Постанова
від 25.09.2012 по справі 2а/0470/9217/12
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 вересня 2012 р. Справа № 2а/0470/9217/12 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді при секретаріСтепаненко В.В. Новченко Є.Ю. розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Дніпропетровського транспортного прокурора в інтересах держави в особі Територіального управління в Дніпропетровській області Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до приватного підприємства «Транспортник» про стягнення штрафу у розмірі 680 грн., -

ВСТАНОВИВ :

Дніпропетровський транспортний прокурор в інтересах держави в особі Територіального управління в Дніпропетровській області Головної державної інспекції на автомобільному транспорті звернувся до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до приватного підприємства «Транспортник» про стягнення штрафу у розмірі 680 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 04.05.2012 року державними інспекторами територіального управління Головавтотранспінспекції у Дніпропетровській області проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, в результаті якої виявлено управління транспортним засобом під час здійснення міжнародних автомобільних перевезень без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку, що є порушенням вимог Закону України «Про автомобільний транспорт». На підставі абзацу 11 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» до приватного підприємства «Транспортник» застосовано штраф у розмірі 680 грн., який ним у добровільному порядку протягом строку, встановленого законодавством, не був сплачений.

Прокурор в судове засідання не з'явився, про день, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, що підтверджується матеріалами справи, подав клопотання про розгляд справи у письмовому провадженні.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином відповідно до вимог статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України, надав клопотання про розгляд справи за відсутності представника у порядку письмового провадження.

Відповідач в судове засідання не з'явився, про день, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином відповідно до вимог частини 8 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення, заперечень проти позову не надав.

Частиною 4 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності.

Відповідно до частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглянув справу у порядку письмового провадження.

Згідно статті 41 Кодексу адміністративного судочинства України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтуються на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд встановив наступне.

04 травня 2012 року на підставі затвердженого щотижневого графіку проведення спільних рейдових перевірок вимог законодавства та інших нормативно-правових актів відповідно (а.с.38) та завдання на перевірку № 057427 від 03.05.2012 року (а.с.39) державними інспекторами територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Дніпропетровській області проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, в результаті якої виявлено порушення абзацу 11 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: управління транспортним засобом під час здійснення міжнародних автомобільних перевезень без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку.

За наслідками перевірки складено акт № 036853 від 04 травня 2012 року (а.с.8). Справа про виявлене порушення розглянута начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті. За результатами розгляду складена постанова про застосування фінансових санкції № 151744 від 14.06.2012 року в сумі 680,00 грн. (а.с.6), яка направлена на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням та вручена 23.06.2012 року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с.7). Акт перевірки та постанова про застосування фінансових санкцій не оскаржені, фінансові санкції в добровільному порядку не сплачені.

Згідно з пунктом 1 Положення про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 року за № 1190 «Про утворення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті» Головна державна інспекція на автомобільному транспорті України є урядовим органом державного управління, що діє у складі Міністерства транспорту і зв'язку України і йому підпорядковується. Урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті здійснює, наряду з іншими, покладеними на нього функціями, державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання, які проводять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів законодавчо регульованої сфери, що визначають організацію перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.

Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Дніпропетровській області утворено наказом начальника Головної державної інспекції на автомобільному транспорті України-Головного державного інспектора на автомобільному транспорті від 28.02.2005 року за №1 і діє на підставі Положення про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, затвердженого наказом Міністра транспорту і зв'язку України від 14.12.2005 року за №888. На підставі пункту 4 Положення про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, основними завданнями її територіальних управлінь, наряду з іншим, є здійснення державного контролю за дотриманням суб'єктами господарювання усіх форм власності нормативно-правових актів, стандартів і норм перевезення вантажів і пасажирів автомобільним транспортом загального користування. Згідно пункту 5 цього Положення, територіальні управління, відповідно до покладених на них завдань у відповідному регіоні, здійснюють державний контроль за виконанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування, правил перевезення пасажирів і вантажів; дотримання вимог нормативно-правових актів, стандартів і норм, що регулюють перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.

Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року № 1567 затверджено Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, яким встановлено, що процедура здійснення державного контролю Головною державною інспекцією на автомобільному транспорті України за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять свою діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. Відповідно до пункту 12,13 цього Порядку, рейдова перевірка додержання суб'єктами господарювання вимог законодавства та інших нормативно-правових актів щодо забезпечення безпеки перевезень автомобільним транспортом здійснюється на підставі щотижневого графіка, який складається територіальним управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Дніпропетровській області. Згідно з пунктами 20, 21, 23 Порядку при виявленні при перевірці порушень вимог чинного законодавства України про автомобільний транспорт складаються акти реагування, наведені у додатках 2-4 до Порядку. На підставі пунктів 26, 27 Порядку справа про виявлене порушення розглядається керівником органу державного контролю, якими, згідно з пунктом 3 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті є начальник Головної державної інспекції на автомобільному транспорті та начальник територіального управління головної державної інспекції на автомобільному транспорті, або його заступник. Керівник органу державного контролю за наявності підстав виносить постанову про застосування до суб'єкта господарювання фінансових санкцій, яка оформлюється згідно з додатком 5 до порядку.

Згідно з пунктом 28 Порядку фінансова санкція, якою є передбачений статтею 241 Господарського кодексу України адміністративно-господарський штраф - грошова сума, що сплачується суб'єктом господарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійснення господарської діяльності, повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій, про що повідомляється орган державного контролю, посадовою особою якого винесено відповідну постанову.

Так, згідно з абзацом 11 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт», управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями (тахографами) або без щоденних реєстраційних листків режимів праці та відпочинку - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Враховуючи викладене вище, суд дійшов висновку, що постанова про застосування до приватного підприємства «Транспортник» фінансових санкцій у розмірі 680 грн. винесена правомірно. На час розгляду справи сума штрафу в повному обсязі відповідачем не сплачена, відповідних доказів суду не надано, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Дніпропетровського транспортного прокурора в інтересах держави в особі Територіального управління в Дніпропетровській області Головної державної інспекції на автомобільному транспорті до приватного підприємства «Транспортник» про стягнення штрафу у розмірі 680 грн. - задовольнити.

Стягнути з приватного підприємства «Транспортник»(51283, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с.Піщанка, вул.Радгоспна, 60, код ЄДРПОУ 13473846) до державного бюджету України (р/р 31115106700191, МФО 805012, ЗКПО 37951057, код штрафу 21081100, ГУДКСУ у Дніпропетровській області) накладений адміністративно-господарський штраф за порушення вимог чинного законодавства України про автомобільний транспорт згідно постанови про застосування фінансових санкцій №151744 від 14.06.2012 р. в сумі 680 (шістсот вісімдесят) гривень.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі складення постанови у повному обсязі, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі якщо справа розглядалась судом за місцезнаходженням суб'єкта владних повноважень і він не був присутній у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, але його було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо у суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя В.В. Степаненко

Дата ухвалення рішення25.09.2012
Оприлюднено03.10.2012
Номер документу26235977
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/9217/12

Постанова від 25.09.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Степаненко Вячеслав Віталійович

Ухвала від 15.08.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Степаненко Вячеслав Віталійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні