cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
=======================================================================
УХВАЛА
"17" жовтня 2012 р.Справа № 5016/1445/2012(5/53)
Миколаїв
Банкрут: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКСАГРО", 54003, м.Миколаїв, вул.Петровського, 13, кв. 4, ідентифікаційний код 37157248
Кредитор: Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОСАНТА", м.Миколаїв, вул.Світла, 14, кв. 26
Ліквідатор: Дубровний Михайло Олександрович, 54058, м. Миколаїв, вул. Червоних Майовщиків, 17-Б, кв. 7
Суддя Міщенко В.І.
При секретарі: Колесниковій В.В.
За участю представників:
від банкрута: ліквідатор Дубровний М.О.
Суть справи: про банкрутство ТОВ "ЛЮКСАГРО"
15.10.2012 р. від кредитора надійшло клопотання в якому він просить розглянути справу без участі його представника, із звітом ліквідатора та ліквідаційним балансом ознайомлений, не заперечує проти їх затвердження.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши присутнього ліквідатора, - суд установив.
Справу про банкрутство боржника порушено ухвалою суду від 30.07.2012 р. за ознаками ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" по особливостям застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником з урахуванням виконаних ліквідатором вимог ст.ст. 105, 110, п. 1 ст. 111 Цивільного кодексу України.
Постановою від 14.08.2012 р. суд визнав боржника банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру та призначив ліквідатором арбітражного керуючого Дубровного М.О.
Після публікації оголошення в газеті "Голос України" від 28.08.2012 р. № 159 (5409) до банкрута звернувся з заявою про визнання грошових вимог кредитор - Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОСАНТА" у сумі 328 570,00 грн., які визнані ліквідатором у повному обсязі.
Згідно п. 2 ст. 14 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги конкурсних кредиторів, що заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, - не розглядаються і вважаються погашеними.
Відповідно до постанови суду від 14.08.2012 р. про визнання боржника банкрутом, ліквідатор надав до суду ліквідаційний баланс банкрута станом на 01.10.2012 р. та звіт ліквідатора про виконану роботу по ліквідації банкрута.
Згідно листа Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Миколаївської області державної податкової служби від 23.08.2012 р. за № 4933/10/18-343 банкруту закрито р/рахунки банкрута в установах банків: № 2600830589001 в ПАТ "БАНК Кредит Дніпро" закрито 05.07.2012 р., № 26009618881 в ПАТ "Марфін Банк" закрито 06.07.2012 р.
Ліквідатор виконав вимоги, передбачені розділом III Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ліквідатором знищено круглу печатку банкрута, що підтверджується актом від 17.08.2012 р.
Згідно листа Архіву з особового складу управління архівної роботи та урочистих подій виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 31.08.2012 р. № 184/01-22 архівні документи з особового складу банкрута на зберігання до архіву не надходили.
Наданий ліквідатором звіт та ліквідаційний баланс банкрута свідчать про відсутність у банкрута основних і оборотних засобів для ведення господарської діяльності, погашення заборгованості та можливості оздоровлення платоспроможності боржника, оскільки у банкрута відсутнє будь-яке майно, що підтверджується листом УДАІ УМВС України в Миколаївської області від 29.08.2012 р. № 9/6851, відміткою Інспекції Держтехнагляду у Миколаївській області № б/н від 03.09.2012 р. на листі ліквідатора від 20.08.2012 р., довідкою Комунального підприємства «ММБТІ»від 12.09.2012 р. за № 6933.
Згідно листа Управління Держкомзему у м. Миколаєві від 27.08.2012 р. № 2305/751-2/701 інформація щодо банкрута як землекористувача - відсутня.
Згідно листа Центрального відділу державної виконавчої служби ММУЮ від 28.08.2012 р. за № 320647 на виконанні у відділі відсутні виконавчі документи стосовно банкрута.
Відповідно до Витягів з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 28.09.2012 р. інформація щодо банкрута відсутня.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 25.09.2012 р. не знайдено записів відносно того, чи є банкрут засновником (учасником) юридичної особи.
22.08.2012 р. від Державної податкової інспекції у Центральному районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби надійшов лист від 22.08.2012 р. за № 3546/9/10-021 в якому вона просить з метою уникнення втрат бюджету та фіктивного банкрутства не ліквідувати банкрута до закінчення податкової перевірки банкрута. Коли розпочата перевірка банкрута та на підставі якого наказу Державною податковою інспекцією не вказано.
Ліквідатор в звіті повідомив, що йому не передавались документи, які стосуються фінансово-господарської діяльності банкрута.
Ліквідатором прийняти заходи по виявленню та отриманню документів банкрута, про що була повідомлена ДПІ у Центральному районі м.Миколаєва, але документів банкрута ліквідатором не знайдено.
Крім того, згідно п. 11.2 наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. за № 1588 у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданою згідно з пунктом 11.1 цього розділу; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.
Згідно п. 11.3 наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. за № 1588 у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається перевірка, яку відповідні підрозділи розпочинають протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим.
В ліквідаційній процедурі орган державної податкової служби не позбавлений та має право здійснити податкову перевірку та у разі виявлення порушень вимог податкового законодавства та заборгованості боржника по сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів) заявити свої претензії до такого боржника шляхом подачі заяви із кредиторськими вимогами, що Державною податковою інспекцією не зроблено.
Відповідно до п.п. 78.1.7. пункту 78.1. ст. 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.
Відповідно до п. 82.2. ст. 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.
Таким чином, у Державній податковій інспекції у Центральному районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби було достатньо часу для проведення податкової перевірки банкрута.
Враховуючи наведене, керуючись ст. 32, п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 80, 86 ГПК України, - господарський суд
УХВАЛИВ:
Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЮКСАГРО" станом на 01.10.2012 р.
Ліквідувати Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКСАГРО" (54003, м.Миколаїв, вул.Петровського, 13, кв. 4, ідентифікаційний код 37157248), зареєстроване виконавчим комітетом Миколаївської міської ради 11.06.2010 р.
Зобов'язати ліквідатора:
- примірники ліквідаційного балансу банкрута надіслати Головному управлінню статистики в Миколаївській області та Миколаївському міськвиконкому;
- копію ухвали надіслати власнику банкрута.
Ухвалу надіслати кредитору, ліквідатору (два екземпляра), державному реєстратору виконавчого комітету Миколаївської міської ради, Державній податковій інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Миколаївської області державної податкової служби, державному органу з питань банкрутства.
Провадження у справі припинити.
СуддяВ.І.Міщенко
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2012 |
Оприлюднено | 23.10.2012 |
Номер документу | 26494257 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Міщенко В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні