Постанова
від 29.08.2012 по справі 7450/12/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

29 серпня 2012 р. № 2-а- 7450/12/2070

Суддя Харківського окружного адміністративого суду Панов М.М. розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за адміністративним позовом

Державної податкової інспекції у м. Рівному Рівненьскої області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю "Вентиляція -Плюс." про стягнення податкового боргу ,

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Державна податкова інспекція у м. Рівному Рівненьскої області Державної податкової служби , звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Вентиляція -Плюс.", в якому просив стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Вентиляція Плюс"(33009, місто Рівне, вул. Млинівська, буд.З, код 35308028) заборгованість в сумі 299 149,94 грн., яку перерахувати в управління ГУДКСУ в Рівненській області МФО 833017, ЄДР 38012714 на ім'я Державного бюджету м. Рівне: податок на додану вартість, код платежу 14010100, р/р 31115029700002.

Копія ухвали про відкриття скороченого провадження разом з копією позовної заяви та доданих до неї документів була надіслана відповідачу з поштовим повідомленням за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру. Але до суду повернувся конверт з позначкою "за закінченням терміну зберігання", згідно ст. 35 ч. 11 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Заперечень проти позову або заяву про визнання позову до суду в десятиденний строк з дня одержання ухвали суду відповідач не надав.

Відповідно до ч. 4 ст. 183-2 КАС України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Вентиляція Плюс» зареєстроване виконавчим комітетом Рівненської міської ради 26.05.2005 р. та взято на облік платника податків в ДПІ у м. Рівному 04.08.2005 р.

Судом встановлено , що ТОВ «Вентиляція Плюс» має податковий борг перед бюджетом у сумі 299149,94 грн.

Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Підпунктом 20.1.4 пункту 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України передбачено, що органи державної податкової служби мають правопроводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно статті 75 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на органи державної податкової служби.

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні органу державної податкової служби виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків.

Порядок проведення камеральної перевірки визначено статтею 76 Податкового кодексу України, згідно з якою камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.

Відповідно до пункту 86.2 статті 86 Податкового кодексу України за результатами камеральної перевірки у разі встановлення порушень складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які проводили перевірку, і після реєстрації в органі державної податкової служби вручається або надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

Судом встановлено , що фахівцями ДПІ у м. Рівному Рівеньскої області Державної податкової служби було проведено ряд перевірок.

07.11.2011 на підставі пункту 200.10 статті 200 розділу V Податкового кодексу України в порядку статті 76 розділу ІІ Податкового кодексу України було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за січень-вересень 2011 року, результати перевірки оформлено актом про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість від 07.11.2011 року № 359/15-200/33618796. В якому встановлено порушення відповідачем:пп. 49.18.1 (49.18.2) пункту 49.18 статті 49 розділу ІІ, пункту 203 розділу V Податкового кодексу України , а саме , неподання податкової звітності з податку на додану вартість .

На підставі висновків акт від 07.11.2011 року № 359/15-200/33618796 Державною податковою інспекцією у м. Рівному Рівеньскої області Державної податкової служби прийняті податкові повідомлення-рішення № 0019891541 від 16 листопада 2011 року на суму податкового зобов'язання у вигляді штрафу по податку на додану вартість у розмірі 9180 грн.

19.12.2011 на підставі пункту 200.10 статті 200 розділу V Податкового кодексу України в порядку статті 76 розділу ІІ Податкового кодексу України було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за жовтень 2011 року, результати перевірки оформлено актом про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість від 19.12.2011 року № 389/15-200/33618796. В якому встановлено порушення відповідачем:пп. 49.18.1 (49.18.2) пункту 49.18 статті 49 розділу ІІ, пункту 203 розділу V Податкового кодексу України , а саме , неподання податкової звітності з податку на додану вартість .

На підставі висновків акт від 19.12.2011 року № 389/15-200/33618796Державною податковою інспекцією у м. Рівному Рівненьскої області Державної податкової служби прийняті податкові повідомлення-рішення № 0022461541 від 27 грудня 2011 року на суму податкового зобов'язання у вигляді штрафу по податку на додану вартість у розмірі 1020 грн.

18.12.2011 на підставі пункту 200.10 статті 200 розділу V Податкового кодексу України в порядку статті 76 розділу ІІ Податкового кодексу України було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за листопад 2011 року, результати перевірки оформлено актом про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість від 28.12.2011 року № 408/15-200/33618796. В якому встановлено порушення відповідачем:пп. 49.18.1 (49.18.2) пункту 49.18 статті 49 розділу ІІ, пункту 203 розділу V Податкового кодексу України , а саме , неподання податкової звітності з податку на додану вартість .

На підставі висновків акт від від 28.12.2011 року № 408/15-200/33618796 Державною податковою інспекцією у м. Рівному Рівненьскої області Державної податкової служби прийняті податкові повідомлення-рішення № 0000261541 від 11 січня 2012 року на суму податкового зобов'язання у вигляді штрафу по податку на додану вартість у розмірі 1020 грн.

30.01.2012 на підставі пункту 200.10 статті 200 розділу V Податкового кодексу України в порядку статті 76 розділу ІІ Податкового кодексу України було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за грудень 2011 року, результати перевірки оформлено актом про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість від 30.01.2012 року № 24/15-200/33618796. В якому встановлено порушення відповідачем:пп. 49.18.1 (49.18.2) пункту 49.18 статті 49 розділу ІІ, пункту 203 розділу V Податкового кодексу України , а саме , неподання податкової звітності з податку на додану вартість .

На підставі висновків акт від 30.01.2012 року № 24/15-200/33618796 Державною податковою інспекцією у м. Рівному Рівненьскої області Державної податкової служби прийняті податкові повідомлення-рішення № 0024211541 від 13лютого 2012 року на суму податкового зобов'язання у вигляді штрафу по податку на додану вартість у розмірі 1020 грн.

19.03.2012 на підставі пункту 200.10 статті 200 розділу V Податкового кодексу України в порядку статті 76 розділу ІІ Податкового кодексу України було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за січень 2012 року, результати перевірки оформлено актом про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість від 19.03.2012 року № 77/15-200/33618796. В якому встановлено порушення відповідачем:пп. 49.18.1 (49.18.2) пункту 49.18 статті 49 розділу ІІ, пункту 203 розділу V Податкового кодексу України , а саме , неподання податкової звітності з податку на додану вартість .

На підставі висновків акт від 19.03.2012 року № 77/15-200/33618796 Державною податковою інспекцією у м. Рівному Рівненьскої області Державної податкової служби прийняті податкові повідомлення-рішення № 0243721541 від 02 квітня 2012 року на суму податкового зобов'язання у вигляді штрафу по податку на додану вартість у розмірі 1020 грн.

19.03.2012 на підставі пункту 200.10 статті 200 розділу V Податкового кодексу України в порядку статті 76 розділу ІІ Податкового кодексу України було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за грудень 2010 року, результати перевірки оформлено актом про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість від 19.03.2012 року № 514/15-200/33618796. В якому встановлено порушення відповідачем:пп. 49.18.1 (49.18.2) пункту 49.18 статті 49 розділу ІІ, пункту 203 розділу V Податкового кодексу України , а саме , неподання податкової звітності з податку на додану вартість .

На підставі висновків акт від 19.03.2012 року № 514/15-200/33618796 Державною податковою інспекцією у м. Рівному Рівненьскої області Державної податкової служби прийняті податкові повідомлення-рішення № 0243741541 від 02 квітня 2012 року на суму податкового зобов'язання у вигляді штрафу по податку на додану вартість у розмірі 1020 грн.

Відповідно до п. 49.18 ст. 49 ПК України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:

49.18.1. календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

49.18.2. календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

49.18.3. календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;

49.18.4. календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним;

49.18.5. календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

Пунктом 49.3 статті 49 ПК України передбачено, що податкова декларація подається до органу державної податкової служби за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Відповідно до пункту 46.1 статті 46 ПК України податкова декларація, розрахунок - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Відповідно до пункту 203.2 статті 203 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.

Пунктом 203.1 статті 203 Податкового кодексу України передбачено, що податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Відповідно до пункту 120.1 статті 120 ПК України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків) тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Відповідно до пп. 14.1.175. п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

В силу п. 15.1. ст. 15 Кодексу, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно до п. 16.1.4. ст. 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом.

Згідно п. 20.1.18. ст. 20 Кодексу, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Державною податковою інспекцією у м. Рівному Рівеньскої області Державної податкової служби було сформовано та направлена податкову вимогу від 02.02.2012 року № 29 на суму 42490,68 грн.

Згідно із п. 42.2 ст. 42 Податкового кодексу України, документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представникові.

На час розгляду справи заборгованість відповідачем не погашена.

Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем -фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Згідно з ч. 1 ст. 256 КАС України негайно виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 9, 11, 71, 94, 159, 160-163, 183-2,186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Рівному Рівненьскої області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю "Вентиляція -Плюс." про стягнення податкового боргу - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Вентиляція -Плюс." (61136, м. Харків, Проспект Леніна, буд. 40, к. 413, код 33618796) заборгованість в сумі 299 149 (двісті дев"яносто дев"ять тысяч сто сорок дев"ять) грн . 94 коп., яку перерахувати в управління ГУДКСУ в Рівненській області МФО 833017, ЄДР 38012714 на ім'я Державного бюджету м. Рівне: податок на додану вартість, код платежу 14010100, р/р 31115029700002.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Панов М.М.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.08.2012
Оприлюднено31.08.2012
Номер документу25782723
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —7450/12/2070

Ухвала від 26.06.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Постанова від 29.08.2012

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні