Постанова
від 01.10.2012 по справі 2а-2702/11/0170/2
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

01 жовтня 2012 р. (11:59) Справа №2а-2702/11/0170/2

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Яковлєва С.В., при секретарі Проніні Є.С.,

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державної податкової інспекції у м. Ялта АР Крим

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ориентир»

про стягнення заборгованості в сумі 6920,00 грн.

за участю представників:

від позивача - Володькін С.А. - представник, довіреність № 3019/10-0 від 29.02.2012 року

від відповідача - не з'явився

Суть спору: Державна податкова інспекція у м. Ялта АР Крим (далі - позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Ориентир» (далі - відповідач) заборгованості перед бюджетом в сумі 6920,00 грн., мотивуючи свої вимоги тим, що відповідачем не сплачуються у встановлені законодавством строки та розмірі штрафні санкції, застосовані за порушення вимог законодавства в сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг та за порушення Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

Ухвалою суду від 04.03.2011 року відкрито провадження в адміністративній справі.

Ухвалою суду від 30.03.2011 року зупинено провадження у справі № 2а-2702/11/0170 до набрання законної сили судовими рішеннями Окружного адміністративного суду АР Крим у справі № 2а-15618/10/13/0170 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ориентир» до Державної податкової інспекції в м. Ялта АР Крим про визнання незаконними та скасування рішень.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 26.04.2011 року у справі №2а-15618/10/13/0170 адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Ориентир» до Державної податкової інспекції в м. Ялта АРК про визнання незаконними та скасування рішень, залишений без розгляду.

Ухвалою суду від 17.09.2012 року поновлено провадження у справі № 2а-2702/11/0170/2.

У судовому засіданні, яке відбулось 01.10.2012 року, представник позивача наполягав на задоволенні позовних вимог з підстав, викладених у адміністративному позові.

Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час день та місце його проведення повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

Представник позивача наполягав на розгляді справи за наявними матеріалами.

Суд, враховуючи думку представника позивача, приймаючи до уваги належним чином повідомлення сторін про час, день та місце розгляду справи, відсутність клопотання відповідача про неможливість розгляду справи за відсутності його представника, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим продовжити розгляд справи на підставі наявних доказів.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідач 09.12.2008 року зареєстрований Виконавчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим як юридична особа, про що зроблений запис про включення відомостей про юридичну особу за № 11461070002004977.

Державною податковою інспекцією у м. Ялті АР Крим 05.08.2010 року проведено перевірку за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій господарської одиниці - бару «Зефір», що розташований за адресою: м. Ялта, вул. Леніна/Крилова, 15/1 та належить Товариству з обмеженою відповідальністю «Ориентир».

За результатами проведеної перевірки складено акт (№ бланку 02258, реєстраційний номер 2869/01/12/23/36243016 від 05.08.2010 року, в якому зафіксовані порушення п.п. 1, 2, 9 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», ст. 15-2 Закону України «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

Перевірку проведено в присутності директора відповідача, який з актом перевірки ознайомлений, екземпляр акту отримав.

Законом, який визначав правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг на час проведення перевірки, був Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі Закон).

Згідно з п. 1, 2, 9 ст. 3 Закону (в редакції, яка діяла на момент проведення перевірки відповідача та прийняття рішень про застосування фінансових санкцій) суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції; щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та тютюновими виробами визначені у Законі України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

Відповідно до абз. 6,7,8 ст. 15-2 вказаного закону (в редакції, яка діяла на момент проведення перевірки відповідача та прийняття рішень про застосування фінансових санкцій) у закладах громадського харчування відводиться не менше 50 відсотків площі торгових залів таких закладів для обслуговування осіб, які не курять. Власник або уповноважені ним особи чи орендарі відповідних споруд, окремих приміщень зобов'язані відвести спеціальні місця для куріння, обладнані витяжною вентиляцією чи іншими засобами для видалення тютюнового диму, а також розмістити наочну інформацію про розташування таких місць та про шкоду, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів. У місцях для куріння має бути розміщено прямокутний графічний знак із текстом такого змісту: "Місце для куріння" та інформація про шкоду, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів, із текстом такого змісту: "Куріння шкодить Вашому здоров'ю!".

Відповідальність за порушення норм Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» визначена у ст. 17, згідно з якою (в редакції, яка діяла на момент проведення перевірки відповідача та прийняття рішень про застосування фінансових санкцій) за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством. До суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі необладнання спеціально відведених для куріння місць та нерозміщення наочної інформації, передбаченої статтею 15-2 цього Закону, - 3400 гривень.

На підставі зазначеного вище, враховуючи порушення, виявлені під час перевірки, позивачем прийняті:

рішення № 0008792303 від 13.08.2010 року про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 3520,00 грн.;

рішення № 0008802303 від 13.08.2010 року про застосування фінансових санкцій в сумі 3400,00 грн.

Зазначені рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій отримані відповідачем 16.08.2012 року, про що свідчать відповідні відмітки на таких рішеннях.

У порядку ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів того, що рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій прийняті з порушенням діючого законодавства.

Станом на день розгляду справи, заборгованість відповідача перед бюджетом становить 6920,00 грн., що підтверджується матеріалами справи.

Згідно статті 2 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» одним із завдань органів податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів).

На час розгляду справи набрав чинності Податковий кодекс України, відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1. ст. 20 якого, застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.

Приймаючи до уваги те, що відповідачем у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надані докази сплати заборгованості або оскарження зазначених рішень, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

У судовому засіданні, яке відбулось 01.10.2012 року, оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Відповідно до ст. 163 КАС України постанова оформлена та підписана 02.10.2012року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Стягнути з розрахункових рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Ориентир» (98607, АР Крим, м. Ялта, вул. Сеченова, 32, літер Б, 7, ЄДРПОУ 36243016 заборгованість по штрафним санкціям за порушення:

- Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» на користь Державного бюджету (код платежу 21080900, р/р 31110104700039, УДК в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026) у розмірі 3520,00 грн.;

- Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» на користь Державного бюджету (код платежу 21081100, р/р 31118106700039, УДК в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026) у розмірі 3400,00 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Яковлєв С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення01.10.2012
Оприлюднено04.10.2012
Номер документу26235734
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2702/11/0170/2

Постанова від 01.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні