Постанова
від 03.08.2012 по справі 2а-1539/12/2770
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

2а-1539/12/2770 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ ПОСТАНОВА Іменем України 03.08.12Справа №2а-1539/12/2770 Суддя Окружного адміністративного суду міста Севастополя Мінько О.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом  Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби   до приватного підприємства "Сервис супер плюс"   про припинення юридичної особи, ВСТАНОВИВ: Державна податкова інспекція у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби звернулася з адміністративним позовом до приватного підприємства "Сервис супер плюс" про припинення юридичної особи. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач зареєстрований в Державній податковій інспекції у Ленінському районі м. Севастополя як платник податків та зборів з 22.10.1999 р., проте з 17.10.2008 р. не надає податкову звітність. Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 12.07.2012 р. відкрито скорочене провадження по справі та запропоновано відповідачеві надати письмові заперечення проти позову з посиланням на докази, якими вони обґрунтовуються або заяву про визнання позови у строк до 31.07.2012 р. Відповідачем ухвалу від 12.07.2012 р. про відкриття скороченого провадження по  адміністративній справі виконано не було. Копія зазначеної ухвали повернута до суду відділенням поштового зв`язку з позначкою "за зазначеною адресою не проживає". Оскільки до повноважень адміністративних судів не віднесено встановлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб- учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій, суд вважає, що примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, які повернуті органами поштового зв'язку з позначками "за закінченням терміну зберігання", "адресат не значиться" і таке інше, можуть вважатися належними доказами виконання адміністративним судом обов'язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій. Частиною 4 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне судове рішення. Суд, встановивши обставини по справі, дослідивши матеріали справи,  вважає позов таким, що підлягає задоволенню, з наступних підстав. Відповідно до пункту 5 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства  України до юрисдикції  адміністративних судів входить розгляд спорів за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України. Згідно з пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців. Оскільки предметом позову у даній справі є припинення юридичної особи, зазначена справа підлягаю розгляду в порядку, який передбачений Кодексом адміністративного судочинства України. Пунктом 8 статті 19 Господарського кодексу України, встановлено, що усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи, складати та подавати відповідно до вимог закону статистичну інформацію та інші дані, визначені законом, а також вести (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці) бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством. Згідно з пунктом 15.1 статті 15 Податкового кодексу України, платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом. Відповідно до підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний, зокрема, подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів. Згідно з підпунктом 41.1.1 пунктом 41.1 статті 41 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у пункті .41.1.2, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби. З матеріалів справи вбачається, що відповідач зареєстрований Ленінською районною державною адміністрацією м. Севастополя 22.10.1999 р. як юридична особа, та знаходиться на обліку в Державній податковій інспекції у Ленінському районі м. Севастополя як платник податків та зборів. Встановлено, що приватне підприємство "Сервис супер плюс", з 17.10.2008 р. не надає податкову звітність, що підтверджується довідкою Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя. Відповідно до частини другої статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15.05.2003 р. № 755-IV, підставами для постановляння судом рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону. Враховуючи вищезазначене, встановлені факти ненадання відповідачем до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя податкових декларацій та документів фінансової звітності більше року, що є порушенням встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, податкового законодавства та є підставою для припинення такого суб'єкта господарювання - юридичної особи, а також приймаючи до уваги право органів державної податкової служби звертатися до суду з позовом про припинення юридичної особи, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги обґрунтовані і підлягають задоволенню. Керуючись статтями 158 - 163, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -   ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби, задовольнити. Припинити юридичну особу - приватне підприємство "Сервис супер плюс" (юридична адреса: вул. Гоголя, 2,  м. Севастополь, 99011; ЄДРПОУ 30546771). Заходи щодо здійснення ліквідаційної процедури юридичної особи покласти на приватне підприємство "Сервис супер плюс". Копію постанови, після набрання законної сили, направити до Державного реєстратора у Ленінському районі м. Севастополя. Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена до Севастопольського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова не набрала законної сили. Суддя                                                                         О.В. Мінько                                                                       

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення03.08.2012
Оприлюднено18.10.2012
Номер документу26441412
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1539/12/2770

Постанова від 03.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Мінько О.В.

Ухвала від 12.07.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Мінько О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні