Копія
Справа № 2270/6446/12
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
15 жовтня 2012 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі судді Майстер П.М. розглянувши у скороченому провадженні адміністративну справу за позовом Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі його структурного підрозділу - територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області до товариства з обмеженою відповідальністю "Меркурій ЛТД" про стягнення фінансових санкцій, -
В С Т А Н О В И В :
Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Меркурій ЛТД", в якому просить стягнути з відповідача фінансову санкцію в розмірі 3400,00 грн.
В обґрунтування своїх вимог вказує, що під час проведення перевірок 17.05.2012 року та 18.05.2012 року транспортного засобу NEOPLAN № 416 М, державний номерний знак НОМЕР_1, встановлено порушення відповідачем вимог Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме: надання послуг з нерегулярних пасажирських перевезень без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 39 Закону України "Про автомобільний транспорт".
На адресу суду 15.10.2012 року повернувся конверт, який був надісланий відповідачу за адресою Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Трудова, 7/3, з поштовою відміткою "за зазначеною адресою не має". Відповідно до ч.11 ст.35 КАС України, розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовна заява обґрунтована та підлягає задоволенню в повному обсязі з наступних підстав.
Частиною 2 ст. 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 6 Закону України "Про автомобільний транспорт" центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту забезпечує проведення державної політики на автомобільному транспорті через урядові органи державного управління на автомобільному транспорті, службу міжнародних автомобільних перевезень та місцеві органи виконавчої влади і органи місцевого самоврядування. У складі центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту функціонують: урядовий орган державного управління з питань регулювання діяльності автомобільного транспорту; урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті. Урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті здійснює: державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів законодавчо регульованої сфери, що визначають організацію перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом.
Статтею 39 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначено, що автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення. Документи для нерегулярних пасажирських перевезень: для автомобільного перевізника - ліцензія, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, договір із замовником транспортних послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг, інші документи, передбачені законодавством України.
З матеріалів справи вбачається, що відповідачем надавалися послуги з нерегулярних пасажирських перевезень без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 39 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме ліцензійної картки, договору із замовником транспортних послуг, документу що засвідчує оплату транспортних послуг, що підтверджується актами проведення перевірок додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом № 047826 від 17.05.2012 року та № 033486 від 18.05.2012 року.
В даних актах водії надали пояснення про причини порушень, та зазначили, що документи знаходяться на фірмі (акт № 047826 від 17.05.2012р.), всі документи у власника (акт № 033486 від 18.05.2012р.)
На підставі даних актів 29.05.2012 року та 06.06.2012 року винесено постанови № 148440, № 148461 про застосування фінансових санкцій у розмірі 1700,00 грн., які відповідач не оскаржив, а кошти у добровільному порядку не сплатив.
Відповідно до ст.60 Закону України "Про автомобільний транспорт" за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З врахуванням наведеного, суд вважає, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають чинному законодавству та підлягають задоволенню в повному обсязі.
Крім того, ухвалою суду по даній справі від 09.10.2012 року на підставі ст. 88 КАС України задоволено клопотання позивача та відстрочено сплату судового збору до прийняття рішення по справі.
Частиною 4 ст. 94 КАС України передбачено, що у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Згідно п. 5 ч. 1 ст. 161 КАС України, під час прийняття постанови суд вирішує питання розподілу між сторонами судових витрат.
Відповідно до ст. 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру справляється збір у розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат.
Таким чином, з позивача необхідно стягнути судовий збір в сумі 107 грн. 30 коп., який підлягав сплаті при зверненні до суду.
Керуючись ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт", ст.ст. 6, 14, 71, 86, 94, 99, 104, 183-2 КАС України, суд,-
П О С Т А Н О В И В :
Позов задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Меркурій ЛТД" (Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Трудова, 7/3, код ЄДРПОУ - 32739540) на користь Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі його структурного підрозділу - територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Хмельницькій області в дохід Державного бюджету України фінансову санкцію в сумі 3400,00 грн. (три тисячі чотириста гривень 00 коп.).
Стягнути з Головної державної інспекції на автомобільному транспорті (м. Київ, Проспект Перемоги, 14) на користь Державного бюджету України (отримувач коштів: УДКСУ у м. Хмельницькому; код отримувача: 38045529; банк отримувача: ГУДКСУ у Хмельницькій області; код банку отримувача (МФО): 815013; рахунок отримувача: 31217206784002; призначення платежу *;101; судовий збір; 35173158; пункт, за яким сплачується судовий збір) судовий збір в сумі 107,30 грн. (сто сім гривень 30 коп.).
Постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження, виконуються негайно.
Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.
Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.
Суддя /підпис/ "Згідно з оригіналом" Суддя П.М. Майстер
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2012 |
Оприлюднено | 19.10.2012 |
Номер документу | 26454331 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Майстер П.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні