Постанова
від 22.10.2012 по справі 2а/2370/3773/2012
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

2а/2370/3773/2012 ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ  22 жовтня 2012 року                                                         Справа № 2а/2370/3773/2012 Суддя Черкаського окружного адміністративного суду Трофімова Л.В., розглянувши в порядку скороченого провадження в м. Черкаси адміністративну справу за позовом Канівської об'єднаної державної податкової інспекції у Черкаській області державної податкової служби до товариства з обмеженою відповідальністю “Тера і К” про стягнення податкового боргу, ВСТАНОВИВ: Канівська ОДПІ, звернувшись до суду з адміністративним позовом, просить стягнути з ТОВ “Тера і К” податковий борг у сумі 2 303 грн. 73 коп.           На підставі частини 4 статті 1832 КАС України справа розглядається в порядку скороченого провадження суддею одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. Відповідач у встановлений судом строк письмових заперечень проти адміністративного позову не подав. Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд приходить до наступного.           ТОВ “Тера і К” зареєстровано як суб'єкт господарської діяльності виконавчим комітетом Черкаської міської ради 03.11.2006р. Відповідно до статті 14 Закону України «Про систему оподаткування»від  25 червня 1991 року №1251-XII (що був чинним на момент виникнення спірних правовідносин) плату за землю (земельний податок, а також орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності) віднесено до загальнодержавних податків і зборів.           Відповідно до ст. 14 Закон України «Про плату за землю»від 3 липня 1992 року №2535-XII (що був чинним на момент виникнення спірних правовідносин) платники земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислюють суму земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. Згідно статті 17 Закону №2535-XII податкове зобов'язання по земельному податку, а також по орендній платі за землі державної та комунальної власності, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за базовий податковий (звітний) період, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.           Підпунктом 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»від 21 грудня 2000р. №2181-III (надалі за текстом –Закон №2181-III), що був чинним до 01.01.2011р. встановлено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації. У разі коли відповідно до закону контролюючий орган самостійно визначає податкове зобов'язання платника податків за причинами, не пов'язаними із порушенням податкового законодавства, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму податкового зобов'язання у строки, визначені у законі з відповідного податку, а за їх відсутності - протягом тридцяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення про таке нарахування. Відповідно до статті 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»від 4 грудня 1990 року №509-XII (що була чинною на момент виникнення спірних правовідносин) органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ.           Згідно акту перевірку від 16.12.2010р. №471/15-031/34257069 встановлено несвоєчасну сплату відповідачем узгодженого податкового зобов'язання. Згідно підпункту 17.1.7 пункту 17.1 статті 17 Закону №2181-III У разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у таких розмірах при затримці до 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі десяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу. З огляду на викладені вище положення Закону №2181-III та на підставі даних акту перевірки позивачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 17.12.2010р. №0004931501/0, яким визначено зобов'язання відповідача щодо сплати штрафу у сумі 2 304 грн. Зазначене податкове повідомлення-рішення направлено на адресу відповідача та отримано уповноваженою особою відповідача (23.12.2010р.), про що свідчить відмітка на поштовому повідомленні. За даними облікової картки платника за відповідачем обліковується переплата у сумі 0,27 грн., що враховано позивачем при розрахунках суми позову. З урахуванням вищевикладеного недоїмка відповідача складає 2 303 грн. 73 коп. Згідно підпункту 14.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України 2 грудня 2010 року №2755-VI (надалі за текстом –Кодекс №2755-VI) податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання. 10.01.2011р. позивачем винесено податкову вимогу №1/9 із зазначенням суми податкового боргу за погодженим податковим зобов'язанням, однак, дана вимога була залишена відповідачем без реагування.           Відповідно до підпункту 18 пункту 1 статті 20 Кодексу №2755-VI органи державної податкової служби мають право звертатися до суду про стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини. За таких обставин, суд дійшов висновку, що у позивача є підстави для примусового стягнення за рішенням суду з відповідача у рахунок погашення податкового боргу у сумі 2 303 грн. 73 коп. та знаходить позов таким, що підлягає задоволенню. Відповідно до частини четвертої статті 94 КАС України судові витрати, здійснені позивачем –суб'єктом владних повноважень, з відповідача не стягуються.           Керуючись ст.ст. 11, 86, 89, 94, 159, 162 КАС України, суд, ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов задовольнити повністю. Стягнути кошти товариства з обмеженою відповідальністю “Тера і К” (19033, Черкаська область, Канівський район, с. Полствин, ідентифікаційний код 34257069) у дохід бюджету через Канівську об'єднану державну податкову інспекцію у Черкаській області державної податкової служби (19000, Черкаська область, м. Канів, вул. 206-Дивізії, 10а, ідентифікаційний код 21367331) у рахунок погашення податкового боргу у сумі 2 303 (дві тисячі триста три) грн. 73 коп. Постанова підлягає негайному виконанню. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, що може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з моменту отримання копії цієї постанови стороною або іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки. Постанова прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. Суддя                                                                                                          Л.В.Трофімова

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.10.2012
Оприлюднено06.11.2012
Номер документу26851823
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2370/3773/2012

Постанова від 22.10.2012

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В.Трофімова

Ухвала від 01.10.2012

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Л.В.Трофімова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні