cpg1251
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
08 жовтня 2012 р. Справа №2а-9801/12/0170/3
(16:49) м.Сімферополь
Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого судді Шкляр Т.О., при секретарі Желудковій О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Прокурора Центрального району м. Сімферополя в інтересах держави в особі Інспекції з питань захисту прав споживачів АР Крим
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Клініка Взгляд"
про стягнення
за участю представників сторін:
від прокуратури - Приймак А.О., нак.,
від позивача - не з'явився,
від відповідача - не з'явився.
Суть справи:
Прокурор Центрального району м. Сімферополя в інтересах держави в особі Інспекції з питань захисту прав споживачів звернувся до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Клініка Взгляд" про стягнення заборгованості у сумі 1700,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог прокурор посилається на порушення відповідачем вимог чинного законодавства про рекламу.
Відповідачем письмових заперечень проти позову не надано.
У судому засіданні представник прокуратури позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити.
Представник позивача у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.
Враховуючи вищезазначені обставини, вивчивши матеріали справи, заслухавши представника прокуратури, з урахуванням положень ст.ст. 122, 128 КАС України, дослідивши надані докази та оцінивши їх у сукупності, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з ч. 1 ст. 2, ч. 3 ст. 6, п. 7 ч. 1 ст. 3, п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України, відповідно до яких визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції.
ТОВ "Клініка Взгляд" є юридичною особою, ЄДРПОУ 36326851, зареєстровано виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим за адресою місцезнаходження: 95050, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Кечкеметська, 61/пров. Дорожний, 10, про що свідчать наявні в матеріалах справи дані Державного підприємства "Інформаційно-ресурсний центр", на офіційному сайті якого розміщені дані з ЄДРПОУ згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".
15.12.2011 р. вих. № 3099 Інспекція з питань захисту прав споживачів в АР Крим направила на адресу ТОВ "Клініка Взгляд" вимогу про надання інформації, згідно з якою в ході здійснення контролю в м. Сімферополь зареєстровано розповсюдження друкованої рекламної продукції з інформацією про методи профілактики, діагностики та лікування, які направлені на формування та/або підтримання інтереса споживачів реклами.
У вказаній вимозі зазначено, що реклама зі змістом: "Клініка Взгляд. Офтальмологічне відділення "Клініки Взгляд" проводить звертувальну діагностику та використовує для корекції зору найдосконаліші лазерні технології та сучасні методики лікування. Офтальмологія: ультразвукова факоемульсифікація катаракта будь-якого ступеню; лазерне та хірургічне лікування: глаукома будь-якого типу; вітреоретинальна та лазерна хірургія; діабетична ретинопатія, гемофтальм (крововилив), відшарування сітківки;... стоматологія: терапевтична, ортопедична; лікарська косметологія: медицина антистаріння (...контурна пластика...), індивідуальне моделювання зовнішності; консультації дерматовенеролога, діагностика та лікування лор-захворювань. НОМЕР_1, НОМЕР_2. НОМЕР_3, м. Сімферополь, вул. Кечкеметська, 61", - без вказання у змісті реклами 15 % від загальної площі реклами, тексту попередження "Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я", що є ознакою порушення ч. 4 ст. 21 Закону України "Про рекламу".
На підставі п.2 ст. 26 Закону України "Про рекламу" Інспекція з питань захисту прав споживачів зобов'язала ТОВ "Клініку Взгляд" надати на розгляд справи про порушення законодавства про рекламу наступну інформацію у вигляді завірених належним чином копій:
1. документально підтверджену інформацію про вартість вищевказаної виготовленої реклами у відповідності з п. 5ст. 27 Закону України "Про рекламу" (акт виконаних робіт, рахунок, платіжне доручення та інш.) або пояснення з вказанням причини неможливості надати таку інформацію;
2. свідоцтво про державну реєстрацію, копію ліцензії на вищевказаний вид господарської діяльності (мед. практика), дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;
3. договір на виготовлення та/або розміщення реклами, погоджений макет даного зображення реклами, погодження з власниками маршрутних транспортних засобів;
4. надати пояснення по факту встановлених ознак порушення та інформацію про усунення порушень до 26.12.11 р.
10.01.12 р. Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим складено протокол № 7 про порушення законодавства про рекламу, з якого вбачається, що в ході здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства про рекламу в м. Сімферополі на вул. Кечкеметська, 61/ пров. Дорожній, 10 зафіксовано розповсюдження друкованої реклами з інформацією про методи профілактики, діагностики та лікування, які направлені на формування та/або підтримання інтереса споживачів реклами, з ознакою порушення ч. 4 ст. 21 Закону України "Про рекламу".
09.02.12 р. Інспекцією з питань захисту прав споживачів прийнято рішення про початок справи за порушення ч.ч.1, 3 ст. 16, ч. 4 ст. 21 Закону України "Про рекламу" стосовно ТОВ "Клініка Взгляд".
14.03.12 р. Вих.№ 205 Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим направлено на адресу ТОВ "Клініка Взгляд" вимогу про надання документів, у якій вказано про повторне виявлення розповсюдження реклами Клініки Взгляд з порушенням ч. 4 ст. 21 Закону України, у зв'язку з чим відповідача зобов'язано надати:
1. документально підтверджену інформацію про вартість вищевказаної розповсюджуваної (виготовленої) реклами у відповідності з п. 5ст. 27 Закону України "Про рекламу" (акт виконаних робіт, рахунок, платіжне доручення та інш.) або пояснення з вказанням причини неможливості надати таку інформацію;
2. свідоцтво про державну реєстрацію, копію ліцензії на вищевказаний вид господарської діяльності (мед. практика), дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;
3. договір на виготовлення та/або розміщення реклами, погоджений макет зображення реклами;
4. надати пояснення по факту встановлених ознак порушення та інформацію про усунення порушень до 26.03.12 р.
Вих.№ 67 від 2.04.12 р. ТОВ "Клініка Взгляд" направило на адресу Інспекції з питань захисту прав споживачів в АР Крим повідомлення про те, що з моменту пред'явлення Державним комітетом України з питань захисту прав споживачів в АР Крим попередньої вимоги від 15.12.2011 р. вих.№ 3099 працівниками комітету не проводилось жодної перевірки дотримання ТОВ "Клініка Взгляд" вимог Закону України "Про рекламу", підтвердженням чого, на думку відповідача, є відсутність акту про порушення, складеного працівниками комітету у присутності посадових осіб ТОВ "Клініка Взгляд".
03.04.12 р. Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим складено протокол №5 засідання по с праві за порушення законодавства про рекламу, з якого вбачається, що стосовно ТОВ "Клініка Взгляд" прийнято рішення про накладення штрафу згідно з Постановою КМУ від 26.05.2004 р. №693 "Про порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу" за порушення, яке виразилось у ненаданні інформації стосовно вартості розповсюджуваної реклами, згідно ст. 26 Закону України "Про рекламу" спеціально уповноваженому органу виконавчої влади в сфері захисту прав споживачів та його територіальним органам, за порушення вимог ч. 6 ст. 27, ч. 4 ст. 21 Закону України "Про рекламу". У вказаному протоколі зазначено про встановлення розповсюдження друкованої продукції формату А-5 та А-6 ТОВ "Клініка Взгляд" про методи профілактики, діагностики та лікування з порушенням ч. 4 ст. 21 Закону України "Про рекламу".
В протоколі вказано, що у відповідь на запит Інспекції з питань захисту прав споживачів в АР Крим № 205 від 14.03.12 р. ТОВ "Клініка Взгляд" інформацію про вартість розповсюджуваної друкованої реклами, вказаних в протоколі №7 від 10.01.12 р. про порушення ч. 4 ст. 21 Закону України "Про рекламу", не надано, чим порушено ч. 6 ст. 27 Закону України "Про рекламу".
Рішенням № 29-р від 03.04.12 р. за порушення ч. 4 ст. 21, ч. 6 ст. 27 Закону України "Про рекламу" Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим на ТОВ "Клініка Взгляд" накладено штраф у розмірі 1700,00 грн.
У вказаному рішенні зазначено про застосування штрафних санкцій на підставі ч. 7 ст. 27 Закону України "Про рекламу" у зв'язку з неможливістю достовірно визначити вартість розповсюджуваної реклами.
Підстави участі прокурора Центрального району м. Сімферополя при представництві інтересів держави в особі Інспекції з питань захисту прав споживачів з урахуванням положень ст. 121 Конституції України, ст. 36-1 Закону України "Про прокуратуру", ст. 60 КАС України засновані на законі.
Загальні правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, в тому числі, спосіб (процедура) здійснення державного нагляду (контролю) для широкого кола державних органів нагляду (контролю), обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), передбачені Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" № 877-V від 05.04.2007 р. (далі -Закон України № 877).
Так, відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України № 877 дія цього Закону поширюється на відносини, пов'язані зі здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Згідно з абз.1 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України № 877 виключно законами встановлюються:
органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності;
види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю);
повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг;
вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності;
спосіб здійснення державного нагляду (контролю);
санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.
Тобто органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, спосіб здійснення державного нагляду (контролю) встановлюються виключно законами.
Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).
Тобто положення Закону України № 877 встановлює загальні засади державного нагляду (контролю) по відношенню всіх сфер діяльності суб'єктів господарювання, конкретні ж засоби, порядок та процедура здійснення державного нагляду (контролю) можуть деталізовуватись спеціальними законами.
Зокрема, спеціальним нормативним актом, що безпосередньо регулює спірні правовідносини, які виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами, контролю в сфері дотримання вимог законодавства у вказаній сфері, є Закон України «Про рекламу» № 270 від 03.07.1996 р. (далі Закон України № 270).
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 26 Закону України № 270 контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів - щодо захисту прав споживачів реклами.
Згідно з ч. 1 ст. 26 Закону України "Про захист прав споживачів" № 1023 від 12.05.1991 р. спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та його територіальні органи в областях, містах Києві та Севастополі, а на території Автономної Республіки Крим - орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері захисту прав споживачів здійснюють державний контроль за додержанням законодавства про захист прав споживачів, забезпечують реалізацію державної політики щодо захисту прав споживачів.
Таким чином, органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері виробництва, розповсюдження та споживання реклами щодо захисту прав споживачів реклами, встановлюються законом.
Відповідно до п. 1 Положення про Державну інспекцію України з питань захисту прав споживачів, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року N 465/2011 (далі - Положення № 465), Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція України) є центральним органом виконавчої влади; входить до системи органів виконавчої влади і реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів.
Держспоживінспекція України є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів.
Відповідно до п.п. 1) п. 3 Положення № 265 основними завданнями Держспоживінспекції України є реалізація державної політики, в тому числі, щодо державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері.
Відповідно до п.п. 1) п.4 Положення № 265 Держспоживінспекція України відповідно до покладених на неї завдань в тому числі здійснює державний контроль за додержанням законодавства про захист прав споживачів.
Відповідно до п. 6, 11 Положення № 265 Держспоживінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право в установленому порядку проводити контрольні перевірки правильності здійснення розрахунків зі споживачами; давати суб'єктам господарювання обов'язкові до виконання приписи щодо припинення порушень прав споживачів; вимагати від рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами надання документів, усних чи письмових пояснень, відео- та звукозаписів, іншої інформації, необхідної для здійснення Держспоживінспекцією України повноважень щодо контролю за додержанням законодавства про рекламу.
Тобто Держспоживінспекція як спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів має відповідні владні повноваження щодо здійснення контролю за дотриманням положень законодавства про рекламу.
Відповідно до п. 7 Положення № 265 Держспоживінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної інспекції з питань захисту прав споживачів" № 755 від 29.06.2011 р. утворено Держспоживінспекцію в Автономній Республіці Крим.
Відповідно до Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим, затвердженого Головою Держінспекції України з питань захисту прав споживачів 29.11.2011 р., Інспекція з питань захисту прав споживачів в АР Крим є територіальним органом Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів.
Згідно з п.п. 4.1 Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим Держспоживінспекція в АР Крим відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за додержанням законодавства щодо захисту прав споживачів реклами та державний ринковий нагляд.
Відповідно до абз.5 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 спосіб здійснення державного нагляду (контролю) - процедура здійснення державного нагляду (контролю), визначена законом.
Відповідно до абз.2 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Тобто заходи державного контролю можуть бути проведені як шляхом перевірок (планових або позапланових), ревізій оглядів, обстежень, так і шляхом вчинення інших дій, спрямованих на реалізацію суб'єктом владних повноважень відповідних владних функцій під час здійснення процедури державного контролю, яка визначена законом.
Відповідно до ч. 10 Закону України № 877 посадові особи органу державного нагляду (контролю) з метою з'ясування обставин, які мають значення для повноти проведення заходу, здійснюють у межах повноважень, передбачених законом, огляд територій або приміщень, які використовуються для провадження господарської діяльності, а також будь-яких документів чи предметів, якщо це передбачено законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України № 270 на вимогу органів державної влади, на які покладено контроль за дотриманням законодавства про рекламу, рекламодавці, виробники та розповсюджувачі реклами зобов'язані надавати документи, усні чи письмові пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, необхідну для здійснення ними повноважень щодо контролю.
Таким чином, з урахуванням понять способу, заходів державного нагляду (контролю), встановлених Законом України № 877, Законом України № 270 встановлений спосіб здійснення державного нагляду (контролю) у межах повноважень, передбачених законом, органами державної влади, на яких покладено контроль за дотриманням законодавства про рекламу.
Відповідно до п.п.11, 13 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 693, за наявності ознак порушення законодавства про рекламу приймається рішення про початок розгляду справи.
Посадові особи Держспоживінспекції та її територіальних органів, які розглядають справу:
перевіряють відповідність реклами вимогам законодавства до змісту та достовірності реклами, порядку її виготовлення і розповсюдження;
отримують документи, усні чи письмові пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, що стосується порушень законодавства про рекламу;
готують попередні висновки і вносять їх на розгляд Голови Держспоживінспекції, його заступників, начальників територіальних органів Держспоживінспекції, їх заступників.
Згідно з п.п. 6.1.1 Положення про Інспекцію з питань захисту прав споживачів в АР Крим Держспоживінспекція в АР Крим має право у сфері захисту прав споживачів реклами вимагати від рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами надання документів, усних чи письмових пояснень, відео- та звукозаписів, іншої інформації, необхідної для здійснення Держспоживінспекцією в АР Крим повноважень щодо контролю за додержанням законодавства про рекламу.
Отже здійснення державного нагляду (контролю) органами виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в сфері дотримання вимог законодавства про рекламу за наявності ознак порушення законодавства про рекламу шляхом перевірки відповідності реклами вимогам чинного законодавства, витребування необхідної інформації, що стосується суті ознак порушення (в тому числі, документів, доказів та пояснень) як заходу державного нагляду (контролю) з урахуванням положення абз.2 ч. 1 ст. 1 Закону України № 877 під час реалізації уповноваженим органом владних повноважень не суперечить вимогам Закону України № 877.
З урахуванням того, що Закон України № 877 є загальним нормативним актом по відношенню до широкого кола державних органів нагляду (контролю), у зв'язку з чим встановлює загальні правила (засади) підстав та процедури проведення заходів державного нагляду (контролю), Закон України "Про рекламу" є спеціальним нормативним актом, який визначає владні повноваження спеціально уповноваженого органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів щодо здійснення контролю за дотриманням положень законодавства про рекламу, в тому числі, що стосується її виробництва, розповсюдження та споживання.
Таким чином, здійснення відповідачем контролю за дотриманням позивачем вимог законодавства про рекламу не суперечить вимогам Закону України № 877 та відповідає вимогам чинного законодавства.
Більш того, порушення порядка проведення перевірки не є підставою для скасування рішення в разі наявності встановленого правопорушення.
Спеціальним нормативним актом, що регулює правовідносини, які виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами, контролю в сфері дотримання вимог законодавства у вказаній сфері, є Закон України "Про рекламу" № 270 від 03.07.1996 р. (далі Закон України № 270).
Відповідно до ч. 4 ст. 21 Закону України "Про рекламу" реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації повинна містити, зокрема, текст попередження такого змісту: "Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров'я", який займає не менше 15 відсотків площі чи обсягу (тривалості) всієї реклами.
Відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України "Про рекламу" в редакції на час виникнення спірних правовідносин на вимогу органів державної влади, на які покладено контроль за дотриманням законодавства про рекламу, рекламодавці, виробники та розповсюджувачі реклами зобов'язані надавати документи, усні чи письмові пояснення, відео- та звукозаписи, а також іншу інформацію, необхідну для здійснення ними повноважень щодо контролю.
Відповідно до п. 1), п. 3) ч. 2 ст. 27 Закону України "Про рекламу" відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть: рекламодавці, винні, зокрема, у недотриманні встановлених законом вимог щодо змісту реклами.
Відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України № 693 від 26.05.2004 р. штрафи відповідно до статті 27 Закону України "Про рекламу" накладаються у розмірі п'ятикратної вартості розповсюдженої реклами - на рекламодавців, винних, зокрема, у недотриманні встановлених законом вимог щодо змісту реклами.
Відповідно до ч. 7 ст. 27 Закону України "Про рекламу" у разі неможливості встановлення вартості реклами, розповсюдженої з порушенням вимог цього Закону, на рекламодавців та розповсюджувачів реклами рішенням спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів накладається штраф у розмірі до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону України "Про рекламу" за неподання або подання завідомо недостовірної інформації щодо вартості розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдження реклами спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та його територіальним органам, необхідної для здійснення ними передбачених цим Законом повноважень, на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Докази надання відповідачем на адресу Інспекції з питань захисту прав споживачів інформації про вартість розповсюджуваної реклами в матеріалах справи відсутні.
Позивач зобов'язаний був виконати вимоги органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в сфері дотримання вимог законодавства про рекламу щодо надання документів, пояснень та іншої інформації, які були витребувані Інспекцією з питань захисту прав споживачів в АР Крим та були необхідні для здійснення нею повноважень щодо контролю. Вказаний обов'язок позивач не виконав. Рішення відповідача є законним та обґрунтованим, прийнято в межах компетенції. Розмір штрафних санкцій відповідає вимогам закону.
Штрафні санкції у розмірі 1700,00 грн. відповідачем на дату розгляду справи не сплачено.
Позовні вимоги підлягають задоволенню.
У судовому засіданні 08.10.12 р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. У повному обсязі постанову складено 12.10.12 р.
Керуючись ст.ст. 160-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Клініка Взгляд" (ЄДРПОУ 36326851) в дохід Державного бюджету України 1700,00 грн. штрафу.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Шкляр Т.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 08.10.2012 |
Оприлюднено | 07.11.2012 |
Номер документу | 26941476 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні