ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
22 лютого 2012 р. (12:53) Справа №2а-12388/11/0170/19
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кузнякової С.Ю.,
при секретарі Устінової І.В.,
за участю представників позивача Шатунова С.В., Брюховецького В.А., представника відповідача Вороніна Д.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державного підприємства «Державне сільськогосподарське підприємство «Сонячне»
до Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим
про визнання протиправним розпорядження та спонукання до виконання певних дій
Обставини справи: позивач звернувся до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом про визнання протиправним розпорядження першого заступника голови Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим Кім В.А. від 09.09.2011 р. № 1794-р про відмову Державному підприємству «Державне сільськогосподарське підприємство «Сонячне» (далі в тексті постанови - ДП «ДСП «Сонячне») в погоджені технічної документації з землеустрою по складанню державного акту на право постійного користування земельною ділянкою площею 6461,3545 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Скворцовської сільської ради за інв. № 86/2504 від 19.07.2010 р. та зобов'язання відповідача узгодити технічну документацію з землеустрою по складанню державного акту на право постійного користування вказаною земельною ділянкою, а також зобов'язання відповідача видати позивачу державний акт на право постійного користування цією земельною ділянкою.
Позовні вимоги мотивовані тим, що 17.03.2006 року на підставі розпорядження відповідача № 483-р позивачу по справі надано дозвіл на розробку технічної документації з землеустрою в частині складання документів, що засвідчують право постійного користування земельною ділянкою площею до 6581 га для ведення сільськогосподарського виробництва на території Скворцовської сільської ради АРК. Позивач неодноразово подавав відповідачу розроблену технічну документацію для оформлення державного акту на право постійного користування земельною ділянкою, проте технічна документація не була погоджена.
09 вересня 2011 року розпорядженням першого заступника голови Сімферопольської райдержадміністрації АРК Кім В.А№ 1794-р за результатами розгляду клопотання ДП «ДСП «Сонячне» відмовлено в затвердженні наданої технічної документації (а.с.17). Відмова мотивована тим, що раніше відповідачем було прийняте розпорядження про надання вказаної земельної ділянки іншій особі. У судовому засіданні 22 лютого 2012 року представники позивача повністю підтримали позовні вимоги з підстав, викладених у позовній заяві, та надали пояснення по суті спору.
Представник відповідача проти позову заперечував, в обґрунтування правової позиції надав суду письмові заперечення на адміністративний позов (а.с.75-76).
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, заслухавши пояснення представників позивача, відповідача, дослідивши надані докази, суд -
ВСТАНОВИВ:
Державне підприємство "Державне сільськогосподарське підприємство "Сонячне" утворено наказом Міністерства аграрної політики України № 307 від 08 липня 2005 року (а.с.15), є юридичною особою, зареєстрованою Сімферопольською районною державною адміністрацією АРК 02.08.2005 року, з ідентифікаційним кодом юридичної особи 33655492, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 441595 від 02.08.2005 року (а.с. 10).
Відповідно до Статуту Державного підприємства "Державне сільськогосподарське підприємство "Сонячне", затвердженого розпорядженням Міністерства аграрної політики України від 22 липня 2005 року № 41, державну реєстрацію юридичної особи проведено 02.08.2005 року (а.с.12-14).
Згідно статуту позивача, він заснований на державній формі власності і підподрядкований Міністерству аграрної політики України, яке є органом управління Майном.
Судом встановлено, що розпорядженням голови Сімферопольської районної державної адміністрації від 17.03.2006 року № 483-р «Про дозвіл на розроблення технічної документації по землеустрою в частині складання документів, що посвідчують право постійного користування земельною ділянкою державному підприємству «Державне сільськогосподарське підприємство «Сонячне» на території Скворцовської селищної ради» позивачу по справі - ДП «ДСП «Сонячне» було надано дозвіл на розробку технічної документації з землеустрою в частині складання документів, що засвідчують право постійного користування земельною ділянкою площею до 6581 га для ведення сільськогосподарського виробництва на території Скворцовської сільської ради (а.с.23). Згідно з п.2 2.2 даного розпорядження виготовлена технічна документація підлягає затвердженню Сімферопольською райдержадміністрацією АРК.
Дане розпорядження на час розгляду справи не скасовувалось та не чинним не визнавалося.
На виконання зазначеного рішення Державним підприємством «Кримський науково-дослідний інститут землеустрою» на підставі договору № 6857-А від 13.01.2009 року на замову позивача був розроблений проект із землеустрою по складанню державного акту на право постійного користування земельною ділянкою площею 6461,3545 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Скворцовської сільської ради АРК (а.с.24-46 ). Як встановлено судом, технічна документація була виготовлена у повному обсязі лише в липні 2010 року.
Після узгодження розробленої технічної документації з землеустрою в частині складання документів, що засвідчують право постійного користування земельною ділянкою площею до 6581 га для ведення сільськогосподарського виробництва на території Скворцовської сільської ради в Управлінні Держкомзему в Сімферопольському районі АРК (а.с.34), позивач неодноразово звертався до Сімферопольської райдержадміністрації АР Крим з метою її затвердження Так, відповідно до останнього звернення - листа № 155 від 16.05.2011 року, керівник ДП «ДСП «Сонячне» просив Сімферопольську РДА затвердити технічну документацію землеустрою з метою оформлення державного акта на право постійного користування земельною ділянкою. До листа додавалася технічна документація по землеустрою в частині складання документів, що посвідчують право постійного користування земельною ділянкою площею 6431,3545 га.
Листом від 15.06.2011 р. № 2656 заступником голови Сімферопольської райдержадміністрації Абдулаєвим Ш.Х. повідомлено позивача про те, що затвердження технічної документації із землеустрою в частині складання документів з метою оформлення державного акту на право постійного користування ДП «ДСП «Сонячне» на земельну ділянку площею 6461,3545 га на території Скворцовської сільської ради АРК не є можливим, оскільки на даний момент Севастопольським апеляційним адміністративним судом по справі № 2а-12728/09/10/0170 не скасоване розпорядження Сімферопольської райдержадміністрації АРК від 03.10.2007 року № 2636-р..
Позивач не погодився з зазначеною відповіддю, та оскаржив її в судовому порядку.
Постановою окружного адміністративного суду АРК по справі № 2а-9792/11/00170/1 від 29.08.2011 року позовні вимоги Позивача задоволені частково: визнана протиправною бездіяльність Сімферопольської державної адміністрації АРК по не розгляду заяви ДП «Державне сільськогосподарське підприємство «Сонячне» про погодження технічної документації із землеустрою по складанню державного акту на право постійного користування земельною ділянкою площею 6461,3545 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Скворцовської сільської ради АРК, та зобов'язано повторно розглянути заяву.
09 вересня 2011 року розпорядженням першого заступника голови Сімферопольської райдержадміністрації АРК Кім В.А. № 1794-р за результатами розгляду клопотання ДП «Державне сільськогосподарське підприємство «Сонячне» відмовлено в затвердженні наданої технічної документації (а.с.17). Відмова мотивована тим, що раніш було прийняте розпорядження про надання вказаної земельної ділянки іншій особі.
Не погодившись із зазначеним розпорядженням, Позивач звернувся до суду з позовом про визнання протиправним розпорядження першого заступника голови Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим Кім В.А. від 09.09.2011 р. № 1794-р про відмову Державному підприємству «Державне сільськогосподарське підприємство «Сонячне» в погоджені технічної документації з землеустрою по складанню державного акту на право постійного користування земельною ділянкою площею 6461,3545 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Скворцовської сільської ради за інв. № 86/2504 від 19.07.2010 р. та зобов'язання відповідача узгодити технічну документацію з землеустрою по складанню державного акту на право постійного користування вказаною земельною ділянкою, а також зобов'язання відповідача видати позивачу державний акт на право постійного користування цією земельною ділянкою.
Судом встановлено, що розпорядженням Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим № 2636-р від 03.10.2007 року наданий дозвіл ТОВ "Велес-Крим" на розробку технічної документації з землеустрою в частині складання документів, підтверджуючих право оренди на земельні ділянки загальною площею до 4030 га, у тому числі: рілля - до 2370 га, пасовищ - до 1660 га з земель ДП "Державного сільськогосподарського підприємства "Сонячне" строком на 30 років для введення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Скворцовської селищної ради.
Судом також встановлено, що згідно обліково-кадастрової документації Сімферопольського відділу земельних ресурсів (Ф 6-зем) земельна ділянка , яка планується до передачі в оренду ТОВ "Велес-Крим", значиться за ДП "Державне сільськогосподарське підприємство "Сонячне" на праві постійного користування .
Прокурором Сімферопольського району АР Крим, не погодившись з прийнятим Розпорядженням Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим №2636-р від 03.10.2007 року, внесено протест на прийняте розпорядження. За результатами розгляду протесту прокурора Сімферопольського району АР Крим прийнято розпорядження № 863-р від 26.03.2008 року "Про скасування розпорядження Сімферопольської районної державної адміністрації № 2636-р від 03.10.2007 року", яким задоволено протест та скасовано спірне Розпорядження № 2636-р від 03.10.2007 року. В свою чергу прийняте розпорядження № 863-р від 26.03.2008 року було оскаржено до суду ТОВ "Велес-Крим".
Відповідно до постанови Окружного адміністративного суду АР Крим від 22.06.2009 року у справі № 2а-8779/08/5/0170 позов ТОВ "Велес-Крим" до Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим задоволено частково, визнано протиправним та скасовано розпорядження Сімферопольської районної державної адміністрації № 863-р від 26.03.2008 року "Про скасування розпорядження Сімферопольської районної державної адміністрації № 2636-р від 03.10.2007 року". Дана постанова не оскаржена та набула законної сили.
Таким чином, судом встановлено, що на даний час є чинними Розпорядження Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим № 483-р від 17.03.2006 року, яким дозволено Державному підприємству "Державне сільськогосподарське підприємство "Сонячне" розробку технічної документації з землеустрою в части складання документів, підтверджуючих право постійного користування земельними ділянками площею до 6581 га. для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Скворцовської селищної ради та Розпорядження Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим № 2636-р від 03.10.2007 року дозволено ТОВ "Велес-Крим" розробку технічної документації з землеустрою в части складання документів, підтверджуючих право оренди на земельні ділянки загальною площею до 4030 га., у тому числі: рілля - до 2370 га, пасовищ - до 1660 га з земель ДП "Державного сільськогосподарського підприємства "Сонячне" строком на 30 років для введення товарного сільськогосподарського виробництва, розташованої на території Скворцовської селищної ради.
З викладеного вбачається, що відповідачем - Сімферопольською районною державною адміністрацією АР Крим фактично надано дозвіл на розробку технічної документації з землеустрою в части складання документів, підтверджуючих право володіння земельними ділянками Державному підприємству "Державне сільськогосподарське підприємство "Сонячне" та ТОВ "Велес-Крим".
Перевіряючи законність та обґрунтованість позовних вимог позивача про визнання протиправним розпорядження Сімферопольської районної державної адміністрації , суд зазначає наступне.
Акт державного чи іншого органу - це юридична форма рішень цих органів, тобто офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин.
Підставами для визнання акта протиправним є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт. Обов'язковою умовою визнання акту недійсним є також порушення у зв'язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів осіб.
Так, згідно до частин 1 та 2 ст. 116 Земельного Кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень. Повноваження в даній частині розмежовані п.12 розділу X Земельного Кодексу України в якому вказано що розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці третьому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади. Повноваження місцевих державних адміністрацій у галузі земельних відносин щодо розпорядження землями державної власності та вирішення інших питань у галузі земельних відносин закріплено п. а) та ж) ст.17 Земельного Кодексу України.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
За ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до положень частини 2 статті 123 Земельного кодексу України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації. У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки).
Підставою відмови у погодженні проекту може бути лише невідповідність його положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.
Рішенням про надання земельної ділянки у користування за проектом землеустрою щодо її відведення здійснюються: затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки; вилучення земельних ділянок у землекористувачів із затвердженням умов вилучення земельних ділянок (у разі необхідності); надання земельної ділянки особі у користування з визначенням умов її використання і затвердженням умов надання, у тому числі (у разі необхідності) вимог щодо відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва.
Підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.
Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у наданні земельної ділянки у користування або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.
Разом з тим, як вбачається з положень Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, тощо, право власності (користування) на об'єкти нерухомості, зокрема, й земельні ділянки виникає з часу проведення державної реєстрації такого права у встановленому законом порядку.
Так, відповідно до ст. 125 Земельного Кодексу України виникнення права на земельну ділянку можливо після одержання її власником або користувачем документа, що посвідчує право власності чи право постійного користування земельною ділянкою, або укладення договору оренди та їх державної реєстрації; а також забороняє приступати до використання земельної ділянки до встановлення її меж у натурі (на місцевості), одержання документа, що посвідчує право на неї, та державної реєстрації.
Отже, зі змісту положень Земельного кодексу України вбачається, що право на користування земельною ділянкою виникає з часу його державної реєстрації, та, відповідно не може бути порушено до моменту його державної реєстрації. В даному випадку, може бути порушено право особи на отримання земельної ділянки на умовах користування за процедурою, передбаченою діючим законодавством.
А, відтак, розглядаючи підстави відмови Сімферопольської районної державної адміністрації позивачеві в затвердженні технічної документації з землеустрою щ метою оформлення державного акту на право постійного користування земельною ділянкою загальною площею 6431,3545га на території Скворцовської сільської ради, викладені в розпорядженні від 09.09.2011р. №1794-р „Про відмову ДП „ДСГП „Сонячне" в затвердженні технічної документації з землеустрою в частині складення документів з метою оформлення державного акту на право постійного користування на земельну ділянку на території Скворцовської сільської ради", суд дійшов висновку, що таки підстави не передбачені ч. 10 ст. 123 Земельного кодексу України.
Так, не можливо віднести до невідповідності проекту відведення земельної ділянки, який був наданий на затвердження відповідачеві позивачем, вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, факт прийняття Сімферопольською районною державною адміністрацією розпорядження від 03.10.2007р. №2636-р „Про надання ТОВ „Велес-Крим" дозволу на розробку технічної документації з землеустрою в частині складення документів, які посвідчують право оренди на земельні ділянки, розташовані на території Скворцовської сільської ради".
Зазначене, зокрема, підтверджується й висновками суду, викладеними в Постанові Окружного адміністративного суду АР Крим від 26.04.2010р. по справі 2а-12728/09/10/0170, відповідно до якої, таким розпорядженням Сімферопольської районної державної адміністрації від 03.10.2007р. №2636-р не порушуються права позивача та таке розпорядження взагалі не може вплинути на право користування даною земельною ділянкою позивачем (а.с. 55). Зазначена постанова суду набрала законної сили та є преюдиціальною в розумінні положень КАС України щодо встановлення певних юридично значимих по справі фактів.
А, відтак, позовні вимоги щодо визнання протиправним розпорядження Сімферопольської районної державної адміністрації підлягають задоволенню. Крім того, суд вважає за можливе вийти за межі позовних вимог та в порядку ст. 11, ст. 162 КАС України скасувати таке розпорядження.
Стосовно позовних вимог щодо зобов'язання відповідача узгодити технічну документацію з землеустрою, суд вважає за необхідне зауважити наступне.
Відповідач, як орган державної влади, до повноважень якого, серед іншого відносяться функції з розгляду та затвердження проектів землеустрою, має діяти в межах своїх повноважень, з урахуванням того, що будь-яке відхилення від встановлених меж таких повноважень - вже є правопорушенням з боку суб'єкта владних повноважень.
Проте, суд за своїми функціями не має права підміняти функції органів виконавчої влади, які мають діяти насамперед виключно в межах своєї компетенції та відповідно до приписів діючого законодавства. А, відтак, встановивши сам факт прийняття відповідачем рішення із порушенням закону через його помилкове тлумачення із застосування підстав його прийняття, що не передбачені законом, суд вправі визнати протиправним та скасувати таке розпорядження та зобов'язати відповідача вжити дії відповідно до діючого законодавства з вирішення питання щодо розгляду та затвердження проекту відведення позивача у встановленому законом порядку з огляду на факти порушення відповідачем діючого законодавства, припущені ним при попередньому розгляді такого проекту.
Щодо позовних вимог стосовно зобов'язання відповідача видати позивачеві державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, то суд вважає, що такий спосіб захисту позивачем своїх прав є превентивним, що діючим законодавством не передбачено.
Адже, відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, тощо, при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства. При цьому, суд зауважує, що в такому сенсі відповідальність органів влади має межі, що прямо витікають з обсягу їх повноважень, як це передбачено ст. 19 Конституції України. Разом з тим, відповідно ч. 2 ст. 124 Конституції України, яку необхідно розуміти так, що юрисдикція судів, тобто їх повноваження вирішувати спори про право та інші правові питання, поширюється на всі правовідносини, що виникають в державі.
Виконуючи вимоги ст. 161 КАС України, суд має встановити відповідно до обставин, що існували на час подання позову до суду всі суттєві обставини, оціни фактичні дані, якими було обумовлено звернення до суду із позовом.
А, відтак, заявлення вимоги щодо зобовязання відповідача видати державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, є по-перше, порушенням суду компетенції органів державної влади, оскільки не відповідає засобам захисту та відновлення позивача в правах та встановлення гарантій його прав, визначеним ст. 162 КАС України, оскільки таке рішення може усунути можливе у майбутньому порушення з боку відповідача прав позивача, а, відтак, є превентивним засобом захисту прав позивача, що є підставою для відмови в зазначеній частині позовних вимог.
Крім того, суд вважає за необхідне зауважити, що відповідно до Інструкції про порядок складення, видачі, реєстрації та зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку та право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженої наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 04.05.1999р. №43, заповнення та оформлення бланків державних актів покладено на ДП „Державний земельний кадастр", а підпис на органи земельних ресурсів та голову органів місцевого самоврядування. Видачі державного акту передую законодавчо встановлена процедура, а, відтак, одноособово зобов'язання відповідача скласти та видати позивачеві такий акт - є порушення приписів ст. 19 Конституції України.
На підставі викладеного суд вважає, що позовні вимоги належить задовольнити частково.
Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення по справі ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд вважає за необхідне присудити всі здійснені нею судові витрати, з державного бюджету.
У судовому засіданні 22.02.2012 року судом проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Постанову складено у повному обсязі 27.02.2012 року.
На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 94, 160-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задовольнити частково.
2. Визнати протиправним та скасувати розпорядження першого заступника голови Сімферопольської районної державної адміністрації АР Крим Кім В.А. від 09.09.2011 р. № 1794-р про відмову Державному підприємству «Державне сільськогосподарське підприємство «Сонячне» (далі в тексті постанови - ДП «ДСП «Сонячне») в погоджені технічної документації з землеустрою по складанню державного акту на право постійного користування земельною ділянкою площею 6461,3545 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Скворцовської сільської ради.
3. Зобов'язати Сімферопольську районну державну адміністрацію АР Крим вчинити дії щодо розгляду проекту технічної документації з землеустрою по складанню державного акту на право постійного користування земельною ділянкою площею 6461,3545 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Скворцовської сільської ради Державному підприємству «Державне сільськогосподарське підприємство «Сонячне».
4. В іншій частині позовних вимог відмовити.
5. Стягнути з Державного бюджету України на користь позивача - Державного підприємства «Державне сільськогосподарське підприємство «Сонячне» (с. Скворцове, Сімферопольського району, АР Крим, вул. Калініна,74) судовий збір у розмірі 3,40 грн.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Кузнякова С.Ю.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 22.02.2012 |
Оприлюднено | 04.09.2012 |
Номер документу | 25820931 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кузнякова С.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні