ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 вересня 2012 р. Справа № 2а/0470/7737/12 Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Коблова О.Д., розглянувши в порядку скороченого провадження у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сонарем»про припинення юридичної особи, -
ВСТАНОВИВ :
Державна податкова інспекція у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сонарем» з позовними вимогами про припинення юридичної особи.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що в Єдиному державному реєстрі наявний запис про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням, що не дає можливості контролюючим органам здійснювати контроль за додержанням вимог податкового та іншого законодавства.
Позивач про відкриття скороченого провадження за цим адміністративним позовом був повідомлений належним чином, що підтверджується розпискою про вручення з відміткою про отримання ухвали про відкриття скороченого провадження 19.07.2012 року, яка наявна в матеріалах справи.
Відповідачу було відправлено ухвалу про відкриття скороченого провадження на адресу, вказану у позовній заяві та адресу з витягу Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, тому повідомлявся належним чином, що підтверджується: за першою адресою - поштовим відправленням, яке повернулось на адресу суду 30.08.2012 року, з відміткою поштового відділення про причини невручення адресату, яке наявне в матеріалах справи; за другою адресою - поштовим відправленням, яке повернулось на адресу суду 27.08.2012 року, з відміткою поштового відділення про причини невручення адресату, також наявне в матеріалах справи. Заперечень проти позову до суду не надав.
Суд вважає, що вжив усі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача про розгляд справи та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів. За таких підстав, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними у ній матеріалами, оскільки при підготовці справи до розгляду дотримано вимоги Кодексу адміністративного судочинства України щодо належного повідомлення сторін у справі про розгляд справи.
Згідно пункту 2 частини 5 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
Дослідивши матеріали справи суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що суб'єктом владних повноважень - є орган державної влади орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно п. 8 ч. 1 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України позивачем є особа, на захист прав, свобод та інтересів якої подано адміністративний позов до адміністративного суду, а також суб'єкт владних повноважень, на виконання повноважень якого подана позовна заява до адміністративного суду.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема, спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.
Частиною 2 ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства визначено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
З 01.01.2011 року набрав чинності Податковий кодекс України.
З урахуванням того, що за даним позовом правовідносини виникли до набрання чинності Податковим кодексом України та те, що позивач звернувся з позовними вимогами до адміністративного суду після набрання чинності вказаним вище Кодексом, до даних правовідносин слід застосовувати законодавство, яке було чинне на час виникнення спору та законодавство, яке є чинним на момент розгляду цієї справи.
Відповідно до ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» (чинної на момент виникнення правовідносин по цій справі) органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядок встановлений законами України, мають право звертатися до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.
Відповідно до п. 20.1.12 статті 20 Податкового кодексу України № 2755-УІ від 02.12.2010 року органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.
Тобто, позивач - орган державної податкової служби є суб'єктом владних повноважень, який у спірних правовідносинах реалізує надані йому владні управлінські функції та має право звертатися до суду з відповідними позовними вимогами щодо припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.
Так, судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Сонарем» (код ЄДРПОУ 30326395), зареєстровано виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради 06.04.2006 року та знаходиться на обліку в ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби з 12.03.1999 року за № 8738.
Як вбачається з матеріалів справи до Єдиного державного реєстру внесено запис № 12241430006025487 про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням.
Судом встановлено, що відповідач заборгованості перед бюджетом немає, що підтверджується відповідною довідкою.
Згідно пункту 11.10. Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів) затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України № 979 від 22.12.10 р., якщо платник податків не має заборгованості перед бюджетом, та у разі наявності в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням, то керівник органу державної податкової служби приймає рішення у вигляді розпорядження відносно платника податків - про звернення до суду або господарського суду із заявою (позовною заявою) про припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.
На виконання вищезазначеного Порядку позивачем було прийнято розпорядження від 27.06.2012 року № 29-р про звернення до суду з позовом про припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «Сонарем».
Відповідно до частини 2 статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб - підприємців» підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
Оскільки судом встановлений факт відсутності юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби до відповідача про припинення юридичної особи є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 158-163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області Державної податкової служби до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сонарем» про припинення юридичної особи - задовольнити повністю.
Припинити юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю «Сонарем» (код ЄДРПОУ 30326395).
Копію постанови направити сторонам, а також Державному реєстратору для виконання вимог статті 46 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців».
Постанова підлягає негайному виконанню відповідно до ч.6 ст. 183-2 та ч.1 ст.256 КАС України.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною відповідно до статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Суддя О. Д. Коблова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2012 |
Оприлюднено | 28.09.2012 |
Номер документу | 26163379 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Коблова Ольга Дмитрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Коблова Ольга Дмитрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні