Постанова
від 23.06.2012 по справі 2018/10096/2012
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа №2018/10096/2012

н/п 3/2018/3771/2012

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"23" червня 2012 р.

Суддя Київського районного суду м. Харкова Муратова С.О., розглянувши справу про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, директора ВКТ «Норма», мешкає за адресою: АДРЕСА_1,

за ч.1 ст. 163 2 КпАП України, -

Встановив:

Згідно з протоколом про адміністративне правопорушення № 458 від 12.06.2012, в період з 18.05.2012 по 05.06.2012 при перевірці ВКТ «Норма», код ЄДРПОУ 14102247, юридична адреса: АДРЕСА_2, директором якого є ОСОБА_2 встановлено несвоєчасне подання посадовими особами підприємства платіжного доручення на перерахування належного до сплати в бюджет податку на прибуток у сумі 255,44 гр., згідно податкової декларації платника єдиного податку -юридичної особи від 07.05.2012 № 16711 по строку надання п/д 18.05.2012. Фактично надане платіжне доручення 05.06.2012 № 38 у сумі 300 гр. ОСОБА_3 порушення встановлений актом перевірки від 19.04.2012 № 547/15-1/24347487 (а.с.1).

ОСОБА_1 в судове засідання не з'явився, своєчасно та належним чином повідомлений про місце і час розгляду справи.

Вивчивши матеріали справи та надані до суду документи, суд вважає необхідним повернути справу про адміністративне правопорушення до державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова для доопрацювання виходячи з наступного.

Згідно вимог ст.251 ОСОБА_1 адміністративний матеріал повинен містити фактичні дані, на основі яких встановлюється наявність чи відсутність адміністративного правопорушення.

В ст. 256 КпАП України зазначені вимоги закону щодо змісту та порядку складання протоколу про адміністративне правопорушення. Так, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

В наданому протоколі про адміністративне правопорушення № 458 від 12.06.2012 зазначені дані про час вчинення і суть адміністративного правопорушення, які не відповідають даним, зазначеним в акті камеральної перевірки від 12.06.2012.

Так, в протоколі про адміністративне правопорушення № 458 від 12.06.2012 часом вчинення зазначений період з 18.05.2012 по 05.06.2012, а в акті камеральної перевірки від 12.06.2012 зазначено, що перевірка проводилась з 12.06.2012 по 12.06.2012.

Крім того, № акту камеральної перевірки від 12.06.2012 та дата його складання, які зазначені в протоколі про адміністративне правопорушення № 458 від 12.06.2012 не відповідають даним, зазначеним в самому акті перевірки.

В даному випадку суд позбавлений можливості здійснити оцінку доказів за відсутності таких фактичних даних.

За таких обставин, суд позбавлений можливості розглянути даний адміністративний матеріал по суті та вважає, що адміністративний матеріал повинен бути повернутий для доопрацювання, оскільки наявність зазначених вище недоліків перешкоджає суду, у відповідності до ст. 245 КпАП України розглянути даний адміністративний матеріал своєчасно, всебічно, повно та об'єктивно та з'ясувати усі обставини справи.

Вважаючи вищевикладене, суд вважає необхідним направити адміністративний матеріал на доопрацювання.

Керуючись ст.251, 256, 257, 283, 284 ОСОБА_1, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Направити адміністративний матеріал у відношенні ОСОБА_1 за ч. 1 ст.163 2 ОСОБА_1 на доопрацювання.

Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, його представником, або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови. Апеляційна скарга або протест прокурора подаються до апеляційного суду Харківської області через Київський районний суд м. Харкова.

Постанова є оригіналом.

Суддя -

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення23.06.2012
Оприлюднено21.01.2014
Номер документу26748502
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —2018/10096/2012

Постанова від 23.06.2012

Адмінправопорушення

Київський районний суд м.Харкова

Муратова С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні