8/104-08-3750
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"21" листопада 2008 р.Справа № 8/104-08-3750
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю „Міжнародна компанія „Антал –Індустрія”
Відповідач: Приморська районна адміністрація Одеської міської ради
Про визнання недійсними результатів відкритих торгів
Суддя Атанова Т.О.
За участю представників сторін:
від позивача: не з'явився;
від відповідача: не з'явився;
СУТЬ СПОРУ: ТОВ „Міжнародна компанія „Антал –Індустрія” звернулось до господарського суду Одеської області із позовною заявою до Приморської районної адміністрації Одеської міської ради про визнання недійсними результатів відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту та зобов'язання відповідача розпочати нову процедуру закупівлі робіт з капітального ремонту.
Клопотання ТОВ „Міжнародна компанія „Антал –Індустрія” про забезпечення позову у порядку ст.ст. 66-67 ГПК України, яке надійшло до суду 18.09.2008р., суд не задовольняє, як необґрунтоване та не підтверджене певними засобами доказування.
Сторони у судове засідання 21.11.2008р. не з'явились, про день та час розгляду справи були належним чином повідомлені, про що свідчать поштові повідомлення, але не використали надане законом право на участь своїх представників у судовому засіданні, відповідач відзив на позов не надав, тому справа розглядається за наявними матеріалами у порядку ст. 75 ГПК України.
Розглянувши матеріали справи, суд встановив:
15.07.2008р. Тендерним комітетом Приморської районної адміністрації Одеської міської ради було прийняте рішення про оголошення торгів (тендеру) на закупівлю робіт з капітального ремонту: утеплення фасадів житлових будинків.
Відповідно до тендерної документації процедура здійснення закупівлі відбувалася у вигляді відкритих торгів, кінцевий строк процедури –05.08.2008р. до 10:00 години, час розкриття тендерних пропозицій –05.08.2008р. о 15:00 годині.
Згідно п. 24 Тимчасового положення „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2008р. за № 274, замовник може вимагати від учасника подання інформації, що підтверджує відповідність учасника таким кваліфікаційним вимогам: наявність відповідного дозволу або ліцензії на виконання певних робіт чи надання послуг, провадження певного виду господарської діяльності; наявність коштів, обладнання і працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; сплата податків і зборів (обов'язкових платежів); провадження учасником підприємницької діяльності відповідно до положень його статуту; відсутність підстав для відмови в торгах, передбачених цим Тимчасовим положенням; виконання аналогічних договорів.
Кваліфікаційні вимоги передбачаються замовником у тендерній документації чи інших документах, пов'язаних з поданням тендерних чи кваліфікаційних пропозицій.
У відповідності до п.6.1. тендерної документації Приморської районної адміністрації Одеської міської ради тендерна пропозиція учасника повинна включати зокрема документи та інформацію щодо підтвердження кваліфікації учасника.
Згідно із Додатком № 2 до тендерної документації до переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам замовника, у тому числі входить оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, дійсної на момент розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 15.1. тендерної документації пропозиції повинні бути подані за адресою та не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні торгів.
Пунктом 17.3. тендерної документації передбачено, що після відкриття конверту внесення змін до тендерної пропозиції не дозволяється.
Як зазначає позивач, 05.08.2008р. о 15:00, вже під час розкриття тендерних пропозицій, представники учасників торгів –ПП „Бетон СВ” та ПП „Віпобуд” –подали довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, хоча ці довідки мали бути подані у складі тендерної пропозиції не пізніше 10:00 години 05.08.2008р. Про це представником позивача було зазначено у протоколі про розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 05.08.2008р. за № 5.
Згідно із п. 28 Тимчасового положення „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” замовник зобов'язаний відхилити тендерну (кваліфікаційну) пропозицію у разі, коли:
1) він має незаперечні докази того, що: учасник пропонує, дає або погоджується дати будь-якій службовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі з метою впливу на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або на застосування замовником певної процедури закупівлі; фізичну особу, яка є учасником, було засуджено за злочин, вчинений під час проведення процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не знято або не погашено в установленому порядку; посадову особу учасника, яку призначено ним відповідальною за проведення процедури закупівлі, було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не знято або не погашено в установленому порядку;
2) пропозиції подані учасниками процедури закупівлі, які є пов'язаними особами.
3) учасник подав недостовірну інформацію про його відповідність установленим кваліфікаційним вимогам;
4) учасник не відповідає установленим кваліфікаційним вимогам.
Приморська районна адміністрація Одеської міської ради допустила тендерні пропозиції ПП „Бетон СВ” та ПП „Віпобуд” до торгів.
В результаті рішенням тендерного комітету Приморської районної адміністрації на підставі оцінки тендерних пропозицій на закупівлю робіт з капітального ремонту: утеплення фасадів житлових будинків, що надійшли від ПП „Бетон СВ”, ПП „Віпобуд” та ТОВ „Міжнародна компанія „Антал –Індустрія”, було акцептовано тендерну пропозицію ПП „Віпобуд”, про що свідчить повідомлення про результати торгів Приморської районної адміністрації Одеської міської ради від 13.08.2008р. за № 01-02/1733.
Відповідно до п. 85 Тимчасового положення „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” будь-який учасник, який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків внаслідок порушення замовником процедур закупівель, встановлених цим Тимчасовим положенням, може оскаржити дії замовника.
Згідно п. 86. Тимчасового положення до укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, замовнику або уповноваженому органу, який, у відповідності до п. 89 положення, протягом 15 робочих днів з дня отримання скарги приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються: у разі, коли скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення; у разі, коли скаргу задоволено повністю або частково, - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.
20.08.2008р. позивачем до Приморської районної адміністрації Одеської міської ради було подано скаргу за № 493 щодо порушення процедури закупівлі.
19.09.2008р. Приморською районною адміністрацією Одеської міської ради було надано відповідь на скаргу, в якій зазначено, що скарга не підлягає розгляду у зв'язку з відсутністю підстав для її подання.
Оцінюючи надані докази в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги ТОВ „Міжнародна компанія „Антал –Індустрія” задоволенню не підлягають з наступних підстав.
Згідно ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Статтею 43 ГПК України передбачено, що господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.
Згідно ст. 32 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення спору.
Відповідно п. 9.3. Тендерної документації замовник має право запросити від будь-якого учасника процедури закупівлі повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам, встановленим в цій Тендерній документації.
У відповідності із п. 9.4. у разі відмови учасника надати таке підтвердження чи одержання достовірної інформації щодо його невідповідності кваліфікаційним вимогам, встановленим в цій Тендерній документації, або факту надання у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника і визначає переможця торгів серед тих учасників, які залишились.
Тобто, Тендерною документацією Приморської районної адміністрації Одеської міської ради та Тимчасовим положенням не передбачено відхилення тендерної пропозиції на підставі того, що до розкриття пропозицій у тендерній пропозиції були надані не всі документи щодо відповідності учасника кваліфікаційним вимогам.
Таким чином, суд вважає, що позивач не довів певними засобами доказування, що Приморською районною адміністрацією Одеської міської ради був порушений встановлений законом порядок проведення процедури торгів на закупівлю. З огляду на вищевикладене, з підстав, зазначених позивачем, у позові слід відмовити.
Згідно зі ст. ст. 44, 49 ГПК України судові витрати покладаються на позивача.
Керуючись ст.ст. 44, 49 ст.ст. 82-85 ГПК України, суд -
ВИРІШИВ:
1. У позові відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення 10- денного строку
з дня його прийняття.
Суддя Атанова Т.О.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2008 |
Оприлюднено | 06.01.2009 |
Номер документу | 2638224 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Атанова Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні