5020-5/669
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
справа № 5020-5/669
ПОСТАНОВА
і м е н е м У к р а ї н и
"19" грудня 2008 р. 09:20 м. Севастополь
Господарський суд міста Севастополя в складі:
судді Євдокимова І.В., при секретері Макущенко О.Г.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Севастополі адміністративну справу
За адміністративним позовом: Державної податкової інспекції у Гагарінському районі м. Севастополя (99014 м. Севастополь, вул. Пролетарська, 24)
до Приватного малого підприємства „Раїса” (м. Севастополь, вул. Гер. Бреста, б. 33, кві. 127), про припинення юридичної особи -
Представники сторін:
Позивач - Рєзник Юлія Валеріївна, головний державний податковий інспектор юридичного відділу, довіреність № 32/10-011/2007 від 31.10.07;
Відповідач –не з'явився.
Суть спору:
Позивач звернувся до господарського суду з позовної заявою про припинення підприємницької діяльності юридичної особи Приватного малого підприємства „Раїса”, посилаючись на те, що відповідачем в порушення пункту 4.1 статті 4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” не надається звітність у ДПІ більш року.
У зв'язку з наведеним позивач просить позов задовольнити.
Ухвалою суду 15.12.2008 провадження по справі було відкрито, та справа призначена до судового розгляду на 19.12.2008.
Відповідач в судове засідання не з'явився, відзив на позов та витребувані судом документи не представив, про дату і час судового засідання був повідомлений належним чином.
Оскільки до повноважень адміністративних судів не віднесено встановлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб –учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій, суд вважає, що примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, які повернуті органами поштового зв'язку з позначками „адресат вибув”, „адресат не значиться” і таке інше, можуть вважатися належними доказами виконання адміністративним судом обов'язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій.
Суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність відповідача за наявними в ній матеріалами.
Згідно ст.ст.27, 49, 51, 130 Кодексу адміністративного судочинства України, представнику позивача роз'яснені його процесуальні права і обов'язки.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслуховуючи пояснення представника позивача, суд
в с т а н о в и в:
Згідно з п. 4 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України до компетенції адміністративних судів входить розгляд спорів за зверненням суб'єктів владних повноважень у випадках, встановлених законом.
Згідно з п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до початку діяльності окружних та апеляційних адміністративних судів адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України 1991 року, вирішують у першій та апеляційній інстанціях відповідні місцеві та апеляційні господарські суди за правилами Кодексу адміністративного судочинства України.
Приватне мале підприємство „Раїса” зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності –юридична особа Виконавчим комітетом Гагарінської районної ради м. Севастополя 10.03.1992 рішенням № 3/92-23, перебуває на обліку як платник податків та зборів в Державної податкової інспекції у Гагарінському району м. Севастополя з 10.03.1992 за № 2197, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України № 19182386.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 статті 9 Закону України “Про систему оподаткування” платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Згідно статті 4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платниками податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” платники податків зобов'язані в строки, встановлені законом, представляти в податковий орган декларації за відповідний звітний період.
Згідно пункту 4 Прикінцевих положень Господарського кодексу України, набраного закону силу з 01.01.2004р., до господарських відносин, що виникли до набрання чинності відповідними положеннями Господарського кодексу України, зазначені положення застосовуються щодо тих прав і обов'язків, які продовжують існувати або виникли після набрання чинності цими положеннями.
Відповідно до пункту 8 статті 19 Господарського кодексу України усі суб'єкти господарювання зобов'язані здійснювати первинний (оперативний) та бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складати статистичну інформацію, а також надавати відповідно до вимог закону фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визначені законом.
Порядок та строки представлення звітності контролюючим органам визначені Законом України “Про порядок погашення зобов'язань платниками податків перед бюджетами та державними цільовими фондами ”від 21.12.2000р. № 2181.
В порушення вимог Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платниками податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” відповідач з 19 січня 2005 року в ДПІ у Гагарінському районі м. Севастополя податкові розрахунки, звіти, декларації та інші документи, зв'язані з сплатою податків, інших обов'язкових платежів, не представляє, що підтверджується матеріалами справи, а саме: актом обстеження ДПІ у Гагарінському районі м. Севастополя від 14.10.2008 та актом про ненадання звітності від 21.10.2008.
Відповідно до частини 2 статті 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” від 15.05.03р. № 755-IV, підставами для постановляння судового рішення щодо припинення юридичної особи є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Згідно пунктів 6, 7 статті 59 Господарського кодексу України, суб'єкт господарювання ліквідується у разі скасування його державної реєстрації у випадках, передбачених законом. Скасування державної реєстрації позбавляє суб'єкта господарювання статусу юридичної особи і є підставою для вилучення його з державного реєстру. Суб'єкт господарювання вважається ліквідованим з дня внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності. Такий запис вноситься після затвердження ліквідаційного балансу відповідно до вимог цього Кодексу.
Таким чином, суд вважає вимоги позивача щодо припинення державної реєстрації Приватного малого підприємства „Раїса” обґрунтованими та підлягаючими задоволенню.
Відповідно до пункту 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі висловленого, керуючись ст. 38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців”, ст. 94, 158-163, Кодексу адміністративного судочинства України, суд –
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Припинити юридичну особу Приватне мале підприємство „Раїса” (м. Севастополь, вул. Гер. Бреста, б. 33, кві. 127, код ЄДРПОУ 19182386).
3. Проведення ліквідаційних заходів для державної реєстрації припинення юридичної особи покласти на Приватне мале підприємство „Раїса”.
4. Надіслати копію постанови державному реєстратору Гагарінської районної державної адміністрації м. Севастополя, після набрання постановою законної сили, для внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.
5. Копії постанови направити сторонам.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Севастопольського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку частини 5 статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Суддя І.В. Євдокимов
Постанова складена та підписана
в порядку ч. 3 ст. 160 КАС України
23.12.2008
Розсилка:
1. ДПІ у Гагарінському районі м. Севастополя (99014 м. Севастополь, вул. Пролетарська, 24)
2. Приватне мале підприємство „Раїса” (м. Севастополь, вул. Гер. Бреста, б. 33, кві. 127)
3. Справа
4. наряд
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2008 |
Оприлюднено | 07.01.2009 |
Номер документу | 2644874 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Євдокимов І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні