Ухвала
від 02.10.2012 по справі 24/5005/7763/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

02.10.12р. Справа № 24/5005/7763/2011

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Калиниченко Л.М.

при секретарі судового засідання Книш І.В.

за участю представників сторін:

від кредитора: не з'явився

від боржника: ліквідатор не з'явився

розглянувши справу

за заявою Управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м.Дніпропетровська

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліга-Ленд", 49000, м.Дніпропетровськ, пр.Петровського, 21/15 (ЄДРПОУ 23941359)

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

За заявою кредитора ухвалою від 17.06.11р. господарським судом Дніпропетровської області порушена справа про визнання боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліга-Ленд", 49000, м.Дніпропетровськ, пр.Петровського, 21/15 (ЄДРПОУ 23941359) банкрутом.

Постановою господарського суду Дніпропетровської області від 02.08.11р. боржника визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура у справі, ліквідатором у справі призначено арбітражного керуючого Ткаченко Дениса Володимировича, ліцензія серія АВ № 397389.

Відповідно до ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

03.08.12р. на затвердження до господарського суду Дніпропетровської області надійшов звіт про проведену роботу з додатками та ліквідаційний баланс ліквідатора

Відповідно до вимог ч.ч.1, 5 ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" У разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань. Ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Отже, законодавством передбачено особливу процедуру встановлення всіх відомих ліквідатору кредиторів зі ст.52 Закону, яка є спеціальною по відношенню до загальних процедур банкрутства. До таких потенційних кредиторів належать органи податкової служби, фонди соціального страхування та їх повідомлення ліквідатором здійснюється шляхом надіслання письмових повідомлень таким кредиторам.

Ст.52 Закону не передбачає публікації в офіційних друкованих органах оголошення про визнання боржника банкрутом, у зв'язку з чим, ліквідатором не здійснювалось таке оголошення.

В результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлена та підтверджена кредиторська заборгованість:

- Управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м.Дніпропетровська на суму 195,79грн.;

- Публічне акціонерне товариство комерційний банк "Приватбанк", м.Дніпропетровськ на суму 138,34грн.

Згідно довідок Ленінського відділу державної виконавчої служби Дніпропетровського міського управління юстиції, м.Дніпропетровськ № 15653/20 від 23.04.12р., Відділу ДАІ РЕР з обслуговування м.Дніпропетровськ та Солонянського району № 1, м.Дніпропетровськ № 14/1РЕР-1063 від 07.03.12р., Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" ДРФ, м.Дніпропетровськ № 4-3/455 від 24.02.12р., Інспекції Державного технічного нагляду, м.Дніпропетровськ № 1299-02-10 від 01.06.12р., Комунального підприємства "Дніпропетровське міжміське бюро технічної інвентаризації" Дніпропетровської обласної ради, м.Дніпропетровськ № 2681 від 28.02.12р., Державної податкової інспекції у Ленінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС № 2756/10/10-028 від 02.02.12р., ПАТ "Банк Кредит Дніпро", м.Дніпропетровськ № 436-БТ від 13.10.11р., за боржником нерухомого майна, автотранспортних засобів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок не зареєстровано, виконавчі провадження відсутні, відкритих розрахункових рахунків немає.

На запити ліквідатора отримані відповіді Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м.Дніпропетровську, Ленінської районної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м.Дніпропетровськ, Ленінського районного центру зайнятості, м.Дніпропетровськ, про відсутність заборгованості банкрута.

31.08.12р. до господарського суду надійшло клопотання від Управління пенсійного фонду України в Ленінському районі м.Дніпропетровська про розгляд справи без його участі ті підтримує клопотання ліквідатора про затвердження звіту та ліквідаційного балансу.

Ліквідатор листом від 14.09.12р. повідомив Державну податкову інспекцію у Ленінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС про те, що неможливо надати документи бухгалтерської звітності банкрута для проведення перевірки, оскільки підприємство не передавало ліквідатору будь - яких документів, тому у ліквідатора відсутні підстави для звернення до податкового органу. У зв'язку з чим виявити майно, провести інвентаризацію активів боржника, витребувати бухгалтерську документацію у посадових осіб, неможливо та не дозволяє здійснити дії з розшуку дебіторів та зі стягнення дебіторської заборгованості. Державна податкова інспекція у Ленінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС не надала ліквідатору даних щодо посадових осіб, а також засновників підприємства.

Як вбачається з матеріалів справи, постанова господарського суду від 02.08.11р. була отримана Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС 05.08.11р., в якій господарський суд зобов'язав ліквідатору надати дані про рахунки, відкриті банкрутом, наявність податкового боргу та розгляду питання щодо проведення позапланової перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), матеріали за результатами перевірки просив направити для долучення до справи про банкрутство.

Згідно до п.п.78.1.2, 78.1.11 ст.78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин:

- платником податків не подано в установлений законом строк податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом;

- отримано постанову суду (ухвалу суду) про призначення перевірки або постанову органу дізнання, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону у кримінальних справах, що перебувають у їх провадженні.

Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.

Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -5 робочих днів, інших платників податків -10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.

На час винесення ухвали (02.10.2012року) Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС не надано як доказів видачі наказу керівника податкового органу про проведення документальної позапланової перевірки, так і результати проведення такої перевірки (п.п.78.1.7, 78.4 Податкового кодексу України).

Враховуючи викладене, Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС не надано жодних результатів проведення виїзної перевірки, передбаченої

ст.78 Податкового кодексу України (яку зобов'язана була провести ДПІ у разі неподання боржником податкової декларації, порушення відносно останнього справи про банкрутство та винесення судом постанови про проведення позапланової перевірки) в межах строків, визначених ст.82 Податкового кодексу України.

Виходячи з вимог ч.2 ст.34 Господарського процесуального кодексу України суд вважає, що ліквідатор надав суду достатньо доказів, повно відобразив обставини справи, додав відповідні документи до звіту.

Наданий реєстр вимог кредиторів, який підтверджує визнані грошові вимоги ліквідатором у справі.

Майна, грошових коштів та інших активів, що належить банкруту, не виявлено. У зв'язку з тим, що активів банкрута не виявлено, задоволення вимог кредиторів не відбувалось.

Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо затвердження ліквідаційного балансу та ліквідації юридичної особи-банкрута.

За результатами ліквідаційного балансу у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Згідно п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.

Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.22-32, п.6 ст.40, ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліга-Ленд", м.Дніпропетровськ.

Ліквідувати юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю "Ліга-Ленд", 49000, м.Дніпропетровськ, пр.Петровського, 21/15 (ЄДРПОУ 23941359).

Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вважати погашеними вимоги:

- Управління Пенсійного фонду України в Ленінському районі м.Дніпропетровська на суму 195,79грн.;

- Публічне акціонерне товариство комерційний банк "Приватбанк", м.Дніпропетровськ на суму 138,34грн.

Припинити повноваження ліквідатора у справі № 24/5005/7763/2011 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Ліга-Ленд", м.Дніпропетровськ арбітражного керуючого Ткаченко Дениса Володимировича, ліцензія серія АВ № 397389 (49089, м. Дніпропетровськ, вул. Янгеля, 17/112, ідентифікаційний номер 3088522439).

Провадження у справі припинити.

Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" копію цієї ухвали направити органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Суддя Л.М. Калиниченко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення02.10.2012
Оприлюднено04.10.2012
Номер документу26265141
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —24/5005/7763/2011

Ухвала від 02.10.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 09.08.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 26.07.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 06.07.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 22.03.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 12.03.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 24.11.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 04.11.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Постанова від 02.08.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 14.07.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні