Категорія №10.1
ПОСТАНОВА
Іменем України
22 серпня 2012 року Справа № 2а/1270/5356/2012
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Качуріної Л.С.,
при секретарі судового засідання Горобець В.О.,
за участю представників сторін:
від позивача - Бацманова Ю.С., довіреність №4232/08-05 від 12.04.2012,
від відповідача - не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську справу за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в Лутугинському районі Луганської області до Лутугинського районного комунального підприємства «Райсількомунгосп» про стягнення заборгованості по сплаті страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за період з 01.06.2009 по 01.03.2010 у загальному розмірі 83870,97 грн., у тому числі, недоїмка в сумі 31028,93 грн., штрафні санкції в сумі 44321,64 грн. та пеня в сумі 8520,40 грн.,
ВСТАНОВИВ:
11 липня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністартивний позов Управління Пенсійного фонду України в Лутугинському районі Луганської області до Лутугинського районного комунального підприємства «Райсількомунгосп» про стягнення заборгованості по сплаті страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за період з 01.06.2009 по 01.03.2010 у загальному розмірі 83870,97 грн., у тому числі, недоїмка в сумі 31028,93 грн., штрафні санкції в сумі 44321,64 грн. та пеня в сумі 8520,40 грн.
В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилався на наступне.
Відповідач - Лутугинське районне комунальне підприємство «Райсількомунгосп» (код ЄДРПОУ 01236851) 16.09.2002 зареєстрований в якості юридичної особи Лутугинською районною державною адміністрацією Луганської області за реєстраційним номером №1 367 120 0000 000259. Відповідно до ст.ст.14,15 Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) підприємство є платником страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (страхувальником) та взято на облік в УПФУ в Лутугинському районі Луганської області. Відповідно до п.6 ч.2 ст.17, п.6 ст.20 Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду. Однак, у порушення вищезазначеної норми законодавства, Лутугинське районне комунальне підприємство «Райсількомунгосп» несвоєчасно сплачувало страхові внески, у зв'язку з чим станом на 01.03.2010 за ним утворилася заборгованість зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за період з 01.06.2009 по 01.03.2010 у загальному розмірі 83870,97 грн., у тому числі, недоїмка в сумі 31028,93 грн., штрафні санкції в сумі 44321,64 грн. та пеня в сумі 8520,40 грн. У періодичному виданні «Трудова слава» №22(5294) від 04.06.2009 було опубліковане рішення Лутугинської районної ради №30/13 «Про припинення діяльності Лутугинського РКП «Райсількомунгосп» у зв'язку з ліквідацією». Управлінням ПФУ в Лутугинському районі Луганської області до ліквідаційної комісії припинення діяльності підприємства були направлені заяви №9563/08-20 від 22.07.2009, №10683/08-20 від 04.09.2009, №1586/08-20 від 01.03.2010 про вступ с майновими вимогами щодо поточної заборгованості, яка ліквідаційною комісією не оспорювалася. На теперішній час заборгованість залишається несплаченою. Оскільки відповідач ухиляється від сплати заборгованості до Пенсійного фонду України в добровільному порядку, позивач просив стягнути з Лутугинського районного комунального підприємства «Райсількомунгосп» заборгованість по сплаті страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за період з 01.06.2009 по 01.03.2010 у загальному розмірі 83870,97 грн., у тому числі, недоїмка в сумі 31028,93 грн., штрафні санкції в сумі 44321,64 грн. та пеня в сумі 8520,40 грн. у судовому порядку на свою користь.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, наполягав на їх задоволенні, дав суду пояснення, аналогічні викладеному в позові.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, місце та час слухання справи повідомлявся належним чином (а.с.53,54). Правом подати суду заперечення проти позову та докази на підтвердження своїх доводів не скористався, заяви про визнання позовних вимог або про розгляд справи за його відсутності до суду не надходило. Так, 20.08.2012 на адресу Луганського окружного адміністративного суду повернулось поштове відправлення з ухвалою про відкриття провадження у справі, направлене на адресу відповідача. Згідно довідки поштового відділення причиною повернення зазначено «за зазначеною адресою не проживає, організація ліквідована». Відповідно до частини 11 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Відповідно до частини 6 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних в матеріалах справи доказів.
Заслухавши пояснення представника позивача дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наявних у матеріалах справи доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених вимог з огляду на таке.
З 01 січня 2011 року набрав чинності Закон України від 08 липня 2010 року № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", яким запроваджено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування як консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування, та визначені правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.
Згідно з абзацом 5 пункту 7 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування"стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.
Абзацом 6 пункту 7 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування"передбачено, що на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.
У судовому засіданні встановлено, підтверджується матеріалами справи, що Лутугинське районне комунальне підприємство «Райсількомунгосп» (код ЄДРПОУ 01236851, місцезнаходження: 92000, Луганська область, м.Лутугине, вул.Осипенко,буд.129) 16.09.2002 зареєстровано в якості юридичної особи Лутугинською районною державною адміністрацією Луганської області за реєстраційним номером №1 367 120 0000 000259 (а.с.8), внесено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с.9), відповідно до ст.ст.15,17 Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) є платником страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (страхувальником) та зареєстровано в УПФУ в Лутугинському районі Луганської області, що підтверджується відповідною заявою про реєстрацію в органах ПФУ (а.с.31).
Під час розгляду справи судом встановлено, що згідно розрахунку суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, що пядлягають сплаті за червень місяць 2009 року від 15.07.2009 року Лутугинським районним комінальним підприємством «Райсількомунгосп» нараховано страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування у розмірі 19917,18 грн. (а.с.33-34).
Однак, у порушення норм ст.20 Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-I «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) відповідачем своєчасно не було перераховано страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, у зв'язку з чим, станом на 01.03.2010 за ним за період з 01.06.2009 по 01.03.2010 утворилася заборгованість у загальному розмірі 83870,97 грн., у тому числі, недоїмка в сумі 31028,93 грн., штрафні санкції в сумі 44321,64 грн. та пеня в сумі 8520,40 грн., що підтверджується картками особового рахунку страхувальника за період з 01.06.2009 по 22.07.2009 та з 01.06.2009 по 09.08.2012 (а.с.27-28,29-30,40,41,42-43,44-45,48-49,50-51).
Згідно із пунктом 6 частини 2 статті 17 Закону України від 09 липня 2003 року №1058-IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) Лутугинське районне комунальне підприємство «Райсількомунгосп» повинно нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески.
Відповідно до частини 12 статті 20 Закону України від 09 липня 2003 року №1058-IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) страхові внески підлягають сплаті незалежно від фінансового стану платника страхових внесків. У разі наявності у платника страхових внесків одночасно із зобов'язаннями зі сплати страхових внесків зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати страхових внесків виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань щодо виплати заробітної плати (доходу).
Частиною 6 статті 20 Закону України від 09 липня 2003 року №1058-IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що страхувальники зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього періоду. Базовим звітним періодом для Лутугинського районного комунального підприємства «Райсількомунгосп» є календарний місяць.
Відповідно до статті 106 Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.
Територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, визначені правлінням Пенсійного фонду, надсилають страхувальникам, які мають недоїмку, вимогу про її сплату;
Протягом десяти робочих днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки страхувальник зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій.
Страхувальник у разі незгоди з розрахунком суми недоїмки, зазначеної у вимозі про сплату недоїмки, узгоджує її з органами Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, а в разі неузгодження вимоги із органами Пенсійного фонду має право на оскарження вимоги в судовому порядку.
У разі якщо страхувальник, який одержав вимогу територіального органу Пенсійного фонду про сплату недоїмки і протягом десяти робочих днів після її отримання не сплатив зазначену у вимозі суму недоїмки разом з застосованою до нього фінансовою санкцією, включеної до вимоги, або не узгодив вимогу з відповідним органом Пенсійного фонду, або не оскаржив вимогу в судовому порядку, а також у разі якщо страхувальник узгодив вимогу, але не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти робочих днів після отримання узгодженої вимоги, відповідний орган Пенсійного фонду звертається в установленому законом порядку і подає вимогу про сплату недоїмки до відповідного підрозділу державної виконавчої служби. У зазначених випадках орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду чи господарського суду з позовом про стягнення недоїмки.
Строк давності щодо стягнення недоїмки, пені та штрафів не застосовується.
Відповідно до вимог частини 3 статті 106 Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" позивачем на адресу відповідача була направлена вимога про сплату боргу від 06.07.2009 року №Ю-95 про сплату боргу на суму 5871,44 грн., яка отримана уповноваженою особою відповідача 08.07.2009, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.32).
На час розгляду справи даних про оскарження позивачем зазначеної вимоги в судовому порядку, або про її узгодження з УПФУ в Лутугинському районі Луганської області у суду не має, а тому, вона є чинною на момент розгляду справи.
За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф залежно від строку затримки платежу в розмірі: 10 відсотків своєчасно не сплачених зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 30 календарних днів включно; 20 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати у строк до 90 календарних днів включно; 50 відсотків зазначених сум - у разі затримки їх сплати понад 90 календарних днів.
Одночасно, на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.
Про нарахування пені та накладення штрафів, передбачених частинами 9 і 10 статті 106 Закону України від 09 липня 2003 року №1058-IV «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин), посадові особи виконавчих органів Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, виносять рішення, які протягом трьох робочих днів із дня їх винесення надсилаються страхувальнику, банку чи організації, яка здійснює виплату і доставку пенсій.
Суми пені та штрафів, передбачених частинами 9 і 10 статті 106 Закону України від 09 липня 2003 року №1058-IV «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин), підлягають сплаті страхувальником, банком чи організацією, яка здійснює виплату і доставку пенсій, протягом десяти робочих днів з дня одержання відповідного рішення. При цьому в цей же строк страхувальник, банк чи організація, яка здійснює виплату і доставку пенсій, має право оскаржити зазначене рішення до вищого органу Пенсійного фонду або в судовому порядку з одночасним обов'язковим письмовим повідомленням про це відповідного виконавчого органу Пенсійного фонду, яким прийнято це рішення.
Суми пені та фінансових санкцій, застосованих за порушення порядку та строків обчислення, нарахування та сплати страхових внесків стягуються в тому ж порядку, що й недоїмка із сплати страхових внесків.
Так, на підставі пункту 2 частини 9 статті 106 Закону України від 09 липня 2003 року №1058-IV «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) Управлінням ПФУ в Лутугинському районі Луганської області 13.07.2009 відносно відповідача винесено рішення №93 про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду на суму 31621,99 грн., що підтверджується копією відповідного рішення (а.с.36) та розрахунком фінансової санкції та пені (а.с.37-38,39). Вказане рішення про застосування фінансових санкцій отримано уповноваженою особою відповідача 21.07.2009, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.35).
Крім того, на підставі пункту 7 частини 9 статті 106 Закону України від 09 липня 2003 року №1058-IV «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) 24.11.2009 Управлінням ПФУ в Лутугинському районі Луганської області відносно відповідача винесено рішення №135 про застосування фінансових санкцій за несплату, неповну або несвоєчасну сплату авансових платежів із страхових внесків на суму 12699,65 грн., що підтверджується копією відповідного рішення (а.с.46) та розрахунком фінансової санкції (а.с.47).
У суду відсутні відомості щодо оскарження відповідачем рішень УПФУ в Лутугинському районі Луганської області про застосування фінансових санкцій №93 від 13.07.2009 та №135 від 24.11.2009, а тому, вони є чинними на час розгляду справи та такими, що підлягають виконанню.
Крім того, під час розгляду справи судом установлено, що ухвалою Господарського суду Луганської області від 22.06.2010 по справі №22/51б порушено провадження у справі про банкрутство Лутугинського районного комунального підприємства «Райсількомунгосп» та введено мараторій на задоволення вимог кредиторів (а.с.24-25).
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 16.07.2010 по справі №22/51б заяву боржника - Лутугинського районного комунального підприємства «Райсількомунгосп» про порушення провадження у справі про банкрутство залишено без задоволення, мараторій на задоволення вимог кредиторів скасовано (а.с.26).
Відповідно до ч.1 ст.72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказується при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
З цього приводу, суд вважає за необхідне зазначити, що згідно з частиною 2 статті 104 Цивільного кодексу України юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
В матеріалах справи такі відомості щодо відповідача відсутні. У зв'язку з чим, відповідно до частини 6 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішує справу на основі наявних в матеріалах справи доказів.
Управлінням ПФУ в Лутугинському районі Луганської області на ім'я Голови ліквідаційної комісії припинення діяльності підприємства відповідача Тіщенко В.І. були направлені заяви №9563/08-20 від 22.07.2009, №10683/08-20 від 04.09.2009, №1586/08-20 від 01.03.2010 про вступ с майновими вимогами щодо поточної заборгованості на загальну суму 83870,94 грн. (а.с.5,6,7).
Даних про відхилення заявлених Управлінням ПФУ в Лутугинському районі Луганської області вимог до боржника Лутугинського РКП «Райсількомунгосп» у суду на час розгляду справи не має, а тому, вони вважаються визнаними останнім.
Оскільки відповідач за час судового розгляду справи у добровільному порядку заборгованість зі сплаті страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за період з 01.06.2009 по 01.03.2010 у загальному розмірі 83870,97 грн., у тому числі: недоїмка в сумі 31028,93 грн., штрафні санкції в сумі 44321,64 грн. та пеня в сумі 8520,40 грн., не сплатив, позовні вимоги позивача визнаються судом обґрунтованими, доведеними і такими, що підлягають повному задоволенню.
Питання по судових витратах судом не вирішується, оскільки позивач згідно із пунктом 18 частини 1 статті 5 Закону України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року №3674-VI (який набув чинності з 01.11.2011) від сплати судового збору звільнений, а ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних випадках.
На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засіданні 22 серпня 2012 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 27 серпня 2012 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в Лутугинському районі Луганської області до Лутугинського районного комунального підприємства «Райсількомунгосп» про стягнення заборгованості по сплаті страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за період з 01.06.2009 по 01.03.2010 у загальному розмірі 83870,97 грн., у тому числі, недоїмка в сумі 31028,93 грн., штрафні санкції в сумі 44321,64 грн. та пеня в сумі 8520,40 грн., задовольнити повністю.
Стягнути з Лутугинського районного комунального підприємства «Райсількомунгосп» (код ЄДРПОУ 01236851, місцезнаходження: 92000, Луганська область, м.Лутугине, вул.Осипенко, буд.129; р/р 260089502, МФО 304007, ЛОД ВАТ РБ Аваль) на користь Управління Пенсійного фонду України в Лутугинському районі Луганської області (код ЄДРПОУ 21792548, місцезнаходження: 92000, Луганська область, м.Лутугине, вул.Червоних партизанів,15; р/р 25609312745, МФО 304665, ЛОУ ВАТ «Державний ощадний банк України») заборгованість по сплаті страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за період з 01.06.2009 по 01.03.2010 у загальному розмірі 83870,97 грн. (вісімдесят три тисячі вісімсот сімдесят гривень 97 копійок), у тому числі: недоїмка в сумі 31028,93 грн. (тридцять одна тисяча двадцять вісім гривень 93 копійки), штрафні санкції в сумі 44321,64 грн. (сорок чотири тисячі триста двадцять одна гривня 64 копійки) та пеня в сумі 8520,40 грн. (вісім тисяч п'ятсот двадцять гривень 40 копійок).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Відповідно до частини 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі та підписана 27 серпня 2012 року.
СуддяЛ.С. Качуріна
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2012 |
Оприлюднено | 05.09.2012 |
Номер документу | 25840900 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Л.С. Качуріна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні