КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 серпня 2012 року місто Київ № 2а-3536/12/1070
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого -судді Шевченко А.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу
за позовомМиронівської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби доФермерського господарства «Українець-Агро» простягнення податкового боргу, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Миронівська міжрайонна державна податкова інспекція Київської області Державної податкової служби, звернувся до суду з адміністративним позовом до Фермерського господарства «Українець-Агро»про стягнення податкового боргу в сумі 4 250, 00 гривень.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що згідно з даними податкового обліку у відповідача утворилася заборгованість перед бюджетом з податку на прибуток та з єдиного податку.
Відповідачу за адресою його місцезнаходження (09723, Київська область, Богуславський район, село Вільхівець, вулиця Садова), відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, направлялася копія ухвали про відкриття скороченого провадження (копія позовної заяви з доданими до неї матеріалами відповідачу направлялася позивачем, що підтверджується відповідними доказами в матеріалах справи). відповідно до поштового повідомлення, яке повернулося до суду, відповідач усі відправлені документи отримав 31.07.2012 року, що підтверджується підписом про одержання.
Згідно зі статтею 18 Закону №755-IV, якщо відомості, які підлягають внесенню до
Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними, а в силу частини восьмої статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру.
Згідно з пунктом 4 частини першої статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо: стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.
Всебічно та об'єктивно дослідивши матеріали справи, та оцінивши їх у сукупності, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Відповідач, Фермерське господарство «Українець-Агро»є юридичною особою, зареєстроване Богуславською РДА Київської області 08.10.2008 року, ідентифікаційний код: 36215104.
З матеріалів справи вбачається, що за результатами фінансово-господарської діяльності, відповідачем до бюджету не сплачено податкову заборгованість в розмірі 4 250, 00 гривень, яка складається з наступного.
Заборгованість відповідача з податку на прибуток складається з наступного.
Згідно податкового повідомлення-рішення № 0000150151 від 16.06.2011 року, на підставі акту камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток № 0021/151/36215104 від 16.06.2011 року за порушення вимог пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України за неподання декларації з податку на прибуток за І квартал 2011 року, відповідно до пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України, визначено суму грошового зобов'язання за платежем по податку на прибуток в сумі 1 020, 00 гривень, в тому числі за штрафним (фінансовими) санкціями -1 020, 00 гривень.
Згідно податкового повідомлення-рішення № 0000380151 від 27.10.2011 року, на підставі акту камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток № 0049/151/36215104 від 27.10.2011 року за порушення вимог пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України за неподання декларації з податку на прибуток за І квартал 2011 року, відповідно до пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України, визначено суму грошового зобов'язання за платежем по податку на прибуток в сумі 1 020, 00 гривень, в тому числі за штрафним (фінансовими) санкціями -1 020, 00 гривень.
Згідно податкового повідомлення-рішення № 0000530151 від 07.12.2011 року, на підставі акту камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток № 0065/151/36215104 від 05.12.2011 року за порушення вимог пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України за неподання декларації з податку на прибуток за ІІ-ІІІ квартали 2011 року, відповідно до пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України, визначено суму грошового зобов'язання за платежем по податку на прибуток в сумі 1 020, 00 гривень, в тому числі за штрафним (фінансовими) санкціями -1 020, 00 гривень.
Згідно податкового повідомлення-рішення № 0000110151 від 13.03.2012 року, на підставі акту камеральної перевірки податкової звітності з податку на прибуток № 0010/151/36215104 від 12.03.2012 року за порушення вимог пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України за неподання декларації з податку на прибуток за ІІ-ІІІ квартали 2011 року, відповідно до пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України, визначено суму грошового зобов'язання за платежем по податку на прибуток в сумі 1 020, 00 гривень, в тому числі за штрафним (фінансовими) санкціями -1 020, 00 гривень.
Всього нарахована сума грошового зобов'язання -4 080, 00 гривень. Частково сплачено -0, 00 гривень. Отже, податковий борг з податку на прибуток становить 4 080, 00 гривень.
Податкова заборгованість відповідача з єдиного податку складається з наступного.
Згідно податкового повідомлення-рішення № 0000160151 від 16.06.2011 року, на підставі акту про результати камеральної перевірки податкової звітності по єдиному податку № 0020/151/36215104 від 16.06.2011 року за порушення вимог пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України за неподання розрахунку сплати єдиного податку суб'єктом малого підприємництва -юридичною особою за ІV квартал 2010 року, відповідно до пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України, визначено суму грошового зобов'язання за платежем комунальний податок в сумі 170, 00 гривень.
Всього нарахована сума грошового зобов'язання -170, 00 гривень. Частково сплачено - 0, 00 гривень. Отже, податковий борг з єдиного податку становить 170, 00 гривень.
Всього податкова заборгованість відповідача перед бюджетом складає 4 250, 00 гривень.
Позивачем, з метою погашення податкового боргу, відповідно до статті 59 Податкового кодексу України та Порядку направлення органами державної податкової служби податкових вимог платникам податків, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.2010 року № 1037, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.12.2010 року за № 1432/18727, відповідачу було виставлено податкову вимогу від 11.07.2011 року № 7 на суму 1 190, 00 гривень.
Податкова заборгованість відповідача перед Державним бюджетом України складає 4 250, 00 гривень.
На день судового розгляду заборгованість відповідачем до Державного бюджету України не сплачено.
Надаючи правової оцінки відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Згідно підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Відповідно до підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.
Відповідно до статті 75 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби.
Згідно з підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України, камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні органу державної податкової служби виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків.
Порядок проведення камеральної перевірки визначений статтею 76 Податкового кодексу України.
Згідно з пунктом 76.1 статті 76 Податкового кодексу України, камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення.
Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.
Відповідно до пункту 86.2 статті 86 Податкового кодексу України, за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації в органі державної податкової служби вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.
Згідно з пунктом 86.8 статті 86 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення приймається керівником податкового органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.
Відповідно до пункту 58.2 статті 58 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, податковий борг -сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до пункту 203.2 статті 203 Податкового кодексу України, платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (пункт 203.1 статті 203 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Згідно з пунктом 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Пунктом 11 статті 10 Закону України від 04.12.1990 року № 509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні»передбачено, що державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані спеціалізовані державні податкові інспекції виконують такі функції, а саме: подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках -коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Відповідач неодноразово повідомлявся позивачем про виникнення у нього заборгованості, але належним чином не відреагував, тому позивач змушений був звернутися до суду з даним позовом.
На день розгляду справи заборгованість відповідачем перед Державним бюджетом України не погашена та складає 4 250, 00 гривень.
Суд, дослідивши матеріали справи, дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Статтею 11 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно зі статтею 71 цього Кодексу, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім розгляду справ про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкту владних повноважень.
Суб'єкт владних повноважень повинен надати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин на які вона посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.
Відповідач на пропозицію суду надати заперечення проти позову та докази, що їх підтверджують, викладену в ухвалі про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі, жодних заперечень проти позову або доказів, що спростовують твердження позивача не надав.
За наведених обставин суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини четвертої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем -фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 183-2, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з Фермерського господарства «Українець-Агро» (09723, Київська область, Богуславський район, село Вільхівець, вулиця Садова, код ЄЛРПОУ 36215104) на користь Державного бюджету України податковий борг в сумі 4 250 (чотири тисячі двісті п'ятдесят) гривень 00 копійок, яка складається з наступного:
- податковий борг з податку на прибуток в сумі 4 080 (чотири тисячі вісімдесят) гривень 00 копійок на р/р 31114009700080, одержувач ГУДКСУ в Київській області, код 37955989, банк: ГУДКСУ в Київській області МФО 821018;
- податковий борг з єдиного податку в сумі 170 (сто сімдесят) гривень 00 копійок на р/р 31518969700094, місцевий бюджет с. Вільхівець, код 37556042, банк: УДКСУ в Київській області МФО 821018.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.
Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Суддя Шевченко А.В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.08.2012 |
Оприлюднено | 30.08.2012 |
Номер документу | 25739892 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Шевченко А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні