Постанова
від 22.08.2012 по справі 2а/0370/2375/12
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

2а/0370/2375/12    ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 22 серпня 2012 року    Справа № 2а/0370/2375/12 Волинський окружний адміністративний суд у складі: головуючого –судді Дмитрука В.В., розглянувши в місті Луцьку в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Волинської області Державної податкової служби до товариства з обмеженою відповідальністю «Шепель» про припинення юридичної особи, ВСТАНОВИВ: Луцька об'єднана державна податкова інспекція Волинської області Державної податкової служби (далі – Луцька ОДПІ) звернулася в суд із позовом про припинення юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю «Шепель» (далі – ТзОВ «Шепель»). Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач як платник податків, у порушення вимог пункту 16.1 статті 16, пункту 49.2 статті 49 Податкового кодексу України (далі –ПК України), більше як протягом одного року не подає у порядку, встановленому податковим законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Згідно з частиною 2 статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» неподання протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для припинення підприємницької діяльності юридичної особи. Відповідно до пункту 67.2 статті 67 ПК України органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців. На момент звернення до суду у відповідача податковий борг відсутній. Позивач просить припинити юридичну особу – товариство з обмеженою відповідальністю «Шепель» та зобов'язати державного реєстратора здійснити заходи, спрямовані на припинення юридичної особи. Відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі – КАС України) судовий розгляд справи здійснювався в порядку скороченого провадження. Відповідач пред'явлені позовні вимоги не оспорив, заперечення на адміністративний позов не подав, хоча був належним чином повідомлений про розгляд справи, про що свідчить повідомлення про вручення рекомендованого поштового відправлення  № 4301030950016 від 06.08.2012 року. Дослідивши і оцінивши письмові докази по справі, суд вважає, що позовні вимоги підлягають до задоволення наступних підстав: Судом встановлено, що ТзОВ «Шепель» взяте на облік в органах державної податкової служби як платник податків 11.03.2002 року за № 492, що підтверджується  довідкою № 329 від 28.05.2012 року. Згідно довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відомостей щодо проведення реєстраційних дій відносно ТзОВ «Шепель» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців не знайдено. Відповідно до довідки Луцької ОДПІ № 188 про подання останньої звітності та відсутності заборгованості по платежах до бюджету ТзОВ «Шепель» за останні 3 роки не подано жодної податкової звітності, з цієї ж довідки вбачається, що у підприємства заборгованість зі сплати податків, зборів і обов'язкових платежів відсутня. Відповідно до підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України, який набрав чинності з 01.01.2011 року, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Пунктом 49.2 статті 49 ПК України визначено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді. Однак, всупереч цьому відповідач більше року не подає податкової звітності, що підтверджено матеріалами справи.   Згідно із частиною 2 статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» однією з підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону. А відповідно до частини 1 статті 38 цього Закону суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Відповідно до пункту 67.2 статті 67 ПК України надано право органів державної податкової служби в установленому законом порядку звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців. Оскільки, відповідачем більше року не подано органам державної податкової служби податкові декларації, документи фінансової звітності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги про припинення юридичної особи підлягають  задоволенню. Керуючись статтею 183-2 КАС України, на підставі частини 2 статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», суд ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов задовольнити повністю. Припинити юридичну особу – товариство з обмеженою відповідальністю «Шепель» (Волинська область, Луцький район, с. Шепель, код ЄДРПОУ 31890607). Копію постанови в день набрання нею законної сили направити державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи – товариства з обмеженою відповідальністю «Шепель» та вчинення інших дій, передбачених статтею 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                                                                      В.В.Дмитрук

Дата ухвалення рішення22.08.2012
Оприлюднено05.09.2012
Номер документу25840380
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0370/2375/12

Постанова від 22.08.2012

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 25.07.2012

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні