12/449-06-10465
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"03" листопада 2006 р.Справа № 12/449-06-10465
За позовом Закрите акціонерне товариство "Херсонське обласне паливопостачальне підприємство "Херсоноблпаливо";
ддо відповідача Державне підприємство "Одеська залізниця" Товариство з обмеженою відповідальністю "Барс Інвест"
про стягнення 673,08грн.
Суддя Юдова В.З.
Секретар судового засідання: Скуділо О.В.
Представники сторін:
Від позивача: не з'явився;
Від відповідача: юрисконсульт 1-ої категорії Тіхонова Г.І. довіреність №466 від 16.11.2005р.
Від відповідача: не з'явився.
Суть спору: Про стягнення 673 грн.08 коп., вартості вугілля внаслідок недостачі, отриманого позивачем по залізничній накладній 48348348.
Позивач на засіданні суду відсутній.
Представник Одеської залізниці позовні вимоги не визнав
ТОВ «Барс Інвест» ухвалу суду отримав відзив на позов не направив.
По матеріалам справи встановлено:
ТОВ «Барс Інвест» 09.08.2006р. відвантажено 69,0 тн. вугілля антрацит АМ Високопільському паливному складу позивача у вагоні 66132150 із станції Щотове Донецької залізниці.
На попутній станції Миколаїв були виявлені поглиблення, внаслідок чого складений акт загальної форми №3392 від 12.08.2006р.
Проведена перевірка вантажу. Завантажено вугілля нижче бортів вагону 300мм., З правої сторони по ходу поїзда над 2-7 люками поглиблення довжиною 1000 мм., шириною 1200 мм., глибиною 350 мм., зліва по ходу поїзда над 4-им люком поглиблення довжиною 1000 мм., шириною 1000мм., глибиною 200 мм., без течі вантажу.
При переважуванні вугілля встановлена недостача вугілля 2800 кг на підставі чого складений комерційний акт БК № 034991/123 від 14.08.2006р.
Відповідно залізничної накладної вантажовідправник провів завантаження вугілля, з визначенням маси по обміру (12,118 х 2,878 х 1,06 х 1,867), переваження вугілля не проведено.
.Завантажено вугілля нижче рівня бортів вагону, у вологому стані.
Вантаж на станцію Миколаїв поступив у технічно справному вагоні, без утрати вантажу, завантажений засобами відправника. що визначено у комерційному акті.
Вантажовідправник при завантажені вугілля повинен був розрівняти катком та ущільнити його для забезпечення схоронності при транспортуванні /ст. 32 Статуту залізниць України/
Відправник відповідає за недостачу вантажу, якщо навантажує вагон своїми механізмами і відсутні ознаки втрати вантажу при транспортуванні.
Збитки від недостачі підлягають стягненню із рахунку відправника - ТОВ «Барс Инвест» /ст.111 п. а Статуту залізниць України/
Судові витрати покладаються на відповідача /ст.ст.44,49 ГПК України/
Одеську залізницю звільнити від відповідальності.
Керуючись ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1.Позов задовольнити повністю.
Суддя Юдова В.З.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 259354 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Юдова В.З.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні