Постанова
від 24.10.2012 по справі 5016/2086/2012(18/54)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=======================================================================

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"24" жовтня 2012 р.Справа № 5016/2086/2012(18/54) м. Миколаїв

Заявник (боржник): Приватне виробничо-комерційне підприємство «УКРСПЛАВ», 54044, м. Миколаїв, пр-т Миру, 17А, кв. 20, адреса для листування: 54029, м. Миколаїв, вул. Робоча, 7, оф. 72, ідентифікаційний код 30565417.

Державний реєстратор: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради, 54027, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20.

Головне управління юстиції у Миколаївській області, 54020 , м. Миколаїв, вул. 8-Березня, 107.

Суддя Давченко Т.М.

за участю представника (заявника) боржника: ліквідатора Томашевського О.О.

у судовому засіданні приймає участь представник ДПІ у Ленінському районі м.Миколаєва Коваль О.В., дов. № 3007/9/10-007 від 24.08.2012р.

Суть спору: про визнання Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

встановив:

16.07.2012р. ліквідатором Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ» подано суду заяву про порушення справи про банкрутство на підставі ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Заяву мотивовано тим, що подальша діяльність підприємства є збитковою, підприємство неспроможне погасити кредиторську заборгованість.

Заявник просить суд задовольнити заяву, визнати Приватне виробничо-комерційне підприємство «УКРСПЛАВ»банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру.

Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення учасників процесу, суд дійшов висновку про задоволення заяви боржника, визнання Приватного підприємства «СУПУТНИК» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, виходячи з наступного.

Згідно частини 2 статті 4 1 ГПК України, провадження у справах про банкрутство здійснюється у порядку, передбаченому цим кодексом з врахуванням вимог Закону України про банкрутство, норми якого, як спеціальні норми права, превалюють у застосуванні над загальними нормами ГПК України.

Згідно ст. 5 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 51 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», якою встановлені особливості застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником, якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом.

У разі виявлення обставин, зазначених у абзаці першому цієї частини, після прийняття рішення про ліквідацію до створення ліквідаційної комісії (призначення ліквідатора) заява про порушення справи про банкрутство подається власником майна боржника (уповноваженою ним особою).

Необхідною передумовою для звернення з такою заявою є дотримання ліквідатором (ліквідаційною комісією) вимог цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації юридичної особи, зокрема: оцінка вартості наявного майна боржника, публікація оголошення, згідно з вимогами ст. 105 ЦК України з метою виявлення кредиторів та встановлення повного обсягу кредиторської заборгованості, повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства та складання проміжного ліквідаційного балансу.

Відповідно до вимог ч.4 ст.105 ЦК України, комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи.

У зв'язку з чим органи державної податкової служби після публікації оголошення та отримання повідомлення про ліквідацію підприємства повинні здійснити позапланову перевірку суб'єкта господарювання в двомісячний термін (ч. 4 ст. 105 Цивільного кодексу України).

Приватне виробничо-комерційне підприємство «УКРСПЛАВ»зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності -юридична особа виконкомом Миколаївської міської ради 23.09.1999р.

У зв'язку з тяжким фінансовим станом підприємства, кредиторською заборгованістю та недоцільністю його подальшого існування, 16.07.2012р. власником Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ»прийнято рішення про припинення діяльності підприємства, ліквідатором призначено Томашевського Олександра Олександровича.

У відповідності до п.1 ст.105 Цивільного кодексу України учасники юридичної особи, що прийняли рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів письмово повідомити про це орган, що здійснює державну реєстрацію, який вносить до єдиного державного реєстру відомості про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення.

Згідно із ст.18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців»якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, не були до нього внесені, вони не можуть бути використані в суді в спорі з третьою особою.

Статтею 34 цього Закону встановлена необхідність внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про рішення щодо припинення юридичної особи та порядок внесення такого запису.

Державним реєстратором 18.07.2012р. внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо припинення юридичної особи - боржника.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідне оголошення про ліквідацію Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ»опубліковано в офіційному спеціалізованому друкованому засобі масової інформації «Бюлетень державної реєстрації»Державного комітету України з питань регуляторної політики і підприємництва № 220 (20) від 27.07.2012р.

Постанова господарського суду про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури є, за своєю правовою природою, судовим рішенням, яке повинно прийматись у цілковитій відповідності з нормами матеріального і процесуального права та фактичними обставинами справи, з достовірністю встановленими господарським судом, тобто з'ясованими шляхом дослідження та оцінки судом належних і допустимих доказів у конкретній справі (постанова Пленуму Вищого господарського суду України від 23.03.2012 р. № 6).

У відповідності до ч. 1 ст. 22 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" інформація про проведення державної реєстрації про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Згідно до ст. 1 цього Закону спеціалізований друкований засіб масової інформації - видання спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації, в якому відповідно до цього Закону публікуються відомості з Єдиного державного реєстру.

Частиною 1 ст. 7 згаданого Закону спеціально уповноваженим органом з питань державної реєстрації визначений центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері підприємництва.

Таким органом визначений Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва (п. 1 Положення про Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2007 р. № 667).

Листом від 10.10.2007 р. № 7687 Держкомпідприємництво повідомило, що спеціалізованим друкованим засобом масової інформації є "Бюлетень державної реєстрації".

Таким чином, суд визнає належним виконання ліквідатором боржника вимог ст. 105 Цивільного кодексу України та ст.60 Господарського кодексу України щодо вжиття необхідних заходів виявлення кредиторів.

На виконання п. 4 ст. 105 Цивільного кодексу України та ст.60 Господарського кодексу України ліквідатором було повідомлено явних та потенційних кредиторів щодо припинення діяльності підприємства шляхом ліквідації та роз'яснено строк звернення з кредиторськими вимогами до боржника, а саме: ДПІ у Ленінському районі у Миколаєва Миколаївської області ДПС (лист № 1/2012 від 19.07.2012р.), Управління ПФУ в Ленінському районі м. Миколаєва (лист № 6/2012 від 19.07.2012р.), Ленінський районний центр зайнятості (лист № 3/2012 від 19.07.2012р.), Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Ленінському районі м. Миколаєва (лист № 4/2012 від 19.07.2012р.), Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (лист № 5/2012/3 від 19.07.2012р.), Миколаївське обласне відділення фонду соціального захисту інвалідів (лист № 7/2012 від 19.07.2012р.), Товариство з обмеженою відповідальністю «Судносервіс Експорт»(лист № 8/2012 від 19.07.2012р.).

У встановлений законодавством строк до боржника звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «Судносервіс Експорт»із заявою про визнання кредиторських вимог у сумі 50 797 грн. 50коп., яку ліквідатором визнано у повному обсязі та включеноа до четвертої черги реєстру задоволення вимог кредиторів.

Будь - яких інших заяв або вимог від кредиторів на адресу ліквідатора ліквідацією Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ»не надходило.

24.09.2012р. ліквідатор боржника звернувся на адресу

ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва, та вдруге запропонував провести позапланову перевірку платника податків і заявити (за наявності) свої кредиторські вимоги, нагадав, що строк пред'явлення кредиторських вимог спливає 27.09.2012р. (лист від 24.09.2012р. № 32/2012).

У зв'язку із ліквідацією Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ»на підприємстві було проведено перевірки Управлінням ПФУ в Ленінському районі м. Миколаєва, Ленінським районним центром зайнятості, Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності. За результатами перевірок порушень не виявлено (а.с. 41-70 Т.1).

Ліквідатором проведено аналіз фінансово - господарської діяльності боржника та встановлено, що коефіцієнт покриття і забезпечення власними активами підприємства дорівнює нулю. Крім того, підприємство не має змоги задовольнити кредиторську заборгованість, що свідчить про неплатоспроможність боржника.

17.07.2012р. ліквідатором проведено контрольну перевірку інвентаризації цінностей Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ». За результатами проведеної перевірки будь - яких цінностей боржника, які не було зараховано до балансу підприємства встановлено не було, про що свідчить акт б/н від 17.07.2012 р (а.с. 73 Т.1).

У боржника відсутні відкриті розрахункові рахунки, що підтверджується листом ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва Миколаївської області ДПС (лист від 25.07.2012р. № 4440/10/18-278).

Довідка КП «ММБТІ»№ 6079 від 06.08.2012р. свідчить про відсутність зареєстрованої за боржником нерухомої власності.

Транспортні засоби та сільськогосподарська техніка за боржником також не зареєстровані, про що свідчить лист Управління ДАІ в Миколаївські області (лист від 06.08.2012р. № 9/6146) та відмітка Інспекція Держтехнагляду станом на 20.08.2012р.

Право власності Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ»на земельні ділянки чи право на користувань земельною ділянкою у підприємства також відсутні, що підтверджується листами Управлінь земельних ресурсів, Головного управління Держкомзему у місті Миколаєві та Миколаївські області (лист від 30.07.2012р. № 02-06/2548, лист від 24.07.2012р. № 2294/751-2/1400 та лист від 31.07.2012р. № 2735/1800-12). Право власності Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ»на цінні папери та участь підприємства з

фондовому ринку не обліковується, про що свідчить лист Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 25.07.2012р. № 1014/07-01.

Приватне виробничо-комерційне підприємство «УКРСПЛАВ» не володіє корпоративними правами в інших юридичних особах, підприємством не було створено товариств або дочірніх підприємств і т.п., про що свідчить витяг з ЄДРЮОФОП станом на 24.07.2012р.

За результатами закінчення двомісячного строку для пред'явлення вимог кредиторів, ліквідатором Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ» було складено проміжний станом на 01.10.2012р. ліквідаційний баланс, який було затверджено власником підприємства та направлено на адресу ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби для перевірки достовірності та повноти його даних.

Однак, станом на дату розгляду справи -24.10.2012р. результатів такої перевірки ні ліквідатору ні суду не надано.

Боржник не має заборгованості по відшкодуванню шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, вихідної допомоги працівникам боржника, виплаті авторської винагороди, по податках та зборах (обов'язкових платежах).

Проміжний ліквідаційний баланс підприємства станом на 01.10.2012р. свідчить про перевищення пасиву боржника над активами боржника.

Отже, фінансовий стан боржника характеризується стійкою неплатоспроможністю, проведення процедури санації недоцільне, підприємство на даний час підприємницької діяльності не здійснює, погашення заборгованості перед кредиторами в повному обсязі не можливе.

В зв'язку з недостатністю коштів підприємства для погашення кредиторської заборгованості, власником Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ» 03.10.2012р. було прийнято наказ № 9 про звернення до господарського суду Миколаївської області з заявою про визнання Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ»банкрутом відповідно до статті 51 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Боржником надано клопотання про призначення ліквідатором Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ» арбітражного керуючого Томашевського О.О., який виконував обов'язки ліквідатора під час досудової ліквідації боржника та має ліцензію на провадження діяльності арбітражних керуючих, видану в установленому законом порядку (ліцензія АВ № 547716 від 09.08.2009р.).

Господарський суд погоджується з цією кандидатурою.

Вирішуючи питання щодо призначення ліквідатора, судом враховано освіту, досвід та показники роботи у попередніх справах, наявність у нього організаційних та технічних можливостей та інші обставини, які свідчать про здатність арбітражних керуючих, що надали згоду на участь у справі в якості розпорядника майна, належним чином виконувати передбачені Законом обов'язки.

Враховуючи наведене та керуючись ст. ст. 11, 22, 23, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати Приватне виробничо-комерційне підприємство «УКРСПЛАВ», 54044, м. Миколаїв, пр-т Миру, 17А, кв. 20, ідентифікаційний код 30565417 - банкрутом.

2. Відкрити ліквідаційну процедуру.

3. Призначити ліквідатором Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ»арбітражного керуючого Томашевського Олександра Олександровича (ліцензія АВ № 547716 від 09.08.2009р., адреса для листування: 54029, м. Миколаїв, вул. Робоча, 7, оф. 72).

4. Зобов'язати ліквідатора здійснити ліквідацію боржника відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

5. Зобов'язати призначеного ліквідатора подати до офіційного друкованого органу газети "Голос України" або "Урядовий кур'єр" у 5-ти денний строк оголошення про банкрутство Приватного виробничо-комерційного підприємства «УКРСПЛАВ»та відкриття ліквідаційної процедури. В оголошенні вказати повне найменування банкрута, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про ліквідатора, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури відповідно до ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Докази публікації надати до суду.

6. З моменту прийняття даної постанови припиняється підприємницька діяльність боржника, вважається таким, що настав строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів, інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута.

7. Скасувати арешт, накладений на майно банкрута, чи інші обмеження щодо розпорядження майном банкрута. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

8. На виконання вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" зі змінами та доповненнями станом на 22.09.2011р., з метою виявлення всіх кредиторів та осіб, які можуть виявити бажання взяти участь у санації боржника оприлюднити дану постанову на офіційному веб-сайті судової влади України.

9. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття.

10. Копію постанови надіслати на адресу: банкрута, ліквідатора, державного реєстратора, Головного управління юстиції у Миколаївській області, Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби (54052, м. Миколаїв, вул. Гмирьова,1).

СуддяТ.М.Давченко

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення24.10.2012
Оприлюднено29.10.2012
Номер документу26533745
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5016/2086/2012(18/54)

Ухвала від 25.12.2012

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 18.12.2012

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Постанова від 24.10.2012

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

Ухвала від 05.10.2012

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Давченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні