ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 жовтня 2011 р.Справа № 2-а-10886/09/1570
Категорія: 5.8.3Головуючий в 1 інстанції: Крапівіна О.П.
Колегія суддів Одеського апеляційного адміністративного суду в складі:
головуючого - Потапчука В.О.
суддів - Коваля М.П., Семенюка Г.В.
при секретарі - Алексєєвої Н.Я.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Прес-Центр-Одеса»на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 14 грудня 2009 року по адміністративній справі за позовом Одеського міського центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю «Прес-Центр-Одеса», за участю третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на боці позивача Інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення про стягнення штрафу в сумі 15 970 грн. 10 коп., -
В С Т А Н О В И Л А:
Одеський міський центр зайнятості звернувся до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Прес-Центр-Одеса»про стягнення штрафу в сумі 15 970 грн. 10 коп.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що за результатами перевірки відповідача щодо додержання законодавства про зайнятість населення було встановлено неподання до центру зайнятості даних про майбутнє вивільнення працівника підприємства ОСОБА_2, в строки передбачені п. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення»та визначений штраф в сумі 15 970 грн. 10 коп. який у добровільному порядку не сплачений.
Ухвалою від 16 жовтня 2009 року до участі у справі була залучена Інспекція по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення в якості третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на боці позивача.
14.12.2009 року Одеським окружним адміністративним судом по даній справі винесена постанова якою позов задоволено та суд постановив стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Прес-Центр-Одеса»(юридична адреса: 65091, м. Одеса, вул. Скісна, 27/29, код 34930338, р/р 26007056100462, МФО 380775, філія «Приватбанку») штраф в сумі 15 970 грн. 10 коп. (п'ятнадцять тисяч дев'ятсот сімдесят гривень 10 копійок) на рахунок: код 35358018, одержувач: Одеський міський центр зайнятості, банк: ГУДКУ в Одеській області, МФО 828011, р/р 37176305900002, код бюджетної класифікації 50040500, символ банку 405.
Не погоджуючись з постановою суду відповідачем подано апеляційну скаргу в якій зазначається, що рішення суду винесене з порушенням норм процесуального та матеріального права, що призвело до неправильного вирішення справи та судом не в повній мірі з'ясовані обставини, що мають значення для вирішення справи.
В обґрунтування своїх вимог апелянт зазначає, що судом невірно встановлений предмет спору та відповідно невірно надана правова оцінка спірним правовідносинам.
В зв'язку з викладеним апелянтом ставиться питання про скасування постанови суду та ухвалення нового рішення про відмову в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з таких підстав.
Судом першої інстанції та матеріалами справи встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Прес-Центр-Одеса»зареєстроване як юридична особа, за юридичною адресою: м. Одеса, вул. Скісна, 27/29, що підтверджено довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Спеціалістами Інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення 13 серпня 2009 року була проведена перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «Прес-Центр-Одеса»додержання законодавства України про зайнятість населення та загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття. Перевірка була проведена у присутності директора ТОВ «Прес-Центр-Одеса». За результатами перевірки був складений акт перевірки № 12-19/36 від 13.08.2009 року, в якому зазначено, що перевіркою зокрема встановлено, що звіт за формою 4-ПН (план) на ОСОБА_2 до центру зайнятості не надавався. Особа звільнена достроково згідно з поданою нею заяви з 29.05.2009 року, що підтверджено наказом № 11-к від 20.05.2009 року. Також для перевірки перевіряючим був наданий наказ № 07 від 19.05.2009 року «Про скорочення штату», згідно з яким у зв'язку зі змінами в організації виробництва та праці директором ТОВ «Прес-Центр-Одеса»наказано 28.07.2009 року у зв'язку з скороченням штату звільнити ОСОБА_2 із зайнятої посади по п. 1 ст. 40 КЗпП України. На підтвердження ненадання відповідачем до центру зайнятості звіту про запланове вивільнення працівників, позивачем надано лист Одеського міського центру зайнятості від 05.08.2009 року № 2400/02-14, який став підставою для проведення перевірки ТОВ «Прес-Центр-Одеса». В цьому листі зазначено, що ТОВ «Прес-Центр-Одеса»надало звіт про фактичне вивільнення працівників (вхідний № 3130/02-11 від 03.06.2009 року) на ОСОБА_2, звіт про заплановане вивільнення не було надано.
За результатами перевірки відповідачу запропоновано додержуватись вимог законодавства про зайнятість населення та загальнообов'язкове державне соціальне страхування, не порушувати п. 4 та п. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення»та п. 2 ст. 35 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», про що було зазначено в акті перевірки.
Вказаний акт перевірки був підписаний директором ТОВ «Прес-Центр-Одеса»без зауважень.
13 серпня 209 року спеціалістами Інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення (надалі - Інспекція) був складений акт № 12-14/37 про порушення ТОВ «Прес-Центр-Одеса»законодавства про зайнятість населення, яким встановлено, що відповідач не надав звіт за формою 4-ПН (план) на вивільнену ОСОБА_2 згідно з наказом № 11-к від 20.05.2009 року з 29.05.2009 року за п. 1 ст. 40 КЗпП України та запропоновано добровільно у десятиденний термін внести штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника у загальній сумі 15970 грн. 10 коп. Також вказаним актом відповідач був повідомлений, що у разі несплати у добровільному порядку зазначеного штрафу, його буде утримано у встановленому законодавством порядку.
Вказаний акт про порушення був одержаний директором ТОВ «Прес-Центр-Одеса»1308.2009 року, про що свідчить його підпис в акті та не були надані зауваження на вказаний акт.
Штраф був розрахований Інспекцією на підставі довідки від 13.08.2009 року № 4/1-55, наданої відповідачем, згідно з якої ОСОБА_2 була нарахована заробітна плата за період з травня 2008 року по травня 2009 року в сумі 15970 грн. 10 коп.
З метою усунення виявлених Інспекцією під час перевірки порушень, наказом від 30.08.2009 року № 24 накази ТОВ «Прес-Центр-Одеса»№ 07 від 19.05.2009 року «Про скорочення штату»та № 11-к від 20.05.2009 року «Про звільнення ОСОБА_2»визнані недійсними з моменту їх видання, а ОСОБА_2 вважати звільненою з посади 29.05.2009 року за угодою сторін по п.1 ст. 36 КЗпП України.
Вирішуючи справу суд першої інстанції виходив з наступного.
Так ОСОБА_2 була звільнена достроково згідно з поданої нею заявою з 29.05.2009 року, що підтверджено наказом № 11-к від 20.05.2009 року, про що була здійснена запис у трудову книжку ОСОБА_2
Проте, у строк, передбачений п. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення»звіт про заплановане вивільнення ОСОБА_2 до центру зайнятості не подавався, що не спростовується представником відповідача.
Тому, прийняття 13 серпня 2009 року спеціалістами Інспекції акту № 12-14/37 про порушення ТОВ «Прес-Центр-Одеса»законодавства про зайнятість населення, яким встановлено, що відповідач не надав звіт за формою 4-ПН (план) на вивільнену ОСОБА_2 згідно з наказом № 11-к від 20.05.2009 року з 29.05.2009 року за п. 1 ст. 40 КЗпП України та запропоновано добровільно у десятиденний термін внести штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого працівника у загальній сумі 15970 грн. 10 коп., відповідає вимогам Закону України «Про зайнятість населення».
За такого суд першої інстанції дійшов до висновку, що відповідач не виконав своїх обов'язків, передбачених п. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення», що обумовлює задоволення позовних вимог.
Колегія судів вважає ці висновки суду першої інстанції правильними і такими, що відповідають вимогам ст.ст. 7,10,11,70,71 КАС України та всі процесуальні норми, передбачені адміністративним судочинством були виконані без порушень прав кожної сторони при розгляді справи.
Тому колегія суддів надходить до висновку, що при розгляді справи судом першої інстанції правильно застосовано норми матеріального та процесуального права, вірно встановлено фактичні обставини справи та надана правова оцінка.
Постанова суду першої інстанції викладена достатньо повно, висновки обґрунтовані з посиланням на конкретні норми Законів України та відповідають чинному законодавству та доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують.
За таких обставин, підстав для скасування рішення суду першої інстанції та задоволення апеляційної скарги не вбачається.
Керуючись ст.ст. 195, 196, 200 КАС України, колегія суддів, -
УХВАЛИЛА:
Апеляційну скаргу представника Товариства з обмеженою відповідальністю «Прес-Центр-Одеса»-залишити без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 14 грудня 2009 року по адміністративній справі за позовом Одеського міського центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю «Прес-Центр-Одеса», за участю третьої особи, що не заявляє самостійних вимог на боці позивача Інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення про стягнення штрафу в сумі 15 970 грн. 10 коп. -без змін.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого Адміністративного Суду України протягом двадцяти днів з дня набрання законної сили судовим рішенням апеляційного суду.
Суддя-доповідач: Потапчук В.О.
Судді: Коваль М.П.
Семенюк Г.В.
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2011 |
Оприлюднено | 16.10.2012 |
Номер документу | 26422734 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Потапчук В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні