Постанова
від 11.09.2012 по справі 2а/0570/8540/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 вересня 2012 р. Справа № 2а/0570/8540/2012

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови:

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Ушенка С.В.,

при секретарі Запорожцевій Г.В.,

за участю

представника позивача - не з'явився,

представника відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Єнакієвської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби до Комунального підприємства «Універсал» про стягнення грошових коштів з рахунків в установах банків, обслуговуючих платника податків в рахунок погашення податкової заборгованості, -

ВСТАНОВИВ:

Єнакієвська об'єднана державна податкова інспекція Донецької області Державної податкової служби звернуася до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Комунального підприємства «Універсал» про стягнення грошових коштів з рахунків в установах банків, обслуговуючих платника податків в рахунок погашення податкової заборгованості з податку на прибуток в розмірі 20 643,96 грн., з податку на додану вартість в розмірі 60 731,68 грн., по земельному податку в розмірі 33 920,86 грн. та екологічному податку в розмірі 20 090,33 грн.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що КП «Універсал» на момент звернення до суду, має податковий борг, який утворився у зв'язку із несплатою податкового зобов'язання у зазначеному вище розмірі самостійно визначеного платником податків податковими деклараціями, штрафними санкціями та пені.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, але надав заяву про розгляд справи за його відсутності на підставі наявних документів. Просив позовні вимоги, з урахуванням наданих уточнень, задовольнити та стягнути з відповідача заборгованість з податку на прибуток в розмірі 12 042,99 грн., з податку на додану вартість в розмірі 54 699,44 грн., по земельному податку в розмірі 33 920,86 грн. та екологічному податку в розмірі 20 090,33 грн.

Представник відповідача до судового засідання не прибув, про час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином, причини неявки не відомі, але надав суду письмову заяву про визнання позовних вимог з урахуванням наданих уточнень.

Відповідно до ч. 1 ст. 136 КАС України, позивач може відмовитися від адміністративного позову, а відповідач визнати адміністративний позов протягом всього часу судового розгляду, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративного позову чи визнання адміністративного позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи.

Частиною 3 ст. 136 КАС України передбачено, що судове рішення у зв'язку з визнанням адміністративного позову ухвалюється за правилами, встановленими статті 112 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно вимог ст. 112 КАС України, зокрема, у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову. Крім того, суд не приймає визнання адміністративного позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши в судовому засіданні всі обставини справи і перевіривши їх наявними в ній доказами в межах заявлених позовних вимог, суд встановив наступне.

Згідно п. 1 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», - державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані спеціалізовані державні податкові інспекції, зокрема, виконують такі функції як здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів.

Відповідно до приписів абз. 1-2 ст. 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», - завданнями органів державної податкової служби є, зокрема, здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

П.п. 20.1.18. п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України визначено, що органи державної податкової служби мають право, зокрема, звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до п.п. 41.1.1. п.41.1. ст. 41 Податкового кодексу України, - контролюючими органами є, зокрема, органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2. цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.

Органом стягнення, у відповідності до приписів п.п. 14.1.137. п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України, є державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно п. 41.5. ст. 41 Податкового кодексу України, - органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.

Таким чином, позивач є суб'єктом владних повноважень, який в даних правовідносинах реалізує повноваження надані йому Податковим кодексом та Законом України «Про державну податкову службу в Україні».

Комунальне підприємство «Універсал» (ідентифікаційний код 32219283; 84700, Донецька область, м. Дебальцеве, вул. Мельникова, 1) 12.02.2003 року зареєстровано Виконавчим комітетом Дебальцівської міської ради Донецької області як юридична особа.

На облік у Єнакієвській ОДПІ як платник податків знаходиться з 20.02.2003 р. за № 191, та є платником ПДВ з 04.01.2007 р.

В судовому засіданні встановлено, що податковий борг з податку на додану вартість виник на підставі податкових декларацій - за грудень 2010 на суму 2371,00 грн., - за грудень 2011 на суму 4254,00 грн., - за листопад 2011 на суму 3976,00 грн., - за березень 2011 на суму 4458,00 грн., - за лютий 2011 на суму 4176,00 грн., - за січень 2011 на суму 269,00 грн., - за квітень 2012 на суму 17604,00 грн., - за березень 2012 на суму 8387,00 грн., за лютий 2012 на суму 3584,00 грн., - за січень 2012 на суму 3068,00 грн. та податкових повідомлень - рішень № 0000181640 від 08.02.12 на суму 173,63 грн., № 0000061640 від 12.01.12 на суму 222,58 грн., № 0000041640 від 12.01.12 на суму 901,99 грн., № 0000051640 від 12.01.12 на суму 24,48 грн.

Пунктом 202.1. ст. 202 Податкового кодексу України визначено звітним (податковим) періодом з податку на додану вартість календарний місяць.

Відповідно до вимог ст. 203 Кодексу, податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1. цієї статті для подання податкової декларації.

Таким чином податковий борг з податку на додану вартість, з урахування часткової сплати, складає 54 699,44 грн.

Заборгованість з податку на прибуток виникла на підставі податкових декларацій за 2-3 квартали 2011 на суму 2029,00 грн., за 2 квартал 2011 на суму 2004,00 грн., за 1 квартал 2012 на суму 1946,00 грн., за 2-4 квартали 2011 на суму 2319,00 грн., за 2010 на суму 3942,00 грн., за 2011 на суму 1065,00 грн., за 3 квартал 2009 на суму 544,00 грн., за 2009 на суму 938,00 грн., за 1 квартал 2010 на суму 771,00 грн., за півріччя 2010 на суму 1034,00 грн. та податкових повідомлень - рішень № 0001301540/0 від 07.06.09 на суму 3,71грн., № 0002471540/0 від 18.11.09 на суму 1446,41грн.,

№ 0000971540/0 від 08.11.10 на суму 341,51 грн., № 0000961540/0 від 08.11.10 на суму 411,00 грн., № 0000951540/0 від 08.11.10 на суму 13,50 грн., № 0000931540/0 від 08.11.10 на суму 323,55 грн., № 0000941540/0 від 08.11.10 на суму 8,95грн., № 0000231540/0 від 08.12.11 на суму 75,61грн; № 0000241540/0 від 08.12.11 на суму 213,00 грн.

З урахуванням часткової сплати, податковий борг з податку на прибуток складає 12 042,99 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, податковий борг з земельного податку утворився внаслідок несплати самостійно узгоджених податкових зобов'язань за податковою декларацією № 9010962765 від 12.03.12 - на суму 66 645,10 грн.

Згідно з п. 286.2. ст. 282 Податкового кодексу України, платники земельного податку самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями.

Відповідно п. 287.3 ст. 287 Податкового кодексу України, податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Так, судом встановлено, що відповідачем самостійно визначений розмір плати за землю, але в порушення вимог закону узгоджене податкове зобов'язання у встановлений законом строк не сплатив.

Плата за землю зараховується до відповідних місцевих бюджетів у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України для плати за землю (п. 290.1 ст. 290 ПКУ).

Пунктом 309.2 статті 309 ПКУ встановлено, що платники податку несуть відповідальність відповідно до цього Кодексу за правильність обчислення, своєчасність подання податкових декларацій та сплати сум податку.

Податковий борг з земельного податку, з урахуванням часткової сплати, складає 33 920,86 грн.

За відповідачем рахується податкова заборгованість по екологічному податку, яка виникла на підставі поданих платником податкових декларацій за 1 квартал 2012 на суму 5385,60 грн., за 4 квартал 2011 на суму 5850,00 грн., за 3 квартал 2011 на суму 4687,50 грн., за 2 квартал 2011 на суму 4500,00 грн. та податковому повідомленню - рішенню №0000271510 від 01.03.12 на суму 514,13грн.

Порядок обчислення і сплати екологічного податку врегулюванні розділом VІІІ Податкового кодексу України.

Екологічний податок - загальнодержавний обов'язків платіж, що справляється з фактичних обсягів викидів у атмосферне повітря, скидів у водні об'єкти забруднюючих речовин, розміщення відходів, фактичного обсягу радіоактивних відходів, що тимчасово зберігаються їх виробниками, фактичного обсягу утворених радіоактивних відходів та з фактичного обсягу радіоактивних відходів, накопичених до 1 квітня 2009 року (п. 14.1.57. ст. 14 Податкового кодексу України).

Відповідно до ст. 240 Податкового кодексу України, платниками податку є суб'єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються: викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення; скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об'єкти; розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини; утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені), тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.

Статтею 250 Податкового кодексу України передбачено, що базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу. Платники податку, крім тих, які визначені пунктом 240.2 статті 240 цього Кодексу, та податкові агенти складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до органів державної податкової служби та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації: за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах - за місцем розміщення стаціонарних джерел забруднення, спеціально відведених для цього місць чи об'єктів.

Таким чином, податковий борг з екологічного податку складає 20 090,33 грн.

Приписами ст. 16 Податкового кодексу України визначені зобов'язання платників податків, один з яких зобов'язує, зокрема, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до ст. 31 Податкового кодексу України, строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов'язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою. Строк сплати податку та збору обчислюється роками, кварталами, місяцями, декадами, тижнями, днями або вказівкою на подію, що повинна настати або відбутися. Строк сплати податку та збору встановлюється відповідно до податкового законодавства для кожного податку окремо.

Відповідно до п.п. 36.1, 36.2 ст. 36 Податкового кодексу України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом. Податковий обов'язок платника податків виникає за кожним податком та збором.

Зі змісту п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України вбачається, що податкова декларація, розрахунок - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Статтею 49 Податкового кодексу України передбачено, що податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.

Відповідно до ст. 54 зазначеного Кодексу, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Відповідно до п. 57.1. ст. 57 цього Кодексу, платник податків повинен самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Платники податків, податкові агенти та/або їх посадові особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених законами з питань оподаткування та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (п. 110.1 ст. 110 ПКУ), зокрема: фінансову відповідальність (пп. 111.1.1 п. 111.1 ст. 111 ПКУ).

Фінансова відповідальність за порушення законів з питань оподаткування та іншого законодавства встановлюється та застосовується згідно з Податковим кодексом України та іншими законами. Фінансова відповідальність застосовується у вигляді штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені (п. 111.2 ст. 111 ПКУ).

Відповідно до п. 113.3 ст. 113 Податкового кодексу України штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за порушення норм законів з питань оподаткування або іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, застосовуються у порядку та у розмірах, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно з ст. 129 Податкового кодексу України після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. При самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків нарахування пені розпочинається від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом. Пунктом 129.3 цієї статті встановлено, що нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок Державного казначейства України та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань.

Податковим кодексом України (далі - ПКУ) встановлено, що податковий борг - це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Пунктом 38.1. ст. 38. Податкового кодексу України встановлено, що виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.

Доказів сплати заборгованості відповідач не надав.

Станом на момент звернення до суду з поданням та розгляду справи судом податкове зобов'язання не сплачене відповідачем, а отже, є податковим боргом.

Відповідно до підпункту 6.2.1. пункту 6.2. статті 6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

У зв'язку з наявністю податкового боргу, відповідачу надіслано першу податкову вимогу від 01.06.2006 р. № 1/51, яка отримана 07.06.2006 р., та другу податкову вимогу № 2/57 від 14.07.2006 р., яка отримана 18.07.2006 р. Податкові вимоги не оскаржувалися. Доказів про погашення податкового боргу суду не подано.

14.08.2006 заступником начальника Єнакієвської ОДПІ - начальником Дебальцевського відділення було прийнято рішення №10 про застосування заходів погашення податкового боргу платника податків за рахунок стягнення його активів.

Однак, прийняті заходи не призвели до повного погашення суми податкового боргу. Відповідач не оспорював податкову вимогу.

Пунктом 95.1. ст. 95 Податкового кодексу України встановлено, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

У відповідності до п. 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України встановлено, що стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Згідно п. 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Відповідно до статей 11, 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (ст. 86 цього Кодексу).

На підтвердження позовних вимог позивачем надано необхідні докази про наявність податкової заборгованості у відповідача та вжиття заходів її стягнення.

Враховуючи вищевикладене, а також те, що податкові вимоги в адміністративному та судовому порядку не оскаржувались та не скасовані, доказів про сплату заборгованості суду не надано, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись, ст.ст. 2, 8-11, 17, 69-71, 86, 94, 158-163, 185-186, 254 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Єнакієвської об'єднаної державної податкової інспекції Донецької області Державної податкової служби до Комунального підприємства «Універсал» про стягнення грошових коштів з рахунків в установах банків, обслуговуючих платника податків в рахунок погашення податкової заборгованості - задовольнити повністю.

Стягнути з Комунального підприємства «Універсал» (ідентифікаційний код 32219283; 84700, Донецька область, м. Дебальцеве, вул. Мельникова, 1) на користь держави кошти в рахунок погашення податкової заборгованості з рахунків платника податків у банках, що його обслуговують заборгованість

-з податку на прибуток в розмірі 12 042 (дванадцять тисяч сорок дві) грн. 99 коп. (код платежу 11020201, р/р № 33215861700026, банк ГУ ДКСУ в Донецькій області, МФО 834016, ОКПО 37695853);

-з земельного податку в розмірі 33 920 (тридцять три тисячі дев'ятсот двадцять) грн. 86 коп. (код платежу 13050100, р/р № 33210811700026, банк ГУ ДКСУ в Донецькій області, МФО 834016, ОКПО 37695853);

-з податку на додану вартість в розмірі 54 699 (п'ятдесят чотири тисячі шістсот дев'яносто дев'ять) грн. 44 коп. (код платежу 14010100, р/р № 31112029700026, банк ГУ ДКСУ в Донецькій області, МФО 834016, ОКПО 37695853);

-з екологічного податку в розмірі 20 090 (двадцять тисяч дев'яносто) грн. 33 коп. (код платежу 19010301, р/р № 33110364700026, банк ГУ ДКСУ в Донецькій області, МФО 834016, ОКПО 37695853).

Повний текст постанови виготовлено і підписано 17.09.2012 р., її вступну та резолютивну частини проголошено в судовому засіданні 11.09.2012 р. та приєднано до матеріалів справи.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови апеляційної скарги. У разі застосування судом частини третьої ст.160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У випадку подання апеляційної скарги постанови, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Ушенко С. В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.09.2012
Оприлюднено18.09.2012
Номер документу25998733
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/8540/2012

Ухвала від 03.08.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Ушенко С. В.

Ухвала від 12.07.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Ушенко С. В.

Постанова від 11.09.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Ушенко С. В.

Постанова від 11.09.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Ушенко С. В.

Ухвала від 11.09.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Ушенко С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні