Постанова
від 14.08.2008 по справі 2а-5652/08
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-5652/08

                 Справа № 2а-5652/08

 

Харківський окружний адміністративний суд

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ   УКРАЇНИ

 

14 серпня 2008 року                                                                                                                              м.

Харків

                           

Харківський

окружний адміністративний суд у  складі:

головуючого - судді Бартош Н.С.,

при секретарі - Зблоцькій Г.П.,

за участю прокурора - Гур`єва В.М.,

представника відповідача - Супрун І.М.,

розглянувши

у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом заступника прокурора

Фрунзенського району м. Харкова в інтересах держави в особі Харківського

обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів до акціонерного

товариства «Гідроапаратура» про стягнення фінансових санкцій, -

 

ВСТАНОВИВ:

 

Прокурор Фрунзенського району м. Харкова в інтересах держави в особі

Харківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернувся

до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до

АТ «Гідроапаратура» про стягнення з відповідача адміністративно - господарської

санкції за незайняті робочі місця, призначені для працевлаштування інвалідів у

2007 році в сумі 31533,33 грн. В обґрунтування позовних вимог прокурор  зазначив, що  

відповідно до ст. 19 Закону України “ Про основи соціальної захищеності

інвалідів в Україні” на підприємстві 

відповідача у 2007 році норматив для працевлаштування  інвалідів складає 3 робочих місця. Згідно

даних, наданих відповідачем у звіті, на вказаному підприємстві працювали 2

інваліди - штатних працівника. Отже, відповідачем не виконано норматив 1

робочого місця по працевлаштуванню інвалідів. Розмір середньорічної заробітної

плати на підприємстві за 2007 рік становить 31533,33 грн. Таким чином, сума

адміністративно-господарських санкцій 

становить 31533,33 грн. 

В судовому засіданні прокурор позовні вимоги підтримав у повному обсязі,

просив стягнути з відповідача 

адміністративно - господарську санкцію в розмірі 31533,33 грн.

Представник відповідача в судовому

засіданні проти позову заперечував.

Вислухавши пояснення сторін по справі, дослідивши матеріали

адміністративної справи, суд дійшов наступного висновку.

Частиною 1 статтею 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності

інвалідів в Україні» встановлений норматив робочих місць для працевлаштування

інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньо облікової чисельності штатних

працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 чоловік - у

кількості  одного робочого місця.

Відповідно до ч.3 підприємства, установи,

організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій

інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно

здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць

виходячи з вимог статті 18 цього Закону.

Судом встановлено, що відповідно до ч.1 ст.19 зазначеного закону та згідно

форми 10-ПІ «Звіту про зайнятість та працевлаштування  інвалідів» за 2007 рік середньооблікова

чисельність штатних працівників облікового складу АТ «Гідроапаратура» у 2007

році становила 72 особи, тобто, норматив для працевлаштування інвалідів складав

3 робочих місця.

Відповідно до п.2 «Порядку подання

підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що

використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування

інвалідів та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування»,

затвердженого Постановою КМ України N 70 від 31.01.2007р. інформацію про наявність вільних робочих

місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів роботодавці подають

центру зайнятості за місцем їх реєстрації як платників страхових внесків на

загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття за

формою, затвердженою Мінпраці за погодженням з Держкомстатом.

              Згідно ст. 18-1 Закону України

«Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» державна служба

зайнятості здійснює пошук підходящої роботи відповідно до рекомендацій

МСЕК,  наявних у інваліда кваліфікації та

знань, з урахуванням його побажань.

Відповідно до листа від 25.04.2008 року за вих. № 08/1050 Харківського

міськрайонного центру зайнятості 

протягом  2007 р. АТ

«Гідроапаратура» не подавало звіт за формою 3-ПН ( про наявність вакансій, в

тому числі вакансій для інвалідів ) .

Як вбачається із звіту по формі № 10- ПІ, наданого відповідачем до Харківського

обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, у 2007 році  на підприємстві було працевлаштовано 2

інваліди, які відпрацювали на підприємстві 12 повних місяців та 1 інвалід-ОСОБА_1, яка за 2007

рік пропрацювала на підприємстві один місяць. При цьому, як вбачається зі

списку працюючих інвалідів - штатних працівників, які мали інвалідність та були

зайняті на підприємстві у 2007 році, ОСОБА_1 прийнята на роботу до АТ «Гідроапаратура»  наказом № 45-ок від 03.12.2007р., тобто в

останній місяць звітного періоду.

Таким чином, відповідачем фактично не виконано норматив 1 робочого місця по

працевлаштуванню інвалідів.

Суд дійшов висновку, що саме з вини відповідача, який своєчасно не

повідомляв центр зайнятості про наявність вакансій для інвалідів, інваліди не

були направлені для працевлаштування до АТ «Гідроапаратура» у 2007 році, що суд

оцінює як неналежне виконання підприємством відповідача норм ст.ст. 18,19,20

Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».

Статтею 20 Закону встановлено обов'язок підприємств, установ, організацій у

тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні

особи, які використовують найману працю, де середньо облікова чисельність

працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим ст. 19

цього Закону, щороку сплачувати відповідним відділенням Фонду соціального

захисту інвалідів адміністративно - господарської санкції, сума яких

визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному  підприємстві, установі організації, у тому

числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної

особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для

працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.

Відповідач не надав до суду доказів, що спростовують вимоги

адміністративного позову.

За таких обставин суд приходить до висновку, що позов щодо стягнення з

відповідача адміністративно - господарської санкції за незайняті робочі місця,

призначені для працевлаштування інвалідів у 2007 році в сумі 31533,33 грн. є

обґрунтованим, доведеним і таким, що підлягає задоволенню.

Відповідно до вимог ч.4 ст.94 КАС України, судові витрати з відповідача не

стягуються.

Керуючись ст. ст. 8-14, 71, 94, 159, 160-164, 167, 186 КАС України, суд, -

 

 

ПОСТАНОВИВ:

 

Адміністративний позов заступника прокурора Фрунзенського району м. Харкова

в інтересах держави в особі Харківського обласного відділення фонду соціального

захисту інвалідів до акціонерного товариства «Гідроапаратура» про стягнення фінансових

санкцій - задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з акціонерного товариства «Гідроапаратура» (61105, м. Харків,

вул.. Киргизька, 19, код 21180006, МФО 350686, р/р 2600701300602) на користь

Харківського обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів (61022,

м. Харків, Держпром, 1 під, 1 пов., к. 16, р/р 31219230700003, код 24134567,

МФО 851011 ГУДКУ у Харківській області) фінансові санкції за незайняті робочі

місця, призначені для працевлаштування інвалідів в сумі 31533 (тридцять одна тисяча

п'ятсот тридцять три) грн. 33 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про

апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву

про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана в строк,

постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання

апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після

закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського

апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний

суд  шляхом подачі в 10-ти денний строк з

дня складення постанови в повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України,

заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом 20 днів

апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку

ч.5 ст. 186 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено 19.08.2008р.

 

 

 

Суддя

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.08.2008
Оприлюднено12.01.2009
Номер документу2671109
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5652/08

Постанова від 14.08.2008

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бартош Н.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні