Постанова
від 21.08.2012 по справі 2а/1270/5898/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

21 серпня 2012 року Справа № 2а/1270/5898/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

судді: Мирончук Н.В.

при секретарі: Стройної О.О.,

за участю представників сторін:

від позивача - Іванов А.О., довіреність від 10.07.2012р. № 5087/7//10-018)

від відповідача - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську справу за адміністративним позовом державної податкової інспекції в м. Красний Луч Луганської області до Приватного підприємства ВКФ "ІНТЕРМРАМОР" про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків у розмірі 3232,00грн., -

ВСТАНОВИВ:

01 серпня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов зазначений адміністративний позов державної податкової інспекції в м. Красний Луч Луганської області до Приватного підприємства ВКФ "ІНТЕРМРАМОР" про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків у розмірі 3232,00грн., -

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив таке.

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "ІНТЕРМРАМОР" має статус юридичної особи та діє на підставі Статуту зареєстрованого Виконавчим комітетом Краснолуцької міської Ради № 04051945Ю0010246 від 12.02.2003р.

Згідно довідки державного комітету статистики, підприємство внесено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України за адресою: м. Красний Луч, мікрорайон 2,6. 13А. кв. 34.

Згідно довідки від 20.06.2012 р. № 406, платник перебуває на обліку в ДПІ у м. Красному Лучі.

Як зазначено у п. 57.3. ст. 57 ПКУ, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 5-статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, шо настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податку розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно до ст. 20 Податкового кодексу України п. 20.1.18. податкові органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини, у відповідності п.п. 20.1.27. визначати у визначених Кодексом випадках суму податкових та грошових зобов'язань платників податків, та у відповідності п.п.20.1.28 застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою за кредитом (позикою), залученим державою або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному Кодексом.

Згідно п. 95.1. ст. 95 ПКУ, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків, зокрема, шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.

У зв'язку з несплатою у встановлені строки податкових зобов'язань, відповідачу направлялася перша податкова вимога від 13.05.2008 р. № 1/20. та друга від 21.07.2008 р. 2/41.

У відповідності до п. 95.2. ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Податкові вимоги не були отримані платником податків, у зв'язку з незнаходженням фактичного місцезнаходження (місця проживання) платника податків.

Відповідно до п. 5.8. Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових вимог платникам податків, затвердженого наказом ДПАУ від 3 липня 2( р. N 266 (чинного на момент направлення податкових вимог платнику податків), яку податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкову вимогу у зв'язку з такими випадками:

1) незнаходженням посадових осіб.

2) їх відмовою прийняти податкову вимогу.

3) незнаходженням фактичного місцезнаходження (місця проживання) плати;

то працівник структурного підрозділу, до функцій якого входить реєстрація вхідної вихідної кореспонденції, у день повернення неврученої податкової вимоги розміщує її на дошці податкових оголошень (повідомлень).

День розміщення податкової вимоги на дошці податкових оголошень (повідомлень) вважається днем вручення податкової вимоги.

Податкові вимоги від 13.05.2008 р. № 1/20 та від 21.07.2008 р. 2/41, були розміщені на дошці податкових оголошень 16.06.2008р. та 21.07.2008р. відповідно.

У зв'язку з несвоєчасною сплатою податкового зобов'язання, у Відповідача станом 19.06.2012 року утворився податковий борг перед бюджетом у загальній сумі 3 232,00 грн., у тому числі, з податку на прибуток підприємств у розмірі 3 232,00 грн., а саме:

Визначене ДПІ у м. Красному Лучі, грошове зобов'язання Відповідача, відповідно до податкових повідомлень - рішень:

Податкове повідомлення-рішення від 27.10.09р. №0002861501/0 - 340 грн.: Податкове повідомлення-рішення від 21.04.10р. №0001231501/0 - 340 грн.; Податкове повідомлення-рішення від 21.07.10р. №0002561501/0- 170грн.;

Податкове повідомлення-рішення від 02.11.10р. №0004001501/0 - 170грн;

Податкове повідомлення-рішення від 24.01.11р. №0000071501/0 - 170 грн.;

Податкове повідомлення-рішення від 04.07.11р. №0001241501- 1 грн.;

Податкове повідомлення-рішення від 11.07.11р. №0001391501- 1 грн.;

Податкове повідомлення-рішення від 17.01.12р. №0000081501 - 2040 грн..

Зазначені повідомлення-рішення не були вручені платнику податків, у зв'язку з незнаходженням фактичного місця розташування платника податків.

Відповідно до п.4.9. Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, затвердженого наказом ДПАУ від 21 червня 2001 р. N 253 (був чинний до 14.01.2011р.), якщо податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, то працівник структурного підрозділу, у якому складено таке податкове повідомлення. на підставі інформації від структурного підрозділу, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, або відповідальна особа, визначена керівником податкового органу для виконання таких функцій, у день надходження до податкового органу такої інформації оформляє відповідний акт, у якому вказує причину, яка призвела до неможливості вручення податкового повідомлення. Зазначений акт долучається до справи платника податків. У той самий день структурний підрозділ, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, або відповідальна особа, визначена керівником податкового органу для виконання таких функцій, розміщує податкове повідомлення на дошці податкових оголошень (повідомлень), установленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такого податкового повідомлення на дошці податкових оголошень (повідомлень), зафіксований в акті про неможливість його вручеиня платнику податків, вважається днем його вручення.

Податкові повідомлення- рішення були розміщені на дошці податкових оголошень: податкове повідомлення-рішення від 27.10.09р. №0002861501/0 - 340 грн. (розміщено на дошці податкових оголошень - 13.11.09р. строк сплати 24.11.09р.);

Податкове повідомлення-рішення від 21.04.10р. №0001231501/0 - 340 грн. (розміщено на дошці податкових оголошень 27.05.10р. - строк сплати 08.06.10р.);

Податкове повідомлення-рішення від 21.07.10р. №0002561501/0 - 170 (розміщено на лошці податкових оголошень 31.08.10р. строк сплати 11.09.10р.);

Податкове повідомлення-рішення від 02.11.10р. №0004001501/0 - 170 грн. (розміщено на дошці длткових оголошень 17.11.10р., строк сплати 30.11.10р.).

Відповідно до п. 3.10. Порядку направлення органами державної податкової служби

податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого Наказом ДПАУ від 22.12.2010р. N 985. (набрав чинності з 14.01.2011р.), якщо пошта (поштова служба) не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

У зв'язку з наведеним:

Податкове повідомлення-рішення від 24.01.11р. №0000071501/0 - 170 грн. (день зазначений поштовою службою 01.03.11р., строк сплати 12.03.11р.),

Податкове повідомлення-рішення від 04.07.11р. №0001241501- 1 грн. (день зазначений поштовою службою Ї4.07.11р., строк сплати 26.07.11р.).

Податкове повідомлення-рішення від 11.07.11р. №0001391501- 1 грн. (день зазначений поштовою службою 18.08.11р., строк сплати 30.08.11р.),

Податкове повідомлення-рішення від 17.01.12р. №0000081501 - 2040 грн. (день зазначений поштовою службою 21.02.12р., строк сплати 03.03.12р.).

Враховуючи, що відповідачем самостійно не сплачена до бюджету сума податкового боргу у розмірі 3232,00грн., позивач просить стягнути кошти за податковим боргом у судовому порядку, оскільки відповідно до пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби.

У судовому засіданні представник позивача надав пояснення за позовними вимогами, просив позов задовольнити та стягнути з відповідача податковий борг у сумі 3232,00грн..

Відповідач у судове засідання не прибув, про дату слухання справи був повідомлений.

Заслухавши пояснення позивача, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наявних у матеріалах справи доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених вимог з огляду на таке.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до вимог статті 9 Закону України "Про систему оподаткування", платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законом строки.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

01 січня 2011 року набув чинності Податковий Кодекс України від 02.12.2010р. №2755-VI, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування.

Відповідно до ст.6 Податкового Кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI, податком є обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI:

- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

Згідно п.п.5.3.1. п. 5.3. Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», який діяв на час виникнення спірних правовідносин, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

У разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Відповідно до п.57.3. ст. 57 Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Згідно статті 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право визначати, у визначених цим Кодексом випадках, суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою.

У судовому засіданні встановлено, що відповідач - Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "ІНТЕРМРАМОР", згідно Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, є юридичною особою та діє на підставі Статуту, зареєстрованого Виконавчим комітетом Краснолуцької міської Ради № 04051945Ю0010246 від 12.02.2003р. (а.с.7-9,10).

Згідно довідки державного комітету статистики, підприємство внесено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України за адресою: м. Красний Луч, мікрорайон 2,6. 13А. кв. 34. (а.с.11).

Згідно довідки від 20.06.2012 р. № 406, про взяття на облік платника податку, платник перебуває на обліку в ДПІ у м. Красному Лучі. (а.с.12).

ДПІ у м. Красному Лучі було визначено грошове зобов'язання відповідачу, відповідно до податкових повідомлень - рішень:

Податкове повідомлення-рішення від 27.10.09р. №0002861501/0 - 340 грн. (а.с.28);:

Податкове повідомлення-рішення від 21.04.10р. №0001231501/0 - 340 грн. (а.с.17);

Податкове повідомлення-рішення від 21.07.10р. №0002561501/0- 170грн. (а.с.23);;

Податкове повідомлення-рішення від 02.11.10р. №0004001501/0 - 170грн. (а.с.20);;

Податкове повідомлення-рішення від 24.01.11р. №0000071501/0 - 170 грн. (а.с.30);;

Податкове повідомлення-рішення від 04.07.11р. №0001241501- 1 грн. (а.с.31);;

Податкове повідомлення-рішення від 11.07.11р. №0001391501- 1 грн. (а.с.29);;

Податкове повідомлення-рішення від 17.01.12р. №0000081501 - 2040 грн. (а.с.32);.

Зазначені повідомлення-рішення не були вручені платнику податків, у зв'язку з незнаходженням фактичного місця розташування платника податків. (а.с.28, оборот. стор.); (а.с.17, оборот. стор.); (а.с.23, оборот. стор.); (а.с.20, оборот. стор.); (а.с.30, оборот. стор.); (а.с.31, оборот. стор.); (а.с.29, оборот. стор.); (а.с.32, оборот. стор.).

Згідно п.4.9. Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, затвердженого наказом ДПАУ від 21 червня 2001 р. N 253, який був чинний до 14.01.2011р., якщо податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення, у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, то працівник структурного підрозділу, яким складено таке податкове повідомлення. на підставі інформації від структурного підрозділу, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, або відповідальна особа, визначена керівником податкового органу для виконання таких функцій, у день надходження до податкового органу такої інформації, оформляє відповідний акт, у якому вказує причину, яка призвела до неможливості вручення податкового повідомлення. Зазначений акт долучається до справи платника податків.

Зазначені Порядком акти були складені податковим органом та долучені до справи платника податків. (а.с.19,22,25,28).

Відповідно до Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, у той же день структурний підрозділ, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, або відповідальна особа, визначена керівником податкового органу для виконання таких функцій, розміщує податкове повідомлення на дошці податкових оголошень (повідомлень), установленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такого податкового повідомлення на дошці податкових оголошень (повідомлень), зафіксований в акті про неможливість його вручеиня платнику податків, вважається днем його вручення.

Зазначені податкові повідомлення- рішення податковим органом були розміщені на дошці податкових оголошень: податкове повідомлення-рішення від 27.10.2009р. №0002861501/0, на суму 340 грн., було розміщено на дошці податкових оголошень - 13.11.2009р., строк сплати - 24.11.2009р., (а.с.27);

Податкове повідомлення-рішення від 21.04.2010р. №0001231501/0, на суму 340 грн., було розміщено на дошці податкових оголошень - 27.05.2010р., строк сплати - 08.06.2010р., (а.с.18);

Податкове повідомлення-рішення від 21.07.2010р. №0002561501/0 , на суму 170грн., було розміщено на лошці податкових оголошень - 31.08.2010р., строк сплати -11.09.2010р., (а.с.24);

Податкове повідомлення-рішення від 02.11.2010р. №0004001501/0 , на суму 170 грн., було розміщено на дошці доткових оголошень -17.11.2010р., строк сплати -30.11.2010р., (а.с.21);

Відповідно до п. 3.10. Порядку направлення органами державної податкової служби

податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого Наказом ДПАУ від 22.12.2010р. N 985, який набрав чинності з 14.01.2011р., якщо пошта (поштова служба) не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Отже, у відповідності з зазначеним в п. 3.10. Порядку направлення органами державної податкової служби податкових повідомлень-рішень платникам податків:

Податкове повідомлення-рішення від 24.01.2011р. №0000071501/0 - 170 грн. (день зазначений поштовою службою 01.03.2011р., строк сплати - 12.03.2011р.), (а.с.30, оборотна сторона);

Податкове повідомлення-рішення від 04.07.2011р. №0001241501- 1 грн. (день зазначений поштовою службою Ї4.07.2011р., строк сплати - 26.07.2011р.), (а.с.31, оборотна сторона);

Податкове повідомлення-рішення від 11.07.2011р. №0001391501- 1 грн. (день зазначений поштовою службою 18.08.2011р., строк сплати - 30.08.2011р.), (а.с.29, оборотна сторона);

Податкове повідомлення-рішення від 17.01.2012р. №0000081501 - 2040 грн. (день зазначений поштовою службою 21.02.2012р., строк сплати - 03.03.2012р.), (а.с.32, оборотна сторона).

Згідно розрахунку суми податкового боргу, відповідач, станом на 19.06.2012 року має податкову заборгованість на загальну суму 3232,00 грн. (а. с.6).

За Актом звірки суми податкового боргу, відповідач, станом на 27.02.2012 року має податковий борг на загальну суму 209991,52 грн. (а. с.40).

Пунктом 59.1. ст.59 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI встановлено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Пунктом 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI встановлено, що податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання. Податкова вимога повинна містити відомості про факт виникнення грошового зобов'язання та права податкової застави, розмір податкового боргу, який забезпечується податковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непогашення в установлений строк, попередження про опис активів, які відповідно до законодавства можуть бути предметом податкової застави, а також про можливі дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

У зв'язку з несплатою у встановлені строки податкових зобов'язань, відповідачу направлялася перша податкова вимога від 13.05.2008 р. № 1/20, (а.с.13), та друга від 21.07.2008 р. 2/41 (а.с.15).

Згідно п. 95.1. ст. 95 ПКУ, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків, зокрема, шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.

У відповідності до п. 95.2. ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Податкові вимоги не були отримані платником податків, у зв'язку з незнаходженням фактичного місцезнаходження (місця проживання) платника податків.

Відповідно до п. 5.8. Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових вимог платникам податків, затвердженого наказом ДПАУ від 3 липня 2001р. N 266, що був чинним на час направлення податкових вимог платнику податків, коли податкову вимогу податковий орган або пошта не може вручити платнику податків у зв'язку з такими випадками, як незнаходженням посадових осіб за зазначеним місцем, їх відмовою прийняти податкову вимогу, незнаходженням фактичного місцезнаходження (місця проживання) плати податків, то працівник структурного підрозділу, до функцій якого входить реєстрація вхідної вихідної кореспонденції, у день повернення неврученої податкової вимоги розміщує її на дошці податкових оголошень (повідомлень).

День розміщення податкової вимоги на дошці податкових оголошень (повідомлень), вважається днем вручення податкової вимоги.

Податкові вимоги від 13.05.2008 р. № 1/20 та від 21.07.2008 р. 2/41, були розміщені на дошці податкових оголошень 16.06.2008р. (а.с.14) та 21.07.2008р. відповідно. (а.с.15, обор. сторона).

Даних про оскарження відповідачем зазначених податкових вимог або відомостей про їх відкликання податковим органом, у суду немає, а тому вони являються узгодженими та чинними на час розгляду справи.

Оскільки, податкові вимоги від 13.05.2008 р. № 1/20 та від 21.07.2008 р. 2/41 є чинними, суд прийшов до висновку, що органом державної податкової служби при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках, дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.

Проте, вжиті заходи не призвели до добровільного погашення податкового боргу відповідачем.

У зв'язку з несвоєчасною сплатою податкового зобов'язання, у Відповідача станом 19.06.2012 року утворився податковий борг перед бюджетом у загальній сумі 3232,00 грн.

Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Пунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).

Враховуючи те, що відповідач за час судового розгляду справи доказів, які б спростовували доводи позивача, суду не надав та у добровільному порядку податкову заборгованість не сплатив, позовні вимоги визнаються судом обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України, а також те, що позивач, відповідно до пункту 21 частини 1 статті 5 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VІ "Про судовий збір", від сплати судового збору звільнений, судові витрати у цій справі не підлягають стягненню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов державної податкової інспекції в м. Красний Луч Луганської області до Приватного підприємства ВКФ "ІНТЕРМРАМОР" про стягнення коштів за податковим боргом з рахунків у банках, обслуговуючих платника податків у розмірі 3232,00грн., задовольнити повністю.

Стягнути в доход Державного бюджету України кошти Приватного підприємства ВКФ "ІНТЕРМРАМОР" (ідентифікаційний код 32292798, місцезнаходження: 94517, Луганська область, м. Красний Луч, мікрорайон 2, буд.13-а кв.34) в сумі 3232,00 грн. (три тисячі двісті тридцять дві гривні 00 копійки) за податковим боргом, з усіх рахунків у банках, обслуговуючих платника податків.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

СуддяН.В. Мирончук

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.08.2012
Оприлюднено29.08.2012
Номер документу25740892
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/5898/2012

Постанова від 21.08.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Н.В. Мирончук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні