Постанова
від 12.09.2012 по справі 2а/1270/5172/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.2.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 вересня 2012 року Справа № 2а/1270/5172/2012

12 вересня 2012 року Справа №2а/1270/5172/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді: Гончарової І.А.,

при секретарі: Рубей К.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська» до Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій та скасування податкового повідомлення-рішення від 19.03.2012 року №0000062310,

ВСТАНОВИВ:

05 липня 2012 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська» звернулося до суду із адміністративним позовом, в обґрунтування якого зазначило таке. З 02.12.2011 року по 07.12.2011 р. службовими особами Державної податкової інспекції в м.Красний Луч Луганської області на підставі наказу про проведення перевірки від 01.12.2011 р. № 391 було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «ЦЗФ «Штерівська», про результати якої було складено акт від 09.12.2011 р. № 595/23-35958904 з питання дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з TOB «Дельфа ІНГ» за період з 01.05.2011 р. по 31.07.2011 р. В акті перевірки зроблено висновок про наявність порушення з боку позивача вимог податкового законодавства за період з 01.05.2011 року по 30.07.2011 року та про завищення податкового кредиту з податку на додану вартість на суму 815159,00 грн. Зокрема, результатами перевірки було встановлено порушення п.185.1 ст. 185, п.188.1 ст.188, п.187.1 ст.187, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198 розділу V Податкового кодексу України, у результаті чого позивачем занижено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет, у розмірі 815159,00 грн. На підставі акту перевірки Антрацитівською ОДПІ винесено податкове повідомлення-рішення №0000062310 від 19.03.2012 року, яким позивачу нараховане грошове зобов'язання з податку на додану вартість в розмірі 890327 грн. 50 коп., у тому числі: за основним платежем - 815159 грн., за штрафними санкціями - 75168 грн. 50 коп.

Позивач у адміністративному позові не погоджується із прийнятим податковим повідомленням-рішенням з таких підстав. Дії ДПІ у м.Красний Луч Луганської області з включення до акту перевірки висновку про наявність порушення з боку позивача були оскаржені до адміністративного суду. 08 лютого 2012 року постановою Луганського окружного адміністративного суду в справі № 2а-1270/150/2012 були визнані протиправними дії ДПІ у м.Красний Луч щодо викладення в акті перевірки від 09.12.2011 р. № 595/23-35958904 висновків про заниження суми ПДВ, що підлягає нарахуванню до сплати в бюджет, у розмірі 815159,00 грн. Суд встановив, зокрема, що в судовому засіданні досліджено первинну документацію, що свідчить про здійснення господарських операцій між позивачем та TOB «Дельфа ІНГ», податкові накладні оформлені належним чином, отже, позивач мав право віднести до складу податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначені в них. За таких обставин суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог в частині визнання протиправними дій ДПІ у м.Красний Луч щодо викладення в акті перевірки № 595/23-35958904 від 09.12.2011 року висновків про завищення позивачем податкових зобов'язань, податкового кредиту та заниження суми ПДВ, що підлягає нарахуванню до сплати в бюджет, у розмірі 815159,00 грн. Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 10 квітня 2012 року апеляційна скарга ДПІ у м.Красний Луч була залишена без задоволення, постанову Луганського окружного адміністративного суду, якою дії ДПІ у м.Красний Луч визнані неправомірними, залишено без змін. Зокрема, в рішенні суду апеляційної інстанції зазначено, що висновки акту перевірки стосовно порушення позивачем вимог податкового законодавства фактично ґрунтуються лише на змісті акту перевірки контрагента TOB «Дельфа ІНГ» та відповідного висновку про неможливість здійснення господарських операції цією юридичною особою, інших підстав для зменшення сум податкового кредиту в акті перевірки від 09.12.2011 р. не зазначено. Таким чином, висновки податкового органу побудовані на підставі припущень, а не на перевірці факту здійснення господарських операції з придбання товарно-матеріальних цінностей та їх подальшого використання у власній господарській діяльності. Суд апеляційної інстанції в ухвалі зазначив щодо правильності висновків суду першої інстанції про визнання протиправними дій ДПІ у м.Красний Луч щодо викладення в акті перевірки № 595/23-55958904 від 09.12.2011 року висновків про завищення позивачем податкових зобов'язань, податкового кредиту та заниження суми податку на додану вартість, що підлягає нарахуванню до сплати в бюджет, у розмірі 815159,00 грн. Позивач посилається на те, що рішення Луганського окружного адміністративного суду набрало законної сили через п'ять днів після направлення копії ухвали Донецького апеляційного адміністративного суду особам, які беруть участь у справі, тобто вже після прийняття податкового повідомлення-рішення. Проте ця обставина не скасовує той факт, що із набранням законної сили рішенням суду, яким дії ДПІ у м.Красний Луч були визнані неправомірними, відпали підстави для винесення податкового повідомлення-рішення. Дії ДПІ у м.Красний Луч щодо викладення в акті перевірки від 09.12.2011 р. № 595 /23-35958904 висновків про заниження суми ПДВ, що підлягає нарахуванню до сплати в бюджет, у розмірі 815159,00 грн. визнані неправомірними, а отже ці висновки не можуть бути підставою для прийняття будь-яких обов'язкових рішень. Позивач вважає, що підлягають визнанню неправомірними дії Антрацитівської ОДПІ Луганської області щодо визначення сум податкових зобов'язань та нарахування штрафних санкцій за порушення податкового законодавства, оскільки постановою Луганського окружного адміністративного, залишеною без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду, визнано неправомірними дії ДПІ у м.Красний Луч щодо викладення в акті перевірки від 09.12.2011 року №595/23-35958904 висновків про заниження суми податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет.

Посилаючись на викладене у позовній заяві, позивач просив визнати протиправними дії Антрацитівської ОДПІ Луганської області Державної податкової служби з самостійного визначення сум грошових зобов'язань ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська», визнати протиправними дії Антрацитівської ОДПІ Луганської області Державної податкової служби із застосування до ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська» штрафних санкцій, скасувати податкове повідомлення-рішення № 0000062310 від 19.03.2012 року, яким позивача зобов'язано сплатити суму грошового зобов'язання за платежем з податку на додану вартість у розмірі 890327 грн. 50 коп., у тому числі: за основним платежем - 815159 грн., за штрафними санкціями - 75168 грн. 50 коп.

У судове засідання представник позивача не з'явився, просив розглядати справу без його участі. У раніше наданих поясненнях просив визнати протиправними дії Антрацитівської ОДПІ Луганської області Державної податкової служби з самостійного визначення сум грошових зобов'язань ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська», визнати протиправними дії Антрацитівської ОДПІ Луганської області Державної податкової служби із застосування до ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська» штрафних санкцій, скасувати податкове повідомлення-рішення № 0000062310 від 19.03.2012 року, яким позивача зобов'язано сплатити суму грошового зобов'язання за платежем з податку на додану вартість у розмірі 890327 грн. 50 коп., у тому числі: за основним платежем - 815159 грн., за штрафними санкціями - 75168 грн. 50 коп.

Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, суду пояснив, що відповідно до п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20. п.п.78.1.11 п.78.1 ст.78, ст.79 Податкового кодексу України та згідно постанови слідчого з ОВС СВ ПМ ДПА України в Луганській області Шершенькова Д.М. від 30.11.2011 p., наказу ДПІ в м. Красний Луч від 01.12.2011 р. №391, фахівцями відділу податкового контролю та аналітичної роботи управління податкового контролю юридичних осіб ДПІ у м.Красному Лучі було проведено документальну невиїзну позапланову перевірку ТОВ «ГЗФ «Штерівська» з питання дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з TOB «Дельфа ІНГ» за період з 01.05.2011 р. по 31.07.2011 року. Перевірка здійснювалася у приміщенні податкового органу за адресою: м.Красний Луч, вул.Шевченка, буд.69. До проведення перевірки, податковим органом на адресу платника: м.Красний Луч, вул.Луганське Шосе, буд.1а, був надісланий запит від 21.11.2011 року № 16953/23-154 про надання відповідних документів та пояснень, на час проведення перевірки відповідь від TOB «ЦЗФ «Штерівська» не надійшла. При проведенні перевірки ДПІ у м.Красному Лучі використовувався акт Алчевської ОДПІ щодо перевірки контрагента-продавця TOB «ЦЗФ «Штерівська» відносно TOB «Дельфа ІНГ» від 15.11.2011 року № 38285/231. В ході перевірки Алчевською ОДПІ встановлено відсутність реальної можливості придбання ТОВ «Дельфа ІНГ» та реалізації товарів, робіт, послуг на адресу підприємств-покупців, у тому числі ТОВ «ГЗФ «Штерівська». За результатами перевірки позивача складено акт позапланової невиїзної документальної перевірки TOB «ЦЗФ «Штерівська» від 09.12.2011 року № 595/23-35958904, в якому викладені порушення п185.1 ст.185, п.188.1 ст.188, п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України щодо завищення за період з 01.05.2011 року по 30.07.2011 року податкових зобов'язань у сумі 58627 грн., у тому числі по періодам: за травень 2011 року в сумі 39478 грн., за червень 2011 року - 8150 грн., за липень 2011 року - 10999 грн., порушення п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України щодо завищення суми податкового кредиту з податку на додану вартість в розмірі 873786 грн., в тому числі: за травень 2011 року в сумі 13225 грн., за червень 2011 року - 548893 грн., за липень 2011 року - 311668 грн. В результаті цього, встановлено заниження суми податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет у розмірі 815159 грн., у тому числі, завищено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет у розмірі 26253 грн., в тому числі, за травень 2011 року в сумі 26253 грн. та занижено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет у розмірі 841412 грн., в тому числі: за червень 2011 року - 540742 грн., за липень 2011 року - 300670 грн. У зв'язку із зміною місцезнаходження платника ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» було узяте на облік Антрацитівською ОДПІ. Листом від 22.03.2012 року за № 783/7/22-157 ДПІ у м.Красному Лучі передала матеріали звірки ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» до Антрацитівської ОДПІ. На виконання п.п.20.1.27 п.20.1 ст.20. п.п.20.1.28, п.20.1 ст.20 ПК України, Антрацитівською ОДПІ за матеріалами перевірки ДПІ у м.Красному Лучі платнику TOB «ЦЗФ «Штерівська» було визначено суму податкових зобов'язань та застосовано фінансові санкції, у вигляді податкового повідомлення-рішення з податку на додану вартість від 19.03.2012 року № 0000062310 на суму 890327,50 грн., у тому числі, за основиим платежем 815159 грн. та за штрафними санкціями - 75168.50 грн. На час прийняття Антрацитівською ОДПІ зазначеного податкового повідомлення-рішення №0000062310 від 19.03.12 р. постанова Луганського окружного адміністративного суду по справі №2а-1270/150/2012, на яку посилається позивач у адміністративному позові, не набрала законної сили та виконанню не піддягала. За таких обставин, відповідач вважає дії посадових осіб Антрацитівської ОДПІ такими, що відповідаю вимогам чинного законодавства, а податкове повідомлення-рішення №0000062310 від 19.03.2012 р. правомірним.

Заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд дійшов висновку, що адміністративний позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню з огляду на таке.

Стаття 20 Податкового кодексу України визначає права органів державної податкової служби. Відповідно до п. 20.1 цієї статті органи державної податкової служби, зокрема, мають право:

- запрошувати платників податків або їх представників для перевірки правильності нарахування та своєчасності сплати податків та зборів, дотримання вимог іншого законодавства, здійснення контролю за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби. Письмові повідомлення про такі запрошення надсилаються в порядку, встановленому статтею 42 цього Кодексу, не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня запрошення рекомендованими листами, в яких зазначаються підстави запрошення, дата і час, на які запрошується платник податків (представник платника податків);

- проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом;

- для здійснення функцій, визначених податковим законодавством, отримувати безоплатно від платників податків, у тому числі благодійних та інших неприбуткових організацій, у порядку, визначеному цим Кодексом, інформацію, довідки, копії документів (засвідчені підписом платника податків або його посадовою особою та скріплені печаткою (за наявності) про фінансово-господарську діяльність, отримувані доходи, видатки платників податків та іншу інформацію, пов'язану з обчисленням та сплатою податків, дотриманням вимог іншого законодавства, здійснення контролю за яким покладено на органи державної податкової служби, а також фінансову та статистичну звітність, в порядку та на підставах, визначених цим Кодексом.

У судовому засіданні встановлено, що наказом голови комісії з проведення реорганізації ДПІ в м.Красний Луч - начальника ДПІ в м.Красний Луч від 01.12.2011 р. №391 на підставі п.п.78.1.11 п.78.1 ст.78, ст.79 Податкового кодексу України, було призначено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» з питання дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ «Дельфа ІНГ» (код за ЄДРПОУ 37288372) за період з 01.05.2011 року по 31.07.2011 року (арк. справи 74).

Згідно п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.78.1.11 п.78.1, ст.79 Податкового кодексу України, постанови слідчого з ОВС СВ ПМ ДПА в Луганській області Шершенькова Д.М. від 30.11.2011 року, наказу ДПІ в м.Красний Луч від 01.12.2011 р. №391 головним державним податковим ревізором-інспектором відділу податкового контролю та аналітичної роботи управління податкового контролю юридичних осіб Гапоненко О.М. було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» з питання дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинам з ТОВ «Дельфа ІНГ» (код за ЄДРПОУ 37288372) за період з 01.05.2011 року по 31.07.2011 року.

За результатами перевірки ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» відповідачем було складено акт №595/23-35958904 від 09.12.2011 року, у якому зафіксовано порушення позивачем п.185.1 ст.185, п.188.1 ст.188, п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України щодо завищення за період з 01.05.2011 року по 30.07.2011 року податкових зобов'язань у сумі 58627 грн., у тому числі по періодам: за травень 2011 року в сумі 39478 грн., за червень 2011 року - 8150 грн., за липень 2011 року - 10999 грн., порушення п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України щодо завищення суми податкового кредиту з податку на додану вартість в розмірі 873786 грн., в тому числі: за травень 2011 року в сумі 13225 грн., за червень 2011 року - 548893 грн., за липень 2011 року - 311668 грн.

Таким чином, відповідачем за результатами перевірки ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» встановлено заниження суми податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет у розмірі 815159 грн., у тому числі, завищено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет у розмірі 26253 грн., в тому числі, за травень 2011 року в сумі 26253 грн. та занижено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню до сплати в бюджет у розмірі 841412 грн., в тому числі: за червень 2011 року - 540742 грн., за липень 2011 року - 300670 грн.

Із матеріалів справи вбачається, що Антрацитівською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області було складено податкове повідомлення-рішення від 19.03.2012 року за №0000062310 на підставі акта перевірки №595/23-35958904 від 09.12.2011 року, яким встановлено порушення позивачем п.185.1 ст.185, п.188.1 ст.188, п.187.1 ст.187, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України, у зв'язку із чим ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» нараховано суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 815159 грн. та штрафні санкції - 75168 грн. 50 коп.

Враховуючи наведене, суд вважає, що складене на підставі акту перевірки №595/23-35958904 від 09.12.2011 року податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню як протиправне з огляду на таке.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 08.02.2012 року по справі № 2а/1270/150/2012, залишеною без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 10.04.2012 року, позовні вимоги ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» задоволено частково: визнані протиправними дії ДПІ в м.Красний Луч щодо викладення в акті перевірки №595/23-35958904 від 09.12.2011 року висновків про завищення ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» за період з травня по липень 2011 року податкових зобов'язань з ПДВ на суму 58627 грн., завищення податкового кредиту з ПДВ на суму 873786 грн. та заниження ПДВ, що підлягає нарахуванню до сплати в бюджет у розмірі 815159 грн., зобов'язано ДПІ у м.Красний Луч відобразити в АС «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» самостійно задекларовані ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» за податковими деклараціями з ПДВ за травень-липень 2011 року суми податкових зобов'язань та податкового кредиту. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено за необгрунтованістю.

В постанові суду від 08.02.2012 року зазначено, що висновки акту перевірки стосовно порушення позивачем вимог податкового законодавства фактично грунтуються лише на змісті акту перевірки контрагента ТОВ «Дельфа ІНГ» та відповідного висновку про неспроможність здійснення господарських операцій цією юридичною особою (що у сукупності вказує на «нікчемність» правочинів), інших підстав для зменшення сум податкового кредиту в акті перевірки від 09.12.2011 року не зазначено. Крім того, в постанові зазначено, що в судовому засіданні досліджено первинну документацію, що свідчить про здійснення господарських операцій між позивачем та ТОВ «Дельфа ІНГ», податкові накладні, оформлені належним чином, отже, позивач мав право віднести до складу податкового кредиту суми ПДВ зазначені в них. За таких обставин суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог в частині визнання протиправними дій ДПІ в м.Красний Луч щодо викладення в акті перевірки №595/23-35958904 від 09.12.2011 року висновків про завищення позивачем податкових зобов'язань, податкового кредиту та заниження суми ПДВ, що підлягає нарахуванню до сплати в бюджет у розмірі 815159 грн. (арк. справи 28-37).

Із наведеного вбачається, що зобов'язання з податку на додану вартість, нараховані Антрацитівською ОДПІ Луганської області у податковому повідомленні-рішенні від 19.03.2012 року за №0000062310 на підставі висновків, зроблених в акті перевірки №595/23-35958904 від 09.12.2011 року. Таким чином, враховуючи те, що постановою Луганського окружного адміністративного суду від 08.02.2012 року по справі № 2а/1270/150/2012, залишеною без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 10.04.2012 року, визнані протиправними дії ДПІ в м.Красний Луч щодо викладення в акті перевірки №595/23-35958904 від 09.12.2011 року висновків про завищення ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» за період з травня по липень 2011 року податкових зобов'язань з ПДВ на суму 58627 грн., завищення податкового кредиту з ПДВ на суму 873786 грн. та заниження ПДВ, що підлягає нарахуванню до сплати в бюджет у розмірі 815159 грн., зазначене податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню.

Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що згідно зі ст.114 КПК України постанови слідчого, винесені відповідно до закону у кримінальній справі, яка перебуває в його провадженні, є обов'язковими для виконання всіма підприємствами, установами і організаціями, посадовими особами і громадянами.

Відповідно до п.п. 79.1 документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі

прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу.

Зокрема, пунктом 78.1 цієї статті передбачено, що зазначена перевірка здійснюється за наявності, зокрема, такої обставини, якщо отримано постанову суду (ухвалу суду) про призначення перевірки або постанову органу дізнання, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону у кримінальних справах, що перебувають у їх провадженні.

Відповідно до п.86.9 ст.86 Податкового кодексу України, у разі якщо грошове зобов'язання розраховується органом державної податкової служби за результатами перевірки, призначеної відповідно до кримінально-процесуального закону або закону про оперативно-розшукову діяльність, податкове повідомлення-рішення за результатами такої перевірки не приймається до дня набрання законної сили відповідним рішенням суду. Матеріали перевірки разом з висновками органу державної податкової служби передаються правоохоронному органу, що призначив перевірку. Статус таких матеріалів перевірки та висновків органу державної податкової служби визначається кримінально-процесуальним законом або законом про оперативно-розшукову діяльність.

Із наведених норм закону вбачається, що за результатами перевірок платників податків, призначених в рамках порушеної кримінальної справи про злочини, предметом якої є податки, збори, контролюючий орган визначає суми грошових зобов'язань, але податкове повідомлення-рішення не приймає до дня набрання законної сили відповідним рішенням суду.

Відповідно до ст.70 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Відповідно до ст.71 Кодексу адміністративного судочинства кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст.72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в

адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Щодо позовних вимог про визнання протиправними дій Антрацитівської об'єднаної Державної податкової інспекції у Луганській області Державної податкової служби з самостійного визначення сум грошових зобов'язань ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська», визнання протиправними дій Антрацитівської об'єднаної Державної податкової інспекції у Луганській області Державної податкової служби із застосування до ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська» штрафних санкцій, суд вважає за необхідне зазначити таке.

Постанова суду від 08.02.2012 року, якою визнані протиправними дії ДПІ в м.Красний Луч щодо викладення в акті перевірки №595/23-35958904 від 09.12.2011 року висновків про завищення ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» за період з травня по липень 2011 року податкових зобов'язань з ПДВ на суму 58627 грн., завищення податкового кредиту з ПДВ на суму 873786 грн. та заниження ПДВ, що підлягає нарахуванню до сплати в бюджет у розмірі 815159 грн., зобов'язано ДПІ у м.Красний Луч відобразити в АС «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» самостійно задекларовані ТОВ «ЦЗФ «Штерівська» за податковими деклараціями з ПДВ за травень-липень 2011 року суми податкових зобов'язань та податкового кредиту, станом на дату винесення податкового повідомлення-рішення №0000062310 від 19.03.2012 року, не набрала законної сили, тобто, не була обов'язкова до виконання податковим органом, оскільки на неї відповідачем було подано апеляційну скаргу.

Дії податкового органу по складанню податкового повідомлення-рішення на підставі акту перевірки є способом реалізації наданих суб'єкту владних повноважень компетенції та самі по собі не тягнуть для особи будь-яких правових наслідків.

Таким чином, у задоволенні позовних вимог щодо визнання протиправними дій Антрацитівської об'єднаної Державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби з самостійного визначення сум грошових зобов'язань ТОВ «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська» та застосування штрафних санкцій, слід відмовити.

Згідно з ч.1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною

був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Враховуючи часткове задоволення позовних вимог, з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська» підлягає стягненню судовий збір в сумі 2146 грн.

Керуючись ст. ст. 17, 87, 89, 94, 98, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська» до Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції в Луганській області Державної податкової служби про визнання протиправними дій та скасування податкового повідомлення-рішення від 19.03.2012 року №0000062310, задовольнити частково.

Скасувати податкове повідомлення-рішення №0000062310 від 19.03.2012 року про нарахування Товариству з обмеженою відповідальністю «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська» зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 890327 грн. 50 коп., в тому числі: за основним платежем 815159 грн., штрафні санкції - 75168 грн. 50 коп.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити за необґрунтованістю.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Центральна збагачувальна фабрика «Штерівська» суму витрат по сплаті судового збору в розмірі 2146 грн. (дві тисячі сто сорок шість гривень).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанову складено у повному обсязі 18 вересня 2012 року.

СуддяІ.А. Гончарова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.09.2012
Оприлюднено24.09.2012
Номер документу26073430
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/5172/2012

Ухвала від 19.10.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 09.11.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар А.В.

Ухвала від 19.10.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гайдар А.В.

Постанова від 12.09.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

Ухвала від 13.08.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

Ухвала від 07.07.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні