Рішення
від 03.11.2006 по справі 12/446-06-10302
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

12/446-06-10302

            

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"03" листопада 2006 р.Справа  № 12/446-06-10302

За позовом   Відкрите акціонерне товариство "Вінницяоблпаливо";  

    

   

ддо відповідача   Державне підприємство "Одеська залізниця"  Колективне підприємство збагачувальна фабрика "Центральна"  

   

про стягнення 3835,29грн.

Суддя Юдова В.З.

Секретар судового  засідання:  Скуділо О. В.

Представники сторін:

Від позивача: не  з'явився;

Від відповідача: юр/к Кірічек С.В., довіреність № 424 від 15.09.2005р.;

Від  відповідача: не  з'явився.

          Суть спору: Про стягнення 3835  грн. 29 коп., вартості вугілля внаслідок недостачі, отриманого позивачем по залізничній накладній 48607937 та залізничного тарифу.   

            Позивач відсутній.            

            Представник Одеської  залізниці  позовні вимоги не  визнав надав до суду відзив на позов, акти загальної форми № 4962  та № 4967 від 09.08.2006 р., акт № 682 про технічний стан вагону від 09.08.2006р., розрахунок по недостачі.

           Колективне підприємство збагачувальна фабрика „Центральна” ухвалу суду отримала 11.10.2006р., відзив до суду не направила.

Справа розглядається за наявними матеріалами (ст. 75 ГПК України).

                                       Із матеріалам справи встановлено:                          

           Колективне підприємство збагачувальна фабрика „Центральна” 06.08.2006р. відвантажила 69,0 тн. вугілля марки АМ Джулинській філії Бершадського районного паливного складу позивача.

На попутній станції Знам'янка залізницею виявлені порушення, внаслідок чого складені акти загальної форми № 4962  та № 4967 від 09.08.2006 р.

При огляді вагону із оглядової вишки виявлено поглиблення вантажу, теча в шостому люку із правої сторони, з деформацією кришки шостого люка, є зазор між кришкою та поперечною балкою довжиною на всю довжину люка, шириною 50 мм. Деформація покрита іржею. Теча вантажу усунена дошкою та клоччям.

Вагон відчеплений із складу поїзда, переведений на знеструмлену колію.

При додатковому огляді виявлено воронкоподібне поглиблення справа над 5-6-7 люками довжиною 3500 мм, шириною на всю ширину вагону, глибиною 1700 мм, захисне маркування відсутнє.    

              Відповідно  акту № 682 про технічний стан вагону виявлена несправність 6-го люка із слідами старого походження.

При переважуванні вантажу встановлена недостача вугілля 10950 кг, що зафіксовано у комерційному акті станції Знам'янка БК № 044272/799/3 від 09.08.2006р.

Відповідно оригіналу залізничної накладної КП ЗФ „Центральна” завантаження проводила власними механізмами. У графі „4” зворотної сторони зроблена відмітка про маркування вантажу вапном.

Фактично вантаж на станцію Знам'янка поступив з технічною несправністю 6-голюка, з течею вантажу.

Вантажовідправник повинен був оглянути вагон перед завантаженням і при наявності зазорів із деформацією кришки люка, відмовитись від завантаження даного вагону.

Наряду з технічним станом 6-го люка, воронкоподібне поглиблення на 5,7 люками, залізниця не доказала відсутність своєї вини, тому що дані поглиблення свідчать про виїмки вантажу при транспортуванні.                                                                                                                              

              У випадку  навантаження у вагони вугілля дрібних  фракцій, відправник зобов'язаний вжити додаткові заходи, тобто провести ущільнення вугілля  катком,  з  метою  забезпеченості  збереженості  вантажу.

Відправник не  виконав  вимоги Розділу  15 «Правил перевезення  вантажів у вагонах  відкритого  типу»/ст. 32 Статуту  залізниць  України/.

              На основі вищезазначеного наявна  вина по недостачі вугілля  як відправника так і залізниці., тому  збитки від недостачі покладаються по 50%  на відповідачів  /ст. ,ст., 110, 111 Статуту залізниць України/.

              Сума від недостачі складає 3437 грн. 10 коп., яка підлягає стягненню із відповідачів.               

Згідно зі статтею 114 Статуту залізниць України відшкодування провізної плати проводиться у разі повної втрати вантажу (роз'яснення президії ВГСУ № 04-5/601 від 29.05.2002 р.

              По стягненню залізничного тарифу 398 грн. 19 коп. відмовити.                 

              Судові  витрати  покладаються на  відповідачів по 50% /ст. ст.  44,49 ГПК України/.            

Керуючись ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1.У позові відмовити частково.

Суддя                                                                                       Юдова В.З.

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення03.11.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу259340
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/446-06-10302

Постанова від 12.12.2006

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Журавльов О.О.

Рішення від 03.11.2006

Господарське

Господарський суд Одеської області

Юдова В.З.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні