Постанова
від 14.09.2012 по справі 2а-11383/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

14 вересня 2012 року 15:00 № 2а-11383/12/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Кобилянського К.М., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва доГосподарчої асоціації «Проммонтаж» про стягнення податкової заборгованості у розмірі 15 928,09 грн., ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Солом'янському районі м. Києва Державної податкової служби звернулася до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовною заявою про стягнення з Господарчої асоціації «Проммонтаж»податкової заборгованості в розмірі 15 928,09 грн., а саме: з податку на прибуток -1 699 грн., з податку на додану вартість -170,64 грн., з орендної плати з юридичних осіб -14 058,45 грн.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 23 серпня 2012 року відкрито скорочене провадження у справі та запропоновано відповідачу, у разі невизнання адміністративного позову, у десятиденний строк з дня одержання цієї ухвали надати суду письмові заперечення проти позову та докази на підтвердження цих заперечень або заяву про визнання позову.

Відповідач у визначений судом строк заперечення на позовну заяву не надав, заяву про визнання позову також суду не надіслав. Відповідачу надіслана ухвала про відкриття скороченого провадження у справі за адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, проте кореспонденція суду повернулася з відміткою працівника пошти, що за вказаною адресою юридична особа не знаходиться.

За правилами, встановленими пунктом 4 статті 33 Кодексу адміністративного судочинства України у разі ненадання особами, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються юридичним особам та фізичним особам-підприємцям -за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

У разі відсутності осіб, які беруть участь у справі, за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином.

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на те, що станом на 06 серпня 2012 року за відповідачем обліковується податковий борг в розмірі 15 928,09 грн., а саме: з податку на прибуток -1 699 грн., з податку на додану вартість -170,64 грн., з орендної плати з юридичних осіб -14 058,45 грн.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Господарча асоціація «Проммонтаж» є юридичною особою та є платником податків в Державній податковій інспекції у Солом'янському районі м. Києва, ідентифікаційний код юридичної особи 13680083, місцезнаходження: 03037, м. Київ, вул. М. Кривоноса, 19-а.

Заборгованість ГА «Проммонтаж» по сплаті податку на додану вартість виникла наступним чином.

За результатами проведеної перевірки дотримання своєчасності подання податкової звітності Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва складено акт від 03 липня 2009 року № 7723-15-02/13680083, яким встановлено порушення підпункту 4.1.4 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», а саме: ГА «Проммонтаж»несвоєчасно подано декларацію з податку на додану вартість за квітень 2009 року.

На підставі складеного акту 06 липня 2009 року Державна податкова інспекція у Солом'янського району м. Києва винесла податкове повідомлення-рішення № 0024241504/0, яким наклала на ГА «Проммонтаж»штраф у розмірі 170 грн. за платежем: податок на додану вартість, код платежу: 14010100.

Вказане податкове повідомлення-рішення представник ГА «Проммонтаж»отримав 03 серпня 2009 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

За результатами перевірки дотримання платіжної дисципліни ГА «Проммонтаж»Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва складено акт від 08 вересня 2009 року № 3081/15-2, яким встановлено порушення ГА «Проммонтаж»підпункту 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», а саме: несвоєчасно подано до установи банку платіжне доручення з затримкою узгодженої суми податкового зобов'язання на перерахування податку на додану вартість.

На підставі складеного акту перевірки 08 вересня 2009 року Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва винесено податкове повідомлення-рішення № 0030811504/0, яким накладено на ГА «Проммонтаж»штраф у розмірі 50 % узгодженої суми податкового зобов'язання, сплаченої з затримкою, що складає 0,5 грн. за платежем: податок на додану вартість по вітчизняних товарах (роботах, послугах), код платежу: 3014010100.

Проте, відповідачем сума штрафних санкцій, визначена податковими повідомленнями-рішеннями, не сплачена. Крім того, за відповідачем обліковується пеня в розмірі 0,14 грн.

Заборгованість ГА «Проммонтаж»по сплаті податку на прибуток підприємств виникла наступним чином.

За результатами проведеної невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва складено акт від 08 жовтня 2009 року № 12215/15-1-13680083, яким встановлено порушення ГА «Проммонтаж»підпункту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», пункту 16.4 статті 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», а саме: платником податків не подані декларації з податку на прибуток за 9 місяців 2008 року, 11 місяців 2008 рік, 2008 рік, І квартал 2009 року, І півріччя 2009 року.

08 жовтня 2009 року Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва складено акт № 1362/15-1 про неможливість ознайомлення платника податків з актом перевірки № 12215/15-1-13680083, оскільки ГА «Проммонтаж»не знаходиться за адресою, зазначеною в установчих та звітних документах.

На підставі акту перевірки № 12215/15-1-13680083 08 жовтня 2009 року Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва винесено податкове повідомлення-рішення № 0037131501/0, яким накладено на ГА «Проммонтаж»штраф у розмірі 850 грн.

За результатами проведеної невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва складено акт від 01 лютого 2011 року № 1689/15-1-13680083, яким встановлено порушення ГА «Проммонтаж»підпункту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», пункту 16.4 статті 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», а саме: платником податків не подані декларації з податку на прибуток за 9 місяців 2009 року, за 2009 рік, І квартал 2010 року, І півріччя 2010 року, 9 місяців 2010 року.

01 лютого 2011 року Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва складено акт № 267/15-1 про неможливість ознайомлення платника податків з актом перевірки № 1689/15-1-13680083, оскільки ГА «Проммонтаж»не знаходиться за адресою, зазначеною в установчих та звітних документах.

На підставі акту перевірки № 1689/15-1-13680083 02 лютого 2011 року Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва винесено податкове повідомлення-рішення № 0010621501/0, яким накладено на ГА «Проммонтаж»штраф у розмірі 850 грн. за платежем: податок на прибуток, код платежу 11021000.

Проте, відповідачем сума штрафних санкцій, визначена податковими повідомленнями-рішеннями, не сплачена. Враховуючи переплату за попередній період, заборгованість відповідача по сплаті податку на прибуток підприємств складає 1 699 грн.

Заборгованість ГА «Проммонтаж»по сплаті орендної плати з юридичних осіб виникла наступним чином.

Згідно податкової декларації орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності № 2537 від 31 січня 2008 року платник податків самостійно нарахував орендну плату на 2008 рік в розмірі 41 534,38 грн.

За результатами проведеної перевірки дотримання вимог податкового законодавства в частині вчасності подання платіжних доручень до установ банку Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва складено акт від 29 червня 2010 року № 9234/15-3-13680083, яким встановлено порушення ГА «Проммонтаж»строків сплати податкових зобов'язань по орендній платі за землю, передбачених підпунктом 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».

29 червня 2010 року Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва складено акт № 4192/15-3-13680083 про неможливість ознайомлення платника податків з актом перевірки № 9234/15-3-13680083, оскільки ГА «Проммонтаж» не знаходиться за адресою, зазначеною в установчих та звітних документах.

На підставі акту перевірки № 9234/15-3-13680083 30 червня 2010 року Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі м. Києва винесено податкове повідомлення-рішення № 0017361502/0, яким накладено на ГА «Проммонтаж»штраф у розмірі 10 % узгодженої суми податкового зобов'язання, сплаченого з затримкою, що складає 213,67 грн. за платежем: орендна плата з юридичних осіб, код платежу: 13050200.

Проте, відповідачем самостійно визначене податкове зобов'язання з орендної плати в повному обсязі не сплачено, сума штрафних санкцій, визначена податковим повідомленням-рішенням, також не сплачена, в зв'язку з чим заборгованість відповідача по сплаті орендної плати з юридичних осіб складає 14 058,45 грн.

Відповідно до підпункту 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Закону України від 21.12.2000 № 2181-ІІІ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»(який був чинний на момент виникнення спірних правовідносин) податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює:

а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;

б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);

в) календарному року, крім випадків, передбачених підпунктом «г»підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за останнім календарним днем звітного (податкового) року;

г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.

Як встановлено абзацом «б»підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо дані документальних перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях.

Згідно підпункту 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.

Відповідно до пункту 16.1 статті 16 Закону України від 28.12.1994 № 334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств»(в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин) платники податку самостійно визначають суми податку, що підлягають сплаті.

Податок за звітний період сплачується його платником до відповідного бюджету у строк, визначений законом для квартального податкового періоду (пункт 16.4 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»).

Статтею 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»передбачено, що за порушення податкового законодавства накладаються штрафні санкції на платника податків у розмірах, визначених цією статтею, крім штрафних санкцій за порушення валютного законодавства, що встановлюються окремим законодавством.

Згідно підпункту 17.1.1. статті 7 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.

Відповідно до підпункту 17.1.7. статті 7 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах:

- при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;

- при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.

Позивачем, з метою стягнення податкового боргу за попередній період, направлено відповідачу першу податкову вимогу від 05 вересня 2008 року № 1/1907 та другу податкову вимогу від 29 жовтня 2008 року № 2/2378.

Відповідно до підпункту 6.2.1 пункту 6.2 статті 6 Закону № 2181-ІІІ у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Податкові вимоги надсилаються:

а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків. обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу (підпункт 6.2.3 пункту 6.2 статті 6 Закону № 2181-ІІІ).

Вказані вимоги отримані уповноваженою особою АГ «Проммонтаж»відповідно 29 вересня 2008 року та 20 листопада 2008 року, що підтверджується повідомленнями про вручення поштових відправлень.

Станом на день розгляду спору заборгованість, визначена вказаним податковим повідомленням-рішенням та вимогами, відповідачем не сплачена, рішення та вимоги відповідачем не оскаржені.

Відповідно до підпункту 20.1.18. статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

З огляду на встановлене та враховуючи, що суму боргу в розмірі 15 928,09 грн. відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив, податковий борг є узгодженим, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується матеріалами справи, а тому суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та визнає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача -суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 98, 160-163, 183 2 , 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

1.Позов Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва задовольнити повністю.

2. Стягнути з Господарчої асоціації «Проммонтаж»(юридична адреса: 03037, м. Київ, вул. Кривоноса, 19-а, код ЄДРПОУ 13680083) податкову заборгованість у розмірі 15 928 (п'ятнадцять тисяч дев'ятсот двадцять вісім) грн. 09 коп., а саме: заборгованість у розмірі 1 699 (одна тисяча шістсот дев'яносто дев'ять) грн. з податку на прибуток на р/р 31114003700010, одержувач: УДКСУ у Солом'янському районі ГУ ДКСУ у м. Києві, код ЄДРПОУ 38050812, банк одержувача: ГУ ДКСУ у м. Києві, код банку: 820019, код платежу 11020300; заборгованість у розмірі 170 (сто сімдесят) грн. 64 коп. з податку на додану вартість на р/р 31110029700010, одержувач: УДКСУ у Солом'янському районі ГУ ДКСУ у м. Києві, код ЄДРПОУ 38050812, банк одержувача: ГУ ДКСУ у м. Києві, код банку 820019, код платежу 14010100; заборгованість у розмірі 14 058 (чотирнадцять тисяч п'ятдесят вісім) грн. 45 коп. з орендної плати з юридичних осіб на р/р 33217812700010, одержувач: УДКСУ у Солом'янському районі ГУ ДКСУ у м. Києві, код ЄДРПОУ 38050812, банк одержувача: ГУ ДКСУ у м. Києві, код банку 820019, код платежу 13050200.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленим статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Відповідно до пунктів 9, 10 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.

Суддя К.М. Кобилянський

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.09.2012
Оприлюднено28.09.2012
Номер документу26165291
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11383/12/2670

Постанова від 14.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кобилянський К.М.

Ухвала від 23.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кобилянський К.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні