ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
16 жовтня 2012 р. (о 12:13) Справа №2а-10826/12/0170/15
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючої судді Тоскіної Г.Л., за участю секретаря судового засідання Кисельової А.Є., представників сторін:
від позивача - Лапій Т.І.,
від відповідача - не з'явився;
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Приватного підприємства "ДЖ і М"
до Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим
про визнання протиправними дій та спонукання до виконання певних дій,
Обставини справи: до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом звернулося Приватне підприємство "ДЖ і М" (надалі - позивач) до Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим (надалі - відповідач) про визнання протиправними дії Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим по відмові у застосуванні коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки 0,5 при розрахунку нормативної грошової оцінки та видачі витягу із технічної документації по нормативній грошовій оцінці на земельну ділянку площею 0,1165 га, кадастровий номер 0111947900:03:001:0022, розташовану за адресою: АР Крим, м. Ялта, смт. Горне, траса Сімферополь-Ялта-Севастополь, 87 км + 300 м.; зобов'язання Управління Держкомзему в м. Ялта АР Крим розрахувати нормативну грошову оцінку та видати витяг із технічної документації по нормативній грошовій оцінці на земельну ділянку площею 0,1165 га кадастровий номер 0111947900:03:001:0022, розташовану за адресою: АР Крим, м. Ялта, смт. Горне, траса Сімферополь-Ялта-Севастополь, 87 км + 300 м, із застосуванням коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки 0,5.
Позовні вимоги мотивовані тим, що вищевказана земельна ділянка надана позивачу в оренду для будівництва і обслуговування кафе з літнім майданчиком і будиночком для відпочинку, тобто договором передбачено два етапи використання землі. Крім того, позивач зазначає, що на даний час об'єкти будівництва ще не створені та не введені в експлуатацію, отже, відповідно до вимог діючого законодавства для розрахунку розміру орендної плати підлягає застосовуванню коефіцієнт функціонального використання земельної ділянки 0,5 як для земель, відведених під майбутнє та зайнятих поточним будівництвом, у зв'язку з чим, відмова відповідача у проведенні корегування коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки, внесення відповідних змін до технічної документації по нормативній грошовій оцінці та видачі відповідного витягу є протиправною.
Ухвалами Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 04.10.2012 року відкрито провадження по справі, закінчено підготовче провадження і справу призначено до судового розгляду.
У судовому засіданні 16.10.2012р. представник позивача наполягав на задоволенні позовних вимог з підстав, викладених в позовній заяві, надав пояснення по суті спору.
У судове засідання відповідач явку представника не забезпечив, повідомлений про час, дату та місце розгляду справи належним чином, про причини неявки, суд не повідомив, заперечень на адміністративний позов не надав.
Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів для з'ясування обставин по справі, суд вважає можливим на підставі ст. 128 КАС України розглядати справу у відсутності представника відповідача.
Вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи та оцінивши доказі по справі в їх сукупності, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до пункту 1 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 року № 445/2011, та пункту 2 даного Указу центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів і правонаступником Державного комітету України із земельних ресурсів є Державне агентство земельних ресурсів України, яке входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин.
Згідно пункту 7 вказаного Положення Держземагентство України здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах, а також через міськрайонні, міжміські, міжрайонні територіальні органи.
Пунктом 1 Положення про Управління (Відділ) Держземагентства в місті, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.05.2012 №258, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 травня 2012 р. за N 855/21167, передбачено, що управління (Відділ) Держземагентства в місті (далі - Управління (Відділ)) є територіальним органом Державного агентства земельних ресурсів України.
Разом з тим, судом встановлено, що на даний час повноваження територіальних органів Держземагентства України в АР Крим виконують управління (відділ) Держкомзему в місті (обласного та районного значення).
Таким чином, на даний час, належним відповідачем у справі є Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим, яке здійснює повноваження щодо визначення розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки та видачі відповідного витягу з технічної документації.
Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); добросовісно.
Тому вирішуючи справу стосовно позовних вимог позивача щодо законності дій відповідача, зобов'язання його вчинити певні дії, який є суб'єктом владних повноважень, суд зобов'язаний перевірити, чи здійснено такі дії на підставі закону, в межах повноважень, безсторонньо та добросовісно.
Так, відповідно до частин 1 та 2 ст. 116 Земельного Кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень. Повноваження в даній частині розмежовані п.12 розділу X Земельного Кодексу України, в якому вказано, що до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність, та земель, зазначених в абзаці третьому цього пункту) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади. Повноваження місцевих державних адміністрацій у галузі земельних відносин щодо розпорядження землями державної власності та вирішення інших питань у галузі земельних відносин закріплено п. а) та ж) ст.17 Земельного Кодексу України.
Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
За ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Судом встановлено, що Приватне підприємство "ДЖ і М" є юридичною особою (ідентифікаційний код 20759589) зареєстроване виконавчим комітетом Ялтинської міської ради 29.01.2010 року, що підтверджується копією Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 №663395.
10.02.2009 р. між Лівадійською селищною радою та Приватним підприємством «ДЖ і М» був укладений договір оренди земельної ділянки площею 0,1165 га, розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, смт. Горне, траса Сімферополь-Ялта-Севастополь, 87 км + 300 м. для будівництва і обслуговування кафе з літнім майданчиком і будиночком для відпочинку.
Договір оренди зареєстровано в Ялтинському міському управлінні земельних ресурсів за №011194794000029 від 27.05.2011 р.,
Відповідно до п. 3.1. Договору оренди договір укладений строком на 49 років.
Згідно п.п.5.1 п.5 Договору оренди земельна ділянка передається в оренду для будівництва і обслуговування кафе з літнім майданчиком і будиночком для відпочинку.
Акт прийому-передачі земельної ділянки та п 2.2., 2.3. Договору свідчать, що на земельній ділянці відсутні будівлі та споруди.
Відповідно до витягу із технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки від 04.02.2009 року №2397-2/10-25 нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 455277,66 грн. Згідно витягу із технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки від 02.08.2011 р. №2980-2/10-25-2 нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 1315070,64 грн. При цьому, при складанні грошової оцінки земельної ділянки відповідачем було використано коефіцієнт функціонального використання 2,5 як для земель комерційного використання.
20.03.2012 року позивач звернувся до Управління Держкомзему у м. Ялта АР Крим з листом вих. б/н, в якому просив внести корегування до нормативної грошової оцінки та застосувати коефіцієнт функціонального використання 0,5, оскільки комерційне використання ділянки не ведеться, об'єкт не збудовано та не введено в експлуатацію.
Позивач отримав відповідь від Управління Держкомзему у м.Ялта АР Крим (вих.№1227-2/10-25-4), згідно якої у проведенні перерахунку було відмовлено.
Не погодившись з зазначеною відмовою, позивач звернувся до суду.
Перевіряючи законність та обґрунтованість позовних вимог, суд зазначає наступне.
Порядок справляння плати за землю та визначення її розміру визначені нормами Податкового кодексу України.
Так, відповідно до пункту 271.1. статті 271 Податкового кодексу України встановлено, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом або площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
Статтею 286 цього Кодексу передбачено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а статтею 288 - що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. При цьому, згідно ст. 288 Кодексу, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом. Статтею 289 Податкового кодексу України передбачено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок здійснює центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів.
Відповідно до ст. 193 Земельного кодексу України державний земельний кадастр містить сукупність відомостей і документів, у тому числі, про оцінку земельних ділянок.
Згідно ст. 194 цього Кодексу призначенням державного земельного кадастру є забезпечення необхідною інформацією органів державної влади та органів місцевого самоврядування, заінтересованих підприємств, установ і організацій, а також громадян з метою регулювання земельних відносин, визначення розміру плати за землю тощо.
За статтею 201 ЗК України грошова оцінка земельних ділянок визначається на рентній основі. Залежно від призначення та порядку проведення грошова оцінка земельних ділянок може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо. Експертна грошова оцінка використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до Закону України "Про оцінку земель"N 1378-IV від 11.12.2003 року нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель (стаття 5 Закону України "Про оцінку земель").
Відповідно до статті 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться:
розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років;
розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою ( стаття 18 Закону України "Про оцінку земель").
Суд зазначає, що згідно умов договору земельна ділянка, розташована за адресою: АР Крим, м. Ялта, смт. Горне, траса Сімферополь-Ялта-Севастополь, 87 км + 300 м., знаходиться в межах адміністративно - територіальної одиниці м.Ялта, смт. Лівадія - «землі Лівадійської сільської ради загального користування».
За таких обставин, суд вважає правильним застосування при визначенні грошової нормативної оцінки зазначеної земельної ділянки Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого спільним Наказом №8/15/21/11 від 27.01.2006 року Держкомзему, Міністерства аграрної політики, Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України, Української академії аграрних наук, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 квітня 2006 року за N 388/12262. До того ж, зазначена земельна ділянка відноситься до земель несільськогосподарського призначення за своїм цільовим призначенням.
У розділі 3 Порядку закріплена нормативна грошова оцінка земель населених пунктів. В основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель. Населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах. Нормативна грошова оцінка населених пунктів для всіх категорій земель та земельних ділянок (за винятком сільськогосподарських угідь) визначається згідно з формулою.
Згідно з п. 3.3 Порядку в цій формулі використовується коефіцієнт, який враховує функціональне використання земельної ділянки (Кф), табл. 1.1 (додаток 1 до Порядку).
Таблиця 1.1 визначає коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки, за якою категорії земель за функцією використання розподілено на 10 видів.
При цьому, таблиця 1.1. містить таку категорію земель за функцією використання як землі, зайняті поточним та відведені під майбутнє будівництво із зазначенням коефіцієнту 0,5.
В матеріалах справи знаходяться докази тієї обставини, що земельна ділянка, яка знаходиться в орендному користуванні позивача, відведена під майбутнє будівництво.
Так, доказами цієї обставини є наступні матеріали та висновки суду.
Договір оренди земельної ділянки від 12.07.2004 року, укладений між Лівадійською селищною радою та ПП «ДЖ і М», передбачає, що земельна ділянка площею 0,1165 га, розташована за адресою: АР Крим, м. Ялта, смт. Горне, траса Сімферополь-Ялта-Севастополь, 87 км + 300 м., передається саме для будівництва і обслуговування кафе з літнім майданчиком і будиночком для відпочинку.
Відповідно до умов договору та технічної документації із землеустрою, земельна ділянка, що передається в оренду ПП «ДЖ і М», вільна від будь-яких будівель та споруд.
Таким чином, мета орендних правовідносин сторін передбачає декілька етапів оренди:
- будівництва кафе з літнім майданчиком і будиночком для відпочинку;
- обслуговування (експлуатація) кафе з літнім майданчиком і будиночком для відпочинку після закінчення будівництва.
Правові, економічні, соціальні та організаційні засади містобудівної діяльності в Україні, порядок будівництва об'єктів нерухомості регулюється Законом України "Про основи містобудування", Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України "Про архітектурну діяльність", Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"та іншими законами та підзаконними актами.
Відповідно до містобудівного законодавства, проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:
1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;
2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених Законом, її експертизи;
3) затвердження проектної документації;
4) виконання підготовчих та будівельних робіт;
5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;
6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.
Судом встановлено, що позивач ще не здійснив будівництво об'єкту нерухомості -кафе з літнім майданчиком і будиночком для відпочинку, об'єкт нерухомості не прийнятий та не введений в експлуатацію, право власності не зареєстровано. Таких доказів не надав і відповідач.
Враховуючи викладене, суд вважає, що орендована позивачем земельна ділянка підпадає під склад категорії земель -"зайнята поточним та відведена під майбутнє будівництво", що, в свою чергу, передбачає використання коефіцієнту 0,5.
Суд вважає безпідставним посилання відповідача на лист Держкомзему України вих..№ 14-22-7/323 від 22.01.2007 р., відповідно до якого, у випадку, коли земельна ділянка знаходиться в стадії будівництва чи відведена під майбутнє будівництво, то до завершення будівництва, терміни якого визначені в проектній документації, можливо застосувати коефіцієнт функціонального використання Кф=0,5, що передбачено таблицею 1.1. Порядку при наявності відповідної проектної документації, т зазначає наступне.
Суд зауважує, що вказаний лист не є регуляторним нормативно-правовим актом, який встановлює обов'язкові для застосування норми права.
Суд зазначає, що вказаний лист має роз'яснювальний характер, думкою окремого органу влади.
Разом з тим, суд вважає за необхідним зазначити, що вказана позиція органу влади не може вільно трактувати діючи норми матеріального права та встановлювати додаткові правіла поведінки, не передбачені діючим законодавством, зокрема, можливість застосування коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки 0,5 залежно від наявності чи відсутності проектної документації.
Суд враховує, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний діяти добросовісно, тобто з щирим наміром щодо реалізації владних повноважень та досягнення поставлених цілей і справедливих результатів.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Управління Держкомзему у м.Ялта АР Крим є органом державної влади і, відповідно, його діяльність має підпорядковуватись вимогам наведеної норми Конституції України та інших нормативно-правових актів.
Суд зазначає, що на момент розроблення відповідної нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а також на момент судового розгляду справи у відповідача відсутні будь-які підстави визначати функціональне призначення земельної ділянки як комерційне.
Суд також враховує, що рішення, дії суб'єкта владних повноважень не можуть бути упередженими, тобто здійснюватися дискримінаційне через власний, у тому числі фінансовий, корпоративний інтерес. Приймаючи рішення по справі або вчинюючи дію, суб'єкт владних повноважень не може ставати на сторону будь-якої з осіб та не може проявляти себе заінтересованою стороною у справі, виходячи з будь-якого нелегітимного інтересу, тобто інтересу, який не випливає із завдань цього суб'єкта, визначених законом.
З огляду на вищенаведене, суд дійшов висновку про відсутність у відповідача підстав для застосування коефіцієнту функціонального використання для земель комерційного призначення -2,5 та необхідності застосування коефіцієнту функціонального використання -0,5, а відтак відмова відповідача у встановленні під час визначення грошової оцінки земельної ділянка орендованої позивачем коефіцієнту функціонального використання -0,5 прийнята з порушенням основних принципів адміністративної процедури, встановлених ст. 2 КАС України, у зв'язку з чим, є протиправною.
Таким чином, враховуючи встановлені судом обставини та наведені норми діючого законодавства, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню шляхом визнання протиправною відмову Управління Держкомзему у м.Ялта АР Крим у застосуванні коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки 0,5 при розрахунку нормативної грошової оцінки та видачі витягу із технічної документації по нормативній грошовій оцінці на земельну ділянку площею 0,1165 га, кадастровий номер 0111947900:03:001:0022, розташовану за адресою: АР Крим, м. Ялта, смт. Горне, траса Сімферополь-Ялта-Севастополь, 87 км + 300 м.; зобов'язання Управління Держкомзему у м.Ялта АР Крим внести зміни до нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 00,1165 га, кадастровий номер 0111947900:03:001:0022, розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, смт. Горне, траса Сімферополь-Ялта-Севастополь, 87 км + 300 м., встановивши коефіцієнт функціонального використання на період до введення завершеного будівництвом об'єкту - кафе з літнім майданчиком і будиночком для відпочинку до експлуатації 0,5, видавши відповідний витяг із технічної документації.
Під час прийняття постанови суд, зокрема, вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати (стаття 161 КАС України).
Якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа) (частина перша статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України).
Відповідно до підпункту 3 пункту 9 розділу VI Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України у разі безспірного списання коштів державного бюджету (місцевих бюджетів) Державна казначейська служба України відображає в обліку відповідні бюджетні зобов'язання розпорядника бюджетних коштів, з вини якого виникли такі зобов'язання. Погашення таких бюджетних зобов'язань здійснюється виключно за рахунок бюджетних асигнувань цього розпорядника бюджетних коштів. Одночасно розпорядник бюджетних коштів зобов'язаний привести у відповідність з бюджетними асигнуваннями інші взяті бюджетні зобов'язання.
Водночас пунктом 19 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ встановлено, що безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів і їх перерахування на рахунок, зазначений у виконавчому документі про стягнення надходжень бюджету та/або заяві про виконання рішення про стягнення надходжень бюджету, здійснюються органами Казначейства з відповідного рахунка, на який такі кошти зараховані, шляхом оформлення розрахункових документів.
З огляду на викладене та з урахуванням принципу пріоритетності законів над підзаконними актами суд вважає необхідним стягнути судові витрати із Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень - відповідача.
Зазначена позиція викладена у листі Вищого адміністративного суду України від 21.11.2011 року № 2135/11/13-11.
Судом 16.10.2012 року оголошена вступна та резолютивна частина постанови, а 22.10.2012 року постанова складена у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 98,160-163 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Визнати протиправною відмову Управління Держкомзему у м.Ялта АР Крим у застосуванні коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки 0,5 при розрахунку нормативної грошової оцінки та видачі витягу із технічної документації по нормативній грошовій оцінці на земельну ділянку площею 0,1165 га, кадастровий номер 0111947900:03:001:0022, розташовану за адресою: АР Крим, м. Ялта, смт. Горне, траса Сімферополь-Ялта-Севастополь, 87 км + 300 м.
3. Зобов'язати Управління Держкомзему у м.Ялта АР Крим внести зміни до нормативної грошової оцінки земельної ділянки площею 0,1165 га, кадастровий номер 0111947900:03:001:0022, розташованої за адресою: АР Крим, м. Ялта, смт. Горне, траса Сімферополь-Ялта-Севастополь, 87 км + 300 м., встановивши коефіцієнт функціонального використання на період до введення завершеного будівництвом об'єкту - кафе з літнім майданчиком і будиночком для відпочинку до експлуатації 0,5, видавши відповідний витяг із технічної документації.
4. Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства "ДЖ і М" (ідентифікаційний код 20759589) 32,19 грн. судового збору шляхом їх безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень - відповідача.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Тоскіна Г.Л.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 16.10.2012 |
Оприлюднено | 24.10.2012 |
Номер документу | 26505678 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Тоскіна Г.Л.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Тоскіна Г.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні