Постанова
від 06.06.2011 по справі 2а-5517/11/0170/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

06 червня 2011 р. Справа №2а-5517/11/0170/14

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кірєєва Д.В., при секретарі Жигалової К.Ю.,за участю сторін

від позивача - не з'явився;

від відповідача - не з'явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції в м. Ялта АР Крим

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Бриз-Сервіс"

про стягнення 48654,31грн.

Суть спору: Державна податкова інспекція в м. Ялта АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Бриз-Сервіс" податкового боргу в сумі 48654,31грн.

Позов мотивовано наявністю у відповідача заборгованості зі сплати орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Ухвалами суду від 16.05.2011 року відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, був повідомлений належним чином. Надіслав на адресу суду клопотання про розгляд справи за його відсутність , та підтримав позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідач повідомлений належним чином про дату, час і місце судового розгляду справи, явку представника в судове засідання не забезпечив, причин неявки не повідомив, клопотань та заперечень проти позову не надав.

Враховуючи, що матеріали справи містять достатньо доказів для з'ясування обставин у справі, суд, керуючись статтею 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу за відсутності представника відповідача.

Розглянувши матеріали справи та оцінивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідач 20.04.1994 року зареєстрований Виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим як юридична особа, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію, та був платником податків та зборів, передбачених Законом України "Про систему оподаткування"(в редакції, яка діяла на момент виникнення у відповідача заборгованості).

Згідно зі статтею 4 Закону України "Про систему оподаткування"(в редакції, яка діяла на момент виникнення у відповідача заборгованості) платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) були юридичні особи, на яких відповідно до Законів України був покладений обов'язок сплачувати податки і збори.

Пунктом 4.1 статті 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами"(в редакції, яка діяла на момент виникнення у відповідача заборгованості) було встановлено, що платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку вказує у податковій декларації.

Згідно з пунктом 5.3.1 статті 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами"платник податків був зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації.

Статтею 9 Закону України "Про систему оподаткування"було встановлено, що платники податків були зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.

Розміри та порядок плати за використання земельних ресурсів, а також відповідальність платників та контроль за правильністю обчислення і справляння земельного податку були передбачені Законом України "Про плату за землю"від 03.07.1992 року № 2535 -ХІІ.

Відповідно до ст. 2 Закону (що діяв на момент виникнення у відповідача заборгованості) використання землі в Україні є платним. Плата за землю здійснюється у вигляді земельного податку чи орендної плати, що визначаються в залежності від грошової оцінки земель. Власники земельних ділянок (паїв) і землекористувачі згідно з ч.2 ст. 2 Закону України "Про плату за землю"сплачують земельний податок. Статтею 15 даного нормативно-правового акту передбачено, що власники землі і землекористувачі платять земельний податок з дня виникнення права власності чи права користування земельною ділянкою.

Відповідно до ст. 13 Закону підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а орендної плати за земельну ділянку, яка перебуває у державній або комунальній власності, - договір оренди такої земельної ділянки.

Згідно зі ст. 14 Закону України "Про плату за землю"платники земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислювали суму земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подавали відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняло від обов'язку подання щомісячних декларацій Платник податків мав право подавати щомісячно нову звітну податкову декларацію, що не звільняло його від обов'язку подання податкової декларації до 1 лютого поточного року, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, що не звільняє від обов'язку подання податкової декларації протягом місяця з дня виникнення права на нововідведену земельну ділянку, протягом 20 календарних днів місяця наступного за звітним.

Судом встановлено, що відповідачем подано до ДПІ в м.Ялта податкову декларацію орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності №4456 від 29.01.10р. на 2010р., згідно якої сума зобов'язання з цього виду податку за 2010р. склала 138035,06грн. (щомісячна сплата орендної плати складає 11502,92грн.) Відповідачем самостійно узгоджена сума зобов'язання за вересень - грудень 2010р. сплачена лише частково в сумі 25607,30грн. Відповідачу була нарахована пеня в сумі 263,35грн. Таким чином, податкова заборгованість відповідача з орендної плати за вересень - грудень2010р. склала 20667,75грн.

Також, відповідачем подано до ДПІ в м.Ялта податкову декларацію з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності № 2514 від 02.03.11р. на 2011рік, згідно якї сума зобов'язання з цього виду податку за 2011р.. склала 138035,06грн. (щомісячна сплата орендної плати складає 11502,92грн.) Відповідачем самостійно узгоджена сума зобов'язання за січень 2011р. сплачена не була. Таким чино, податкова заборгованість відповідача з орендної плати за січень 2011р. склала 11502,92грн.

Позивачем проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності сплати погодженої суми податкового зобов'язання по земельному податку відповідача за 2010р., за результатами якої складений акт перевірки № 3704/15-3/20739457 від 05.10.2010р. В акті зафіксовано порушення відповідачем вимог ст. 17 Закону України "Про плату за землю", в частині несвоєчасної сплати орендної плати.

На підставі зазначеного акту перевірки позивачем прийняті податкові повідомлення-рішення № 0007101503 від 02.11.2010 року на суму 10732,19грн., № 0007091503 від 02.11.2010 року на суму 4601,16грн., та № 0007081503 від 02.11.2010р. на суму 1150,29грн. яки направлені поштою та отримані відповідачем 09.11.2010р. про що свідчить підпис на повідомлені про вручення поштового відправлення. Тобто, сума заборгованості стала узгодженою 09.11.2010р.

Відповідно до п.п. 6.2.1, 6.2.3 ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" відповідачу направлені перша податкова вимога №1\649 від 08.11.2010р. направлено відповідачу поштою та повернено з відміткою пошти «за закінченням терміну зберігання».

Судом встановлено, що заборгованість відповідачем не сплачена.

Таким чином податковий борг відповідача складає 48654,31 грн. з орендної плати за землю з юридичних осіб.

Суд зазначає, що відповідно до п.20.1.18 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідачем відповідно до вимог ст. 71 КАС України не надано доказів сплати заборгованості.

Враховуючи, що заборгованість у розмірі 48654,31 гривень відповідачем станом на день розгляду справи не сплачена, суд відповідно до п.20.1.18 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України вважає необхідним задовольнити позов шляхом стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Бриз-Сервіс" заборгованості у розмірі 48654,31 гривень з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю "Бриз-Сервіс", на р/р № 33217812700039, код платежу 13050200 до місцевого бюджету м. Ялта, через УГК в АРК м. Сімферополь, код 34740850, МФО 824026

Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Під час судового засідання, яке відбулось 06.06.2011 року були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАС України постанову складено 10.06.2011 року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 158-163,167 КАС України, суд ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Бриз-Сервіс" (98635, АР Крим, м. Ялта, вул. Володарського, 1/А, ідентифікаційний код 20739457) з рахунків у банках, обслуговуючих Товариство з обмеженою відповідальністю "Бриз-Сервіс" заборгованість з земельного податку у сумі 48654,31 грн. на р/р № 33217812700039, код платежу 13050200 до місцевого бюджету м. Ялта, через УГК в АРК м. Сімферополь, код 34740850, МФО 824026.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Кірєєв Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення06.06.2011
Оприлюднено28.09.2012
Номер документу26163083
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5517/11/0170/14

Постанова від 06.06.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні