Постанова
від 27.09.2012 по справі 3537/12/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"27" вересня 2012 р. Справа № 2-а-3537/12/2170 Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бездрабка О.І.,

при секретарі - Рефлер Ю.В.,

за участю:

представника позивача - Даховник Г.В.,

представника відповідача-1 - Шестобуз С.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Нижньосірогозького районного центру зайнятості до Дем'янівської загальноосвітньої школи I-II ступенів, відділу освіти Нижньосірогозької районної державної адміністрації Херсонської області про стягнення штрафу,

встановив:

Нижньосірогозький районний центр зайнятості (далі - позивач) звернувся з адміністративним позовом до Дем"янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів (далі - відповідач-1), відділу освіти Нижньосірогозької районної державної адміністрації Херсонської області (далі - відповідач-2) про стягнення 11240,35 грн. штрафу.

Свої вимоги мотивує тим, що при перевірці Дем"янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів було виявлено, що при звільненні ОСОБА_3 в порушення вимог ч.5 ст.20 Закону України "Про зайнятість населення" інформація до Нижньосірогозького районного центру зайнятості про його заплановане та фактичне вивільнення не направлялась, про що складено акт № 1/ш від 19.06.2012 р. Директор школи порушення не визнала та відмовилася сплачувати штраф у розмірі 11240,35 грн.

У судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги та просила їх задовольнити, оскільки відповідач-1 суму штрафу у розмірі 11240,35 грн. в добровільному порядку не сплатив.

Представник відповідача-1 - директор Дем"янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, заперечувала проти позову, оскільки не знала про те, що при звільненні працівника необхідно направляти інформацію до центру зайнятості.

Представник відповідача-2 у судове засідання не з"явився, про причини неявки суд не повідомив, заперечень на позов не надав.

Заслухавши пояснення представників позивача та відповідача-1, дослідивши наявні у справі докази, суд приходить до висновку про обгрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.

Судом встановлено, що посадовими особами центру зайнятості проведено перевірку у Дем"янівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів, під час якої встановлено порушення вимог ч.5 ст.20 Закону України "Про зайнятість населення", а саме: 31.08.2011 р. згідно наказу № 88 на підставі п.1 ст.40 КЗпП України вивільнено ОСОБА_3, однак звіти про заплановане вивільнення та фактичне вивільнення до Нижньосірогозького районного центру зайнятості не надавалися, про що складено акт № 1/ш від 19.06.2012 р.

Положеннями ч.5 ст.20 Закону України "Про зайнятість населення" від 23.02.2006 р. № 3483-IV передбачено, що при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників, підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за два місяці в письмовій формі державну службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них інвалідів.

У разі неподання або порушення строків подання цих даних стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та соціального захисту вивільнюваних працівників.

Типові форми звітності про заплановане вивільнення (форма № 4-ПН (план) та про фактичне вивільнення (форма № 4-ПН (факт) затверджені Наказом Мінпраці від 19.12.2005 р. № 420

Згідно з п."л" п.8 Положення про державну службу зайнятості, затвердженого Постановою КМ УРСР від 24.06.1991 р. № 47, державна служба зайнятості має право стягувати відповідно до Закону України "Про зайнятість населення" штрафи з підприємств, установ та організацій усіх форм власності у разі неподання або порушення строків подання державній службі зайнятості письмового повідомлення про наступне вивільнення працівників, як це передбачено пунктом 5 статті 20 Закону України "Про зайнятість населення".

Судом встановлено, що наказом директора Дем"янівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів у зв"язку із зменшенням контингенту учнів та скороченням посади робітника поточного ремонту на підставі п.1 ст.40 КЗпП України з 31.08.2011 р. звільнено ОСОБА_3, однак звіти форми № 4-ПН відповідачем-1 до Нижньосірогозького районного центру зайнятості не направлялися. Даний факт не заперечується представником відповідача-1.

Таким чином, відповідачем-1 було порушено вимоги ч.5 ст.20 Закону України "Про зайнятість населення", у зв"язку з чим, враховуючи довідку про доходи ОСОБА_3 за 2010-2011 роки, Нижньосірогозьким районним центром зайнятості обгрунтовано заявлено позов про стягнення 11240,35 грн. штрафу.

При цьому, суд зазначає, що незнання закону не звільняє від відповідальності. Норми ч.5 ст.20 Закону України "Про зайнятість населення" є обов"язковими у всіх випадках, коли звільнення працівників здійснюється на підставі п.1 ст.40 КЗпП України. Виключень з даного правила законодавством не передбачено.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає позовні вимоги обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Керуючись ст.ст.8, 9, 12, 19, 71, 158-163, 167 КАС України, суд -

постановив :

Позов задовольнити.

Стягнути з Дем'янівської загальноосвітньої школа I-II ступенів (74730, Херсонська область, Нижньосірогозький район, с.Дем"янівка, вул.Леніна) на користь Нижньосірогозького районного центру зайнятості (74701, Херсонська область, смт.Нижні Сірогози, вул.Височина, 23, код 21295413, р/р 37173001000178, УДКС, код 212995413, МФО 852010, ГУДКУ Херсонської області) 11240 (одинадцять тисяч двісті сорок) грн. штрафу.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст.160 КАС України чи прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 28 вересня 2012 р.

Суддя Бездрабко О.І.

кат. 10.1

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.09.2012
Оприлюднено01.10.2012
Номер документу26183847
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —3537/12/2170

Постанова від 27.09.2012

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 31.08.2012

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні