Постанова
від 24.09.2012 по справі 2а-7543/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 вересня 2012 р. № 2а-7543/12/1370

12 год. 20 хв.

Львівський окружний адміністративний суд у складі судді Лунь З.І., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Сколівському районі Львівської області Державної податкової служби до Приватного підприємства «Круш»про припинення юридичної особи,

ВСТАНОВИВ:

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Державної податкової інспекції у Сколівському районі Львівської області Державної податкової служби до Приватного підприємства «Круш»про припинення юридичної особи.

Відповідно до п.3 ч.1 ст. 183 2 Кодексу адміністративного судочинства України справи щодо припинення за зверненням суб'єкта владних повноважень юридичних осіб чи фізичних осіб - підприємців у випадках, передбачених законом розглядаються в порядку скороченого провадження. Відтак, суд у відповідності до ст. 183 2 Кодексу адміністративного судочинства України розглядає справу в порядку скороченого провадження.

Ухвалою від 29.08.2012 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі, запропоновано відповідачу у строк до 21.09.2012 року подати суду письмові заперечення та докази на спростування вимог позовної заяви, якщо останні заперечуються або заяву про визнання позову. Копію ухвали про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі разом з витягом про процесуальні права та обов'язки, встановлені статтями 49, 51 КАС України, відповідачу було надіслано рекомендованою кореспонденцією 29.08.2012 року. У строк, зазначений судом (до 21.09.2012 року) від відповідача письмового заперечення та доказів на спростування вимог позовної заяви, якщо останні заперечуються або заяви про визнання позову, суду не надходило.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши та оцінивши докази, які мають значення для справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню, мотивуючи це наступним.

Відповідно до п.п. 16.1.3 п.6.1 ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Контроль за своєчасністю подання платниками податків бухгалтерських звітів і балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків, інших платежів, а також достовірність цих документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення податків, інших платежів відповідно до п.3 ч.1 ст.10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»покладено на податкову інспекцію.

Судом встановлено, що відповідач Приватне підприємство «Круш» зареєстроване у встановленому законом порядку як юридична особа розпорядженням Сколівської районної державної адміністрації 29.01.1996 року № 20, включено до ЄДР та присвоєно ідентифікаційний код 23974992, взяте на облік платника податків в ДПІ у Сколівському районі 12.09.1996 року за № 432.

Відповідно до акта ДПІ у Сколівському районі Львівської області ДПС № 26 від 30.01.2012 року відповідачем податкова звітність не подавалась з 03.02.2010 року.

Відповідно до довідки ДПІ у Сколівському районі Львівської області ДПС Приватне підприємство «Круш»станом на 07.02.2012 року не має заборгованості із сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), що контролюються державною податковою інспекцією.

Згідно з п.3 ч.2 ст. 46 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», підставою для постановлення судового рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, є, зокрема, неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Відповідачем не представлено суду доказів про подання до органів державної податкової інспекції передбачених законодавством документів податкової звітності.

Згідно з ч.5 ст.38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження відповідного рішення.

Згідно з ч.2 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до вимог цього Кодексу і не може виходити за межі позовних вимог.

Враховуючи те, що позивач в позовній заяві не ставить вимоги про призначення ліквідаційної комісії та не представив суду кандидатур, які б входили в згадану комісію, суд, з врахуванням положень ст.19 Конституції України, позбавлений правових підстав зобов'язувати будь-яких осіб виконувати обов'язки членів ліквідаційної комісії.

Втім, як передбачено ч.6 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.

Враховуючи вищенаведене, на підставі наявних у справі доказів, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати з відповідача не належить стягувати.

Керуючись ст.ст. 7-11, 14, 69-71, 86, 94, 183 2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Припинити юридичну особу Приватне підприємство «Круш»(місцезнаходження: 82617, Львівська обл., Сколівський район, с. Крушельниця, ідентифікаційний код 23974992).

Копію постанови у день набрання постановою законної сили надіслати державному реєстратору -Сколівській районній державній адміністрації Львівської області, 82600, Львівська обл., Сколівський район, м. Сколе, м-н Незалежності, 1.

Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з моменту отримання копії постанови.

Суддя Лунь З.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.09.2012
Оприлюднено26.09.2012
Номер документу26123721
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7543/12/1370

Постанова від 24.09.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 29.08.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні