cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98
УХВАЛА
Справа № 50/116-б 11.09.12 За заявою державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення"
до державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення"
про банкрутство
Суддя Головатюк Л.Д.
Представники сторін:
Від заявника(боржника) не з'явився
Ліквідатор Мирутенко М.М.
Від Міністерства надзвичайних ситуацій України не з'явився
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Заявлено вимогу про визнання боржника банкрутом з підстав, передбачених абзацом 4 ч. 5 ст. 7 та ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у зв"язку з недостатністю майна для задоволення вимог кредиторів юридичної особи, що ліквідується.
Ухвалою господарського суду м. Києва від 19.02.2010 порушено провадження у справі №50/116-б з урахуванням особливостей застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником, передбачених ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та призначено засідання суду на 12.03.2010.
У судове засідання 12.03.2010 з"явився представник заявника(боржника) та дав пояснення по справі. Суд, розглянувши матеріали справи, дійшов висновку про необхідність витребування додаткових доказів. Розгляд справи було відкладено на 09.04.2010.
В судовому засіданні 09.04.2010 було оголошено перерву на 21.04.2010.
Постановою господарського суду міста Києва від 21.04.2010 боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено голову ліквідаційної комісії Доманицького Володимира Миколайовича, якого зобов'язано провести ліквідаційну процедуру та надати суду свій звіт і ліквідаційний баланс на затвердження у строк до 21.04.2011.
01.10.2010 до господарського суду м. Києва від ліквідатора надійшов на затвердження реєстр вимог кредиторів, а тому суд призначив розгляд справи у судовому засіданні з викликом представників сторін, ліквідатора та кредиторів на 10.11.2010.
Ухвалою господарського суду м. Києва від 10.11.2010 визнано конкурсними кредиторами Державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення":
- Управління Пенсійного Фонду України в Голосіївському районі м. Києва на загальну суму 199 830,68 грн. -друга черга;
- Слухай Олександр Григорович на загальну суму 19 324,55 грн. - друга черга;
- ДПІ у Голосіївському районі м. Києва на загальну суму 6 874,72 грн. -третя черга.
Ліквідатора зобов"язано виконати вимоги постанови суду від 21.04.2010.
16.08.2011 від Міністерства надзвичайних ситуацій України надійшло клопотання про заміну ліквідатора Доманицького В.М. на Мирутенка М.М., у зв"язку з тим, що попередній ліквідатор неналежно виконує свої обов"язки.
Ухвалою господарського суду м. Києва від 14.09.2011 задоволено клопотання Міністерства надзвичайних ситуацій України про усунення арбітражного керуючого Доманицького В.М. від виконання обов"язків ліквідатора банкрута, призначено ліквідатором державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення" арбітражного керуючого Мирутенка Миколу Миколайовича(ліцензія на право здійснення діяльності арбітражного керуючого серії АГ № 580343, від 10.08.2011, ідентифікаційний номер 1722911833), якого зобов"язати ознайомитись з матеріалами справи та подати суду на затвердження свій звіт та ліквідаційний баланс у строк до 14.03.2012, продовжити строк ліквідаційної процедури на шість місяців до 14.03.2012.
Ухвалою від 13.10.2011 відмовлено Слухай Олександру Григоровичу у задоволенні його скарги на дії ліквідатора - Мирутенка М.М. по виконанню ним обов"язків ліквідатора у справі № 50/116-б про банкрутство державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення"(код ЄДРПОУ 33630090).
Через канцелярію суду від ліквідатора боржника надійшло клопотання про продовження терміну ліквідаційної процедури на три місяці.
Ухвалою від 03.05.2012 продовжено строк ліквідаційної процедури державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення" та повноваження ліквідатора боржника - Мирутенка М.М. на три місяці до 14.06.2012.
Через канцелярію суду від ліквідатора боржника надійшло клопотання про продовження терміну ліквідаційної процедури на три місяці.
Ухвалою від 27.07.2012 продовжено строк ліквідаційної процедури державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення" та повноваження ліквідатора боржника - Мирутенка М.М. на три місяці до 14.09.2012.
17.08.2012 до господарського суду м. Києва надійшло клопотання державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення" про винесення окремої ухвали, у якій була б записана вимога суду щодо зняття автотранспортного засобу з державного технічного обліку.
Розгляд справи призначено на 11.09.2012.
Представники заявника(боржника) та Міністерства надзвичайних ситуацій України в судове засідання 11.09.2012 не з'явилися, витребувані судом докази не подали, причин неявки суд не повідомили, хоча про час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином.
В судове засідання 11.09.2012 прибув ліквідатор і дав пояснення по справі.
Судом встановлено, що у відповідності до статті 1 статуту Державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення" дане підприємство є юридичною особою, яка заснована на 100% державній власності та підпорядкована Штабу ДСВАРС МНС України.
Згідно статті 4 статуту Державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення" майно підприємства є державною власністю і закріплюється за ним на праві повного господарського відання.
Верховною Радою України 29 листопада 2001 року прийнято Закон України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна"(далі - Закон).
Відповідно до п. 3 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 18.05.2006 № 01-8/1114 Про Закон України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" відповідно до статей 73 - 77 Господарського кодексу України (далі - ГК) до кола державних підприємств відносяться державні унітарні підприємства, державні комерційні підприємства та казенні підприємства. За змістом статті 1 Закону мораторій на застосування примусової реалізації майна (далі - мораторій) поширюється на усі категорії державних підприємств.
Згідно з п. 5 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 18.05.2006 № 01-8/1114 Про Закон України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" для з'ясування питання про те, чи підпадає конкретне підприємство під ознаки статті 1 Закону, господарським судам слід виходити з відповідних даних їх установчих документів, а стосовно відкритих акціонерних товариств - з даних реєстру власників іменних цінних паперів, ведення якого здійснюється відповідно до вимог статті 9 Закону України "Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні".
Згідно зі статтею 1 Закону встановлено мораторій на застосування примусової реалізації майна державних підприємств та господарських товариств, у статутних фондах яких частка держави становить не менше 25 відсотків.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про підприємства в Україні" до державних підприємств відносяться підприємства, засновані на державній власності, в тому числі казенні підприємства. Статутний фонд державного підприємства не поділений на акції (частки, паї) і тому за свою організаційно-правовою формою таке підприємство є унітарним підприємством. Отже мораторій на застосування примусової реалізації майна, встановлений Законом (далі - мораторій), поширюється на усі державні підприємства(Інформаційний лист Вищого господарського суду України від 13.02.2002 № 01-8/152 Про Закон України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна").
Відповідно до п. 6 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 13.02.2002 № 01-8/152 Про Закон України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" мораторій поширюється також на випадки відчуження шляхом продажу майна в процесі провадження зі справи про банкрутство, визначеного статтями 22, 23, 24, 25, 26, 30, частиною одинадцятою статті 42, абзацом другим частини шостої статті 43 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство) щодо визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури і продажу майна підприємства.
Статтею 2 Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" визначено, що під примусовою реалізацією майна підприємств розуміється відчуження об'єктів нерухомого майна та інших основних засобів виробництва, що забезпечують ведення виробничої діяльності цими підприємствами, а також акцій (часток, паїв), що належать державі в майні інших господарських товариств і передані до статутних фондів цих підприємств, якщо таке відчуження здійснюється, зокрема шляхом продажу майна в процесі провадження справи про банкрутство в ліквідаційній процедурі.
Отже, вказаним Законом України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна" встановлено, що під час дії мораторію, відносно підприємств, у статутних фондах яких частка держави становить не менше 25 відсотків, в процесі розгляду справи про банкрутство ліквідаційна процедура не відкривається до вдосконалення механізму примусової реалізації майна, а продаж майна банкрута можливий тільки у справах, де ліквідаційна процедура відкрита до набрання чинності Законом.
Такої ж позиції дотримується Вищий господарський суд України у своїх постановах: від 09.06.2010 по справі № 12/130-б, від 14.02.2006 по справі № 2-8/2358-2005, від 20.12.2005 по справі № 318/11б, від 12.11.2008 по справі № 2-4/8999-2007, від 06.06.2012 по справі № 12/130-б.
Отже, у зв"язку з викладеним суд приходить до висновку про зупинення провадження у справі про банкрутство Державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення" до закінчення дії мораторію на примусову реалізацію майна.
Присутній в судовому засіданні ліквідатор заперечував проти зупинення провадження у даній справі, тому що ним вже розпочато ліквідацію боржника і реалізацію його майна.
Однак суд зазначає, що на балансі державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення" перебувають автомобілі та інше майно і їх реалізація до закінчення дії мораторію на примусову реалізацію майна неможлива.
Керуючись ст.ст.1, 3-14 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 38, 86 ГПК України, ст. 1, ст. 2 Закону України "Про введення мораторію на примусову реалізацію майна", суд-
У Х В А Л И В:
1. Провадження по справі № 50/116-б за заявою державного підприємства "Київський воєнізований загін оперативного реагування та життєзабезпечення" про своє банкрутство зупинити до закінчення дії мораторію на примусову реалізацію майна.
2. Ухвалу про зупинення провадження може бути оскаржено.
3. Зобов'язати сторони та ліквідатора сповістити суд про усунення обставин, що спричинили зупинення провадження.
4. Копію ухвали розіслати сторонам, ліквідатору, Міністерству надзвичайних ситуацій України, прокуратурі Голосіївського району м. Києва та кредиторам: УПФУ у Голосіївському районі м. Києва та ДПІ у Голосіївському районі м. Києва.
Суддя Головатюк Л.Д.
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2012 |
Оприлюднено | 17.09.2012 |
Номер документу | 25986463 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Головатюк Л.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні