Постанова
від 27.08.2012 по справі 2а-8995/12/0170/2
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

27 серпня 2012 р. (10:22) Справа №2а-8995/12/0170/2

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Яковлєва С.В.,

при секретарі Проніні Є.С.,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Сімферополь АР Крим

до Сімферопольського центрального проектно-конструкторського та технологічного бюро

про стягнення 1957,86 грн. заборгованості,

за участю представників:

від позивача - не з'явився

від відповідача - не з'явився

Суть спору: Управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Сімферополь АР Крим (далі позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовом до Сімферопольського центрального проектно-конструкторського та технологічного бюро (далі відповідач) про стягнення 1957,86 грн. заборгованості з відшкодування витрат на виплату різниці між сумою пенсії, призначеною науковим робітникам відповідно до Закону України «Про наукову і науково - технічну діяльність» та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів за травень, червень 2012 року в сумі 1957,86 грн.

Позивач явку свого представника у судове засідання, яке відбулось 27.08.2012 року, не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином.

Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, про причин неявки суд не повідомив.

Суд, приймаючи до уваги належне повідомлення сторін про час, день та місце проведення судового засідання, відсутність в матеріалах справи клопотання відповідача про неможливість розгляду справи за відсутності його представника або про відкладення справи, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим продовжити розгляд справи на підставі наявних доказів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідач зареєстрований як платник внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в Управлінні Пенсійного фонду України в Київському районі м. Сімферополь АР Крим.

Принципи, основи та механізм функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування визначені в Законі України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.03р. №1058-IV (далі Закон).

Розмір пенсії науковим працівникам, умови її виплати та доставки окрім Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», визначаються також Законом України від 13.12.1991, № 1977-XII «Про наукову і науково-технічну діяльність» (далі Закон № 1977-XII).

Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону № 1977-XII держава встановлює для наукових (науково-педагогічних) працівників, які мають необхідний стаж наукової роботи, пенсії на рівні, що забезпечує престижність наукової праці та стимулює систематичне оновлення наукових кадрів.

Пенсії науковим (науково-педагогічним) працівникам призначаються в розмірі 80 відсотків від сум заробітної плати наукового (науково-педагогічного) працівника, яка визначається відповідно до статті 23 цього Закону та частини другої статті 40 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та на яку відповідно до законодавства нараховується збір на обов'язкове державне пенсійне страхування (внески).

Відповідно до Закону № 1977-XII різниця між сумою пенсії, призначеної за цим Законом, та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, на яку має право науковий працівник, фінансується у тому числі за рахунок коштів Державного бюджету України.

Так, згідно з п.2 Постанови КМ України від 24.03.2004, № 372 «Про затвердження Порядку фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації згідно із Законом України «Про наукову і науково-технічну діяльність», та сумою пенсії, обчисленою відповідно до інших законодавчих актів, на яку мають право зазначені особи» за рахунок коштів державного бюджету фінансується 50 відсотків різниці у розмірі пенсії наукових (науково-педагогічних) працівників державних не бюджетних підприємств, установ, організацій та вищих навчальних закладів III - IV рівнів акредитації у розрахунку на одну особу. Інша частина фінансується за рахунок коштів цих підприємств, установ, організацій та закладів.

Зазначені підприємства, установи, організації та заклади самостійно визначають суму, що підлягає до сплати у розрахунку на місяць, та щомісяця до 25 числа перераховують органу Пенсійного фонду за своїм місцезнаходженням відповідні кошти для фінансування різниці у розмірі пенсії, призначеної у минулому та поточному роках.

В Листі Пенсійного фонду України від 02.08.2005, № 9180/03-20 "Щодо відшкодування до бюджету Фонду фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій та фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної науковим (науково-педагогічним) працівникам згідно зі статтею 24 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів» роз'яснено, що пеня та штрафні санкції, передбачені п. 2 ч. 9 ст. 106 Закону, застосовуються за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків.

Оскільки плата, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пільгових пенсій та пенсій, призначених науковим (науково-педагогічним) працівникам, не є страховими внесками в розумінні Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», положення статті 106 Закону щодо нарахування штрафних санкцій та пені за невнесення вищевказаної плати не застосовуються. Стягнення своєчасно не сплачених сум здійснюється у судовому порядку.

Судом встановлено, що відповідачем на адресу позивача було надіслано повідомлення про суму витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України «Про наукову і науково - технічну діяльність», і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, в якому зазначено про те, що сума, яка перераховується підприємством з квітня 2012 року становить 978,93 грн.

Відповідно до відомостей особового рахунку, за відповідачем склалась заборгованість з відшкодування витрат на фінансування різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до Закону України «Про наукову і науково - технічну діяльність», і сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, за травень, червень 2012 року у розмірі 1957,86 грн.

Таким чином, загальна сума заборгованості відповідача перед бюджетом становить 1957,86 грн.

Відповідно до ст. 71 КАС України відповідач не надав доказів сплати ним заборгованості в сумі 1957,86 грн. з відшкодування витрат на виплату різниці між сумою пенсії, призначеною науковим робітникам відповідно до Закону України «Про наукову і науково - технічну діяльність» та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів, тому зазначена сума підлягає стягненню на користь позивача.

В силу викладеного суд вважає, що позовні вимоги належить задовольнити у повному обсязі.

Керуючись ст. ст. 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Стягнути з Сімферопольського центрального проектно-конструкторського та технологічного бюро (95000, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Київська, 41; ЄДРПОУ 16511702) на користь Управління Пенсійного фонду України в Київському районі м. Сімферополь АР Крим (95034, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Київська, 125-б; р/р 2560570445712 ВАТ «Державний ощадний банк України», МФО 324805, ЄДРПОУ 20725930) 1957,86 грн. з відшкодування витрат на виплату різниці між сумою пенсії, призначеною науковим робітникам відповідно до Закону України «Про наукову і науково - технічну діяльність» та сумою пенсії, обчисленої відповідно до інших законодавчих актів.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Яковлєв С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення27.08.2012
Оприлюднено30.08.2012
Номер документу25752752
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8995/12/0170/2

Ухвала від 16.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

Постанова від 27.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні