Постанова
від 27.11.2009 по справі 2а-6899/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

27 листопада 2009 року 13:01 № 2а-6899/09/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючого судді Винокурова К.С. при секретарі судового засідання Горбан А.В.,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

За позовом Київського транспортного прокурора в інтересах держави в особі

Головної державної інспекції на автомобільному транспорті

Міністерства транспорту та зв'язку України

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Автосервіс»Анастасія»

про стягнення штрафу в сумі 1 700 грн.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ :

Київський транспортний прокурор звернувся до суду в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв'язку України (далі -позивач, Головдержавтотрансінспекція) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Автосервіс»Анастасія»(далі ТОВ «Автосервіс»Анастасія»-відповідач) про стягнення штрафу в сумі 1 700 грн.

Ухвалою суду від 14.07.2009 р. відкрито провадження у адміністративній справі, закінчене підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Представник позивача під час судового розгляду підтримав позовні вимоги в повному обсязі. Позовні вимоги мотивовані тим, що за відповідачем обліковується заборгованість у розмірі 1 700 грн. за порушення ст. 60 Закону України „Про автомобільний транспорт " від 23.02.2006р. №3492-ІV (далі Закон №3492-ІV). Це було виявлено під час проведення перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Автосервіс»Анастасія»територіальним управлінням Головдержавтотрансінспекції в Житомирській області.

Під час проведення перевірки 17.02.2009р. посадовими особами територіального управління Головавтотрансінспекції в Житомирській області перевірки транспортного засобу марки «Мерседес», номерний знак АВ 5591 АЕ, що використовується ТОВ «Автосервіс»Анастасія»для автомобільних перевезень, було виявлено порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, про що складено Акт № 114263 від 17.02.2009 р. та відповідно до якого було ухвалено постанову № 082604 від 01.04.09р. про застосування до суб'єкта господарювання підприємницької діяльності фінансових санкцій.

Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, явку своїх представників у судове засідання не забезпечив, хоча про час і місце проведення судового засідання був повідомлений належним чином за адресою вказаною у довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

У зв'язку з нез'явленням відповідача та ненаданням витребуваних доказів, відповідно до ст. 128 КАС України справа вирішується на підставі наявних в ній доказів.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, адміністративний суд, -

ВСТАНОВИВ:

Як підтверджено матеріалами справи, територіальним управлінням Головавтотрансінспекції в Житомирській області було застосовано фінансові санкції до Товариства з обмеженою відповідальністю «Автосервіс»Анастасія»що зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців з 21.08.2002 року (код ЄДРПОУ 320044625).

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003р № 143 затверджено Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті загального користування, згідно пункту 2 якого органами державного контролю є Мінтрансзв'язку, Головавтотрасінспекція, територіальні органи Головавтотрасінспекції.

Згідно зі ст. 6 Закону України „Про автомобільний транспорт" державний контроль автомобільних перевізників здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок. Так, територіальним управлінням Головавтотрансінспекції в Житомирській області було проведено перевірку транспортного засобу, що використовується відповідачем для автомобільних перевезень за адресою: м. Житомир, площа перемоги , про що складено Акт перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом № 114263 від 17.02.2009 р.

Відповідним Актом встановлено порушення відповідачем абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України „Про автомобільний транспорт", а саме: здійснення перевезень без оформлення ліцензійної картки, відповідальність за яке передбачено - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

На підставі акта перевірки було ухвалено постанову про застосування фінансових санкцій від 01.04.2009 р. № 082604 на суму 1 700 грн.

Факти порушення відповідачем законодавства, зафіксовані в акті перевірки, підтверджується встановленими обставинами та матеріалами справи, належними і допустимими доказами відповідачем не спростовані. Відповідачем не спростовано фінансові санкції.

Згідно вимог пункту 28 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвержденого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567, надсилається для добровільного виконання постанови застосування фінансових санкції від 01.04.2009 р. № 082604.

Накладена фінансова санкція відповідачем на зазначений у постанові рахунок протягом строку визначеного Законом №3492-ІV після отримання копії постанови про застосування фінансових санкцій до Державного бюджету не перерахована.

Винесена постанова про застосування фінансових санкцій відповідачем в судовому порядку не оскаржувалась.

Таким чином, сума штрафних санкцій, визначена вищезазначеним рішенням про застосування штрафних санкцій вважаються узгодженими з моменту, визначеному Законом.

Сума визначена в постанові про застосування фінансових санкцій на день розгляду справи залишається не сплаченою.

Вказані обставини підтверджені матеріалами справи та відповідачем не спростовані.

Беручи до уваги вищезазначені факти, позовні вимоги визнаються судом такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.

Пунктом 4 Положення про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від. 08.09.2004р №1190, передбачено, що Головавтотрансінспекції, як урядовий орган державного управління, відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють організацію перевезення пасажирів і вантажів.

Відповідно до пункту 5 зазначеного положення основними завданнями територіальних управлінь Головавтотрансінспекції у відповідному регіоні визначено здійснення державного контролю за дотриманням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального транспорту.

Відповідно до ст. 60 Закону України „Про автомобільний транспорт" передбачено, надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Статтею 39 Закону України „Про автомобільний транспорт " визначено, що для автомобільного перевізника - ліцензія, договір із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування чи їх дозвіл, паспорт маршруту, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України.

Таким чином, суд дійшов висновку, що визначення відповідачеві фінансових санкцій здійснено територіальним управлінням Головавтотрансінспекції в Житомирській області правомірно і в межах компетенції контролюючого органу, встановленої законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158-163 КАС України, адміністративний суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Автосервіс»Анастасія»(01135, м. Київ, вул.. С. Скляренка, 5, код ідентифікаційний код 32044625) до Державного бюджету України (р/р 31115106700002, одержувач: УДК у Житомирській області, код ЄДРПОУ 22062319, МФО 811039, код платежу 210811 адмін. штрафи) фінансові санкції в розмірі 1 700 грн. (одна тисяча сімсот гривень).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку та в строки, встановлені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.С. Винокуров

Дата складення та підписання постанови в повному обсязі -02.12.2009

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.11.2009
Оприлюднено31.08.2012
Номер документу25783310
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6899/09/2670

Постанова від 27.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні