2а-9059/12/0170/22 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України 02 жовтня 2012 р. (14:25) Справа №2а-9059/12/0170/22 Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Криму в складі головуючого судді Радчук А.А., при секретарі судового засідання Говорун М.Ф., без участі сторін, розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим до Комунального підприємства Алупкінської міської ради «Алупка – Сервіс» про стягнення заборгованості. Обставини справи. Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Комунального підприємства Алупкінської міської ради «Алупка – Сервіс» про стягнення 1152,77 грн. Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем у добровільному порядку не сплачена сума заборгованості відповідно до вимог Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування”. Ухвалами Окружного адміністративного суду від 20.08.12р. відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду. Представник позивача в судове засідання не з'явився, про день, місце і час розгляду справи повідомлений належним чином, надав заяву про розгляд справи за його відсутності, за якій позовні вимоги підтримав у повному обсязі, з підстав викладених у позовній заяві, просив останні задовольнити. Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про день, місце і час розгляду справи повідомлявся неодноразово належним чином згідно ст.33 КАС України за адресою місцезнаходження, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, про причини неявки не повідомив. Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим на підставі ст.122, ст.128 КАС України розглядати справу за відсутності представників сторін. Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд ВСТАНОВИВ: Комунальне підприємство Алупкінської міської ради «Алупка – Сервіс» зареєстровано як юридична особа та включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, ідентифікаційний код 37561948, та відповідно до п.1 ч.1 ст. 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" перебуває на обліку в Управлінні Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим, як платник єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Спеціальним Законом з приводу сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в Україні є Закон України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування” (далі - Закон №2464). Згідно ст. 1 цього Закону №2464 страхові кошти - кошти, які формуються за рахунок сплати єдиного внеску та надходжень від фінансових санкцій (штрафів та пені), що застосовуються відповідно до закону. Ст.ст. 4, 5 Закону №2464 визначають, що Пенсійний фонд і юридичні особи є суб'єктами системи єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в Україні. Відповідно до ст. 2 Закону №2464 виключно цим Законом визначаються принципи збору та ведення обліку єдиного внеску, платники єдиного внеску, порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску, розмір єдиного внеску та пропорції його розподілу за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування, орган, що здійснює збір та веде облік єдиного внеску, його повноваження та відповідальність, склад, порядок ведення та використання даних Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, порядок здійснення державного нагляду за збором та веденням обліку єдиного внеску. Відповідно до ч. 8 ст. 9 Закону №2464 платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом. Також в п. 3.1 "Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 08 жовтня 2010 року № 22-2 зазначено, що страхувальники, крім зазначених у пунктах 3.3 - 3.4 цього розділу, а також страхувальники, зазначені в пункті 3.2, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у свідоцтві про державну реєстрацію його, як підприємця), у частині подання звіту за таких осіб зобов'язані формувати та подавати до органів Пенсійного фонду звіт не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом. В судовому засіданні встановлено, що відповідачем самостійно задекларовано зобов'язання зі сплати єдиного соціального внеску, за березень 2012 року заборгованість по якому станом на 20.04.2012 року складає 1141,70 грн. Крім зазначеного рішенням №920 від 07.06.2012 р. до відповідача застосована фінансова санкція в розмірі 10,16 грн. та пеня – 0,91 грн., яке своєчасно отримане представником відповідача (а.с.9). Таким чином загальна сума заборгованості складає 1152,77 грн., що підтверджується розрахунком (а.с. 3) Як вбачається із ст.25 Закону №2464 рішення, прийняті органами Пенсійного фонду з питань, що належать до їх компетенції відповідно до цього Закону, є обов'язковими до виконання платниками єдиного внеску, посадовими особами і застрахованими особами. У разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов'язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею. Суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів. Територіальний орган Пенсійного фонду у порядку, за формою і в строки, встановлені Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. У випадках, зазначених в абзаці шостому цієї частини, територіальний орган Пенсійного фонду також має право звернутися до суду з позовом про стягнення недоїмки. При цьому заходи досудового врегулювання спорів, передбачені законом, не застосовуються. Враховуючи, що сума єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування відповідачем залишається несплаченою, та доказів сплати боргу відповідачем в порушення ст.71 КАС України не надано, а також не надано доказів оскарження зазначених вище рішень позивача про застосування штрафних санкцій, суд приходить до висновку, що вимоги позивача про стягнення з відповідача вказаної заборгованості є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. Відповідно до ч.4 ст. 94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Оскільки позивач є звільненим від сплати судових витрат, вони не підлягають стягненню з відповідача. Керуючись ст.ст. 160-163,167, 186, 254 КАС України, суд ПОСТАНОВИВ: 1. Позов задовольнити. 2. Стягнути з Комунального підприємства Алупкінської міської ради «Алупка – Сервіс» (ЄДРПОУ 37561948) на користь Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим заборгованість із єдиного внеску за березень 2012 року та штрафних з санкцій а рішенням № 920 від 07.06.2012 року в розмірі 1152 (одна тисяча сто п'ятдесят дві) гривень 77 коп. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя Радчук А.А.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2012 |
Оприлюднено | 10.10.2012 |
Номер документу | 26351200 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Радчук А.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні