Постанова
від 13.03.2012 по справі 2а-16162/11/0170/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

13 березня 2012 р. Справа №2а-16162/11/0170/17

Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Папуша О.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Ювас-Агро-Холдінг"

до Посадової особи Ленінської районної державної адміністрації, завідувача сектором містобудування та архітектури Снітко Олени Станіславівни

про визнання протиправною відмову та скасування висновку ,

ВСТАНОВИВ:

19.12.11р. до суду надійшов названий адміністративний позов, яким позивач просить суд визнати протиправною відмову відповідача від погодження документації із землеустрою позивача, з посиланням на мотиви, наведені у висновку від 25.11.11р., та скасувати висновок від 27.10.11р. про відмову в погодженні документації із землеустрою.

В обґрунтування позову зазначено, що мотиви відмови, викладені у висновку відповідачем є протиправними та порушують права та законні інтереси позивач. Позивач не погоджується з висновками відповідача стосовного того, що визначення ним функціонального призначення земельної ділянки як "розміщення консервного цеху" не може бути достатньою підставою для набуття права на землю, оскільки за генпланом на ній розташовано "консервний завод". Не обґрунтовуючи свою позицію посиланням на жодний нормативно-правовий акт, відповідач зазначає лише про невідповідність функціонального призначення земельної ділянки, яка надається в оренду, містобудівній документації с. Войкове, оскільки згідно генплану на цій ділянці розташовано комплекс споруд консервного заводу.

Ухвалою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 21.12.11р. відкрито провадження в адміністративній справі за названим позовом, розпочато підготовче провадження. В ході підготовчого провадження судом з'ясовано питання про склад осіб, які беруть участь у справі, визначено факти, які необхідно встановити для вирішення спору, вивчено документи надані позивачем, прийнято рішення щодо відсутності необхідності проведення попереднього судового засідання, внаслідок чого закінчено підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду на 02.02.12р.

19.01.12р. до канцелярії суду надійшли заперечення завідуючого сектору містобудівництва та архітектури Ленінської районної державної адміністрації. Заперечуючи проти поданого позову відповідач зазначив, що його дії відповідно до ст. 19 Конституції України повинні відповідати підставам, в межах повноважень та в спосіб, які передбачені Конституцією України.

Згідно Положення про сектор містобудівництва та архітектури, затвердженого розпорядження Ленінської районної державної адміністрації від 06.07.2011р. № 290, головними завданнями сектору є забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудівництва та архітектури на території району і забезпечення дотримання законодавства у сфері містобудівництва та архітектури, державних стандартів, норм і правил, регіональних правил забудови населених пунктів, затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за реалізацією.

Відповідно проекту планування та забудови с. Войково на цій території по вул. Степна розташовано комплекс будівель та споруд консервного заводу у складі яких знаходяться будівлі: консервний цех, котельня, склад готової продукції та інші будівлі і споруди.

Згідно до свідоцтва про право власності серії САВ № 447767 від 19.02.10р. ТОВ "Ювас-Агро-Холдинг" за адресою: с. Войкове по вул. Степна, 35, належить лише нежила будівля - консервний цех. Приналежність інших будівель та споруд комплексу по вул. Степна, 35 ТОВ "Ювас-Агро-Холдинг" у свідоцтві про право власності не відображено.

У зв'язку із неприбуттям в судове засідання повноважних представників сторін, відсутності в матеріалах справи заяв про можливий розгляд справи без участі їх повноважних представників, судом, відповідно до п.п. 2, 3 ч. 1 ст. 128 КАС України, розгляд справи відкладено до 13.03.12 р.

До початку судового засідання представник позивача надав суду заяву про розгляд адміністративної справи в порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримав у повному обсязі.

Відповідач, надавши суду аналогічні, поданим 19.01.12р., заперечення, відповідно до викладених у них клопотанні, просив розгляд справи провести за відсутності повноважного представника відповідача.

Розглянувши матеріали справи, клопотання сторін, суд, зважаючи на приписи статті 122 КАС України, знаходить можливим розглянути справу в порядку письмового провадження, без участі повноважних представників сторін відповідно до приписів частини шостої статті 128 КАС України за наявними в ній матеріалами.

Дослідивши зібрані по справі матеріали в їх сукупності, які сторони визнали достатніми для підтвердження своїх вимог та доводів, аналізуючи обставини, якими обґрунтовувались вимоги і заперечення, та докази, якими вони підтверджуються, враховуючи правові норми, які належить застосовувати до цих спірних правовідносин, зважаючи на звернення позивача до окружного адміністративного суду з підстав, передбачених п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України, суд, з'ясовуючи фактичні обставини, оцінюючи докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги в повному обсязі, виходячи з наступних підстав.

Позивача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Ювас-Агро-Холдинг" - суб'єкт господарювання, ідентифікаційний код юридичної особи 33664418, зареєстрований юридичною особою Виконавчим комітетом Керченської міської ради Автономної Республіки Крим, на підставі Рішення Виконавчого комітету Войківської сільської ради від 25.11.09р. № 203 відповідно до свідоцтва про право власності на нерухоме майно серії САВ № 447767, є власником нежитлової будівлі, консервного цеху, розташованої на території АР Крим, Ленінський район, р. Войкове, вулиця Степова, 35 (а.с.7-9).

Відповідач - посадова особа Ленінської районної державної адміністрації в Автономній Республіці Крим - завідувач сектором містобудування та архітектури - є керівником сектору, структурного підрозділу місцевої державної адміністрації. Місцева державна адміністрація відповідно до ст. 118 Конституції України, є органом виконавчої влади, який, відповідно до Закону України від 09.04.99р. № 586-ХІV "Про місцеве державні адміністрації", входить до системи органів виконавчої влади, в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, а також реалізує повноваження, делеговані їй відповідною радою. Місцеві державні адміністрації, відповідно до положень статті 3 названого Закону, діють на засадах: відповідальності перед людиною і державою за свою діяльність; верховенства права; законності; пріоритетності прав людини; гласності; поєднання державних і місцевих інтересів.

Внесений на розгляд суду спір стосується прав позивача на землю, право на яку закріплено конституційно, що виник на стадії виготовлення проекту землеустрою щодо відводу земельної ділянки в оренду під спорудою, яка належить йому на праві власності.

На вимогу положень статті 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що знаходиться під особливою охороною держави. Право на землю набувається і реалізується громадянами і суб'єктами господарської діяльності (юридичними і фізичними особами) виключно відповідно до закону.

Відповідно до статті 1 Земельного кодексу України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Використання власності на землю не може завдавати шкоди правам і свободам громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію і природні якості землі.

До повноважень місцевих державних адміністрацій у галузі земельних відносин ст. 17 Земельного кодексу України віднесено: розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом; участь у розробленні та забезпеченні виконання загальнодержавних і регіональних (республіканських) програм з питань використання та охорони земель; координація здійснення землеустрою та державного контролю за використанням та охороною земель; підготовка висновків щодо надання або вилучення (викупу) земельних ділянок; викуп земельних ділянок для суспільних потреб у межах, визначених законом; підготовка висновків щодо встановлення та зміни меж сіл, селищ, районів, районів у містах та міст; здійснення контролю за використанням коштів, що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, пов'язаних із вилученням (викупом) земельних ділянок; координація діяльності державних органів земельних ресурсів; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

З положень частин першої, другої та четвертої статті 93 ЗК України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності, яке може бути надано громадянам та юридичним особам України, іноземним громадянам і особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним об'єднанням і організаціям, а також іноземним державам, у межах короткострокової оренди земельної ділянки - не більше 5 років та довгостроковою - не більше 50 років.

Підстави набуття права на землю визначено положеннями статті 116 ЗК України з приписів якої, громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Згідно положень ч. 3 ст. 122 Земельного кодексу України районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для: сільськогосподарського використання; ведення водного господарства, крім випадків, передбачених частиною сьомою цієї статті; будівництва об'єктів, пов'язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі тощо), крім випадків, вилучення земельних ділянок для суспільних потреб.

Порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування визначено положеннями статті 123 Земельного кодексу України, за приписами частин першої, та другої якої надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: зміни цільового призначення земельних ділянок відповідно до закону або надання у користування земельних ділянок, межі яких не встановлені в натурі (на місцевості).

Надання у користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою.

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації.

Абзацом другим частини другої статті 123 ЗК України визначено вичерпний перелік документів, які долучаються до клопотання, у якому зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення, а саме: графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки).

На вимогу частини третьої статті 123 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Приписи частини третьої вказаної статті Земельного кодексу України містить вичерпний перелік підстав відмови у наданні дозволу, якими можуть бути лише: невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Отже, Кодексом визначено конкретні форми і способи реалізації відповідачем своїх повноважень щодо підстав відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, які в силу ст. 19 Конституції України є вичерпними і дотримання яких є безумовним обов'язком відповідача.

З матеріалів справи судом встановлено, що позивач звернувся до відповідача з клопотанням про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відводу земельних ділянок додавши до клопотання необхідні матеріали, зокрема, у тому числі: правовстановлюючі документи, графічні матеріали, на яких зазначено бажані місця розташування та розмір земельних ділянок.

З дослідженого судом рішення тридцять першої сесії четвертого скликання Войківської сільської ради від 14 березня 2006р. "Про надання дозволу на складення проекту відводу земельної ділянки в оренду ТОВ "Ювас-Агро-Холдинг" надано позивачу дозвіл га складення проекту відводу земельної ділянки орієнтовною площею 15,6323 га в оренду строком на 49 років для ведення товарного сільськогосподарського виробництва під: МТФ-1, розташованої за адресою: с. Войково, вул. Рудниковська, 32, площею 9,1323 га; МТФ-2, розташованої за адресою: с. Бондаренково, вул. Приферміська, 27, орієнтовною площею 4,0 га; консервний цех, розташованої за адресою: с. Войково, вул. Степна, 35, площею 2,5 га (а.с.11). Рішенням сімнадцятої сесії п'ятого скликання від 20 грудня 2007 року "Про внесення змін до рішення 31 сесії Войківської селищної ради 4 скликання від 14.03.06р. "Про надання дозволу на складення проекту відводу земельної ділянки в оренду ТОВ "Ювас-Агро-Холдинг" внесно зміни у п. 1, п. 2 рішення та викладено їх у наступній редакції: "Надати дозвіл на розробку проектів землеустрою щодо відводу земельних ділянок товариству з обмеженою відповідальністю "Ювас-Агро-Холдинг" в оренду строком на 49 років для ведення товарного сільськогосподарського виробництва під: МТФ-1, с. Войково, вул. Рудниковська, 32, площею 6,9986 га; МТФ-2, с. Бондаренково, вул. Приферміська, 27, орієнтовною площею 1,4575 га; консервний цех, розташованої за адресою: с. Войково, вул. Степна, 35, площею 0,8618 га (а.с.12). Розроблений проект землеустрою щодо відводу земельних ділянок з передачі в оренду надати на розгляд та затвердження сесії Войківської сільської ради" (а.с.12).

Як убачається з Висновку № 95/7 про узгодження проекту землеустрою щодо відводу земельної ділянки ТОВ "Ювас-Агро-Холдинг" в оренду строком на 49 років для розміщення консервного цеху, АР Крим, Ленінський район, с. Войкове, вул. Степна, 35" від 25.11.11р. за результатами його розгляду, зокрема, завідуючим сектором містобудівництва та архітектури райдержадміністрації Снітко Е.С. його підписано із запереченнями. Зокрема, відповідно до п. 4 вказаного висновку, щодо відповідності місця розташування об'єкта містобудівній документації: функціональне призначення витребуваної земельної ділянки для розміщення консервного цеху не відповідає містобудівній документації с. Войково.

Відповідно до висновків комісія, яка не узгодила проект, запропоновано доповнити його: довідкою про якісні характеристики ґрунтового покрову; узгодженою начальником відділу містобудівництва та архітектури викопіювання із затвердженої містобудівної документації, що обґрунтовує розміщення об'єкту, з нанесеними межами витребуваної земельної ділянки (схема планування території АР Крим); надати договір з проектною організацією про розробку проекту відводу земельної ділянки; Функціональним призначенням витребуваної земельної ділянки для розміщення консервного цеху не відповідає містобудівній документації с. Войкове, так як відповідно генерального плану на даній території розташовано комплекс споруд консервного заводу (а.с.13-14).

Згідно висновку з розгляду на комісію від 25.11.11р. питань, пов'язаних з узгодженням документації із землеустрою, покладеного в основу висновків комісії від 25.11.11р. № 95/7, встановлено, що повторно розглянуті надані матеріали, проект землеустрою щодо відводу земельної ділянки відхиляється від узгодження, у зв'язку з тим, що функціональне призначення витребуваної земельної ділянки для розміщення консервного цеху не відповідає містобудівній документації с. Войкове, так як відповідно генерального плану на даній території розташовано комплекс споруд консервного заводу (а.с.15).

Згідно з Переліком документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, що видаються виключно через дозвільні центри, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 № 526 "Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" (із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2010 № 70). погодження проекту відведення земельної ділянки надається комісіями з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою (далі - Комісія), які діють відповідно до статті 186-1 Земельного кодексу України.

На вимогу частини другої статті 186-1 Земельного кодексу України до повноважень Комісії належить забезпечення погодження документації із землеустрою відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Приписами частини сьомої вказаної статті Кодексу підставою відмови у погодженні документації із землеустрою може бути невідповідність її положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Відповідно до наданих частиною дев'ятою статті 186-1 ЗК України прав Комісія у разі необхідності має право залучати до роботи представників органів, уповноважених погоджувати документацію із землеустрою, та безоплатно отримувати від них інформацію і документи, необхідні для виконання покладених на неї повноважень.

Отже, видача Комісією висновку щодо погодження проекту відведення земельної ділянки або з відмови є частиною дозвільної процедури отримання рішення відповідної ради, місцевої райдержадміністрації про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або і його відмові.

Таким чином, кінцевим результатом даної дозвільної процедури є рішення відповідної ради або райдержадміністрації.

За вказаних обставин, суд розглядаючи висновок відповідача, зважаючи на його характер, визнає висновок Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою рішенням суб'єкта владних повноважень, якому за законом делеговані повноваження відповідним органом виконавчої влади.

Особливістю адміністративного судочинства є те, що обов'язок доказування в спорі покладається на відповідача - орган публічної влади, його посадову особу, який повинен надати суду всі матеріали, які свідчать про його правомірні дії (стаття 71 Кодексу адміністративного судочинства України).

Всупереч наведеним вимогам, відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не надав суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірності прийнятого висновку з розгляду на комісії від 25.11.11р. питання, пов'язаних із узгодження документації із землеустрою, що покладено в основу висновків комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою .

Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України: з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації.

Відповідачем не надано доказів того, що спірний висновок з розгляду на комісію від 25.11.11р. питань, пов'язаних з узгодженням документації із землеустрою, покладеного в основу висновків комісії від 25.11.11р. № 95/7 про узгодження проекту землеустрою щодо відводу земельної ділянки ТОВ "Ювас-Агро-Холдинг" в оренду строком на 49 років для розміщення консервного цеху, АР Крим, Ленінський район, с. Войкове, вул. Степна, 35, прийняте структурним підрозділом місцевої державної адміністрації, відповідає вказаним принципам (критеріям). Зокрема, посадовою особою Ленінської районної державної адміністрації, завідуючим сектором містобудування та архітектури, не наведено різниці між "консервним цехом" та "консервним заводом", неможливості розміщення консервного цеху на території с. Войкове, наявної невідповідності генеральному плану селища, через розташування на даній території комплексу споруд консервного заводу.

У порушенні вимог частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідачем не доведені обставини, на яких ґрунтуються її заперечення, зокрема, яким чином розміщення консервного цеху на витребуваній земельній ділянці не узгоджується з наявним генеральним планом селища, відповідно до якого на витребуваній земельній ділянці розташовано комплекс споруд консервного заводу, чи розглядалось це питання на засіданні постійної Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, чи залучались до роботи представники органів, уповноважених погоджувати документацію із землеустрою з метою отримання від них інформації і документів, необхідних для виконання покладених на неї повноважень, що прямо передбачено приписами частини дев'ятої статті 186-1 ЗК України, зазначенням правових норм, із посиланням на конкретний нормативно-правовий акт, невідповідності положень поданого проекту вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а надані позивачем документи та відомості є належними та допустимими доказами в розумінні частин першої, четвертої статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку про обґрунтованість, підставність та доведеність, доказами наявними у матеріалах справи, позовних вимог щодо визнання протиправним та скасування висновку відповідача, через що, зважаючи на повноваження суду, визначені приписами статті 162 КАС України, вони підлягають задоволенню.

Інші твердження позивача не спростовують зроблених судом висновків.

За правилами частини першої статті 94 КАС України, у разі ухвалення судового рішення на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує на її користь усі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України, а тому, з огляду на понесені позивачем витрати зі сплати судового збору, факт понесення яких підтверджено квитанцією від 15.12.11 р. № QS12489529, підлягають відшкодуванню з Державного бюджету України, за рахунок коштів виділених Ленінській районній державній адміністрації шляхом їх безспірного списання із її рахунків.

Керуючись статтями 94, 159, 160, 161, 162, 163, 186, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати висновок посадової особи Ленінської районної державної адміністрації в Автономній Республіці Крим, члена Комісії з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, завідуючого сектором містобудування та архітектури Ленінської районної державної адміністрації в Автономній Республіці Крим Снітко Олени Станіславівни, з розгляду на комісії від 25.11.11р. питань, пов'язаних з узгодженням документації із землеустрою, покладених в основу Висновку № 95/7 про узгодження проекту землеустрою щодо відводу земельної ділянки ТОВ "Ювас-Агро-Холдинг" в оренду строком на 49 років для розміщення консервного цеху, за адресою: АР Крим, Ленінський район, с. Войкове, вул. Степна, 35.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Ювас-Агро-Холдинг" судові витрати, шляхом їх безспірного списання із рахунку Ленінської районної державної адміністрації в Автономній Республіці Крим, в рахунок відшкодування понесених витрат зі сплати судового збору, розміром 28,23 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня отримання постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення строку, з якого суб'єкт владних повноважень може отримати копію постанови суду.

Суддя О.В. Папуша

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення13.03.2012
Оприлюднено25.09.2012
Номер документу26071918
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16162/11/0170/17

Постанова від 13.03.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Папуша О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні