Ухвала
від 07.09.2012 по справі 5019/1427/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

5019/1427/12     ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 33013 , м. Рівне,  вул. Набережна, 26А


УХВАЛА        "07" вересня 2012 р.                                                                  № 1465/12 Суддя Церковна Н.Ф., розглянувши  матеріали за заявою Комунального підприємства "Допомога": 33028, м. Рівне, вул. Соборна, буд. 112, офіс. 428 про порушення справи про банкрутство ВСТАНОВИВ: Заявник -  Комунальне підприємство "Допомога" звернулося до господарського суду  із заявою про порушення справи про банкрутство  на підставі ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі по тексту - Закон).   У відповідності до п. 1 ст. 5 Закону провадження у справах про банкрутство  регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. Згідно ст. 51 Закону ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язані звернутись до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство юридичної особи, якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів. Тобто, заява про порушення справи про банкрутство на підставі вказаної статті може бути подана лише про банкрутство юридичної особи-боржника, щодо якого прийняте рішення про ліквідацію і створено ліквідаційну комісію ( призначено ліквідатора). Відповідно до вимог ч.1 ст.110 ЦК України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку , на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами. Статтею 111 ЦК України передбачено, що ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення  про ліквідацію юридичної особи. Як вбачається зі змісту заяви  та доданих до неї документів, рішення про ліквідацію Комунального підприємства "Допомога" прийняте Рівненською міською радою (рішення Рівненської міської ради від 24.05.2012 року № 2094, 17 сесія, 6 скликання). Проте, в порушення статті 111 ЦК України боржником  додано до заяви проміжний ліквідаційний баланс, який  не затверджений особами переліченими в зазначених правових нормах. Натомість, проміжний ліквідаційний баланс затверджений ліквідаційною комісією Комунального підприємства "Допомога" (протокол засідання ліквідаційної комісії від 08.08.2012 року). Правового обґрунтування щодо затвердження останньою проміжного балансу, боржником до заяви про порушення справи про  банкрутство не додано. Згідно із ч.5 ст. 60 Господарського кодексу України, яка регулює загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання, ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Таким чином, враховуючи вказану вимогу закону, необхідною передумовою для звернення із заявою про порушення  провадження у справі про банкрутство боржника у порядку ст. 51 Закону є оцінка вартості наявного майна боржника. Як встановлено судом, до заяви не додано докази проведення належним чином оцінки наявного майна боржника, що унеможливлює здійснення порівняння пасиву та активів боржника, у зв'язку з чим у суду відсутні підстави вважати, що вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів. Крім того, боржником не подано суду звіт про роботу ліквідаційної комісії. Згідно ст. 9 Закону суддя не пізніше п'яти днів з дня надходження повертає заяву про порушення справи про банкрутство і додані до неї документи без розгляду, про що виносить ухвалу, якщо: заяву підписано особою, яка не має права її підписувати, або особою, посадове становище якої не вказано; у заяві не вказано повне найменування сторін, їх поштову адресу та інші відомості, перелічені в статті 7 цього Закону;  не подано доказів щодо сплати державного мита у встановлених порядку та розмірі; заявник не дотримав строку, зазначеного у абзаці третьому статті 1 цього Закону; з інших підстав передбачених ст. 63 Господарського процесуального кодексу України, з урахуванням вимог цього Закону. У відповідності до п. 3 ст. 63 Господарського процесуального кодексу України суддя повертає позовну заяву і додані до неї документи без розгляду, якщо у позовній заяві не вказано обставин, на яких ґрунтується позовна вимога, доказів, що підтверджують викладені в заяві обставини, обґрунтований розрахунок стягуваної чи оспорюваної суми. За таких обставин, враховуючи все вищаневедене в сукупності, суд прийшов до висновку, що заява Комунального підприємства "Допомога" підлягає поверненню без розгляду . Повернення заяви не перешкоджає повторному зверненню з нею до господарського суду після усунення допущеного порушення . Керуючись ст. ст. 5, 7, 9, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 63 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 105, 110, 111  Цивільного кодексу України, суд - УХВАЛИВ: 1. Повернути без розгляду заяву боржника - Комунального підприємства "Допомога": 33028, м. Рівне, вул. Соборна, буд. 112, офіс. 428, код ЄДРПОУ 33001158 про порушення справи про банкрутство  і додані до неї документи  заявнику.                      Суддя                                                                              Церковна Н.Ф.

СудГосподарський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення07.09.2012
Оприлюднено11.09.2012
Номер документу25910032
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5019/1427/12

Ухвала від 07.09.2012

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні