Постанова
від 14.08.2012 по справі 2а-3488/12/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 серпня 2012 року місто Київ № 2а-3488/12/1070

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого -судді Шевченко А.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу

за позовомВасильківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби доПриватного підприємства «Карат» простягнення заборгованості, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Васильківська об'єднана державна податкова інспекція Київської області Державної податкової служби, звернувся до суду з адміністративним позовом до Приватного підприємства «Карат» про стягнення заборгованості в сумі 502 397, 12 гривень.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що згідно з даними податкового обліку у відповідача утворилася заборгованість перед бюджетом з податку на додану вартість та з податку на прибуток.

Відповідачу за адресою його місцезнаходження (08600, Київська область, місто Васильків, вулиця Кармелюка, будинок 45), відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, направлялася копія ухвали про відкриття скороченого провадження (копія позовної заяви з доданими до неї матеріалами відповідачу направлялася позивачем, що підтверджується відповідними доказами в матеріалах справи). Відповідно до поштового повідомлення, яке повернулося до суду. Відповідача всі відправленні документи отримав 31.07.2012 року, що підтверджується підписом посадової особи про одержання.

Згідно зі статтею 18 Закону №755-IV, якщо відомості, які підлягають внесенню до

Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними, а в силу частини восьмої статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру.

Згідно з пунктом 4 частини першої статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо: стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.

Всебічно та об'єктивно дослідивши матеріали справи, та оцінивши їх у сукупності, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Відповідач, Приватне підприємство «Карат»є юридичною особою, зареєстроване Виконавчим комітетом Васильківської міської ради Київської області 28.10.2003 року, ідентифікаційний код: 32722096.

З матеріалів справи вбачається, що відповідач має заборгованість перед бюджетом в сумі 502 397, 12 гривень, яка складається з наступного.

Заборгованість відповідача з ПДВ складається з наступного.

Відповідачем до Васильківської ОДПІ Київської області були подані наступні податкові декларації:

- декларація № 6849 від 21.04.2009 року -сума заборгованості складає 196, 00 гривень;

- декларація № 9806 від 20.05.2009 року -сума заборгованості складає 1913, 00 гривень;

- декларація № 15199 від 20.07.2009 року - сума заборгованості складає 408, 00 гривень;

- декларація № 15200 від 20.07.2009 року - сума заборгованості складає 255, 00 гривень;

- декларація № 25372 від 12.11.2009 року - сума заборгованості складає 305, 00 гривень;

- декларація № 25373 від 12.11.2009 року - сума заборгованості складає 187, 00 гривень;

- декларація № 25374 від 12.11.2009 року - сума заборгованості складає 232, 00 гривень;

- декларація № 26207 від 20.11.2009 року - сума заборгованості складає 290, 00 гривень.

З матеріалів справи вбачається, що за результатами камеральних перевірок, та перевірок порушення податкового законодавства, до відповідача були застосовані штрафні санкції згідно наступних податкових повідомлень-рішень:

- податкове повідомлення-рішення № 0000801530/0 від 07.04.2010 року на суму 680, 00 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0000251530/0 від 21.01.2011 року на суму 334, 49 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0000941530/0 від 17.03.2011 року на суму 1360, 00 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0001211530/0 від 15.04.2011 року на суму 1020, 00 гривень.

До Васильківської ОДПІ Київської області відповідачем були подані наступні податкові декларації:

- декларація № 30646 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 16, 00 гривень;

- декларація № 30647 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 6, 00 гривень;

- декларація № 30648 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 6, 00 гривень;

- декларація № 30649 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 18, 00 гривень;

- декларація № 30650 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 19, 00 гривень;

- декларація № 30651 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 6, 00 гривень;

- декларація № 30652 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 61, 00 гривень;

- декларація № 15419 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 20, 00 гривень;

- декларація № 15421 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 37, 00 гривень;

- декларація № 15422 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 50, 00 гривень;

- декларація № 15423 від 25.06.2011 року - сума заборгованості складає 103, 00 гривень;

- декларація № 18235 від 20.07.2011 року - сума заборгованості складає 13 807, 00 гривень.

За результатами камеральних перевірок даних, задекларованих у податковій звітності з ПДВ, до відповідача були застосовані штрафні санкції згідно наступних податкових повідомлень-рішень:

- податкове повідомлення-рішення № 0001931530 від 19.07.2011 року на суму 12 913, 75 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0001941530 від 19.07.2011 року на суму 870, 00 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0001951530 від 19.07.2011 року на суму 166 109, 00 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0001961530 від 19.07.2011 року на суму 269 605, 00 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0002031530 від 20.07.2011 року на суму 1020, 00 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0002041530 від 20.07.2011 року на суму 1020, 00 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0002021530 від 20.07.2011 року на суму 1020, 00 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0002011530 від 20.07.2011 року на суму 1020, 00 гривень.

Відповідачем до Васильківської ОДПІ Київської області були подані наступні податкові декларації:

- декларація № 20753 від 19.08.2011 року - сума заборгованості складає 1080, 00 гривень;

- декларація № 23999 від 17.10.2011 року - сума заборгованості складає 22 517, 00 гривень.

За результатами камеральних перевірок даних, задекларованих у податковій звітності з ПДВ, до відповідача були застосовані штрафні санкції згідно наступних податкових повідомлень-рішень:

- податкове повідомлення-рішення № 0026441530 від 03.05.2012 року на суму 1020, 00 гривень;

- податкове повідомлення-рішення № 0026601530 від 20.06.2012 року на суму 1020, 00 гривень;

Відповідачу була нарахована пеня на суму 602, 44 гривень.

Заборгованість ПП «Карат»перед бюджетом з податку на прибуток складається з наступного:

- штрафна санкція згідно податкового повідомлення-рішення № 0000811510/0 від 13.03.2009 року на суму 170, 00 гривень;

- декларація № 7351 від 28.04.2009 року на суму заборгованості 244, 00 гривень;

- штрафна санкція згідно податкового повідомлення-рішення № 0002491510/0 від 19.06.2009 року на суму 125, 00 гривень;

- штрафна санкція згідно податкового повідомлення-рішення № 0001201510/0 від 18.04.2011 року на суму 680, 00 гривень.

Відповідачу була нарахована пеня на суму 31, 44 гривень.

У зв'язку з непогашенням відповідачем податкової заборгованості в добровільному порядку, позивачем була виставлена перша податкова вимога форми «Ю1»№ 1/163 від 08.12.2008 року на суму 8011, 32 гривень, яка отримана останнім 09.12.2008 року, про що свідчить підпис про одержання, та друга податкова вимога форми «Ю2»№ 2/7 від 08.01.2009 року на суму 8011, 32 гривень, яка була повернута у зв'язку з відсутністю адресата за місцем реєстрації, про що був складений акт від 14.01.2009 року.

Податкова заборгованість відповідача перед Державним бюджетом України складає 502 397, 12 гривень.

На день судового розгляду заборгованість відповідачем до Державного бюджету України не сплачено.

Надаючи правової оцінки відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Відповідно до підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.

Відповідно до статті 75 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби.

Згідно з підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України, камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні органу державної податкової служби виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків.

Порядок проведення камеральної перевірки визначений статтею 76 Податкового кодексу України.

Згідно з пунктом 76.1 статті 76 Податкового кодексу України, камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення.

Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.

Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.

Відповідно до пункту 86.2 статті 86 Податкового кодексу України, за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації в органі державної податкової служби вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Згідно з пунктом 86.8 статті 86 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення приймається керівником податкового органу (його заступником) протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.

Відповідно до пункту 58.2 статті 58 Податкового кодексу України, податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, податковий борг -сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до пункту 203.2 статті 203 Податкового кодексу України, платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (пункт 203.1 статті 203 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 120.1 статті 120 Податкового кодексу України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Згідно з пунктом 123.1 статті 123 Податкового кодексу України, у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, -

тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

При повторному протягом 1095 днів визначенні контролюючим органом суми податкового зобов'язання з цього податку, зменшення суми бюджетного відшкодування -

тягне за собою накладення на платника податків штрафу у розмірі 50 відсотків суми нарахованого податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

Згідно з пунктом 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Пунктом 11 статті 10 Закону України від 04.12.1990 року № 509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні»передбачено, що державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані спеціалізовані державні податкові інспекції виконують такі функції, а саме: подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках -коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Відповідач неодноразово повідомлявся Васильківською ОДПІ Київської області про виникнення у нього заборгованості, але належним чином не відреагував, тому позивач змушений був звернутися до суду з даним позовом.

На день розгляду справи заборгованість відповідачем перед Державним бюджетом України не погашена та складає 502397 гривень 12 копійок.

Суд, дослідивши матеріали справи, дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Статтею 11 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно зі статтею 71 цього Кодексу, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім розгляду справ про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкту владних повноважень.

Суб'єкт владних повноважень повинен надати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин на які вона посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.

Відповідач на пропозицію суду надати заперечення проти позову та докази, що їх підтверджують, викладену в ухвалі про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі, жодних заперечень проти позову або доказів, що спростовують твердження позивача не надав.

За наведених обставин суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини четвертої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем -фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 11, 14, 70, 71, 72, 86, 94, 159-163, 167, 183-2, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з Приватного підприємства «Карат» на користь Державного бюджету України в особі Васильківської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби заборгованість по сплаті податку на додану вартість та податку на прибуток в розмірі 502 397 (п'ятсот дві тисячі триста дев'яноста сім) гривень 12 копійок на розрахунковий рахунок 34124999700006, одержувач: ГУДКСУ в Київській області, ЗКПО 24074109, Банк: ГУДКУ в Київській області МФО 821018, (код платежу 11021000).

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.

Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя Шевченко А.В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.08.2012
Оприлюднено29.08.2012
Номер документу25740257
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3488/12/1070

Постанова від 14.08.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Шевченко А.В.

Ухвала від 24.07.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Шевченко А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні