Справа № 1570/5503/2012
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 жовтня 2012 року
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Іванова Е.А.
секретар Чиженко А.О.
за участю представників: позивача Клименко Н.О. (за довіреністю)
відповідача Шаркова М.П. (за довіреністю)
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Одесі адміністративну справу за позовом Тарутинського районного центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ан агро» про стягнення коштів, -
ВСТАНОВИВ:
Тарутинський районний центр зайнятості звернувся до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю агрофірма «Ан-Агро», в якому позивач просив стягнути на його користь заборгованість у розмірі 1409,34 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач зареєстрований як роботодавець у Тарутинському районному центрі зайнятості в якості платника страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. У ТОВ «Ан-Агро»виникла заборгованість за сплати страхових внесків на випадок безробіття у сумі 1559,34 грн. У період травень-серпень 2012 року ТОВ «Ан-Агро»в добровільному порядку було погашено заборгованість у сумі 150 грн. та залишок заборгованості складає 1409,34 грн. 16.08.2012 року Тарутинським районним центром зайнятості на адресу ТОВ Агрофірми «Ан-Агро»направлена претензія про сплату страхових внесків на суму 1409,34 грн., проте заборгованість відповідачем не сплачена. За таких обставин позивач звернувся до суду та просить задовольнити його позовні вимоги та стягнути з відповідача заборгованість у сумі 1409,34 грн.
Представник позивача в судовому засіданні позов підтримав, просив його задовольнити з підстав, викладених в позовній заяві.
Представник відповідача в судовому засіданні позов визнав.
Вислухавши пояснення представника позивача, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.
Судом встановлено, що Тарутинський районний центр зайнятості, відповідно до абз. 1 ч. 2 ст. 12 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття»є робочим органом виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, в зв'язку з чим він виступає органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, а тому відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України дана справа є справою адміністративної юрисдикції.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма «Ан-Агро»зареєстроване 10.10.2000 року Тарутинською райдержадміністрацією, про що свідчить Свідоцтво про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи (а.с.13).
Також судом встановлено, що ТОВ Агрофірма «Ан-Агро»згідно його заяви від 17.04.2001 року перебуває на обліку на обліку у Тарутинському районному центрі зайнятості в якості платника страхових внесків (а.с.15).
Згідно розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообовязкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 1-й квартал 2009 року залишок заборгованості на кінець звітного періоду складає 1559,34 грн. (а.с.16).
Судом встановлено та не заперечується сторонами, що позивачем частково сплачена заборгованість у сумі 150 грн., тому залишок заборгованості складає 1409,34 грн.
Згідно із п.3 прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 року № 2464 з дня набрання чинності цим Законом платники страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, вважаються платниками єдиного внеску.
Відповідно до п.п. 6 п. 7 прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" на період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.
Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття визначає Закон України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття».
Згідно ч. 2 ст. 12 Закону, функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості. Виконавча дирекція Фонду та її робочі органи, серед іншого, провадять збір страхових внесків, контролюють правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків.
Частиною 3 ст. 17 Закону, в редакції, чинній на час виникнення заборгованості, передбачено, що перерахування страхових внесків здійснюється страхувальниками одночасно з одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі, або виручки від реалізації товарів (послуг). При цьому фактичним одержанням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу) вважається одержання відповідних сум готівкою, зарахування на банківський рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, одержання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей в рахунок зазначених виплат (доходу), фактичне здійснення з цих виплат (доходу) відрахувань, передбачених законодавством або за виконавчими документами, чи будь-яких інших відрахувань.
Відповідно до ч. 2 ст. 35 Закону, в редакції, чинній на час виникнення заборгованості, роботодавець зобов'язаний, зокрема, своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески.
Порядок обліку платників страхових внесків, обчислення і сплати роботодавцями та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та контролю за сплатою страхових внесків визначає Інструкція про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18 грудня 2000 р. N 339.
Відповідно до п. 6.7 Розділу 6 Інструкції, роботодавці щокварталу складають у двох примірниках розрахункову відомість про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (додаток 6), один екземпляр якої подається до центру зайнятості, у якому він перебуває на обліку, до: до 20 (а за рік - 25) числа місяця, наступного за звітним періодом.
Судом встановлено та не заперечується сторонами, що Тарутинським районним центром зайнятості на адресу ТОВ Агрофірми «Ан-Агро» направлена претензія по сплаті страхових внесків на суму 1409,34 грн., яку відповідач отримав 31.08.2012 року, про що свідчить поштове повідомлення про вручення (а.с.19), проте заборгованість зі сплати страхових внесків відповідачем не сплачена, зокрема доказів зворотного суду не надано.
Відповідно до ст. 38 Закону, строк давності у разі стягнення страхових внесків, пені, та фінансових санкцій, передбачених цією статтею, не застосовується.
Відповідно до ст. 39 Закону, спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.
Таким чином, оскільки на час розгляду судом справи, відповідачем не сплачені страхові внески, суд вважає за необхідне позов задовольнити.
Керуючись ст.ст. 158-163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов Тарутинського районного центру зайнятості до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ан агро» задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Ан агро» (ідент. номер 31034422, місцезнаходження: Одеська обл. Тарутинський р-н., с.Петрівськ вул.Гагарина б.1) на користь Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України в особі Тарутинського районного центру зайнятості кошти у розмірі -1409,34грн. в тому числі на рахунок №37177301900447 недоїмку у розмірі 1409,34грн. отримувач код 20988930 банк отримувача ГУДКСУ в Одеській області МФО 828011.
Постанова набирає законної сили відповідно до ст.254КАС України.
Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана протягом десяти днів після отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Одеського апеляційного адміністративного суду.
Повний текст постанови виготовлений 29.10.2012 року.
Суддя Е.А.Іванов
29 жовтня 2012 року
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2012 |
Оприлюднено | 08.11.2012 |
Номер документу | 26849739 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Іванов Е. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні