cpg1251
УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
16.10.12р. Справа № 29/5005/6755/2012 Суддя господарського суду Дніпропетровської області Полєв Д.М.
при секретарі судового засідання Карпенко К.М.
за участю представників сторін:
від кредитора: не з'явився.
від боржника: представник ліквідатора директор Нікітін В.В. паспорт АК №052736
за участю: представник ДПІ у Кіровському районі не з'явився
розглянувши справу
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Терсіт-Фінанс", м. Дніпропетровськ
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Аарон Україна", м. Дніпропетровськ, Кіровський район, вул. Ленінградська, 61, кімн. 11 порушено 08.08.12 р. за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Терсіт-Фінанс", м. Дніпропетровськ .
Ініціюючим кредитором підтверджено свої вимоги наступним.
01.03.2012р. між сторонами укладено договір №5/3-12 на виконання умов якого заявником поставлено боржникові товар на суму 16965,00грн., що підтверджується видатковою накладною №ТФ-19 від 05.03.2012р. (а.с. 9).
Відповідно до п. 2.4 договору оплата за послуги здійснюються замовником будь-яким чином, не забороненим законодавством України, в тому числі у вексельній формі.
В рахунок оплати заборгованості за договором боржником видано кредитору простий вексель серії АА №0960183 від 19.03.2012р. на суму 16965,00грн. (оригінал зазначеного векселя міститься в матеріалах справи).
30.06.2012р. державним нотаріусом Сьомої Дніпропетровської державної нотаріальної контори Куликовим С.В. вчинено протест про неоплату векселя та на підставі зазначеного протесту вчинено виконавчий напис за реєстровим №1-1060 від 14.06.2012р. на загальну суму 16965,00грн. заборгованості та 169,65грн. сплачених векселедержателем суму за вчинення виконавчого напису.
Постановою Кіровського ВДВС Дніпропетровського МУЮ за заявою кредитора відкрито виконавче провадження з примусового виконання виконавчого напису №1-1060 від 20.06.2012р. Та постановою зазначеного відділу від 02.08.2012р. виконавчий документ повернуто без виконання у зв'язку з відсутністю будь-якого майна або коштів для погашення заборгованості за виконавчим документом.
Статтею 16 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" передбачено, що з метою забезпечення органів державної влади та учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб (підприємців) створюється ЄДР, який містить відомості щодо місцезнаходження юридичної особи, дати та номеру записів про внесення змін до нього, дати видачі або зміни свідоцтва про державну реєстрацію, дані про установчі документи, дати та № записів про внесення змін до них, про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, тощо.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 01.08.2012р. боржник відсутній за місцезнаходженням.
Таким чином заявником доведено належними доказами, як відсутність боржника за місцезнаходженням так і безспірність вимог ініціюючого кредитора.
На підставі викладеного постановою від 16.08.12р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - ініціюючого кредитора Товариство з обмеженою відповідальністю "Терсіт-Фінанс" (49000, м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, 107Г; директор Нікітін В.В.; код ЄДРПОУ 37901205).
Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника ліквідатора, встановлено наступне.
Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.
Згідно з ч.1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, ліквідаційний баланс, суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.
З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.
Для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб'єктів господарювання.
Згідно довідок КП "Дніпропетровського МБТІ" №12435 від 20.09.2012р., Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ №7/7-700 від 13.09.2012р., Відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи з обслуговування м. Дніпропетровськ та Солонянського району №1 УДАІ ГУМВС України в Дніпропетровській області №14/1РЕР-4255 від 31.08.2012р., Інспекції державного технічного нагляду Дніпропетровської обласної державної адміністрації №1796-02-13 від 30.08.2012р., Територіального управління держгірпромнагладу у Дніпропетровській області №05-14/2782 від 07.09.2012р. за боржником автотранспортних засобів і механізмів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.
Відповідно до Витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна про арешти в зазначених реєстрах станом на 22.08.2012р. інформація щодо обтяження майна банкрута відсутня.
Згідно довідки ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська №13494/10/24-020 від 10.06.2012р. рахунки банкрута в банківських установах закрито.
Відповідно до довідки ПАТ "Креді Агріколь Банк" №31126/788 від 17.09.2012р. рахунки банкрута в зазначеній банківській установі закрито.
Також, як вбачається з матеріалів справи, що у зв'язку з тим, ліквідаційна процедура здійснюється за процедурою ст. 52 Закону, яка передбачає особливості банкрутства відсутнього боржника, місцезнаходження керівних органів, банкрута не встановлено, а отже ліквідатор позбавлений можливості отримання наявної будь-якої бухгалтерської та іншої документації банкрута та як наслідок не має можливості проведення фінансового аналізу господарської діяльності підприємства, в тому числі виявлення дебіторів банкрута.
Таким чином, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи.
З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.
Одночасно під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.
Так, в газеті "Голос України" №157-158 (5407-5408) від 23.08.2012р. опубліковано оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Відповідно до п.5 ст. 52 Закону ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Так, на виконання вимог зазначеного положення Закону ліквідатором направлено запити до ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська, УПФУ в Кіровському районі м. Дніпропетровська, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпропетровську, Кіровського районного центру зайнятості, Ленінській районній виконавчій дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Кіровського ВДВС Дніпропетровського МУЮ.
Згідно відповідей ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська №13494/10/24-020 від 10.09.2012р.; УПФУ в Кіровському районі м. Дніпропетровська №7030/02-14 від 20.09.2012р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпропетровську №5113-ю від 30.08.2012р., Кіровського районного центру зайнятості №1307 від 27.08.2012р., Кіровської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №08-23-1243 від 22.08.2012р. заборгованість банкрута перед зазначеними фондами відсутня.
Відповідно до довідки Кіровського ВДВС Дніпропетровського МУЮ №12521/03/ від 28.08.2012р. на виконанні виконавчих документів стосовно боржника у відділі не перебуває.
Таким чином в ході ліквідаційної процедури ліквідатором розглянуто та визнано вимоги наступних кредиторів:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "Терсіт-Фінанс", м. Дніпропетровськ - 16965,00грн.
Встановлена вимога кредитора залишилась незадоволеною у зв'язку з відсутністю майна боржника.
Згідно п.6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Всі наведені вище обставини є підставою для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Крім того, до суду надійшло клопотання ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська б/н та б/д (а.с. 64-65) про незатвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута до проведення перевірки банкрута.
Розглянувши зазначене клопотання встановлено наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.
Згідно ст.1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», сторони у справі про банкрутство - кредитори (представник комітету кредиторів), боржник (банкрут).
Статтею ст. 22 ГПК України передбачено, що тільки сторони по справі мають право заявляти клопотання у справі.
Як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська не є кредитором банкрута, та відповідно й стороною у даній справі.
З огляду на викладене, суд позбавлений права розглядати та приймати відповідні рішення за такими клопотаннями.
Одночасно суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Листом №106 від 31.08.2012р. ліквідатор звернувся до колишнього керівника банкрута з проханням про передачу посадовим особам ліквідатора матеріальних та інших цінностей, установчих та реєстраційних документів, бухгалтерської та іншої документації фінансово-господарської діяльності банкрута.
Також ліквідатор звернувся й до ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська №523 від 13.09.2012р., в якому зазначив про неможливість надання документів фінансово-господарської діяльності банкрута в зв'язку з відсутністю керівних органів боржника за його місцезнаходженням (а. с. 94-95).
Таким чином, ліквідатором направлено ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська письмові пояснення з приводу ненадання документів фінансово-господарської діяльності банкрута.
Про день, час та місце розгляду справи ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська повідомлено належним чином, що підтверджується поштовим повідомлення про вручення №4994303323945.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.
Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.
Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.
Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.
Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -5 робочих днів, інших платників податків -10 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.
Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): - заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; - відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; - відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; - судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.
Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: - протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; - протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.
Як вбачається з матеріалів справи ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство боржника відповідно до поштового повідомлення про вручення ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська отримала 14.08.2012р. (а.с.41), постанову - 27.08.2012 (а.с.53).
На час розгляду справи ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків для проведення перевірки останнього.
В матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.
З огляду на викладене, клопотання ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська не підлягає розгляду.
Враховуючи викладене, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо його затвердження.
Згідно до п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.
Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.22, 32, п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, -
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Аарон Україна", м. Дніпропетровськ, Кіровський район, вул. Ленінградська, 61, кімн. 11.
Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Аарон Україна", м. Дніпропетровськ, Кіровський район, вул. Ленінградська, 61, кімн. 11 (ЄДРПОУ 33275129).
Провадження у справі припинити.
Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Суддя Д.М. Полєв
Вик. Матросова
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 16.10.2012 |
Оприлюднено | 22.10.2012 |
Номер документу | 26475341 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Полєв Дмитро Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні