляд в електроенергетиці здійснює, зокрема, Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії здійснює нагляд за електричними і тепловикористовуючими установками та тепловими мережами споживачів та суб'єктів електроенергетики.
У відповідності до ч. 3 ст. 26 Закону України «Про електроенергетику»безпечну експлуатацію енергетичних установ споживача та її належний стан забезпечує сам споживач.
Частиною 3 ст.27 вказаного Закону встановлено, що суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за порушення в електроенергетиці за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій -штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ч. 4 ст. 27 Закону України № 575/97-ВР від 16.10.1997р., державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, оформленого в установленому порядку, за наявності порушень, передбачених цією статтею, видають у межах своєї компетенції
суб'єктам господарської діяльності постанови про накладення штрафів за встановленою формою.
Згідно з ч. 7 ст. 27 вказаного Закону, санкції, передбачені частиною третьою цієї статті, застосовуються в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
В пункті 11 Положення про державний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 р. №926 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.02.2006р. № 131), визначені права Держенергонагляду, який, зокрема, має право застосовувати до суб'єкта господарської діяльності санкції у порядку, визначеному законодавством.
Положенням про накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення законодавства про електроенергетику, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999р. № 1312 (зі змінами та доповненнями) встановлено, що:
штрафи за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання накладаються на суб'єктів господарювання за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень, приписів, розпоряджень, інших розпорядчих документів Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та за порушення умов ліцензій;
рішення про накладання штрафу приймається на підставі акта перевірки суб'єкта господарювання, складеного посадовими особами Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії;
рішення про накладання штрафу оформляється постановою Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії.
У відповідності з Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999р. № 1312, суб"єкт господарювання зобов"язаний сплатити штраф протягом 30 днів з дня винесення постанови про його накладення. У випадку несплати штрафу у зазначений термін він стягується у судовому порядку.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з КТ "Рембудсервіс" ( код 13660637) в дохід державного бюджету України (р/р 31110106700121 в ГУДКУ в Івано-Франківській області, Городенківський район, МФО 836014, ЄДРПОУ 20568978, код платежу 21081100) штраф в сумі 340 (триста сорок) гривень 00 копійок.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.
Суддя: /підпис/ Кафарський В.В.
Постанова складена в повному обсязі 22.08.2012 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.08.2012 |
Оприлюднено | 29.08.2012 |
Номер документу | 25739725 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Кафарський В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні