Постанова
від 18.10.2012 по справі 2а-3080/12/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"18" жовтня 2012 р. Справа № 2а-3080/12/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Григорука О.Б.

при секретарі Мельничуку Є.С.

за участю: представника позивача - Іванишин Р.І., представника відповідача - Бейка Б.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом:

Управління Пенсійного фонду України в Тлумацькому районі

до відповідача: Міського комунального господарства

про стягнення заборгованості в сумі 12104,31 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Управління Пенсійного фонду України в Тлумацькому районі звернулося до суду з адміністративним позовом до Міського комунального господарства про стягнення заборгованості в сумі 31991,79 грн.

Позовні вимоги мотивує тим, що відповідачем у зв'язку порушенням вимог чинного законодавства допущено заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до Пенсійного фонду України за липень, серпень 2012 р. Відповідно до заяви про зменшення позовних вимог, сума боргу складає 12104,31 грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав викладених в позовній заяві. Позов просив задовольнити повністю, стягнути заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування в розмірі 12104,31 грн.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги визнав повністю, суду пояснив, що у зв'язку скрутним фінансовим становищем, на даний час немає можливості погасити заборгованість.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши та оцінивши подані докази, заслухавши пояснення представників сторін, судом встановлено наступне.

Міське комунальне господарство, відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців, зареєстроване Тлумацькою районною державною адміністрацією, як юридична особа та взяте на облік платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

У відповідності до положення ст.1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Згідно положення ст. 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" платниками єдиного внеску є підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

Статтею 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" визначені обов'язки платника єдиного внеску, зокрема п. 1, 4 ч. 2 зазначеної статті, передбачено, що платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок, подавати звітність до територіального органу Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодженням з відповідними фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади у галузі статистики.

Пунктом 3 ст.9 вказаного Закону передбачено, що обчислення єдиного внеску територіальними органами Пенсійного фонду у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати єдиного внеску, звітності, що подається платниками до територіальних органів Пенсійного фонду, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суми виплат (доходу), на суми яких (якого) відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок.

Відповідно до п.8 ст.9 Закону платники єдиного внеску зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за відповідний базовий звітний період, не пізніше 20 числа місяця, що настає за базовим звітним періодом.

При цьому платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов'язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі). Винятком є випадки, якщо внесок, нарахований на ці виплати, вже сплачений у строки, встановлені абзацом першим цієї частини, або за результатами звірення платника з територіальним органом Пенсійного фонду за платником визнана переплата єдиного внеску, сума якої перевищує суму внеску, що підлягає сплаті, або дорівнює їй. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі. Фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення) вважається отримання відповідних сум готівкою, зарахування на рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, отримання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей у рахунок зазначених виплат, фактичне здійснення з таких виплат відрахувань згідно із законодавством або виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань.

Базовим звітним періодом є календарний місяць, а для платників, зазначених в абзацах третьому та четвертому пункту 1 частини першої статті 4 цього Закону, - календарний рік.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем самостійно визначено суму єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у поданих до Управління ПФУ в Тлумацькому районі звітах нарахування єдиного внеску за липень, серпень 2012 р. Однак, відповідачем сплачено лише частина суми єдиного внеску, відповідно до довідки - розрахунку управління ПФУ в Тлумацькому районі, станом на момент подання позовної заяви, заборгованість зі сплати єдиного внеску становила - 31991,79 грн.

У зв'язку з частковою сплатою суми єдиного внеску та відповідно до заяви позивача про зменшення розміру позовних вимог, заборгованість, яка підлягає до стягнення становить 12104,31 грн.

Відповідно до ч. 3 ст. 112 КАС України у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з Міського комунального господарства, код 24680301, на користь Управління Пенсійного фонду України Тлумацькому районі заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в розмірі 12104 (дванадцять тисяч сто чотири) грн. 31 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя: Григорук О.Б.

Постанова складена в повному обсязі 23.10.2012 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.10.2012
Оприлюднено06.11.2012
Номер документу26942350
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3080/12/0970

Постанова від 18.10.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Постанова від 18.10.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 05.10.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні