2а-10526/12/0170/18 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 ПОСТАНОВА Іменем України м. Сімферополь 16 жовтня 2012 р. (16:20 год.) Справа №2а-10526/12/0170/18 Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Панова О.І., при секретарі Карпенко Л.П., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим до Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримжилспецбуд" про стягнення 5232,27 грн. представники сторін: не з'явились. Суть справи: Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим (далі - Позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримжилспецбуд" (далі - Відповідач) про стягнення з відповідача заборгованості у розмірі 5232,27 грн. Позивач у судове засідання 16.10.2012 р. не з'явився, про час, дату та місце розгляду справи сповіщений належним чином - судовою повісткою. Відповідач у судове засідання 16.10.2012 р. не з'явився, письмових заперечень на позов суду не надав, про час, день та місце розгляду справи сповіщений належним чином –судовою повісткою. Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим, на підставі ч. 6 ст. 71, ст. 128 КАС України, розглядати справу за наявними у справі матеріалами. Розглянувши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд ВСТАНОВИВ: Відповідач зареєстрований як платник страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в Управлінні Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим. Принципи, основи та механізм функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування визначались у Законі України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” від 09.07.03р. №1058-IV (далі Закон). Згідно ст. 1 Закону (в редакції, яка діяла на момент прийняття позивачем рішення про застосування фінансових санкцій) страхові внески - це кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов'язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше; кошти, сплачені на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування відповідно до цього Закону. Ст. 3 Закону визначала, що Пенсійний фонд і фізичні особи є суб'єктами системи пенсійного забезпечення в Україні. Відповідно до ч.2 ст. 5 Закону виключно цім Законом визначався порядок нарахування, обчислення та сплати страхових внесків, а також стягнення заборгованості за цими внесками. Згідно з п. 4 частини 2 статті 17 Закону № 1058- IV страхувальник зобов'язаний подавати звітність територіальним органам Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом. Згідно з ч. 6 ст. 17 Закону, страхувальник був зобов'язаний нараховувати, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повному обсязі страхові внески. П. 2 ч. 9 ст. 106 Закону (в редакції, яка діяла на момент прийняття позивачем рішення про застосування фінансових санкцій) було передбачено, що за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або територіальними органами Пенсійного фонду, накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум. Ч. 13 ст. 106 Закону було встановлено, що про нарахування пені та накладення штрафів, передбачених частинами дев'ятою і десятою цієї статті, посадові особи виконавчих органів Пенсійного фонду в порядку, встановленому правлінням Пенсійного фонду, виносять рішення, які протягом трьох робочих днів із дня їх винесення надсилаються страхувальнику, банку чи організації, яка здійснює виплату і доставку пенсій. Суми пені та штрафів, передбачених частинами дев'ятою і десятою цієї статті, підлягають сплаті страхувальником, банком чи організацією, яка здійснює виплату і доставку пенсій, протягом десяти робочих днів з дня одержання відповідного рішення. При цьому в цей же строк страхувальник, банк чи організація, яка здійснює виплату і доставку пенсій, має право оскаржити зазначене рішення до вищого органу Пенсійного фонду або в судовому порядку з одночасним обов'язковим письмовим повідомленням про це відповідного виконавчого органу Пенсійного фонду, яким прийнято це рішення. Управлінням Пенсійного фонду України в м. Ялта АР Крим 17.12.2010 року прийнято рішення № 3202 про застосування фінансових санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками страхових внесків, у тому числі донарахованих страхувальниками або органом Пенсійного фонду, яким до відповідача застосовано 3307,81 грн. штрафу та 2847,80 грн. пені. Зазначене рішення отримане відповідачем 17.12.2010 року, про що свідчить особистий підпис представника відповідача. Як вбачається з матеріалів справи, рішення позивача у встановленому законом порядку не оскаржене. Після прийняття спірного рішення пункт 2 ч. 9 ст. 106 Закону України № 1058 втратив чинність у зв'язку із набранням законної сили Законом України № 2464 від 08.07.2010 р. "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Рішенням позивача № 6 від 26.01.2011 року відповідачу надано розстрочку сплати заборгованості усього на суму 6155,61 грн. з 26.01.2011 року до 31.12.2015 року, страхувальник погашає зазначені суми щокварталу не пізніше 20 числа місяця, що настає після зазначеного періоду, рівними частинами, починаючи з 20 квітня 2011 року. Відповідачем проведені перерахування 22.04.2011р, 29.07.2011р. та 04.10.2011р. по 307,78 грн. Всього за договором розстрочки перераховано 923,34 грн. У зв'язку з несплатою чергової частки розстроченої заборгованості УПФУ в м. Ялта АРК листом №7627/02-05 від 30.07.2012 року розірвало з ТОВ ""Кримжилспецбуд"" договір про розстрочення. Відповідно до ч. 7 Прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування”на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом. Позивачем на адресу відповідача направлено вимогу про сплату боргу № Ю 1075 від 03.09.2012 року. Зазначена вимога відправлена відповідачу та отримана останнім 08.09.2012р., про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення. Суму недоїмки, зазначену у вимогах про сплату боргу відповідачем не сплачено, вимогу не оскаржено, у зв'язку з чим, станом на день розгляду справи заборгованість відповідача зі сплати фінансових санкцій та пені становить 5232,27 грн. Відповідно до ст. 71 КАС України відповідач не надав доказів сплати ним зазначеної заборгованості. Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги належить задовольнити. Керуючись ст. ст. 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ПОСТАНОВИВ: 1. Позов задовольнити. 2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримжилспецбуд" (98604, АР Крим, м. Ялта, вул. Ломоносова, буд. 11 "А", ЄДРПОУ 33671650; р/р 26006000091043 у ПАТ "УКРСОЦБАНК" м. Київ, МФО 300023) на користь Управління Пенсійного фонду України в м. Ялта Автономної Республіки Крим (98600, АР Крим, м. Ялта, вул. Садова, 4, ЄДРПОУ 22300300, р/р 2560670449012, КРУ ВАТ "Державний ощадний банк України" м. Сімферополь, МФО 324805) заборгованість у сумі 5232,27 грн. Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя Панов О.І.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 16.10.2012 |
Оприлюднено | 23.10.2012 |
Номер документу | 26491651 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні