2а-7935/11/1470 Миколаївський окружний адміністративний суд вул. Заводська, 11, м. Миколаїв, 54002 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И м. Миколаїв. 02.02.2012 р. Справа № 2а-7935/11/1470 Суддя Миколаївського окружного адміністративного суду Зіньковський О. А., в порядку письмового провадження вирішив адміністративну справу за позовом ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва, вул. Гмирьова, 1/1,Миколаїв,54028 до Товариства з обмеженою відповідальністю "КСІМЕКС НК", вул. Чайковського, 29/Б, кв.39,Миколаїв,54018 про накладення арешту на рахунки, ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва пред'явлено позов до Товариства з обмеженою відповідальністю "КСІМЕКС НК" про накладення арешту на рахунки. Представник позивача надав клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження. Відповідач, про дату, час та місце слухання справи повідомлений належним чином, у судове засідання не з'явився, про причину неприбуття суд не повідомив. Правом, передбаченим статтею 49 КАС України не скористався, письмові заперечення проти позову та докази, які у нього є суду не надав. Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України справа розглядається в порядку письмового провадження. Дослідивши матеріали справи суд, - встановив: Товариство з обмеженою відповідальністю "КСІМЕКС НК" зареєстровано як юридична особа виконавчим комітетом Миколаївської міської ради 18.03.2010 року за №15221020000019830, та перебуває на податковому обліку в ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва з 19.03.2010 року. За результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків ТОВ "КСІМЕКС НК" податкового законодавства, а саме: правомірність формування податкового кредиту та податкових зобов'язань у квітні 2011, липні-серпні 2011року з підприємствами ТОВ "ЛИНКИДЖ" та ТОВ "Хлібороб-агро". ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва 08.08.11 року було отримано лист від ДПІ у Баштанському районі вих. №6604/7/15-015 від 05.08.11, в якому зазначалось, що ТОВ "Хлібороб-агро" 10.06.11р. за №9003835468 подало уточнюючий розрахунок, в якому відмовилось від податкового кредиту в сумі 666667грн., сформованого по господарським операціям з ТОВ "КСІМЕКС НК". Зазначені обставини свідчать про можливе неправомірне формування податкових зобов'язань та податкового кредиту ТОВ "КСІМЕКС НК". Пунктом 73.3. Податкового кодексу України органам державної податкової служби надано право "звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження. Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту. Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби". ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва звернулась до відповідача із запитом від 11.10.2011 року №10781/10/23-117 (вручено директору підприємства 12.10.11) про надання письмових пояснень та завірених копій первинних документів щодо проведення взаєморозрахунків з ТОВ "ЛИНКИДЖ" та ТОВ "Хлібороб-агро" за квітень 2011року, а також документи щодо правомірності формування податкового кредиту та зобов'язань з ПДВ у липні-серпні 2011 року. Підставами направлення запиту зазначено абз. 4 п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України отримання податкової інформації, яка свідчить про порушення платником податкового законодавства. Підставами направлення запиту також зазначено пп. 72.1.1.1 пп. 72.1.1 п. 72.1. ст. 72, пп. 72.1.5 п. 72.1 ст. 72 Податкового кодексу України. Таким чином, запит ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва направлено правомірно. Проте, платником протягом 10 днів (10-ий день 21.10.11 року) не було надано пояснень та їх документального підтвердження. Відповідно до пп. 78.1.1. п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється, якщо за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту. У зв'язку із цим відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп.75.1.2 п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 ПК України у Позивача виникли підстави для проведення позапланової виїзної перевірки Відповідача. Крім того, необхідно зазначити, що ТОВ "КСІМЕКС НК" не було подано податкову декларацію за вересень 2011року (що відповідно до пп. 78.1.2.П. 78.1 ст. 78 також є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки). Враховуючи викладене, відповідно до п. 78.4 ст. 78 ПК України 26.10.11, ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва було видано наказ №1998, відповідно до якого мала відбутись документальна позапланова виїзна перевірка Відповідача термін проведення перевірки з 26.10.2011 по 01.11.2011 року. Відповідно до абз. 2 п. 78.4 ст. 78 ПК України право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки. Відповідно до п. 78.5 ст. 78 ПК України допуск посадових осіб органів податкової служби до проведення документальної позапланової виїзної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу. Відповідно до п. 81.1 ст. 81 ПК України посадові особи органу державної податкової служби мають право. приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред'явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки; копії наказу про проведення - перевірки; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки. Непред'явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред'явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб органу державної податкової служби до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки. Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п'ятому цього пункту, не дозволяється. 26.10.2011 працівниками ДПІ вручено Відповідачу під розписку копію наказу, ознайомлено його з направленням на проведення перевірки (про що свідчить відповідна відмітка в направлені на перевірку). Директор Відповідача відмовив у допуску посадових осіб органу державної податкової служби до перевірки. Це підтверджується відповідною відміткою в направлені на проведення перевірки. В порушення ст. 81 ПК України Відповідачем 26.10.2011 року не допущено до проведення перевірки посадових осіб ДПІ. Таким чином, відмова Відповідача у допуску до проведення перевірка є неправомірною Підпунктом 94.2.3 п. 94.2 ст. 94 Податкового кодексу України встановлено, що адміністративний арешт може бути застосовано до платника, якщо платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб органу державної податкової служби. Таким чином, у зв'язку з не допуском ТОВ "КСІМЕКС НК" працівників ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва до проведення документальної позапланової виїзної перевірки, ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва отримала право на застосування до платника адміністративного арешту. Відповідно до п. 94.6 ст. 94 Податкового кодексу України, керівник органу державної податкової служби (його заступник) за наявності однієї з обставин, визначених у пункті 94.2 цієї статті, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків. На підставі зазначеної норми, ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва 27.10.11 було прийнято рішення про застосування повного адміністративного арешту майна платника податків до ТОВ "КСІМЕКС НК". Підпунктом 94.6.2 Податкового кодексу України встановлено, що арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення органу державної податкової служби до суду. Відповідно до ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Відповідач своїм правом не скористався, позов не заперечив. За таких обставин позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню. Відповідно до ст. 5 Закону України "Про судовий збір" позивач звільнений від сплати судового збору. Керуючись статтями 158, 160-163 КАС України, адміністративний суд, - П О С Т А Н О В И В: 1. Позов задовольнити. 2. . Накласти арешт на рахунки ТОВ "КСІМЕКС НК", ЄДРПОУ 36880661: - Рахунок №2600710887 в ПАТ "Полтава-банк", МФО 331489; - Рахунок №26002017981001 в філія АТ "ІМЕКСБАНК" у м.Миколаїв, МФО 326825 (код валюти 643, 840, 980); - Рахунок № 26024017981001 в філія АТ "ІМЕКСБАНК" у м.Миколаїв, МФО 326825 Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 254 КАС України. Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого КАС України, якщо таку заяву не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанову може бути оскаржено в порядку передбаченому статтями 185, 186 КАС України. Апеляційна скарга подається до Одеського адміністративного апеляційного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі проголошення у судому засіданні вступної та резолютивної частини постанови, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя О. А. Зіньковський
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2012 |
Оприлюднено | 26.09.2012 |
Номер документу | 26123944 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Зіньковський О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні