Постанова
від 12.10.2012 по справі 2а-10525/12/0170/2
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 жовтня 2012 р. Справа №2а-10525/12/0170/2

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Яковлєва С.В., при секретарі Проніні Є.С.

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ялтбудінвест"

про стягнення заборгованості у сумі 3017,20 грн.,

за участю представників:

від позивача - не з'явився

від відповідача - не з'явився

Суть спору: Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим (далі позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Ялтбудінвест" (далі - відповідач) 3017,20 грн. заборгованості зі сплати фінансових санкцій та пені.

Ухвалою суду від 26.09.2012 року відкрито провадження в адміністративній справі.

У судове засіданні, яке відбулось 12.10.2012 року позивач явку свого представника не забезпечив, про час, день та місце його проведення повідомлений належним чином, 12.10.2012 року від нього надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності його представника.

Відповідач явку свого представника у судове засідання, яке відбулося 12.10.2012 року, не забезпечив, про час, день та місце його проведення повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

Суд, враховуючи належним чином повідомлення сторін про час, день та місце розгляду справи, приймаючи до уваги клопотання позивача, ненадання відповідачем клопотання про неможливість розгляду справи за відсутності його представника та відкладення розгляду справи, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим продовжити розгляд справи на підставі наявних доказів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідач зареєстрований як платник єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в Управлінні Пенсійного фонду України в м. Ялта АРК за № 03-0563.

На момент прийняття відповідачем рішень про застосування фінансових санкцій та нарахування пені, принципи, основи та механізм функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування визначались у Законі України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.03р. №1058-IV (далі Закон).

Згідно ст. 1 Закона страхові внески - це кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше; кошти, сплачені на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування відповідно до цього Закону.

Ст. 3 Закону визначала, що Пенсійний фонд і юридичні особи є суб'єктами системи пенсійного забезпечення в Україні.

Відповідно до ч.2 ст. 5 Закону виключно цім Законом визначався порядок нарахування, обчислення та сплати страхових внесків, а також стягнення заборгованості за цими внесками.

Страхувальники були зобов'язані сплачувати страхові внески, нараховані за відповідний базовий звітний період, не пізніше ніж через 20 днів із дня закінчення цього періоду (ч. 6 ст. 20 Закону).

Згідно з ч. 6 ст. 17 Закону, страхувальник був зобов'язаний нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески.

Суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, що визначались статтею 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених частиною третьою статті 20 цього Закону, вважались простроченою заборгованістю із сплати страхових внесків (далі - недоїмка) і стягуються з нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій. (ч. 2 ст. 106 Закону).

Ч. 9 ст. 106 Закону передбачено, що виконавчі органи Пенсійного фонду за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, застосовують до страхувальників штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум. Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не перерахованих) страхових внесків і фінансових санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу.

Ч. 13 ст. 106 Закону встановлено, що про нарахування пені та накладення штрафів, передбачених частинами дев'ятою і десятою цієї статті, посадові особи виконавчих органів Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, виносять рішення, які протягом трьох робочих днів із дня їх винесення надсилаються страхувальнику, банку чи організації, яка здійснює виплату і доставку пенсій.

На підставі п.2.1 «Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України № 26-1 від 05.11.2009 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.11.2009 за № 1136/17152, з 1 січня 2010 року страхувальники, крім осіб, зазначених в пунктах 2.2 - 2.4 цього розділу, формували та подавали до органів Пенсійного фонду звіт не пізніше ніж через 20 календарних днів із дня закінчення базового звітного періоду.

Позивачем 13.08.2010 року прийняте рішення № 2280 про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне подання звітності до органів Пенсійного фонду у строки, визначені законодавством на загальну суму 170 грн. Рішенням позивача № 3304 від19.10.2010 року застосовано до відповідача фінансові санкції та нарахованно пеню за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, яким застосовано фінансові санкції у сумі 1486,03 грн. та нараховано пеню в розмірі 1716,13 грн.

Зазначені рішення отримані відповідачем 19.08.2010 року та 23.11.2010 року відповідно, про що свідчать повідомлення про вручення поштового відправлення.

Рішенням позивача № 15 від 01.04.2011 року відповідачу надано розстрочку сплати заборгованості усього на суму 3372,16 грн. з 01.04.2011 року до 31.12.2015 року, страхувальник погашає зазначені суми щокварталу не пізніше 20 числа місяця, що настає після зазначеного періоду, рівними частинами, починаючи з 20 липня 2011 року.

Відповідачем проведені перерахування 20.07.11 року та 19.10.11 року по 177,48 грн. Всього за договором розстрочки перераховано 354,96 грн. У зв'язку з несплатою чергової частки розстроченої заборгованості УПФУ в м. Ялта АРК листом №7628/02-05 від 30.07.2012 року розірвало з ТОВ "Ялтбудінвест" договір про розстрочення.

Відповідно до ч. 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.

Позивачем на адресу відповідача направлено вимогу про сплату боргу № Ю 1076 від 03.09.2012 року. Зазначена вимога відправлена відповідачу, про що свідчить конверт поштової відправки.

Суму недоїмки, зазначену у вимогах про сплату боргу відповідачем не сплачено, вимогу не оскаржено, у зв'язку з чим, станом на день розгляду справи заборгованість відповідача зі сплати фінансових санкцій та пені становить 3017,20 грн.

Відповідно до ст. 71 КАС України відповідач не надав доказів сплати ним зазначеної заборгованості.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належить задовольнити.

Керуючись ст. ст. 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Ялтбудінвест" (98607, АР Крим, м. Ялта, вул. Червоноармійська, 29, ЄДРПОУ 33006617; р/р 2902090101 ПАО «Південний» у м. Ялта, МФО 384522) на користь Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта Автономної Республіки Крим (98600, АР Крим, м. Ялта, вул. Садова, 4, ЄДРПОУ 22300300, р/р 2560670449012, КРУ ВАТ "Державний ощадний банк України" м. Сімферополь, МФО 324805) заборгованість у сумі 3017,20 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Яковлєв С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення12.10.2012
Оприлюднено18.10.2012
Номер документу26439510
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10525/12/0170/2

Постанова від 12.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні