ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
30.08.12р. Справа № 28/5005/5991/2012
За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Актур"
до відповідача - 1: Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1
Відповідача - 2: Комунального підприємства "Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради
Відповідача - 3: Дніпропетровської міської ради
Відповідача - 4: Виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради
про визнання недійсним договору
Суддя Манько Г.В.
Представники:
Від позивача: Салова М.С. - дов. від 21.06.2012р.
Від відповідача-1: ОСОБА_2 -дов. від 03.04.12р.
Від відповідача-2 Салунь І.М. - дов. від 23.04.2012р.
Від відповідача-3:не з'явився.
Від відповідача-4: не з'явився.
СУТЬ СПОРУ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Актур" звернулося до господарського суду Дніпропетровської області з позовною заявою та просить суд визнати недійсним договір №196 АП "Про організацію та експлуатацію майданчика для паркування", укладений 27.02.2012 року між Комунальним підприємством "Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 стосовно майданчика для паркування, що розташований за адресою: АДРЕСА_3 загальною площею 3540,0 кв.м; Визнати незаконним та скасувати Рішення сесії Дніпропетровської міської Ради IV скликання від 28.12.2011 року №9/19 "Про внесення змін до Положення про порядок справляння збору за місця для паркування транспортних засобів на території міста" в частині затвердження в Додатку №3 в Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, які не розташовано у центральній частині міста та не облаштовано технічними пристроями обмеження в'їзду для окремих місць паркування, майданчика для паркування, що розташований за адресою: АДРЕСА_3, загальною площею 3540.0 кв.м; Визнати незаконним та скасувати Рішення Виконавчого комітету Дніпропетровської міської Ради від 16 травня 2012 року №452 "Про затвердження Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, у м. Дніпропетровську" в частині затвердження в Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у М.Дніпропетровську, майданчика для паркування, що розташований за адресою: АДРЕСА_3 загальною площею 3540,0 кв.м;
Позивач наполягав на задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Відповідач-1 проти задоволення позову заперечував, просив суд у позові відмовити.
та відповідач-2 проти позову заперечував, просив суд у позові відмовити.
Відповіда-3 та відповідач-4 в судове засідання не з'явились, про час та місце розгляду справи були повідомленні належним чином.
Відповідач - 3 надав до суду відзив яким проти задоволення позову заперечував, просив суд у позові відмовити.
Господарським судом було задоволено клопотання щодо витребування відповідних доказів у сторін.
В судовому засіданні оголошено тільки вступну та резолютивну частину рішення.
Дослідивши у судовому засіданні матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, оцінивши докази в їх сукупності, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
27.02.2012 року між Комунальним підприємством "Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 було укладено договір №196 АП "Про організацію та експлуатацію майданчика для паркування" (далі - Договір), відповідно до умов якого, КП "Міськавтопарк" зобов'язався передати ФОП ОСОБА_1, майданчик для паркуванпя транспортних засобів загальною площею 3540,0 кв.м, що розташований за адресою: АДРЕСА_3 у стані, придатному для забезпечення паркування транспортних засобів у кількості 300 машино-місць.
У Договорі зазначено, що укладено на підставі правил паркування транспортних засобів у м. Дніпропетровську, затверджених Рішенням міської ради від 02.02.3011 року №39/8, з урахуванням змін, внесених рішенням сесії міської ради від 30.11.2011 року № 72/17 та протоколу засідання постійної конкурсної комісії з питань транспорту, дорожнього господарства та зв'язку.
02.02.2011 року Сесія Дніпропетровської міської Ради IV скликання постановила Рішення №39/8 "Про затвердження Правил паркування транспортних засобів у м. Дніпропетровську". Даним рішенням було встановлено наступне: "Затвердити Правила паркування транспортних засобів у м. Дніпропетровську; Управлінню ринків, місцевих податків і зборів департаменту споживчого ринку і сфери послуг Дніпропетровської міської ради забезпечити доведення розрахункових прогнозованих сум збору за місця для паркування транспортних засобів до департаменту транспорту та зв'язку Дніпропетровської міської ради; Департаменту транспорту та зв'язку Дніпропетровської міської ради здійснити комплексну інвентаризацію майданчиків для паркування транспортних засобів на вулицях і дорогах міста Дніпропетровська та забезпечити координацію та погодження робіт щодо визначення земельних ділянок, які відводяться для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів".
30.11.2011 року Сесія Дніпропетровської міської Ради IV скликання постановила Рішення №72/17 "Про внесення змін до рішення міської ради від 02.02.11 № 39/8 "Про затвердження Правил паркування транспортних засобів у М.Дніпропетровську ". Рішення Дніпропетровської міської Ради №72/17 від 30.11.2011 року встановлювало: "3.10. Департамент транспорту та зв'язку Дніпропетровської міської ради протягом трьох днів з дати затвердження акта обстеження (п. 3.9. цих Правил); у разі необхідності подає запит до територіального підрозділу органу центральної виконавчої влади у сфері земельних відносин про наявність власника та/або законного користувача земельної ділянки, а також про цільове призначення земельної ділянки, на якій ініційовано розміщення майданчика для паркування транспортних засобів (до запиту обов'язково має бути додано картографічний матеріал М 1:500 з позначенням території ймовірного розташування майданчика для паркування транспортних засобів); у разі наявності на земельній ділянці будівель та/або споруд - подає запити до Комунального підприємства «Бюро обліку майнових прав та діяльності з нерухомістю»Дніпропетровської міської ради (далі - К11 «Бюро») для перевірки останнім наявності власника нерухомого майна та/або наявності інформації про об'єкт у Переліку безхазяйного нерухомого майна та/або Переліку нерухомого майна, що може бути визнано від умерлою спадщиною».
Встановлено, що інвентаризацію майданчиків для паркування транспортних засобів на вулицях і дорогах міста Дніпропетровська ніхто не проводив, запити до Комунального підприємства "Бюро обліку майнових прав та діяльності з нерухомістю»Дніпропетровської міської ради (далі - КП "Бюро") для перевірки останнім наявності власника нерухомого майна, також здійснено не було, подальші рішення сесії міськради та виконкому були постановлені за відсутності відповідних даних, а окрім того, за відсутності графічних та семантичних даних розташування майданчиків для паркування.
Таким чином без отримання відповідних даних, незаконно та неправомірно, із порушенням прав та інтересів нашого товариства, земельна ділянка, на якій розташоване належне нашому товариству нерухоме майно та яка експлуатується з початку її створення більше 20 років як стоянка, була внесена до переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів та передана на баланс КП "Міськавтопарк".
28.12.2011 року Сесія Дніпропетровської міської Ради IV скликання постановила Рішення №9Д9 "Про внесення змін до Положення про порядок справляння збору за місця для паркування транспортних засобів на території міста". Вказаним Рішенням сесії Дніпропетровської міської ради від 28.12.2011 року №9/19 було внесено зміни до Положення про порядок справляння збору за місця для паркування транспортних засобів на території міста та встановлено, що подальший перелік спеціальних ділянок для паркування затверджується виконкомом за поданням виконавчого органу міської ради у сфері транспорту. Також вказаним рішенням Додатком №3 було затверджено новий Перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, які не розташовано у центральній частині міста та не облаштовано технічними пристроями обмеження в'їзду для окремих місць паркування, у тому числі й стоянки, якими більш ніж 20 років користувалось ТОВ "Підприємство гаражного і технічного обслуговування" (попередній власник нерухомого майна та землекористувач).
Відповідно до Витягу з Протоколу №3 засідання конкурсної комісії з визначення балансоутримувачів майданчиків для паркування транспортних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста від 06.02.2012 року, визначено перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із паркування транспортних засобів, які не розташовано у центральній частині міста та не облаштовано технічними пристроями обмеження в'їзду для окремих місць паркування та п.2 порядку денного визнано КП "Міськавтопарк" переможцем конкурсу з визначення балансоутримувачів майданчиків для паркування транспортних засобів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста.
16 травня 2012 року виконавчий комітет Дніпропетровської міської Ради постановив Рішення №452 "Про затвердження Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, у м. Дніпропетровську". Цим Рішенням Виконавчий комітет Дніпропетровської міської Ради затвердив новий Перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, у м. Дніпропетровську, у тому числі й стоянки, якими більш ніж 20 років користувалось ТОВ "Підприємство гаражного і технічного обслуговування" (попередній власник нерухомого майна та землекористувач).
Отже вказані рішення сесії та виконкому міської ради є незаконними в частині включення майданчиків, що розташовані на місцях стоянок, у перелік спеціальних ділянок для паркування та передання їх на баланс КП "Міськавтопарк".
Як вбачається з договору купівлі-продажу нерухомості від 17.12.2009р., предметом договору є будівлі та споруди, у тому числі опис допоміжних складових об'єкту нерухомості, у тому числі і мостіння - асфальт.
Площа об'єктів нерухомості із врахуванням допоміжних складових зазначена в технічному паспорті. Як вбачається з технічного паспорту, загальна площа під будівлями, спорудами займає 5 876,0 кв.м, під дорожнім покриттям 8186,0 кв.м, загальна площа земельної ділянки, на якій розташований об'єкт нерухомості становить 14 062,0 кв.м.
Відповідно до ст. 187 ЦК України складовою частиною речі є все те, що не може бути відокремлене від речі без її пошкодження або істотного знецінення. При переході права на річ її складові частини не підлягають відокремленню. Згідно ст. 188 ЦК України, якщо кілька речей утворюють єдине ціле, що дає змогу використовувати його за призначенням, вони вважаються однією річчю (складна річ). Правочин, вчинений щодо складної речі, поширюється на всі її складові частини, якщо інше не встановлено договором.
Отже, об'єкт нерухомості, який належить позивачу на праві власності, є складною річчю, експлуатується теперішнім власником, як і попередніми, за призначенням автостоянка, яка складається з основної будівлі та допоміжних навісів, сходів огорожі та асфальтного мостіння, які разом представляють собою єдине ціле та не можуть використовуватися відокремлено від стоянки без її пошкодження або істотного знецінення.
Встановлено, що комунальному підприємству гаражного і технічного обслуговування було відведено земельну ділянку площею 14 062,0 кв.м. під організацію стоянки. Після чого ним було отримано усі необхідні дозволи на будівництво. Після завершення будівництва було отримано акт введення в експлуатацію та проведено інвентаризацію нерухомості органами БТІ, оформлено техпаспорт із зазначенням опису об'єкту стоянки з площами будівлі та допоміжних складових об'єктів.
Вказані обставини підтверджуються доданими до справи доказами.
Відповідно до ст. 316 Цивільного кодексу України, діяльність власника може бути обмежена чи припинена або власника може бути зобов'язано допустити до користування його майном інших осіб лише у випадках і в порядку, встановлених законом.
Відповідно до ст. 321 Цивільного кодексу України, право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.
Так, згідно ст. 186 ЦК України річ, призначена для обслуговування іншої (головної) речі і пов'язана з нею спільним призначенням, є її приналежністю. Приналежність слідує за головною річчю, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до ст. 187 ЦК України складовою частиною речі є все те, що не може бути відокремлене від речі без її пошкодження або істотного знецінення. При переході права на річ її складові частини не підлягають відокремленню.
Згідно ст. 188 ЦК України, якщо кілька речей утворюють єдине ціле, що дає змогу використовувати його за призначенням, вони вважаються однією річчю (складна річ). Правочин, вчинений щодо складної речі, поширюється на всі її сюшдові частини, якщо інше не встановлено договором.
Таким чином, про здійсненні державної реєстрації прав власності на нерухоме майно, серед обов'язкових ідентифікуючих ознак об'єкту нерухомості реєструються відомості про адресу об'єкту, його шющу, в тому числі і загальну, та площу земельної ділянки, на якій такий об'єкт розташований.
Чинним законодавством не допускається знаходження та реєстрація за однією адресою двох різних об'єктів нерухомого майна, адже адреса є ідентифікатором конкретного об'єкту, тобто вказує на його фактичне існування в конкретних розмірах за конкретною адресою.
Земельна ділянка, на якій розташована стоянка, зареєстрована в Державному земельному кадастрі за тотожною адресою із зазначенням про те, що така земельна ділянка є автостоянкою, що підтверджується графічними та семантичними даними Державного земельного кадастру м. Дніпропетровська, виданих на замовлення першого власника об'єктів нерухомості стоянки та землекористувача.
Натомість земельна ділянка за вказаною адресою визначається як майданчик для паркування та передається на баланс КП "Міськавтопарк", тобто територія парковки має тотожну адресу території стоянки.
В силу положень ст. 377 ЦК України та ст. 120 ЗК України, до позивача товариства перейшло переважне право на отримання земельної ділянки у користування, на умовах та в об'ємі, що були встановлені для попереднього землекористувача - власника нерухомості, у зв'язку Із чим речове право нашого товариства на користування земельного ділянкою підлягає захисту у судовому порядку на підставі ст. ст.396 Цивільного Кодексу України та ст. 20 Господарського кодексу України.
Статтею 120 Земельного кодексу України зазначено, що якщо житловий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, наданій у користування, то в разі їх відчуження до набувача переходить право користування тією частиною земельної ділянки, на якій вони розміщені, та частиною ділянки, яка необхідна для їх обслуговування.
Вказана земельна ділянка за даними Державного земельного кадастру м. Дніпропетровська зареєстрована за землекористувачем - попереднім власником та особою, іцо здійснила побудову стоянки - Комунальним підприємством Гаражного і технічного обслуговування. Отже, об'єкти нерухомості, що знаходяться у власності позивача, були оформлені за наявності у попереднього власника права користування земельною ділянкою для використання та експлуатації автостоянки у встановленому обсязі та об'ємах.
Отже, правочини, що тягнуть перехід права власності на об'єкт нерухомості, одночасно є підставою для переходу права на землю, проте оформлення такого права здійснюється у встановленому законом порядку.
У зв'язку із набуттям у встановленому порядку позивачем права власності на об'єкти нерухомого майна, які знаходяться на спірних земельних ділянках, в силу положень ст. 120 Земельного кодексу України та ст. 377 Цивільного кодексу України, позивач набув переважне право па оформлення право встановлюючих документів на ці земельні ділянки на умовах та в об'ємі, що були встановлені для попереднього землекористувача - власника нерухомості.
На сьогоднішній день документи на право користування земельною ділянкою знаходяться в процесі оформлення для укладення договору оренди, про що до матеріалів справи надані відповідні докази.
Отже, правочини, що тягнуть перехід права власності на об'єкт нерухомості, одночасно є підставою для переходу права на землю, проте оформлення такого права здійснюється у встановленому законом порядку.
Вказане свідчить про те, що КП "Міськавтопарк" не мало законних підстав ставити собі на баланс майданчик для паркуваиня, що розташованій па земельній ділянці, на якій знаходяться належні нашому підприємству об'єкти нерухомості, адже вказані незаконні дії стали наслідком невиконання приписів рішення Дніпропетровської міської Ради №72/17 від 30.11.2011 року, а саме: не було проведено інвентаризацію та не було встановлено наявність власника та/або законного користувача земельної ділянки, а також цільове призначення земельної ділянки, не було встановлено власника нерухомості, що знаходиться на такій земельній ділянці.
Оскаржуваний Договір та рішення відповідачів суперечить положенням ст,760 Цивільного кодексу України, Закону України "Про благоустрій населених пунктів" та Правилам паркування транспортних засобів, оскільки передбачає передачу у платне користування парковочних майданчиків, які не існують в натурі,, адже чинним законодавством України не передбачено їх самостійне створення користувачами, які не являються суб'єктами не муніципальної форми власності.
Таким чином, вказаними нормативно-правовими приписами встановлено вичерпний перелік вимог для ідентифікації майданчиків для паркування, яким передані за Договором площадки не відповідають.
Так, за оскаржуваним Договором було передано майданчик для паркування, який фактично розташований за адресою нерухомого майна, належного Позивачу, при чому, на вказаній земельній ділянці відсутні жодні позначення або розмітка, які б дозволили ідентифікувати відповідну площадку як майданчик для паркування.
Отже, відсутність технічної документації щодо узгодження з Державтоінспекцією МВС, відсутність позначень та дорожньої розмітки, які б дозволили ідентифікувати відповідну площадку як майданчик для паркування, та відповідно, як предмет найму, відсутні.
Вказані обставини свідчать про відсутність індивідуальних ознак, властивих даному виду майна, що безумовно вказує на те, що предмет найму не існує в натурі.
Згідно з вимогами Закон України "Про благоустрій населених пунктів", благоустрій населених пунктів - це комплекс робіт, який проводиться на території населеного пункту з метою раціонального використання, належного утримання та охорони. Територія - сукупність земельних ділянок, які використовуються для розміщення об'єктів загального користування, в тому числі вулично-дорожньої мережі, в тому числі стоянок, парковок з інженерними та допоміжними спорудами.
У відповідності до вимог Правил паркування транспортних засобів - парковки являються об'єктом благоустрою. Законом України "Про благоустрій населених пунктів", чітко визначені повноваження органів місцевого самоврядування у сфері благоустрою.
Таким чином, створення, облаштування об'єкту благоустрою комунальної власності не може бути покладено або передано третім особам. За останніми можуть бути закріплені тільки функції з утримання (і в жодному разі не зі створення, облаштування) об'єкту благоустрою і тільки після створення такого об'єкту в натурі.
Отже до створення майданчика для паркування у відповідності до законодавчих вимог, він не може виступати предметом договірних відносин. Від третіх осіб приватного права можуть біти залучені лише грошові кошти та матеріально-технічні ресурси, що необхідні для створення об'єктів блаюустрою, як це передбачено Законом України "Про благоустрій населених пунктів".
Першоу власнику було відведено земельну ділянку під організацію стоянки. Після чого КП "ПГ і ТО" було отримано усі необхідні дозволи на будівництво. Після завершення будівництва було отримано акт введення в експлуатацію та проведено інвентаризацію нерухомості БТІ із зазначенням опису об'єкту стоянки з площами (у тому числі і мостіння - асфальту).
У такому ж складі після неодноразової зміни власника, будівлі та споруди стоянки було придбано позивачем за договором купівлі-продажу, проведено державну реєстрацію прав власності.
Таким чином, наявні докази свідчать про те, що визначений у договорі майданчик є стоянкою за своїм цільовим призначенням, а отже він не може бути визначений як майданчик для паркування за своїми індивідуальними ознаками.
КП "Міськавтопарк" не мало право укладати договір про організацію та експлуатацію майданчика для паркування із особою, яка не є Агентом, в розумінні вимог чинного законодавства, якому на підставі висновку конкурсної комісії делеговані повноваження з виконання конкурсних умов з виконання робіт з благоустрою.
Однак, слід зазначити, що спірний Договір укладено із грубим порушенням вимог Правил паркування транспортних засобів у м. Дніпропетровську, затверджених Рішенням міської ради від 02.02.2011 року №39/8.
Таким чином, відповідно до приписів Правил, організацію та експлуатацію майданчиків для паркування транспортних засобів у м. Дніпропетровську може здійснювати тільки особа, на ім'я якої видано свідоцтво про реєстрацію майданчика для паркування: тобто, або особа визначена конкурсною комісією Агентом або тимчасово сам Балансоутримувач на підставі укладених із третіми особами договорів на обслуговування.
З огляду на вищевказане позовні вимоги позивача обгрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст. 44, 49, 82 - 85, 116 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати недійсним договір №196 АП "Про організацію та експлуатацію майданчика для паркування", укладений 27.02.2012 року між Комунальним підприємством "Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 стосовно майданчика для паркування, що розташований за адресою: АДРЕСА_3 загальною площею 3540,0 кв.м.
Визнати незаконним та скасувати Рішення сесії Дніпропетровської міської Ради IV скликання від 28.12.2011 року №9/19 "Про внесення змін до Положення про порядок справляння збору за місця для паркування транспортних засобів на території міста" в частині затвердження в Додатку №3 в Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, які не розташовано у центральній частині міста та не облаштовано технічними пристроями обмеження в'їзду для окремих місць паркування, майданчика для паркування, що розташований за адресою: АДРЕСА_3, загальною площею 3540.0 кв.м.
Визнати незаконним та скасувати Рішення Виконавчого комітету Дніпропетровської міської Ради від 16 травня 2012 року №452 "Про затвердження Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів, у м. Дніпропетровську" в частині затвердження в Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у м.Дніпропетровську, майданчика для паркування, що розташований за адресою: АДРЕСА_3 загальною площею 3540,0 кв.м.
Стягнути з Фізичної особи-підприємець ОСОБА_1 АДРЕСА_4 ідентифікаційний номер НОМЕР_1) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Актур" (49000, м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, 7, кв. 21, ідентифікаційний код 36367201) судовий збір 268 грн. 25 коп.
Стягнути з Комунального підприємство "Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради (49000, м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, 119-а ідентифікаційний код 23357437) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Актур" (49000, м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, 7, кв. 21, ідентифікаційний код 36367201) судовий збір 268 грн. 25 коп.
Стягнути з Дніпропетровської міської ради (49070, м. Дніпропетровськ, пр. К.Маркса, 75 код 26510514) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Актур" (49000, м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, 7, кв. 21, ідентифікаційний код 36367201) судовий збір 268 грн. 25 коп.
Стягнути з Виконавчий комітет Дніпропетровської міської ради (49070, м. Дніпропетровськ, пр. К.Маркса, 75 ідентифікаційний код код 04052092) на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Актур" (49000, м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, 7, кв. 21, ідентифікаційний код 36367201) судовий збір 268 грн. 25 коп.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Суддя Г.В. Манько
Повне рішення складено 03.09.12р.
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2012 |
Оприлюднено | 06.09.2012 |
Номер документу | 25859660 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Бахмат Рауфа Муллахметовна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Бахмат Рауфа Муллахметовна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Бахмат Рауфа Муллахметовна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Манько Геннадій Валерійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Манько Геннадій Валерійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Манько Геннадій Валерійович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Манько Геннадій Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні