Постанова
від 05.04.2012 по справі 2а-341/12/1470
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

2а-341/12/1470    Миколаївський окружний адміністративний суд   вул. Заводська, 11, м. Миколаїв, 54002   П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И    м. Миколаїв   09:40  05.04.2012                                                                                 Справа № 2а-341/12/1470             Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мельника О. М. за участю секретаря судового засідання  Зощака В.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Нікольська, 46, м. Миколаїв, 54001 до Відкритого акціонерного товариства "Очаківська агропромтехніка", вул. Ольвійська, 5, м. Очаків, Миколаївська область, 57500 простягнення пені за несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій в сумі 2153,83 грн., В С Т А Н О В И В: Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (позивач) звернулося до Миколаївського окружного адміністративного суду з позовними вимогами про стягнення з відкриогг акціонерного товариства "Очаківська агропромтехніка" (відповідач) на його користь заборгованості по сплаті пені за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій в сумі в сумі 2153,83 грн.    В обґрунтування своїх вимог позивач зазначає, що відповідач повинен сплатити пені за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій в сумі 2153,83 грн. Представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, позов просив задовольнити. Відповідач в судове засідання не прибув, про причини неприбуття не повідомив, заяву про розгляд справи за його відсутності не надав, заперечень проти позову не подав. Згідно з частиною 1 статті 41 Кодексу адміністративного судочинства України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного запису не здійснюється в зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі. У судовому засіданні було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Дослідивши всі матеріали справи, оцінивши наявні докази в їх сукупності, суд  встановив таке. Згідно до ч.2 ст.19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" № 875-ХІІ від 21.03.91 (далі Закон) підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу встановленого частиною першою цієї статті і забезпечують працевлаштування інвалідів. Відповідачем сплачено на користь позивача 9869,86 грн. адміністративно-господарських санкцій та пені, передбачених ст. 20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" від 21.03.91 р. № 875-XII, зі змінами та доповненнями (далі Закону № 875-ХІІ), за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, встановленого частиною 1 ст.19 цього Закону.  Згідно виписок ГУДКУ по Миколаївській області відповідач повністю сплатив позивачу адміністративно-господарські санкції в сумі 9869,86 грн. лише 27.07.2011, проводячи погашення заборгованості частками, а саме: 16.05.2011-4895,45 грн., 27.07.2011-4974,41 грн. Приведена кінцева дата повного погашення заборгованості вказує на пропуск ВАТ "Очаківська агропромтехніка" строків сплати адміністративно-господарські санкції, встановлених частиною 4 ст. 20 Закону № 875-ХІІ. Відповідно до частини 4 ст.20 Закону №875-ХП, адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються роботодавцями самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого ч. 1 ст. 19 цього Закону. Згідно з ч.2 ст.20  Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" №875-ХІІ від 21.03.91 р. (далі Закон), порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені, яка обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк. Відповідно до вимог п.п.3.4-3.6 Порядку нарахування пені та її сплати, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики № 223 від 15.05.2007 нарахування пені, як роботодавцем, так і органом контролю здійснюється з наступного дня граничного строку сплати адміністративно-господарських санкцій по день фактичної сплати суми боргу включно за кожний календарний день прострочення платежу. Граничним стоком, згідно ч.4 ст.20 Закону є 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого ч.1 ст.19 Закону. Відповідно до розрахунку відповідачу нарахована пеня за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій в сумі 2135,83 грн. Листом від 09.11.2011 № 06-696/1094 позивач звернувся до відповідача з проханням сплатити нараховану пеню, але відповідач звернення залишив без уваги, пеню не сплатив. Таким чином, станом на час звернення позивача з позовом до суду, заборгованість відповідача по сплаті пені за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій становить 2135,83 грн. За таких обставин суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі. Керуючись статтями 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - П О С Т А Н О В И В: 1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі. 2. Стягнути з відкритого акціонерного товариства "Очаківська агропромтехніка" вул. Ольвійська, 5, м. Очаків, Миколаївська область, 57500 (ідентифікаційний код 03754030) на користь Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів пеню за несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій в сумі 2153,83 грн. (дві тисячі сто пятдесят три гривні 83 копійки). Постанова набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з дня проголошення/отримання постанови, якщо протягом цього часу не буде подано апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили постанови за наслідками апеляційного провадження. Порядок та строки апеляційного оскарження визначені ст. 186 КАС України. Апеляційна скарга подається до Одеського апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Одеського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. Апеляційна скарга, подана після закінчення встановлених строків залишається без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка її подала, не знайде підстав для поновлення строку.           Суддя                                                                                            О.М. Мельник

Дата ухвалення рішення05.04.2012
Оприлюднено16.10.2012
Номер документу26416433
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-341/12/1470

Ухвала від 18.03.2013

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

Постанова від 05.04.2012

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

Ухвала від 09.02.2012

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Мельник О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні