Ухвала
від 25.10.2012 по справі 25/5005/7159/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

25.10.12р. Справа № 25/5005/7159/2012

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Чередко А.Є.

при секретарі судового засідання Сьомушкіна К.А.

за участю представників сторін:

від кредитора та ліквідатора -ОСОБА_1, пасп. НОМЕР_2

розглянувши справу

за заявою Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, м. Дніпропетровськ

до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "КТБ Центр", м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграда, буд, 227, (ЄДРПОУ 32130640)

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "КТБ Центр", м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграда, буд., 227, порушено 22.08.2012р. за заявою Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, м. Дніпропетровськ відповідно до процедури, передбаченої статтею 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі -Закон).

Підставою для звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі є несплачена заборгованість боржника перед кредитором за простим векселем серії АА № 2360036 від 30.05.2011р. в розмірі 12 000,00 грн. та відсутність боржника за місцезнаходженням, що підтверджується матеріалами справи.

Отже, заявником доведено належними доказами, як відсутність боржника за місцезнаходженням, так і його неплатоспроможність та безспірність вимог ініціюючого кредитора.

На підставі викладеного постановою господарського суду від 04.09.2012р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру у справі, призначено ліквідатора - ініціюючого кредитора Фізичну особу-підприємця ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, і.п.н. НОМЕР_1).

Ліквідатором подано на затвердження суду звіт ліквідатора з додатками, доповнення до звіту та ліквідаційний баланс банкрута.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника кредитора-ліквідатора, судом встановлено наступне.

Відповідно до ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор з дня свого призначення здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, подає до господарського суду заяви про визнання недійсними угод боржника, тощо.

Згідно з ч. 1 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації), відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Розглянувши звіт ліквідатора банкрута, доповнення до звіту та ліквідаційний баланс станом на 16.10.2012р., суд вважає, що ліквідатором здійснено всі необхідні заходи щодо розшуку майна, яке належить банкруту, та підлягає включенню до ліквідаційної маси.

З ліквідаційного балансу вбачається, що у банкрута відсутні будь-які товарно-матеріальні цінності та інші активи, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання.

Так, для перевірки наявності у банкрута прав власності на майно ліквідатором направлено запити до органів, якими здійснюється реєстрація та облік майна та майнових активів суб"єктів господарювання, як за попереднім місцезнаходженням -м. Дніпродзержинськ, так і за місцезнаходженням на час розгляду справи - м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграда, буд., 227.

Згідно довідок КП "Дніпропетровське МБТІ" № 13312 від 08.10.2012р., КП „Дніпродзержинське БТІ" № 107 від 27.09.2012р., Дніпропетровської регіональної філії ДП „Центр Державного земельного кадастру" № 4-3/3027 від 15.10.2012р. та № ц/9469-14 від 15.10.2012р., Відділу реєстраційно-екзаменаційної роботи ДАІ з обслуговування м. Дніпропетровськ та Солонянського району № 1 ГУМВС України в Дніпропетровській області № 14/1РЕР-4727/и/ від 26.09.2012р., Відділення Дніпродзержинського РЕР ГУМВС України в Дніпропетровській області № 4874 від 12.09.2012р., Державної інспекції сільського господарства в Дніпропетровській області № 1574/05/1 від 24.05.2012р., за боржником автотранспортних засобів сільськогосподарської техніки, земельних ділянок та іншого рухомого або нерухомого майна не зареєстровано.

Як вбачається з витягів з Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна в зазначених реєстрах інформація щодо арештів або обтяження майна банкрута відсутня.

Суд, також враховує, що ліквідаційна процедура здійснюється за процедурою ст. 52 Закону, яка передбачає особливості банкрутства відсутнього боржника, а місцезнаходження керівних органів банкрута, як вбачається з матеріалів справи не встановлено. Отже ліквідатор позбавлений можливості отримання наявної будь-якої бухгалтерської та іншої документації банкрута та як наслідок не має можливості проведення фінансового аналізу господарської діяльності підприємства, в тому числі виявлення дебіторів банкрута.

Таким чином, дебіторську заборгованість банкрута, товарно-матеріальні цінності основні засоби, які належать банкруту ліквідатором не виявлено, про що свідчить додані до звіту документи.

З огляду на викладене, ліквідаційна маса не формувалась, її реалізація не проводилась, договори купівлі-продажу не укладались.

Відповідно до п. 5 ст. 52 Закону, ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Отже, відповідно до ст. 52 Закону, якою передбачено особливу процедуру встановлення всіх відомих ліквідатору кредиторів, та яка є спеціальною по відношенню до загальних процедур банкрутства, під час ліквідаційної процедури ліквідатором здійснювались заходи щодо виявлення можливих кредиторів банкрута.

Так, 18.09.2012р. в газеті "Голос України" № 174 (5424) опубліковано оголошення про відкриття ліквідаційної процедури, визнання боржника банкрутом.

Також, на виконання вимог зазначеного положення Закону, ліквідатором направлено запити до контролюючих органів, як за попереднім місцезнаходженням -м. Дніпродзержинськ, так і за місцезнаходженням на час розгляду справи - м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграда, буд., 227, а саме до Дніпродзержинської ОДПІ, ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, УПФУ в Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, УПФУ в Дніпровському районі м. Дніпродзержинська, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпропетровську, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпродзержинську, Бабушкінського районного центру зайнятості м. Дніпропетровська, Дніпродзержинського міського центру зайнятості, Бабушкінської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Дніпродзержинської міської виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Дніпродзержинського ВДВС Дніпродзержинського МУЮ, Бабушкінського ВДВС Дніпропетровського МУЮ.

На запити ліквідатора отримані відповіді Управління Пенсійного фонду України в Бабушкінському районі м. Дніпропетровська № 8985/08-44 від 13.09.12р., Управління Пенсійного фонду України в Дніпровському районі м. Дніпродзержинська № 2837/02-27 від 14.09.2012р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в місті Дніпропетровську Дніпропетровської області № 5478ю від 21.09.12р., Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дніпродзержинську № 06-2957 від 18.09.12р., Бабушкінської районної виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 13-26-1654 від 03.10.12р., Дніпродзержинської міської виконавчої дирекції Дніпропетровського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 02-13-1940 від 19.09.12р., Бабушкінського районного центру зайнятості м. Дніпропетровська № 1322 від 03.10.12р., Дніпродзержинського міського центру зайнятості № 4188 від 09.10.12р., Бабушкінського відділу державної виконавчої служби Дніпропетровського міського управління юстиції № 03-14/14680/6 від 08.10.12р., Дніпродзержинського ВДВС Дніпродзержинського МУЮ № 07/08-14/8996 від 20.09.12р. про відсутність заборгованості банкрута перед вищенаведеними фондами та відсутність виконавчих проваджень щодо банкрута на виконанні.

Згідно листа ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська від 10.10.12р. № 1262/10/10-021 у зазначеному податковому органі ТОВ "КТБ Центр" на податковому обліку не перебуває.

Згідно листів Дніпродзержинської ОДПІ № 46030/8 від 15.12.11р. та № 25804/10/18-425 від 25.01.12р. ТОВ "КТБ Центр" має поточний рахунок № 26009238268 в ПАТ КБ "Райффайзен Банк Аваль". Відповідно ж до листа ПАТ КБ "Райффайзен Банк Аваль" від 30.01.2012р. № 88-0-0-00/10-135 залишок коштів на рахунку боржника № 26009238268 становить 0,62грн.

Дніпродзержинська ОДПІ, також звернулася до суду з заявою про визнання грошових вимог у сумі 1 578 447,17грн., яка ухвалою від 12.10.2012р. прийнята до розгляду.

Таким чином, в результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлено та визнано вимоги наступних кредиторів:

- ФОП ОСОБА_1 на суму 12 000,00грн.;

- Дніпродзержинська ОДПІ на суму 1 578 447,17грн.

Встановлені вимоги кредитора залишились незадоволеними у зв'язку з відсутністю майна боржника.

Інші кредитори ліквідатором не виявлені, до господарського суду у справу про банкрутство не звертались.

Згідно з п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Також, під час розгляду справи до суду надійшло клопотання Дніпродзержинської ОДПІ № 21891/10/10-010 від 20.09.2012р. про зобов'язання ліквідатора банкрута надати до ДПІ документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута та не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута до проведення перевірки банкрута.

Вищенаведене клопотання Дніпродзержинської ОДПІ задоволенню не підлягає, виходячи з наступного.

Відповідно до п. 78.1.7 ст. 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п. 78.4 ст. 78 Податкового кодексу України.

Згідно з п. 78.6 ст. 78 Податкового кодексу України, строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.

Відповідно до пункту 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року (надалі -Порядок) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять позапланову документальну перевірку, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): - заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; - відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; - відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; - судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Пунктом 11.3 Порядку передбачено, що у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: - протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; - протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.

Ухвала суду про порушення провадження у справі про банкрутство боржника та постанова про визнання боржника банкрутом були направлені на адресу Дніпродзержинської ОДПІ, що зокрема підтверджується поштовим повідомленням про вручення від 27.08.2012р. Направлено було судом ДПІ і ухвалу про призначення підсумкового засідання у справі.

На час розгляду справи Дніпродзержинською ОДПІ не надано суду доказів проведення позапланової перевірки банкрута в межах визначених законодавством строків та доказів неможливості отримання від банківських установ довідку про рух коштів на рахунках банкрута для проведення перевірки останнього.

З матеріалів справи, також вбачається звернення ліквідатора до керівника боржника з вимогою надати бухгалтерську та іншу документацію боржника, на яку відповіді не одержано, як і відповідних документів, що свідчить про неможливість їх надання ліквідатором до податкового органу.

Отже, в матеріалах справи відсутні докази неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків, зокрема ухилення від виконання законних вимог контролюючого органу тощо.

З огляду на усе вищевикладене правові підстави для не затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу у суду відсутні.

Натомість, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, суд знаходить достатньо підстав щодо їх затвердження.

За результатами ліквідаційної процедури у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Згідно з п. 6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону.

З підстав наведеного та керуючись ст. 86 ГПК України, ст.ст. 22, 31, 32, п. 6 ст. 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "КТБ Центр", м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграда, буд., 227, (ЄДРПОУ 32130640).

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "КТБ Центр", м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграда, буд., 227, (ЄДРПОУ 32130640).

Провадження у справі припинити.

Копії цієї ухвали направити кредиторам банкрута та державним органам відповідно до п. 2 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя А.Є. Чередко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення25.10.2012
Оприлюднено31.10.2012
Номер документу26943826
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —25/5005/7159/2012

Ухвала від 25.10.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 17.10.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 12.10.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Постанова від 04.09.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 22.08.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Чередко Антон Євгенович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні