Категорія №8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
02 жовтня 2012 року Справа № 2а/1270/7022/2012
Луганський окружний адміністративний суд
у складі головуючого судді Чернявської Т.І.,
за участю
секретаря судового засідання Ігнатович О.А.
та
представників сторін:
від позивача - Морозов П.В. (довіреність від 20.03.2012 № 1/9/10)
від відповідача - не прибув
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську
справу за адміністративним позовом
Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби
до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ»
про стягнення коштів за податковим боргом у загальному розмірі 50931,02 грн.,
ВСТАНОВИВ:
12 вересня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» про стягнення коштів за податковим боргом у загальному розмірі 50931,02 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив таке.
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» знаходиться на обліку в Антрацитівській об'єднаній державній податковій інспекції Луганської області Державної податкової служби як платник податків.
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» самостійно податковий борг у загальному розмірі 50931,02 грн., з яких: 2094,54 грн. (основний борг - 06,00 грн., штрафна (фінансова) санкція - 171,25 грн., пеня - 1917,29 грн.) - податковий борг з податку на прибуток підприємства; 933,61 грн. (основний борг - 818,40 грн., штрафна (фінансова) санкція - 115,21 грн.) - податковий борг з власників транспортних засобів; 43909,90 грн. (основний борг - 38275,00 грн., штрафна (фінансова) санкція - 4108,24 грн., пеня - 1526,66 грн.) - податковий борг з податку на додану вартість; 65,90 грн. (основний борг - 61,20 грн., штрафна (фінансова) санкція - 04,32 грн., пеня - 0,38 грн.) - податковий борг з комунального податку; 3927,07 грн. (основний борг - 3927,07 грн.) - податковий борг з плати за землю, не сплатило, тому позивач просить стягнути кошти відповідача за податковим боргом в судовому порядку, оскільки відповідно до підпункту 20.1.18 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, надав пояснення, аналогічні викладеним у позові.
Відповідач у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином (арк. справи 107, 109, 216, додатковий лист). Відзивом від 18 вересня 2012 року № 33, який надійшов 20 вересня 2012 року до відділу діловодства та обліку звернень громадян суду за вхідним реєстраційним номером 33765, комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» визнало позовні вимоги у повному обсязі та просить розглянути справу без участі його представника (арк. справи 110).
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню повністю, з таких підстав.
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» як платник податків знаходиться на обліку в Антрацитівській об'єднаній державній податковій інспекції Луганської області Державної податкової служби, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків від 26 січня 2011 року № 40 (арк. справи 102).
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» зареєстроване платником податку на додану вартість, йому присвоєно індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість - 33403612023, про що свідчить свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 22 грудня 2006 року № 100007847 (арк. справи 101).
В ході судового розгляду судом встановлено, що комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» на підставі рішення Антрацитівської міської ради від 17 січня 2009 року № 38/5 та наказу КП ЖЕК № 1 УЖКГ № 2 від 20 квітня 2010 року у зв'язку з ліквідацією дочірнього підприємства «Фасад» КП ЖЕК № 1 прийняло, а дочірнє підприємство «Фасад» КП ЖЕК № 1 передало податкову заборгованість (недоїмка та пеня, неузгоджені штрафні санкції по статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181), та переплату, яка обліковується в картках дочірнього підприємства «Фасад» КП ЖЕК № 1, а також пеню та штрафи, які будуть нараховані в особових рахунках при погашенні прийнятого податкового боргу та донараховані податкові зобов'язання, які виникнуть при проведенні документальної перевірки дочірнього підприємства «Фасад» КП ЖЕК № 1 (арк. справи 232).
Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу України:
- грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
- податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);
- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1);
- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
- податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).
Згідно із статтею 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів (підпункт 16.1.2 пункту 16.1 статті 16); подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів (підпункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16); сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).
Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (підпункт 20.1.18 пункту 20.1).
Згідно із пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
- календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (підпункт 49.18.1);
- календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (підпункт 49.18.2);
- календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.3);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним (підпункт 49.18.4);
- календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (підпункт 49.18.5).
Платник податків відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України передбачено, що у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Частиною 1 статті 126 Податкового кодексу України передбачено, що у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.
До набрання чинності Податковим кодексом України спеціальним законом з питань оподаткування, який установлював порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначав процедуру оскарження дій органів стягнення, був Закон України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (тут і надалі посилання на норми Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» наводяться в редакції, що діяла до 01 січня 2011 року).
Відповідно до вимог Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (який був чинним на час виникнення спірних правовідносин) та Податкового кодексу України комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» подало до Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби:
- податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2012 рік від 03 лютого 2012 року № 1137, згідно якої нараховано земельного податку у розмірі 47124,59 грн., у тому числі за податковий (звітний) період липень 2012 року у розмірі 3927,07 (арк. справи 8-9);
- податковий розрахунок комунального податку за ІІІ квартал 2009 року від 28 жовтня 2009 року № 20595, в якому визначило податкове зобов'язання зі сплати комунального податку у розмірі 10,20 грн. (арк. справи 15);
- податковий розрахунок комунального податку за 2009 рік від 27 січня 2010 року № 26185, в якому визначило податкове зобов'язання зі сплати комунального податку у розмірі 10,20 грн. (арк. справи 14);
- податковий розрахунок комунального податку за І квартал 2010 року від 28 квітня 2010 року № 5979, в якому визначило податкове зобов'язання зі сплати комунального податку у розмірі 10,20 грн. (арк. справи 13);
- податковий розрахунок комунального податку за ІІ квартал 2010 року від 23 липня 2010 року № 12074, в якому визначило податкове зобов'язання зі сплати комунального податку у розмірі 10,20 грн. (арк. справи 12);
- податковий розрахунок комунального податку за ІІІ квартал 2010 року від 27 жовтня 2010 року № 18727, в якому визначило податкове зобов'язання зі сплати комунального податку у розмірі 10,20 грн. (арк. справи 11);
- податковий розрахунок комунального податку за 2010 рік від 19 січня 2011 року № 24211, в якому визначило податкове зобов'язання зі сплати комунального податку у розмірі 10,20 грн. (арк. справи 10);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за липень 2009 року від 19 серпня 2009 року № 15996, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 258,00 грн. (арк. справи 80-81);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2009 року від 18 вересня 2009 року № 16743, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 1040,00 грн. (арк. справи 78-79);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2009 року від 18 вересня 2009 року № 16745, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 514,00 грн. (арк. справи 76-77);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за вересень 2009 року від 16 жовтня 2009 року № 19420, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 829,00 грн. (арк. справи 74-75);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за вересень 2009 року від 16 жовтня 2009 року № 19421, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 77,00 грн. (арк. справи 72-73);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за жовтень 2009 року від 18 листопада 2009 року № 22366, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 1053,00грн. (арк. справи 70-71);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за жовтень 2009 року від 18 листопада 2009 року № 22367, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 598,00 грн. (арк. справи 68-69);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за листопад 2009 року від 21 грудня 2009 року № 23063, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 770,00 грн. (арк. справи 66-67);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за листопад 2009 року від 21 грудня 2009 року № 23065, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 70,00 грн. (арк. справи 64-65);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за грудень 2009 року від 19 січня 2010 року № 25377, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 838,00 грн. (арк. справи 62-63);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за грудень 2009 року від 19 січня 2010 року № 25379, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 55,00 грн. (арк. справи 60-61);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за січень 2010 року від 17 лютого 2010 року № 1745, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 37,00 грн. (арк. справи 58-59);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за січень 2010 року від 17 лютого 2010 року № 1747, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 769,00 грн. (арк. справи 56-57);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за лютий 2010 року від 17 березня 2010 року № 2498, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 1884,00 грн. (арк. справи 54-55);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за лютий 2010 року від 17 березня 2010 року № 2500, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 37,00 грн. (арк. справи 52-53);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за березень 2010 року від 16 квітня 2010 року № 4936, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 1528,00 грн. (арк. справи 48-49);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за березень 2010 року від 16 квітня 2010 року № 4939, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 3,00 грн. (арк. справи 46-47);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за квітень 2010 року від 23 квітня 2010 року № 5651, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 1100,00 грн. (арк. справи 50-51);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за квітень 2010 року від 19 травня 2010 року № 7918, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 1278,00 грн. (арк. справи 44-45);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за травень 2010 року від 16 червня 2010 року № 8644, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 1271,00 грн. (арк. справи 42-43);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2010 року від 19 липня 2010 року № 11500, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 1250,00 грн. (арк. справи 40-41);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за липень 2010 року від 16 серпня 2010 року № 14233, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 1198,00 грн. (арк. справи 38-39);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за серпень 2010 року від 17 вересня 2010 року № 15049, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 1419,00 грн. (арк. справи 36-37);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за вересень 2010 року від 18 жовтня 2010 року № 17823, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 2170,00 грн. (арк. справи 34-35);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за жовтень 2010 року від 19 листопада 2010 року № 20755, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 2231,00 грн. (арк. справи 32-33);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за листопад 2010 року від 17 грудня 2010 року № 21635, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 2202,00 грн. (арк. справи 30-31);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за грудень 2010 року від 19 січня 2011 року № 24206, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 2909,00 грн. (арк. справи 28-29);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за січень 2011 року від 16 лютого 2011 року № 2512, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 2182,00 грн. (арк. справи 26-27);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за лютий 2011 року від 18 березня 2011 року № 4170, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 919,00 грн. (арк. справи 24-25);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за березень 2011 року від 20 квітня 2011 року № 14459, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 4364,00 грн. (арк. справи 22-23);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за квітень 2011 року від 18 травня 2011 року № 16840, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 2635,00 грн. (арк. справи 18-19);
- податкову декларацію з податку на додану вартість за травень 2011 року від 18 травня 2011 року № 16841, в якій визначило суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду, у розмірі 787,00 грн. (арк. справи 20-21);
- розрахунок суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на 2010 рік від 17 лютого 2010 року № 17118, в якому визначило податкове зобов'язання зі сплати суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів у розмірі 933,00 грн., у тому числі за І квартал до сплати 234,00 грн., за ІІ-ІV квартал по 233,00 грн., несплачений залишок якого складає 818,40 грн. що підтверджується зворотнім боком облікової картки платника (арк. справи 89, 200-201);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за І квартал 2010 року від 28 квітня 2010 року № 5976, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 03,00 грн. (арк. справи 95);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за І квартал 2011 року від 27 квітня 2011 року № 14986, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 01,00 грн. (арк. справи 94);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за ІІ квартал 2011 року від 03 серпня 2011 року № 21152, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 01,00 грн. (арк. справи 92-93);
- податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за І квартал 2012 року від 27 квітня 2012 року № 4778, в якій визначило податкове зобов'язання зі сплати податку на прибуток підприємства у розмірі 01,00 грн. (арк. справи 90-91).
Відповідно до пункту 5.1 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Згідно із підпунктом 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації.
Згідно із підпунктом 5.4.1 пункту 5.4 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.
В порушення вимог статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, самостійно суму податкових зобов'язань, визначених у податкових деклараціях, не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг у загальному розмірі 43087,67 грн., що підтверджується обліковими картками платника (арк. справи 114-213).
У разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний відповідно до вимог підпункту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» сплатити штраф у таких розмірах:
- при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу;
- при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу;
- при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.
Згідно із абзацом 2 пункту 16.4 статті 16 Закону України від 28 грудня 1994 року № 334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств» (який був чинним до 01 квітня 2011 року) платники податку у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових періодів у разі його наявності відповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Закону. При цьому за звітні квартал, півріччя та три квартали платники податку подають спрощену декларацію, а за результатами звітного року - повну.
Платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, відповідно до підпункту 17.1.1 пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
Відповідно до вимог пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» штрафні санкції (штрафи) за порушення податкового законодавства накладаються на платника податків у розмірах, визначених цією статтею, контролюючими органами, а у випадку, передбаченому пунктом 17.2 цієї статті, самостійно нараховуються та сплачуються платником податків.
За несплату протягом граничних строків узгодженої суми податкових зобов'язань та за неподання податкової декларації у строки, визначені законодавством або її затримку, до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» у відповідності із підпунктами 17.1.1 та 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та статтею 126 Податкового кодексу України податковим органом Державної податкової служби застосовано штрафні (фінансові) санкції, а саме:
- податковим повідомленням - рішенням від 04 лютого 2010 року № 0000261530/0 з комунального податку в сумі 02,04 грн. на підставі акта перевірки від 04 лютого 2010 року № 56/15-03340363, яке згідно повідомлення про вручення поштового відправлення отримано відповідачем 05 лютого 2010 року (арк. справи 16, 16 на звороті, 17);
- податковим повідомленням - рішенням від 04 лютого 2010 року № 0000271530/0 з комунального податку в сумі 02,28 грн. на підставі акта перевірки від 04 лютого 2010 року № 56/15-03340363, яке згідно повідомлення про вручення поштового відправлення отримано відповідачем 05 лютого 2010 року (арк. справи 16, 16 на звороті, 17);
- податковим повідомленням - рішенням від 02 вересня 2009 року № 0001721520/0 з податку на додану вартість в сумі 398,50 грн. на підставі акта перевірки від 02 вересня 2009 року № 598/16-34166019, яке отримано бухгалтером підприємства 07 вересня 2009 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (арк. справи 83, 226);
- податковим повідомленням - рішенням від 02 вересня 2009 року № 0001751520/0 з податку на додану вартість в сумі 2629,95 грн. на підставі акта перевірки від 02 вересня 2009 року № 601/16-03340363, яке отримано бухгалтером підприємства 07 вересня 2009 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (арк. справи 82, 227);
- податковим повідомленням - рішенням від 05 лютого 2010 року № 0000201520/0 з податку на додану вартість в сумі 333,68 грн. на підставі акта перевірки від 05 лютого 2010 року № 59/16-03340363, яке отримано головним бухгалтером підприємства 05 лютого 2010 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (арк. справи 84, 223);
- податковим повідомленням - рішенням від 12 травня 2010 року № 0001401520/0 з податку на додану вартість в сумі 181,12 грн. на підставі акта перевірки від 12 травня 2010 року № 416/16-03340363, яке отримано головним бухгалтером підприємства 12 травня 2010 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (арк. справи 85, 224);
- податковим повідомленням - рішенням від 29 жовтня 2010 року № 0000681600/0 з податку на додану вартість в сумі 340,84 грн. на підставі акта перевірки від 29 жовтня 2010 року № 810/16-03340363, яке отримано головним бухгалтером підприємства 29 жовтня 2010 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (арк. справи 86, 225);
- податковим повідомленням - рішенням від 02 березня 2012 року № 0000341600 з податку на додану вартість в сумі 224,15 грн. на підставі акта перевірки від 02 березня 2012 року № 189/15-03340363, яке отримано головним бухгалтером підприємства 02 березня 2012 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (арк. справи 87, 222);
- податковим повідомленням - рішенням від 16 грудня 2011 року № 0006661710 з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів в сумі 77,08 грн. на підставі акта перевірки від 09 грудня 2011 року № 472/17-03331619, яке згідно повідомлення про вручення поштового відправлення отримано відповідачем 19 грудня 2011 року (арк. справи 88, 88 на звороті, 229-230);
- податковим повідомленням - рішенням від 16 грудня 2011 року № 0006671710 з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів в сумі 38,13 грн. на підставі акта перевірки від 09 грудня 2011 року № 472/17-03331619, яке згідно повідомлення про вручення поштового відправлення отримано відповідачем 19 грудня 2011 року (арк. справи 88, 88 на звороті, 229-230);
- податковим повідомленням - рішенням від 10 квітня 2010 року № 0001081520/0 з податку на прибуток підприємства в сумі 170,00 грн. на підставі акта перевірки від 09 квітня 2010 року № 293/15-34166019, яке отримано головним бухгалтером підприємства 10 квітня 2010 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (арк. справи 97, 221);
- податковим повідомленням - рішенням від 15 червня 2010 року № 0001911520/0 з податку на прибуток підприємства в сумі 01,25 грн. на підставі акта перевірки від 15 червня 2010 року № 529/15-03340363, яке отримано головним бухгалтером підприємства 15 червня 2010 року, що підтверджується його особистим підписом на корінці податкового повідомлення-рішення (арк. справи 96, 220).
Відповідно до підпункту 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.
Згідно із підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» у разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган невірно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати.
Абзацом 6 підпункту 5.2.4 пункту 5.2 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» регламентовано, що день закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження податкового зобов'язання платника податків. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу податкове зобов'язання вважається неузгодженим до розгляду судом справи по суті та прийняття відповідного рішення.
Як вбачається з матеріалів справи, вищезазначені податкові повідомлення - рішення органу державної податкової служби відповідач ні в адміністративному, ні в судовому порядку не оскаржував, тому визначені ними податкові зобов'язання згідно із підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та статтею 58 Податкового кодексу України вважаються узгодженими у день отримання платником податків податкових повідомлень-рішень.
В порушення вимог підпункту 5.3.1 пункту 5.3 статті 5 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України суми штрафних (фінансових) санкцій протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення-рішення відповідачем не сплачені, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг за податковими повідомленнями-рішеннями в загальному розмірі 4399,02 грн., що підтверджується обліковими картками платника (арк. справи 114-213).
Відповідно до підпунктів 16.1.1 та 16.1.2 пункту 16.1 статті 16 Закону України від 21 Відповідно до підпункту 16.1.1 пункту 16.1 статті 16 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Нарахування пені згідно із підпунктом 16.1.2 пункту 16.1 статті 16 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» розпочинається:
- при самостійному нарахуванні суми податкового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначеного цим Законом;
- при нарахуванні суми податкового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні згідно з нормами цього Закону.
Пеня відповідно до підпункту 16.4.1 пункту 16.4 статті 16 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.
Згідно із пунктом 3.7 розділу 3 Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 11 червня 2003 року № 290 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 червня 2003 року за № 522/7843 (яка була чинною на час виникнення спірних правовідносин), якщо платник податків не сплачує пеню разом зі сплатою податкового боргу (його частини) або не визначає її окремо у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеної пропорції), то податковий орган у день надходження від органу державного казначейства інформації про зарахування коштів до бюджету, яка надається відповідно до вимог Порядку взаємодії між органами Державного казначейства України та державної податкової служби України в процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами, затвердженого наказом Державного казначейства України та Державної податкової адміністрації України від 25 квітня 2002 року № 74/194 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 травня 2002 року за № 436/6724, самостійно здійснює розподіл такої сплаченої суми на суму, що спрямовується на погашення такого податкового боргу (його частини), та суму, що спрямовується на погашення пені, нарахованої на суму такого погашеного податкового боргу (його частини).
Відповідно до пункту 3.8 розділу 3 вищезазначеної Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, у випадку, зазначеному у пункті 3.7 цієї Інструкції, сума, що спрямовується на погашення наявної у платника податків пені, розподіляється структурним підрозділом адміністрування облікових показників та звітності податкового органу в автоматичному режимі за допомогою алгоритму, що визначає питому вагу такої пені у загальній сумі податкового боргу.
Аналогічні положення щодо порядку ведення органами державної податкової служби обліку нарахування та погашення пені містяться в статті 129 Податкового кодексу України та в Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 17 грудня 2010 року № 953 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2010 за № 1350/18645.
Як вбачається з облікових карток відповідача, у відповідності до вимог підпункту 16.1.1 пункту 16.1 статті 16 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» та до вимог статті 129 Податкового кодексу України за несвоєчасне погашення податкових зобов'язань, відповідачу з 29 вересня 2009 року по 03 вересня 2012 року нарахована пеня, несплачений залишок якої на дату судового розгляду та вирішення адміністративної справи складає: з податку на прибуток підприємства - 1917,29 грн., з комунального податку - 0,38 грн., з податку на додану вартість - 1526,66 грн. (арк. справи 114-213).
Статтею 7 Закону України від 23 грудня 2010 року № 2857-VI «Про Державний бюджет України на 2011 рік», зокрема, установлено, що суми податкового боргу з урахуванням штрафних санкцій та пені, що обліковувалися станом на 31 грудня 2010 року, і суми, донараховані за актами перевірок, за цими податками і зборами (обов'язковими платежами), сплачуються платниками податку за правилами, встановленими відповідними законодавчими актами України, або стягуються у порядку, встановленому Податковим кодексом України, та зараховуються до: загального фонду державного бюджету - в частині податків і зборів (обов'язкових платежів), які зараховувалися до державного бюджету; загального чи спеціального фонду місцевих бюджетів - у частині податків і зборів (обов'язкових платежів), які зараховувалися відповідно до загального чи спеціального фонду місцевих бюджетів.
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Пунктами 87.1 та 87.2 статті 87 Податкового кодексу України визначено, що джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).
Відповідно до статті 6 Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
Податкові вимоги також надсилаються платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суму податкових зобов'язань у встановлені законом строки, без попереднього направлення (вручення) податкового повідомлення.
Податкові вимоги надсилаються:
а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків, обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;
б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.
На виконання вищезазначених положень Закону України від 21 грудня 2000 року № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» Антрацитівською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області комунальному підприємству «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» було вручено першу податкову вимогу від 05 жовтня 2001 року № 1/28 та другу податкову вимогу від 08 листопада 2001 року № 2/192 (арк. справи 99).
Оскільки перша податкова вимога від 05 жовтня 2001 року № 1/28 та друга податкова вимога від 08 листопада 2001 року № 2/192 є чинними (доказів про скасування або відкликання податкових вимог суду не надано), суд прийшов до висновку, що позивачем при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.
Станом на 02 жовтня 2012 року податковий борг з податку на додану вартість складає 43909,90 грн., з податку на прибуток підприємства - 2094,54 грн., з комунального податку - 65,90 грн., з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин - 933,61 грн., з плати за землю - 3927,07 грн. і платником податків не сплачений, що підтверджується зворотнім боком облікових карток платника (арк. справи 114-213).
Внаслідок того, що комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» станом на дату розгляду та вирішення справи податковий борг з податку на додану вартість, з податку на прибуток підприємства, з комунального податку, з податку з власників транспортних засобів та з плати за землю не сплатило, вимоги позивача про стягнення коштів в загальному розмірі 50931,02 грн. за податковим боргом з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, визнаються судом обґрунтованими, доведеними і такими, що підлягають задоволенню.
Враховуючи вимоги частини 4 статті 94 КАС України, а також те, що позивач відповідно до пункту 21 частини 1 статті 5 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VІ «Про судовий збір» від сплати судового збору звільнений, судові витрати у цій справі не підлягають стягненню з відповідача, оскільки у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні 02 жовтня 2012 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 05 жовтня 2012 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.
Керуючись статтями 16, 20, 87, 95, 102 Податкового кодексу України, статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Антрацитівської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» про стягнення коштів за податковим боргом у загальному розмірі 50931,02 грн. задовольнити повністю.
Стягнути кошти комунального підприємства «Житлово-експлуатаційна контора № 1 УЖКГ» (ідентифікаційний код 03340363, місцезнаходження: 94613, Луганська область, м. Антрацит, вул. Петровського, буд. 136-А) з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків, в доход Державного бюджету України:
- в сумі 2094,54 грн. (дві тисячі дев'яносто чотири гривні п'ятдесят чотири копійки) за податковим боргом з податку на прибуток підприємства на р/р 33217861700010 в ГУДКСУ у Луганській області, одержувач - Антрацитівське УДКС України Луганської області, код одержувача 37983403, МФО 804013, код бюджетної класифікації платежу 11020201;
- в сумі 933,61 грн. (дев'ятсот тридцять три гривні шістдесят одна копійка) за податковим боргом з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин на р/р 33215807700010 в ГУДКСУ у Луганській області, одержувач - Антрацитівське УДКС України Луганської області, код одержувача 37983403, МФО 804013, код бюджетної класифікації платежу 12020100;
- в сумі 43909,90 грн. (сорок три тисячі дев'ятсот дев'ять гривень дев'яносто копійок) за податковим боргом з податку на додану вартість на р/р 31114029700010 в ГУДКСУ у Луганській області, одержувач - Антрацитівське УДКС України Луганської області, код одержувача 37983403, МФО 804013, код бюджетної класифікації платежу 14010100;
- в сумі 65,90 грн. (шістдесят п'ять гривень дев'яносто копійок) за податковим боргом з комунального податку на р/р 33216828700010 в ГУДКСУ у Луганській області, одержувач - Антрацитівське УДКС України Луганської області, код одержувача 37983403, МФО 804013, код бюджетної класифікації платежу 16010200;
- в сумі 3927,07 грн. (три тисячі дев'ятсот двадцять сім гривень сім копійок) за податковим боргом з плати за землю на р/р 33212811700010 в ГУДКСУ у Луганській області, одержувач - Антрацитівське УДКС України Луганської області, код одержувача 37983403, МФО 804013, код бюджетної класифікації платежу 13050100.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі 05 жовтня 2012 року.
СуддяТ.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2012 |
Оприлюднено | 09.10.2012 |
Номер документу | 26308143 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні