2/203
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"19" листопада 2008 р. м.Чернівці Справа № 2/203
Суддя господарського суду Чернівецької області Скрипничук Iван Васильович
при секретарі Добровольській А.Я.
розглядаючи справу
за позовом Чернівецького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів
до Новоселицького районного фізкультурно-оздоровчого клубу "Колос"
про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за не виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів - 9657,33 грн.
за участю представників:
позивача - Берекета А.О., довіреність від 10.01.2008
відповідача - не з"явився
ВСТАНОВИВ:
Чернівецьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулось з позовом до Новоселицького районного фізкультурно-оздоровчого клубу "Колос" (код 31383428) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені за не виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у сумі 9657,33 грн.
Представник відповідача позовні вимоги не визнає, посилаючись на те, що Новоселицький районний фізкультурно-оздоровчий клуб "Колос" є неприбутковою організацією і фінансується з місцевого бюджету.
Ухвалою суду від 30.10.2008 розгляд справи відкладено на 19.11.2008. Одночасно зобов"язано відповідача надати довідку форми 4-ОПП, яка видається податковим органом.
Заслухавши пояснення представника позивача, встановивши фактичні обставини, якими сторони обґрунтовують свої вимоги та заперечення проти них, розглянувши матеріали справи та оцінивши надані докази, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що у позові слід відмовити з наступних підстав.
Відповідно до ч.1 ст. 20 Закону підприємства, установи, організації, у тому числі, підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, які використовують найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, які використовують найману працю. Положення цієї статті не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
Статутом Новоселицького районного фізкультурно-оздоровчого клубу "Колос" передбачено, що фінансування діяльності клубу проводиться за рахунок коштів районного бюджету.
Довідкою форми № 4-ОПП № 258 від 09.12.2003, яка видана Новоселицькою МДПІ, підтверджується той факт, що відповідач фінансується за рахунок місцевого бюджету та є неприбутковою організацією.
Таким чином, положення ст. 20 Закону щодо стягнення адміністративно-господарських санкцій не повинні застосовуватися до відповідача, а тому суд відмовляє у задоволенні позову.
З огляду на викладене, керуючись ст. ст. 2, 71, 86, 94, 160-163, п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
У позові відмовити.
Постанова, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Порядок і строки апеляційного оскарження.
Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя І.В. Скрипничук
Суд | Господарський суд Чернівецької області |
Дата ухвалення рішення | 19.11.2008 |
Оприлюднено | 06.01.2009 |
Номер документу | 2637112 |
Судочинство | Господарське |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк Віталій Ярославович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні